En ik heb nog wat andere gitaren misschien gooi ik ze d'r morgen ook wel op
mijn andere schoonheid.. (speel er bijna nooit meer op)
Ibanez GRX720 7string
edit: die ibanez SZ320 is mooi
quote:thx... hij speelt ook geniaal, en klinkt echt vet.. .brugelement is alleen minder, enige nadeel aan die hele gitaar
Op woensdag 12 november 2003 08:29 schreef Tombert het volgende:
heb er 3 alleeen geen foto's...
speel er amper meer op de laatste tijd vet jammer eigenlijk..
helemaal geen tijd meer voor....edit: die ibanez SZ320 is mooi
quote:das geen gitaar, das een stuk brandhout :&
Op woensdag 12 november 2003 12:58 schreef deliberator het volgende:
[afbeelding]
geintje toch.. hij is wel vet mooi, welk merk?
Mijn bas, klinkt goed, alleen eerst wist ik niet dat er een batterij inzat (2ehands), dus toen die op was, was ik bijna terug gegaan naar de winkel
Mijn Hofnerbas, dezelfde als die van Paul McCartney nog een tijdje serieus op gespeeld, maar toen kreeg ik die Yamaha, en die was toch wel effe wat beter. De Hofner is eik alleen leuk voor de heb.
Akoestisch:
Mijn eerste electrische, een vrij slechte Squier.
Ibanez RG 370 B left handed + Behringer GX210 versterker
quote:offtopic//
Op woensdag 12 november 2003 18:54 schreef IM_Barney het volgende:
Fender DG-10 left handedIbanez RG 370 B left handed + Behringer GX210 versterker
Zeg hoe klinkt zo'n Behringer versterker eigenlijk ?
Heb je iets online staan ?
quote:Ik vind het een perfect ding, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal, want ik heb geen andere versterker gehad.
Op donderdag 13 november 2003 00:01 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
offtopic//
Zeg hoe klinkt zo'n Behringer versterker eigenlijk ?
Heb je iets online staan ?
Ik heb helaas niks online staan, daar kan ik het namelijk niet goed genoeg voor.
quote:Ik neem aan de hoge e? Leg er een dikkere op... waarschijnlijk heb je nu 0.08 ofzo probeer een dikkere
Op woensdag 12 november 2003 17:32 schreef Rasing het volgende:
Mijn hoofdgitaar (alleen die kutte 1e snaar knapt steeds![]()
)
quote:idd, 0.10 ofzo kan er wel op op zo'n epi SG. Check ook of de brug geen scherp randje heeft, ik heb nl ook een epi les paul studio, inc brug met scherp randje
Op donderdag 13 november 2003 16:24 schreef emingee het volgende:[..]
Ik neem aan de hoge e? Leg er een dikkere op... waarschijnlijk heb je nu 0.08 ofzo probeer een dikkere
(als je dit al geprobeert hebt zeg ik niks
)
De slagplaat is mooi trouwens.
quote:Jammer, mijn Höfnerbas is van ongeveer 1967
Op donderdag 13 november 2003 21:21 schreef EagleEye het volgende:
Ik ga voor de oudste gitaar :pGibson S-1 (1975-1976)
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:30 schreef Mes het volgende:
Hé, wat vinden jullie heir van?
quote:Whoooooowhhh Rock & Billie Bigsby
Gaaf man
*Ook een semi met bigsby op m'n sint & piet lijst schrijft
quote:He, wil je misschien er ook ff misschien bijzetten van welk merk en type ze zijn, want daar ben ik wel reuze benieuwd naar!
(zal zelf ook wel een keertje mn gitaartjes posten! ergens deze week)
Gibson ES295 (1990)
Gibson Country Gentleman (1989)
Gibson ES135 (1994)
Ibanez Artwood 28 (1987)
Gibson Les Paul Classic (1995)
Gibson Chet Atkins CE (19....eh) Moet ik ff checken.
Ik ben zelf 'pas' aan mn 3e gibson toe ( ik had al een Gibson H-D ltd. (acoustisch) en een gothic explorer), en ik ga em vrijdag of zaterdag ophalen!
Het wordt een nieuwe gibson Les Paul Deluxe goldtop, ik had er afgelopen zaterdag in de muziekwinkel op gespeeld (hij stond daar al 1,5 jaar in de vitrine, maar had eigenlijk nooit aan de verkoper gevraagd of ik er eens op mocht spelen) en ik was echt meteen verkocht! Wat speelde die gitaar fijn! en die toon! ik was voor dat ik erop gespeeld had een beetje terughoudend over die mini-hums die erin zaten, maar die gaven echt precies de toon die ik zocht!!!
zal wel binnenkort mooie plaatjes in het topic plaatsen
Asturias Standard, klassieke gitaar (nijlon dus). Heb jaren klassiek gespeeld en deze speelt ook heel fijn, goed geluid, makkelijk speelbaar.. alleeeeen.. speel ik er niet zo heel veel op omdat ik nu veel met lichte muziek bezig ben. (Tis de onderste van de twee, al is die er boven precies hetzelfde model, maar in het bezit van mijn gitaarduo-maatje)
Wishlist:
Jazz gitaar, electrisch gitaar, bas, drumstel en effecten
quote:beetje heel erg late reactie, maar het is een Gomez 300
Op woensdag 12 november 2003 14:07 schreef Rnej het volgende:[..]
das geen gitaar, das een stuk brandhout :&
![]()
geintje toch.. hij is wel vet mooi, welk merk?
quote:oudste _gitaar_ dan
Op vrijdag 14 november 2003 00:16 schreef Rasing het volgende:[..]
Jammer, mijn Höfnerbas is van ongeveer 1967
2000 '52 RI tele
2002 '75 RI jazzbass custom
1996 am std strat
199? mex jazzbass
1999 Gretsch hotrod
199? Gibson les paul studio
1991 tele plus
198? washburn G-3V
3/4 contrabas
3/4 spaanse oefengitaar
homemade lap steel
1999 epiphone EJ200CE (niet op plaatje)
1996 customshop fender vibroking
197? roland RE-201 space echo
ts808 modded ts9 tubescreamer, boss cs-3, danelectro danecho
jim dunlop crybaby
quote:damn, heb je zulke geile gitaren en een ultra dure amp, heb je er van die crap pedaaltjes bij! Ok, een ts808 modded ts9 is nog wel ok maar een danecho, cs-3 en toonsucker crybaby??
Op vrijdag 21 november 2003 16:11 schreef gretschcat het volgende:
[afbeelding]2000 '52 RI tele
1996 am std strat
199? mex jazzbass
1999 Gretsch hotrod
1991 tele plus
198? washburn G-3V
3/4 contrabas
3/4 spaanse oefengitaar
homemade lap steel
jim dunlop crybaby
Daar kunnen dus een fulltone tape echo, keeley compressor en een teese RC-3 voor in de plaats
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:11 schreef gretschcat het volgende:
[afbeelding]2000 '52 RI tele
1996 am std strat
199? mex jazzbass
1999 Gretsch hotrod
1991 tele plus
198? washburn G-3V
3/4 contrabas
3/4 spaanse oefengitaar
homemade lap steel
jim dunlop crybaby
Maar hoe kom je aan al dit geld als 20/21 jarige scholier/student?!!
P.S. de Gretsch is trouwens van Eric Corton geweest
[Dit bericht is gewijzigd door gretschcat op 21-11-2003 18:41]
BTW heb net mn LP deluxe opgehaald en ik leef helemaal in een roes!!
foto's komen snel!
quote:Weet je misschien of ze daar nog mensen zoeken
Op vrijdag 21 november 2003 18:29 schreef gretschcat het volgende:
Ik heb vorig jaar bij Fender als repair-tester gewerkt,
quote:Neem je hem nou maandag mee?
Op vrijdag 21 november 2003 22:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
mooie verzameling!
BTW heb net mn LP deluxe opgehaald en ik leef helemaal in een roes!!foto's komen snel!
[Dit bericht is gewijzigd door Fixxxer op 23-11-2003 14:49]
quote:Heee mijn eerste gitaar was een Alhambra 1P
Op zondag 23 november 2003 04:03 schreef Dirrrrk het volgende:
M'n Alhambra 1P
[afbeelding]
quote:nee maar misschien wel de EXplorer, de deluxe blijft thuis staan!
Op zondag 23 november 2003 02:07 schreef Fixxxer het volgende:[..]
Neem je hem nou maandag mee?
![]()
quote:Daar zal ook wel een flinke koffer bijhoren lijkt me
Op zondag 23 november 2003 21:12 schreef Sietjuh het volgende:
[afbeelding]Te lui om zelf een foto te maken
Voor zover ik weet zijn er niet eens koffers voor deze gitaar... maarja daar kwam ik weer te laat achter.
[Dit bericht is gewijzigd door Sietjuh op 23-11-2003 21:42]
[Dit bericht is gewijzigd door DivineJester op 24-11-2003 12:33]
quote:en terecht!
Op maandag 24 november 2003 13:24 schreef DivineJester het volgende:
Ik was in één oogopslag verliefd. Meteen mijn spaarrekening geplunderd, en aangeschaft.
Ik ben er zelf uiteindelijk niet voor gegaan omdat ik de neck toch iets te dik vond. Ik heb dus uiteindelijk die LP deluxe gekocht en die vond ik wel weer een fijne neck hebben ( deze nek was ook behoorlijk dik ('59 rounded), maar hij bleef wel even dik over de hele lengte wat ik persoonlijk fijner vond)
[Dit bericht is gewijzigd door Fixxxer op 25-11-2003 11:23]
quote:Veel!
Op dinsdag 25 november 2003 11:09 schreef Toolshed het volgende:
Inderdaad absoluut een top gitaartje, die SG faded. Ik heb toen ik een gitaar wilde kopen nog een epiphone SG-400 overwogen, maar ik ben heel blij dat ik even heb doorgespaard. Laatst speelde ik nog op die epi, echt doffe ellende als je een gibson gewend bent, maar ja is ook geen vergelijking.
De gibson elementen klinken ook echt heerlijk, dezelfde als die in de Les Paul Std zitten. Wat kostte die LP DeLuxe eigenlijk??
Ongeveer evenveel als een LP standard goldtop
De Lp deluxe is eigenlijk een LP standard met Mini-Humbuckers erin:
quote:fijn dat je zo discreet bent
Op dinsdag 25 november 2003 11:16 schreef Fixxxer het volgende:[..]
wil je ff editten?
quote:dankje!!
Op dinsdag 25 november 2003 11:21 schreef --H-I-M-- het volgende:[..]
wil je ff editten?
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:35 schreef --H-I-M-- het volgende:Qua prijs/kwaliteit is dit wel een van de beste gitaren op de markt in zijn prijsklasse!
Ik zouz elfs wel willen stellen dat gibons vaak de slechtste prijs/prestatie verhouding hebben al gaat dit iets minder op voor de faded serie.
quote:Hm in die prijsklasse is er geen vergelijking tussen kwaliteit/prijsklasse meer vind ik, dan is het heel erg wat je zelf met je gitaar wilt qua speelstijl en muziekrichting. Er is geen gitaar die speelt zoals een Gibson SG, maja da's misschien mijn bescheiden mening.
Op dinsdag 25 november 2003 15:59 schreef LenL het volgende:[..]
een gibson heeft nooit de beste prijs/kwaliteit verhouding in die prijsklasse en al helemaal niet in nederland. En ja, ik heb w el eens op die faded SG gespeeld.
Ik zouz elfs wel willen stellen dat gibons vaak de slechtste prijs/prestatie verhouding hebben al gaat dit iets minder op voor de faded serie.
quote:Heb je die gretsch bij Livemusic in Arnhem gekocht? Ik weet namelijk niet meer zeker of het nou op die site was dat ik een inruil Gretsch van Corton zag staan
Op vrijdag 21 november 2003 18:29 schreef gretschcat het volgende:
P.S. de Gretsch is trouwens van Eric Corton geweest
quote:Dat is gewoon Gibson kwaliteit voor 800 euro (zoveel was t toch?). Is de kwaliteit dan te laag of de prijs nog te hoog voor jou?
Op dinsdag 25 november 2003 15:59 schreef LenL het volgende:[..]
een gibson heeft nooit de beste prijs/kwaliteit verhouding in die prijsklasse en al helemaal niet in nederland. En ja, ik heb w el eens op die faded SG gespeeld.
en onanymous, bij dee prijsklasse van de prijs van een faded gibson heb je nog niet ded prijsklasse bereikt waarbij de verschillen in voorkeuren een grotere rol spelen dan dee verschillen in kwaliteit. Verder zijn de gibsons van tegenwoordig matige serieproductie gitaren waar uit mexico geimporteerde huisvrouwen alle schroefjes aandraaien. Doe mij dan maar liever een goede (voeg hier een naam in van een degelijkere gitaarbouwer/fabrikant). Liefst bouwers natuurlijk.
quote:hoe kan je nou een gibson gitaar van ¤800-¤1500 gaan vergelijken met custom build gitaren die beginnen rond de ¤7500??
Op dinsdag 25 november 2003 20:06 schreef LenL het volgende:
kwaliteit te laag.en onanymous, bij dee prijsklasse van de prijs van een faded gibson heb je nog niet ded prijsklasse bereikt waarbij de verschillen in voorkeuren een grotere rol spelen dan dee verschillen in kwaliteit. Verder zijn de gibsons van tegenwoordig matige serieproductie gitaren waar uit mexico geimporteerde huisvrouwen alle schroefjes aandraaien. Doe mij dan maar liever een goede (voeg hier een naam in van een degelijkere gitaarbouwer/fabrikant). Liefst bouwers natuurlijk.
quote:Nou...nieuw zeker niet voor ¤800 kan ik je vertellen of je hebt een troepgitaar die zich nooit kan meten aan een Gibson
Op dinsdag 25 november 2003 21:54 schreef LenL het volgende:
doe ik ook niet, en verder zijn veel handgebowude zelf samentestellen gitaren (veel) goedkoper te krijgen.
quote:Doe mij dan maar eens een naam/adres/website? En dan bedoel ik niet je eigen naam.
Op dinsdag 25 november 2003 21:54 schreef LenL het volgende:
doe ik ook niet, en verder zijn veel handgebowude zelf samentestellen gitaren (veel) goedkoper te krijgen.
Een goede custom made gitaar is zeker veel duurder dan mijn Faded SG, die ik wel erg fijn vindt spelen.
edit: Het is niet echt de discussie welke gitaar de beste prijs/kwaliteit heeft. Het is niet zoals wasmachines ofzo. Het gaat erom naar welk geluid je op zoek bent. Als je van het Gibson LP / SG geluid houdt zijn er niet zoveel alternatieven, dan is het onzinnig om te vergelijken met andere 'betere' gitaren.
[Dit bericht is gewijzigd door Toolshed op 26-11-2003 12:46]
quote:idd dat bedoelde ik
Op woensdag 26 november 2003 12:41 schreef Toolshed het volgende:
Goed, wat heb je allemaal voor gitaren voor 800 euro?
PRS Santana en Tremonti SE, allebei goedkoper, allebei lang niet zo goed als de Gibson SG faded. Ibanez, ook niet echt een vergelijking met Gibson, als in: mensen die een Gibson willen, hebben meestal geen interesse in Ibanez. Fender misschien, maar dan zit je ook op de Made In Mexica strats.
Voor een handgebouwde gitaar ben je minimaal 1000 euro kwijt, zeker niet minder. Kortom, er zijn niet zo heel veel alternatieven als je houdt van het Gibson geluid. Tenzij je tweedehands gaat zoeken, maar nieuw zeker niet.edit: Het is niet echt de discussie welke gitaar de beste prijs/kwaliteit heeft. Het is niet zoals wasmachines ofzo. Het gaat erom naar welk geluid je op zoek bent. Als je van het Gibson LP / SG geluid houdt zijn er niet zoveel alternatieven, dan is het onzinnig om te vergelijken met andere 'betere' gitaren.
Crafter TC-035
P.s, dit is mijn hoofdgitaar, een BC Rich Beast.. een van de eersten in Nederland die er eentje had (zat bij de eerste zending van deze gitaren)
Neem ook een kijkje op http://www.mosercustomshop.com voor meer mooie en ook zeer goede gitaren!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Sjiep op 26-11-2003 15:45]
quote:Vertel, vertel
Op woensdag 26 november 2003 13:29 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Kheb deze..Crafter TC-035
quote:ik had het niet over de faded gibsons.
Op dinsdag 25 november 2003 23:18 schreef onanymous het volgende:[..]
Nou...nieuw zeker niet voor ¤800 kan ik je vertellen of je hebt een troepgitaar die zich nooit kan meten aan een Gibson
maarja, het adres van waar je zon zaak kan vinden geef ik liever in wat meer discretie omdat juist de onbekendheid bijdraagt aand ed lage prijs en geweldige prestatie.
quote:Er zijn juist voor gibson achtige gitaren genoeg alternatieven (als ik even de standaard specs mag geven: mahonie body, gelijmde nek, 2 huumbuckers). Ik noem: Godin, Hamer, LAG, Heritage, Tokai, Carvin etc. etc. etc. etc. etc.
Op woensdag 26 november 2003 12:41 schreef Toolshed het volgende:
Goed, wat heb je allemaal voor gitaren voor 800 euro?
PRS Santana en Tremonti SE, allebei goedkoper, allebei lang niet zo goed als de Gibson SG faded. Ibanez, ook niet echt een vergelijking met Gibson, als in: mensen die een Gibson willen, hebben meestal geen interesse in Ibanez. Fender misschien, maar dan zit je ook op de Made In Mexica strats.
Voor een handgebouwde gitaar ben je minimaal 1000 euro kwijt, zeker niet minder. Kortom, er zijn niet zo heel veel alternatieven als je houdt van het Gibson geluid. Tenzij je tweedehands gaat zoeken, maar nieuw zeker niet.edit: Het is niet echt de discussie welke gitaar de beste prijs/kwaliteit heeft. Het is niet zoals wasmachines ofzo. Het gaat erom naar welk geluid je op zoek bent. Als je van het Gibson LP / SG geluid houdt zijn er niet zoveel alternatieven, dan is het onzinnig om te vergelijken met andere 'betere' gitaren.
Dat handgebouwde ging over de 'normale' gibsons.
En om een faded nou te vergelijken met de hele gibson serie... fadeds zijn heus niet voor neits zoveel goedkoper als een normale LP standaard of SG standaard.
quote:mijn ibanez sz320 (1e pagina van deze thread)
Op woensdag 26 november 2003 18:27 schreef LenL het volgende:[..]
Er zijn juist voor gibson achtige gitaren genoeg alternatieven (als ik even de standaard specs mag geven: mahonie body, gelijmde nek, 2 huumbuckers). Ik noem: Godin, Hamer, LAG, Heritage, Tokai, Carvin etc. etc. etc. etc. etc.
560 eurootjes.. nieuw elementje erin en je hebt een retefijne gitaar
ik vind m iig lekkerder spelen dan een gibson, niet beter klinken (duh) maar tis goeie competitie
Is er nou veel verschil tussen gitaren, ik bedoel hoe ze klinken.
Ohja heb ook nog een accoustische met een gat aan de achterkant, merk weet ik niet (ooit eens gekocht bij een kringloopwinkel, misschien wel een heel duur merk )
quote:Haha, geweldig argument, "de zaak is er wel, maar niemand weet waar, behalve ik". Ik denk niet dat je daar veel mensen mee overtuigd
Op woensdag 26 november 2003 18:23 schreef LenL het volgende:[..]
ik had het niet over de faded gibsons.
maarja, het adres van waar je zon zaak kan vinden geef ik liever in wat meer discretie omdat juist de onbekendheid bijdraagt aand ed lage prijs en geweldige prestatie.
quote:Ik denk inderdaad dat je als je goed zoekt wel een Aziatische gitaar kan vinden die een betere prijs/kwaliteit heeft dan de Gibson SG faded, of standard. Maar toch, het blijft een Gibson, met Gibson elementen die ook in de Les Paul zitten, made in USA. Het klinkt misschien dom, maar er zijn veel mensen die dat heel belangrijk vinden.
Op woensdag 26 november 2003 18:27 schreef LenL het volgende:[..]
Er zijn juist voor gibson achtige gitaren genoeg alternatieven (als ik even de standaard specs mag geven: mahonie body, gelijmde nek, 2 huumbuckers). Ik noem: Godin, Hamer, LAG, Heritage, Tokai, Carvin etc. etc. etc. etc. etc.
Dat handgebouwde ging over de 'normale' gibsons.
En om een faded nou te vergelijken met de hele gibson serie... fadeds zijn heus niet voor neits zoveel goedkoper als een normale LP standaard of SG standaard.
quote:Das waar en kijk hoeveel de prijs scheelt met een 'reguliere' gibson! Ik vind het persoonlijk een hele goede zet van gibson, zodat de jongere spelers al kennis kunnen maken met the real deal en waarschijnlijk merken dat het zo'n goede gitaren zijn dat ze op latere leeftijd wederom voor het merk zullen kiezen bij aanschaf van een volgende gitaar!
Op donderdag 27 november 2003 10:40 schreef Toolshed het volgende:[..]
En de SG faded is veel goedkoper omdat er geen dure lak op zit, geen binding en geen ingelegd parelmoeren logo.
quote:Dat is zeker niet het enige. Die onderdelen zorgen inderdaad voor een niet gering gedeelte van de besparing in kosten maar er wordt ook op bijvoorbeeld kwaliteitscontrole (die bij gibson toch niet zo geweldig is, of was, ik hoorde dat er in nederland zon nieuw controle ceentrum is ofzo maar dat terzijde) en dergelijke.
Op donderdag 27 november 2003 10:40 schreef Toolshed het volgende:[..]
En de SG faded is veel goedkoper omdat er geen dure lak op zit, geen binding en geen ingelegd parelmoeren logo.
quote:you've got mail!
Op donderdag 27 november 2003 10:30 schreef Toolshed het volgende:[..]
Haha, geweldig argument, "de zaak is er wel, maar niemand weet waar, behalve ik". Ik denk niet dat je daar veel mensen mee overtuigd
quote:Gaaf... wat is het... body lijkt op een Ibanez RG, maar je hebt 2 singlecoils en een humbucker... dus dat zal het dan niet zijn... een Washburn misschien?
Op zondag 30 november 2003 10:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[afbeelding]
* Doodkapje erg blij mee is
quote:Neej,het is gewoon een goedkoop dingetje.Een keer van mijn moeder gehad
Op zondag 30 november 2003 11:34 schreef Doodkapje het volgende:[..]
Gaaf... wat is het... body lijkt op een Ibanez RG, maar je hebt 2 singlecoils en een humbucker... dus dat zal het dan niet zijn... een Washburn misschien?
quote:Okay, ziet er toch... bruut uit
Op zondag 30 november 2003 12:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:[..]
Neej,het is gewoon een goedkoop dingetje.Een keer van mijn moeder gehad
quote:Jah,had nog geen versterker,had er gister eentje gehaald,en nu doet ie het niet
Op zondag 30 november 2003 12:25 schreef Doodkapje het volgende:Okay, ziet er toch... bruut uit
En met een beetje aardige versterker kan het lekker klinken...
quote:Ahhh, da's naar ja... mijnes heb ik gister ook afgevoerd...
Op zondag 30 november 2003 12:30 schreef HeaRt_woRm het volgende:[..]
Jah,had nog geen versterker,had er gister eentje gehaald,en nu doet ie het niet
Vraagje aan iedereen ff: Hebben alle Marshalls een ventilator ingebouwd? Mijnes was dus kapot en begon te brommen
quote:Sorry voor de late reactie..
Op woensdag 26 november 2003 17:47 schreef Mes het volgende:[..]
Vertel, vertel
hoe is ie?
Wat kost die?
Ik heb er zelf Elixir snaren op zitten en die combinatie is voor mij perfect.
Hij klinkt erg helder, mooie hoge en lage tonen.
Mooi afgewerkt met parelmoer.
Heb er natuurlijk wel een akoestische versterker bij gekocht.
Als je echt meer moet weten moet je maar ff mailen, kan ik ook eventueel zelf nog foto's van mn gitaar maken.
Betere kwaliteit.
Dean MLX
Dean V X CBK
quote:Flying V's zijn ontzettend handig als je zittend wilt spelen
Op zondag 30 november 2003 15:30 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik ga binnekort Elektrische gitaar spelen en wil ook misschien de Dean MLC of Dean V X CBK kopen. Heeft iemand ervaring met 1 van de 2?Dean MLX
[afbeelding]Dean V X CBK
[afbeelding]
quote:semi acoustisch? Ik neem aan elektro acoustisch, maar dat terzijde. Ik neem neem aan dat je geen distortion of overdrive wilt op zo'n gitaar dus misschien een leuk delay pedaaltje? Analoog: electro harmonic memory man, digitaal: Line6 dl-4 (duur) of boss DD-6 (goedkoper).
Op zondag 30 november 2003 15:24 schreef inkie1010 het volgende:
Iemand tips voor een leuk effecten pedaal waarmee je leuke solo geluidjes kan maken? (voor bijv jazz/blues) (ik speel op een Takamine EAN15c, dus semi-akk.)
quote:Wanneer speel je nou zittend met zo'n ranzige rock and roll gitaar?
Op zondag 30 november 2003 15:38 schreef Dirrrrk het volgende:[..]
Flying V's zijn ontzettend handig als je zittend wilt spelen
quote:Ja sorry
Op zondag 30 november 2003 17:07 schreef LenL het volgende:[..]
semi acoustisch? Ik neem aan elektro acoustisch, maar dat terzijde. Ik neem neem aan dat je geen distortion of overdrive wilt op zo'n gitaar dus misschien een leuk delay pedaaltje? Analoog: electro harmonic memory man, digitaal: Line6 dl-4 (duur) of boss DD-6 (goedkoper).
quote:Als je bij iemand anders bent en je ziet zo'n flying veeeee en je kan nergens de bijbehorende strap vinden
Op zondag 30 november 2003 17:59 schreef Toolshed het volgende:[..]
Wanneer speel je nou zittend met zo'n ranzige rock and roll gitaar?
Hier een paar exotische
Yavcon Villian - http://www.yavcon.com
Yavcon Vortex
Moser Custom Shop Bastard V http://www.mosercustomshop.com
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:49 schreef Sjiep het volgende:
Nu we het toch over Flying V's gaan hebben:Hier een paar exotische
Yavcon Villian - http://www.yavcon.com
[afbeelding]Yavcon Vortex
[afbeelding]Moser Custom Shop Bastard V http://www.mosercustomshop.com
Heb jij die zelf ?
quote:Ik heb een 7-Snarige MLK in het zwart (in Duitsland gekocht bij www.musikproduktiv.de
Op zondag 30 november 2003 15:30 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik ga binnekort Elektrische gitaar spelen en wil ook misschien de Dean MLC of Dean V X CBK kopen. Heeft iemand ervaring met 1 van de 2?Dean MLX
[afbeelding]Dean V X CBK
[afbeelding]
Veel gitaar voor weinig de MLK kan je dus ook prima zittend bespelen
Deze gitaren hebben wel een vrij breede hals, maar dat vind ik juist fijn ivm de jazzy accorden die ik soms gebruik (ja ik speel metal)
De Dean's hebben door de dunne grote body veel sustain
[Dit bericht is gewijzigd door Flying_Vee op 01-12-2003 15:52]
Kijk maar een beetje rond op die links.. staan veel mooie gitaren op!
quote:Ik ga binnenkort maar even op jacht denk ik.
Op zondag 30 november 2003 15:30 schreef IAMUSEMUSE het volgende:[..]
Sorry voor de late reactie..
Ik heb er zelf Elixir snaren op zitten en die combinatie is voor mij perfect.
Hij klinkt erg helder, mooie hoge en lage tonen.
Mooi afgewerkt met parelmoer.
Heb er natuurlijk wel een akoestische versterker bij gekocht.
Als je echt meer moet weten moet je maar ff mailen, kan ik ook eventueel zelf nog foto's van mn gitaar maken.
Betere kwaliteit.
ESP LTD F-50 (Zwart)_O_
Samick, type weet ik niet maar hij is Vint.Sunb
Ibanez Talman (Wit/grijs)
Semi Akoestische Maravilla
quote:[inside]
Op dinsdag 2 december 2003 02:28 schreef Miyavi het volgende:
Ik heb nog geen foto's maar ik heb :ESP LTD F-50 (Zwart)_O_
Samick, type weet ik niet maar hij is Vint.Sunb
Ibanez Talman (Wit/grijs)
Semi Akoestische Maravilla
quote:Got any proof?
Op dinsdag 2 december 2003 18:04 schreef Miyavi het volgende:
Ah, maar hij staat wel in ons huis.
Jij speelt ook op mijn ESP als ik weg ben
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
Mijn Ooooooooooozo geliefde yamaha RGX deluxe met 6 gevoeligesnaren
Hier kan je me horen spelen toen ik zwaar bezopen was![]()
![]()
![]()
* Gitarist koopt waarschijnlijk binnenkort een jazzmaster...
[Dit bericht is gewijzigd door Gitarist op 04-12-2003 13:19]
Ik prboeer het geen 2e keer meer, bijn mijn gitaar onder genekt
Kon nog net optijd de emmer vinden
Me & My Fender Telecaster USA
Me & My Squir Strat met Seymore Duncan Hotrail
[Dit bericht is gewijzigd door HARB op 08-12-2003 15:34]
That's mine
quote:Heb ik ook gehad. Dan moet je een gedeelte van de brug vervangen (Het gedeelte waar de snaren overheen lopen zeg maar) door carbon fiber elementje.
Op woensdag 12 november 2003 17:32 schreef Rasing het volgende:
Mijn hoofdgitaar (alleen die kutte 1e snaar knapt steeds![]()
)
Geen knappende snaren meer en de toon wordt langer aangehouden. Kosten: ongeveer 26 euro.
quote:wasser met mijn sig?
Op woensdag 10 december 2003 22:24 schreef delmar het volgende:
Metal up your Ass!!!!
Dat is de mijne, en dat ben ik.
Mooie kleur
[Dit bericht is gewijzigd door Eibert_Tigchelaar op 12-01-2004 17:09]
quote:Ahh thanks, ik heb hetzelfde probleem gehad laatst bij een optreden in Amsterdam, eerste accoord wat ik aansloeg 'pats' : de e snaar naar de tering. Ga dat maar ff doen. Dit is overigens mijn zooi:
Heb ik ook gehad. Dan moet je een gedeelte van de brug vervangen (Het gedeelte waar de snaren overheen lopen zeg maar) door carbon fiber elementje.
Geen knappende snaren meer en de toon wordt langer aangehouden. Kosten: ongeveer 26 euro.
- Epiphone SG pierced .
- Squier strat affinity met wat stickers.
- Mesa dc5 buizen amp
- wat footswitches en een digitech rp100
- klotekabels
- kutcomputer
[Dit bericht is gewijzigd door CoolCazt op 12-01-2004 19:41]
quote:Laat me raden.. fan van Oasis?
Op dinsdag 9 december 2003 22:42 schreef headshrinker het volgende:
[afbeelding]
Mijn Epiphone Union Jack Supernova[afbeelding]
Mijn Epiphone Les PaulEn tot slot mijn droomgitaar
[afbeelding]
Hier nog een keer die van mij (ook al een keer in een ander topic geplaatst):
Een Fender American Deluxe Telecaster met 3 pickups, klinkt en speelt fantastisch!
Een Ibanez AW100CENT elektro-akoestische gitaar met Fishman elektronica, klinkt als een klok.
Verder heb ik ook nog een Squier Stratocaster, op zich ook een prettige gitaar.
quote:geil dingetje
Op dinsdag 13 januari 2004 20:53 schreef crN het volgende:
Als aanvulling op mn eerdere post hier:Silvertone SG RockIt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |