Gisteren aan het begin van de avond ben ik beginnen te zoeken naar het meest enge geluid wat er maar te vinden was op het internet ( eigenlijk zocht ik een fragment uit de film MatriX ( de Stem van Deux dinges...) )
maar mijn zoektocht heb ik vroeg in de nacht gestaakt, en ben zelf maar wat gaan sleutelen met wat gevonden sounds en eigen stem....
Graag zou ik jullie mening hierover willen horen of het wel 'creepy' genoeg is...
De 320KBPS versie
De 24Kbps Versie
quote:lol ... succesje dus volgens jou?
Op woensdag 12 november 2003 09:47 schreef CreativeMind het volgende:
ik kan niet meer slapen nu
quote:Mja.. afhankelijk van wat ik heb gevonden op het internet kun je de kwaliteit moeilijk beter maken als dat het origineel op internet stond natuurlijk....
Op woensdag 12 november 2003 09:49 schreef Sitethief het volgende:
De kwaliteit mag wel iets om hoog maar verder zou het zo in een (b-)film passen
nouja...enger...klinkt enger
quote:omdat je speakertjes waarschijnlijk over hun nek gaan?
Op woensdag 12 november 2003 09:57 schreef TTiSoB het volgende:
als je er twee opent en dan een seconde verschil hebt is het enger....nouja...enger...klinkt enger
quote:wat is er mis met die stem dan volgens jou?
Op woensdag 12 november 2003 10:02 schreef Reintje het volgende:
Ik vind de trollenkoning in de efteling enger...
Die stem, die is zo jammer! De rest vind ik wel okee...
quote:Be my guest ... zet het niet voor niks op internet
Op woensdag 12 november 2003 10:03 schreef jinxedworld het volgende:
Klinkt freaky.... Can i use it??
Ben bezig met het organiseren van een Frag-night in een gamecafe, en daar heb ik nog wat spooky soundeffects voor nodig. Di's wel goed te gebruiken denk ik...
-edit- Die laatste zin is nogal vaag eigenlijk .... maar je snapt um wel he...
quote:is daar iets van te vinden op internet? zoja .. url?
Op woensdag 12 november 2003 10:21 schreef Deetch het volgende:
Ik zou de stem idd weglaten of vervangen door Latijn of achterstevoren praat en probeer het spreektempo gelijk te houden en alleen de toonhoogte omlaag te brengen anders wordt hij wel erg sloom (lijkt meer op zo'n stoneymaloney dan een engerd).
Check bijvoorbeeld Event Horizon als ze de shipslog bekijken of Hellraiser oid. Achtergrond geluid is wel reedelijk creepy.
Hmm, bij nader inzien. Ik dacht, ik ken die samples...toch maar System Shock 2 erbij gehaald of zelf ingesproken?
Mja, of je Latijn gebruikt of Engels moet je zelf weten. Een idee: je zou beiden kunnen gebruiken, bijvoorbeeld het Latijn in een diepe grafstem op de achtergrond en het Engels duidelijk op de voorgrond. Het Engels is tenminste te verstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Cascade op 12-11-2003 13:39]
quote:Lol, ik dacht dat er Fag-night stond.
Op woensdag 12 november 2003 10:03 schreef jinxedworld het volgende:
Ben bezig met het organiseren van een Frag-night in een gamecafe, en daar heb ik nog wat spooky soundeffects voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |