quote:Hihihihihihihi
Op woensdag 12 november 2003 10:06 schreef Roeido het volgende:
Asjemenou
Ik heb al nooit begrepen waarom die Loekie zonodig tussen de reclame door moet zitten. Als iemand me dat uit kan leggen...
quote:omdat er niet genoeg adverteerders waren hadden ze iets nodig om de reclame lang genoeg te laten duren. Nu zijn er zat adverteerders en is loekie niet meer nodig.
Op woensdag 12 november 2003 10:10 schreef MissMSX het volgende:[..]
Hihihihihihihi
Ik heb al nooit begrepen waarom die Loekie zonodig tussen de reclame door moet zitten. Als iemand me dat uit kan leggen...
ik denk ook niet dat ik m ga missen.. ik wil die drie kleutertjes van de duitse tv van 10 jaar terug.. die roeleerden...
quote:Kijk op www.loeki.nl daar staat de geschiedenis van Loeki en waarom ie tussen de commercials zit.
Op woensdag 12 november 2003 10:10 schreef MissMSX het volgende:[..]
Hihihihihihihi
quote:Die zijn er nog steeds
Op woensdag 12 november 2003 10:24 schreef ds_polleke het volgende:
ik heb loekie al een tijdje niet meer gezien..ik denk ook niet dat ik m ga missen.. ik wil die drie kleutertjes van de duitse tv van 10 jaar terug.. die roeleerden...
quote:Dankjewel!
Op woensdag 12 november 2003 10:27 schreef Flashgordon het volgende:[..]
Kijk op www.loeki.nl daar staat de geschiedenis van Loeki en waarom ie tussen de commercials zit.
Weer wat geleerd. Maar helaas voor Loekie ben ik niet van mening veranderd dat hij nut heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |