abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14570091
Ik wil graag het bericht van Evelyne de Graaf voortzetten.

Wat vinden jullie van mannen op hoge (blok) hakken.
Ik vind dit n.l. wel kunnen als het maar blokhakken zijn.
In de 60-er en 70-er jaren liepen mannen er ook wel op, dus waarom zou het nu niet kunnen.

En Evelyne wat vind jij er van?

pi_14570099
nee bah
zucht
pi_14570102
In de 60'er en 70'er jaren neukte ook nog iedereen onveilig... schijnt ook niet meer te kunnen.
Leuk doen is voor mietjes
pi_14570113
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:18 schreef lak het volgende:
In de 60'er en 70'er jaren neukte ook nog iedereen onveilig... schijnt ook niet meer te kunnen.
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_14570129
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:20 schreef Rood_schaap het volgende:

[..]

* lak eens is.
Leuk doen is voor mietjes
  woensdag 12 november 2003 @ 02:27:45 #6
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_14570137
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:17 schreef TommyboY het volgende:

In de 60-er en 70-er jaren liepen mannen er ook wel op, dus waarom zou het nu niet kunnen.

Het kan niet omdat het er niet uit ziet!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_14570287
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:27 schreef navvy het volgende:

[..]

Het kan niet omdat het er niet uit ziet!

...naar de huidige maatstaven...
kwestie van wennen dus (...en dat wil ik nu net niet....)
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_14570312
Als we blokhakken wel zouden ''toestaan'' dan is het nog maar een net zo grote stap naar naaldhakken voor mannen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_14570427
Van die disco dingen toch..?
pi_14570435
mannen op hoge hakken?? Nee bah, niet normaal.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14570500
Voor mannetjes als Prince is het wel handig.
Maar echt mooi vind ik het niet.

en wie is evelyne?

pi_14570608
quote:
Op woensdag 12 november 2003 07:38 schreef Bluezz het volgende:
Voor mannetjes als Prince is het wel handig.
Maar echt mooi vind ik het niet.

en wie is evelyne?

Prince is ook wel wat vrouwelijk
Maar voor een echte man vind ik het echt niet kunnen hoor.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14570654
misschien op een disco party, maar voor de rest
  woensdag 12 november 2003 @ 17:56:10 #14
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_14584869
Gefeliciteerd!
Je hebt zo'n belachelijk topic gemaakt, dat je m'n dag weer goed maakt

[Dit bericht is gewijzigd door Willaaam op 12-11-2003 18:04]

Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_14584895
hoge hakken? lage wel, maar hoog???
pi_14585147
Sjemig stelletje vastgeroeste oude wijven hier zeg...

Tuurlijk kan het wel.. mits je daar ook mooie kleding bij draagt..

Hoge hakken zijn natuurlijk redelijk snel 'overthetop' als je het zo draagt moet je het goed doen...

Verder kunnen hakken mooi zijn om kleine mannen wat groter te laten lijken...
voor veel pubers zou het trouwens ook niet gek zijn... Van die slungels die geen normale houding aan weten te nemen...
Met hakken wordt je in een 'mooiere' houding gezet... wat daadkrachtiger om het maar uit te drukken....

* Lopat heeft wel laar(zen/sjes) maar geen hoge..

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_14585185
Ik zou mijn vent wel eens een hele dag op naaldhakken willen zien lopen, eens kijken of hij daarna nog kan lopen van de pijn in zijn voeten.

Hij loopt vaak te zeuren dat ik vaker hakken aan moet doen, want dat staat zo leuk. Maar ik kan geen hele dag op hakken staan (zitten kan natuurlijk wel) want dan verga ik van de pijn onder de bal van mijn voet.

Ik zou het hem wel eens willen laten voelen, niet uit sadisme, maar gewoon om eens te laten voelen wat ik voel als ik voor hem om er mooi uit te zien weer eens giga pijn loop te lijden.

Dus mannen, trek aan die hak! (voor een dagje)

Geluk duurt je leven lang.
pi_14585220
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:10 schreef Geluk het volgende:
Hij loopt vaak te zeuren dat ik vaker hakken aan moet doen, want dat staat zo leuk. Maar ik kan geen hele dag op hakken staan (zitten kan natuurlijk wel) want dan verga ik van de pijn onder de bal van mijn voet.
Maar hb je dat bij alle hakken? zijn alle hoge hakken killing for your feet?
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_14585354
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:11 schreef Lopat het volgende:

[..]

Maar hb je dat bij alle hakken? zijn alle hoge hakken killing for your feet?

Ahum, alles hoger dan een gewone hak (van een platte schoen dus) gaat op den duur enorm zeer doen. Ergens midden onder mijn voet, bij de bal van de voet. Geen dagenlang elegante gehakte schoenen aandoen voor mij dus. (ik heb 2 paar gehakte schoenen op dit moment, en in een verleden ook al andere paren gehad, maar nog nooit geen pijn gehad na ca 5 uur staan)
Geluk duurt je leven lang.
  FOK!fossiel woensdag 12 november 2003 @ 18:23:21 #20
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14585422
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Lijkt me echt 3x niets.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 12 november 2003 @ 19:09:15 #21
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_14586423

Want ik heb niiight fever, night feveeeeeerrr!
pi_14586849
*inkoppertje* kloon van sourcy?

(J/k, no offence)

woensdag 12 november 2003 @ 19:31:13 #23
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14586903
Fout...
pi_14587818
Whahahahah ik ga dus NOOIT op hakken lopen , dan trek k nog eerder sandalen aan!
Schoenen met een stevige zool kan nog wel vinnik mar eg hakken
pi_14587873
Met lage vierkante hak kan wel, maar dunne hoge hakken vind ik heel fout.
  woensdag 12 november 2003 @ 20:13:39 #26
59897 sourcy
Sparkling...
pi_14587935
Ik heb het wel eens geprobeerd. Maar ik vind het toch niet zo comfortabel. Geef mij maar gewoon platte schoenen

pi_14590854
het was toch ooit gemaakt voor kleine mannen (in de middeleeuwen ofzo? ) misschien is dat al eerder gepost, maar ben beetje lui om alles door te lezen

ik vind het lelijk

pi_14637751

Doe mij maar een man zonder hoge hakken en lengte van zichzelf.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_14645177
Not done gewoon nichterig...
The more you ignore me, the closer I get. You're wasting your time... (Morrissey)
pi_14670669
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 22:15 schreef impulsje het volgende:
Not done gewoon nichterig...
Niet zo'n klein beetje ook
pi_14674206
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:09 schreef Willaaam het volgende:
[afbeelding]
Want ik heb niiight fever, night feveeeeeerrr!
Disco Stu strikes again. Nou ja zolang er maar geen visjes in zitten.

Maar wat noem jij hoog voor mannen? De lentge die je ziet op cowboy laarzen (daar zal je me dus nooit mee zien) das vaak al een centimeter of 5.

Ik heb ook wel gehoord dat een (kleine) hak erg goed voor je postuur zou zijn. Je gaat dan vanzelf meer recht op lopen, weet iemand of dat ook echt waar is?

zondag 16 november 2003 @ 14:15:34 #32
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_14675328
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:21 schreef Fixers het volgende:

[..]

Disco Stu strikes again. Nou ja zolang er maar geen visjes in zitten.

Maar wat noem jij hoog voor mannen? De lentge die je ziet op cowboy laarzen (daar zal je me dus nooit mee zien) das vaak al een centimeter of 5.

Ik heb ook wel gehoord dat een (kleine) hak erg goed voor je postuur zou zijn. Je gaat dan vanzelf meer recht op lopen, weet iemand of dat ook echt waar is?

Laarzen zonder hak zijn iig goed voor je postuur...
pi_15337979
quote:
Ik zou mijn vent wel eens een hele dag op naaldhakken willen zien lopen, eens kijken of hij daarna nog kan lopen van de pijn in zijn voeten.

Ik zou het hem wel eens willen laten voelen, niet uit sadisme, maar gewoon om eens te laten voelen wat ik voel als ik voor hem om er mooi uit te zien weer eens giga pijn loop te lijden.

GRAAG, als de wereld het maar toe zou laten, maar iedereen lacht je dan uit. Thuis heb ik het wel eens gedaan, een hele zondag, viel best mee, en dan praat ik over naaldhakken van 11 cm!!! Het probleem is vaak dat vrouwen (bewust) te kleine schoenen kopen omdat ze geen grote voeten willen hebben, want dat lijkt niet. Verder draag ik buiten niet zo vaak blokhakken, alleen maar onder een lange wijde broek zodat een ander het niet ziet, want ik doe het tenslotte voor me zelf. En dan heb ik blokhakken van 7 cm waar ik ook rustig een uur continue op lopen kan.
Buitenshuis heb ik nooit stiletto's aan, al dat getiktak, onder mijn blokhakken zitten rubberen zolen en hakken, dus lekker stil, zoals ik als schreef, het is voor mij alleen, en niet voor de rest die het alleen maar afkraakt.
pi_15338124
quote:
Op zondag 16 november 2003 03:57 schreef devil-j het volgende:

[..]

Niet zo'n klein beetje ook

Ach zeur toch niet zo, nooit geleerd dat je iedereen in z'n waarde moet laten, dan zal ik je nog eens wat schrijven. Ik draag ook nog stringetjes, niet van de vrouwelijke kanten dingen, maar echte herenstrings, voor de echte MAN.
pi_15357733
quote:
Omdat het nu 12-12-2003 is
pi_15357818
quote:
Ik wil graag het bericht van Evelyne de Graaf voortzetten.

En Evelyne wat vind jij er van?

Hallo zeg..dat hoef toch nog eens niet te vragen..
pi_15359665
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:13 schreef sourcy het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd. Maar ik vind het toch niet zo comfortabel. Geef mij maar gewoon platte schoenen

LOL hebben we hem ook weer
Beviel het je een beetje? Om wat vrouwlijker te worden kan je ook je snorretje weghalen

nog nooi geprobeerd... Hoeft van mij ook niet, maaar vraag me idd af waarom vrouwen er altijd over lopen te klagen... wordt ik een beetje errug moe van.... Maar doet me een beetje denken aan queen enzo dit topic

vrijdag 12 december 2003 @ 16:08:16 #38
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_15361195
Mij zal je er nooit op zien iig.
Wat andere mannen doen moeten ze zelf weten, al vind ik hoge hakken niet bij een man passen imo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 12 december 2003 @ 22:49:43 #39
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_15368874
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:49 schreef FreekWillemGamma het volgende:

[..]

GRAAG, als de wereld het maar toe zou laten, maar iedereen lacht je dan uit. Thuis heb ik het wel eens gedaan, een hele zondag, viel best mee, en dan praat ik over naaldhakken van 11 cm!!! Het probleem is vaak dat vrouwen (bewust) te kleine schoenen kopen omdat ze geen grote voeten willen hebben, want dat lijkt niet. Verder draag ik buiten niet zo vaak blokhakken, alleen maar onder een lange wijde broek zodat een ander het niet ziet, want ik doe het tenslotte voor me zelf. En dan heb ik blokhakken van 7 cm waar ik ook rustig een uur continue op lopen kan.
Buitenshuis heb ik nooit stiletto's aan, al dat getiktak, onder mijn blokhakken zitten rubberen zolen en hakken, dus lekker stil, zoals ik als schreef, het is voor mij alleen, en niet voor de rest die het alleen maar afkraakt.

Maak eens een fotoboek aan
pi_15368927
Ach, je hebt ook mannen met make-up, roze kleding en halve sokjes, dus de stap naar hoge hakken niet erg ver
pi_15381754
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:52 schreef Kapmes het volgende:
Ach, je hebt ook mannen met make-up, roze kleding en halve sokjes, dus de stap naar hoge hakken niet erg ver
make-up is inderdaad een beetje te erg je vrouwlijke kant benadrukken.. Idem voor roze kleding, maar whats up met halve sokjes??? In gym schoenen kan dat toch gewoon??? Beter dan van die mooie witte sportsokken of vette blaren op je poten lopen...
pi_15383357
Ja prima mag van mij. Aleen worden de vrouwen jaloers op de mannen..
pi_15384565
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 17:13 schreef Gertsan het volgende:

[..]

make-up is inderdaad een beetje te erg je vrouwlijke kant benadrukken.. Idem voor roze kleding, maar whats up met halve sokjes??? In gym schoenen kan dat toch gewoon??? Beter dan van die mooie witte sportsokken of vette blaren op je poten lopen...

Om de één of andere redenen vind ik ze vreselijk en ben niet de enige.
Bij gewone nette schoenen moet je zwarte sokken hebben en bv op de tennisbaan met je sportschoenen passen witte. Halve passen nergens...
pi_15395911
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:13 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Om de één of andere redenen vind ik ze vreselijk en ben niet de enige.
Bij gewone nette schoenen moet je zwarte sokken hebben en bv op de tennisbaan met je sportschoenen passen witte. Halve passen nergens...

mmm in nette zwarte schoenen gaan idd Zwarte sokken (gewoon normale) en tijdens sport gewoon lange witte (maar ik sport niet) maar als je een korte broek aanhebt vind ik dat zo achterlijk eruit zien...

Lijk je echt zon toerist... maar aangezien ik allen in vrije tijd korte broek draag heb ik dan die have sokken...

En anders moeten mannen maar net als vrouwen dan maar laarzen dragen (vrouwen doen dat al onder rokjes ) desnoods gaan wij mannen ook rokken dragen

pi_15398345
Doe maar niet..
  zaterdag 3 april 2004 @ 14:13:51 #46
84312 Edwin62
Doe maar ge dan dan doe je al
pi_18150848
Lijkt me wel wat mannen met rokje en laarzen ;-)
Maar wrom gelijk hoge hakken, kan toch ok mooi zijn mte een laag hakje?
  zaterdag 3 april 2004 @ 16:39:41 #47
78451 fille_fatale
** I spy... **
pi_18153027
Verschrikkelijk
pi_18164871
Wel grappig om te zien hoe vrouwen zich meteen in hun vrouwelijkheid voelen aangetast als de mannen ns wat 'vrouwelijks' aantrekken. Zelf willen ze alle mannenkleding kunnen dragen maar andersom.. *oeh*.

EDIT: Niet dat ik het mooi vindt.. misschien met boots ofzo..maar anders zeker niet..
pi_18167169
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:13 schreef C2000 het volgende:
Wel grappig om te zien hoe vrouwen zich meteen in hun vrouwelijkheid voelen aangetast als de mannen ns wat 'vrouwelijks' aantrekken. Zelf willen ze alle mannenkleding kunnen dragen maar andersom.. *oeh*.
Alle vrouwen? Deze niet hoor, de heren mogen hun gang gaan Ik vraag me wel af hoeveel mannen zouden kunnen wennen aan de onhandigheid van dameskleding, zoals daar zijn: geen (of heel kleine) broekzakken, dunne materialen (óók in de winter te dragen), schoenen waar geen sprintje op te trekken valt....... nee, het wordt vast geen doorslaand succes!

On topic: ik zie liever een kleine man op platte schoenen, dan eentje op blokhakken. Zoals ik ook liever een kale man zie zonder, dan mét toupet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pokkehontas op 04-04-2004 10:29:14 (typfoutje) ]
Kortom, the usual.
  zondag 4 april 2004 @ 14:21:20 #50
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18170688
Nee, hakken vind ik nix voor een man!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zondag 4 april 2004 @ 14:32:02 #51
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_18170880
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_18171061
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:49 schreef FreekWillemGamma het volgende:

[..]

Om welke reden draag je die dingen dan? Vind je jezelf te klein en wil je graag groter lijken? Of vind je het gewoon fijn om op die dingen te lopen? om je vrouwelijk te voelen?
Ik kan me er eerlijk gezegd weinig bij voorstellen dus ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet, een man op stiletto's
Ik kraak het niet af, het is jou keuze en als jij het fijn vind om op hakken te lopen vind ik dat ok. Ik vraag me dus alleen af waaróm je het per sé zou doen.
  zondag 4 april 2004 @ 15:01:43 #53
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_18171459
Ik vindt het er niet uitzien...
pi_19969536
Ik denk dat het gewoon de uitdaging is om er op te lopen, niet om je vrouwelijk te voelen. Nou Mirrie als je benieuwd ben hoe het er uit ziet een man op hakken wil ik die uitdaging weleens met je aangaan, maar stiletto's gaan me dan tever, wel gewone hakken, kan ik ook eens ervaren hoe dat is als vrouwen op hakken lopen, mannen denken volgens dat dat simpel is en misschien is dat ook wel zo maar geen grote mond van mij totdat ik het zelf ondervonden heb.
pi_19971626
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:54 schreef Eddepet62 het volgende:
Ik denk dat het gewoon de uitdaging is om er op te lopen, niet om je vrouwelijk te voelen. Nou Mirrie als je benieuwd ben hoe het er uit ziet een man op hakken wil ik die uitdaging weleens met je aangaan, maar stiletto's gaan me dan tever, wel gewone hakken, kan ik ook eens ervaren hoe dat is als vrouwen op hakken lopen, mannen denken volgens dat dat simpel is en misschien is dat ook wel zo maar geen grote mond van mij totdat ik het zelf ondervonden heb.
Dat is helemaal wat ik ook denk Ed. Ik moet zeggen dat ik niet zo lang geleden mijn ontzag voor mijn moeder enorm is toegenomen. Ze vond een paar van haar oude schoenen van toen ze mijn leeftijd had, een paar naaldhakken van een centimeter of 7 hoog. Dat een mens op zoiets kan lopen.

Lijkt me dus wel een uitdaging om dat eens te proberen en te ervaren. Gewoon voor de lol en eens zien of ik dan ook overeind kan blijven en eventueel een paar stappen kan lopen. (maar mijn maat 45 maakt zulke uitprobeersels wel lastig).
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:19:51 #56
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_19972706
Heb me laatst nog wel af staan vragen bij een metalconcert hoe je in vredesnaam op zulke dikke, met staal omrande zolen kan lopen als die zanger had...... Vind het een beetje erg jaren 70/80... net zoiets als big hair, brrr!

Wacht, wacht: ik weet wel een lekkere man op hakken....... die zanger van The Darkness. Weet niet hoe hij heet oid, maar hij is iig leuk fout
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_19973136
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:19 schreef merdeka het volgende:
Heb me laatst nog wel af staan vragen bij een metalconcert hoe je in vredesnaam op zulke dikke, met staal omrande zolen kan lopen als die zanger had......
Lopen op (toren)hoge zolen is easy, omdat je toch op een plat oppervlak loopt. Naaldhakken, dat is pas moeilijk.
pi_19973189
Dat moeten die kerels zelf weten. Ik snap alleen niet dat mensen op zulke schoenen kunnen lopen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_19973601
Alleen Prince mag ze dragen... (en de Beegees)
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  zaterdag 19 juni 2004 @ 09:26:19 #60
52513 whosvegas
The Trickster
pi_20011846
quote:

Tja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Are you nuts??
pi_20092889
Pijn lijden, zal toch wel meevallen, of?
pi_20097879
Schwule zaubeere zunt t! Allenui!
pi_20198517
??????
pi_20214490
Hakken tot 2cm lijkt me wel ok (onder de juiste schoen), maar hoger
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 27 juni 2004 @ 11:13:00 #65
78498 classpc
I don't like change
pi_20222234
quote:
Op zondag 4 april 2004 14:21 schreef miki het volgende:
Nee, hakken vind ik nix voor een man!
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')