quote:So what?
Op maandag 03 september 2001 20:16 schreef STING het volgende:[..]
zoals iemand al tegen mij zei, het is makkelijk om dit soort dingen af te schuiven op het placebo effect. Wat echt zo is, weet ik nie.. geen ervaring mee.
quote:ja psies
Op maandag 03 september 2001 20:18 schreef fokje het volgende:.. placebo ...
So what?
quote:Nee hoor die mensen liegen niet. die mensen hadden een pijntje dat tussen de oren is ontstaan en op die manier zijn ze er ook weer vanaf gekomen...
Op maandag 03 september 2001 20:17 schreef fokje het volgende:[..]
Nee? Toch wel. Hoe komt dat dan? Of liegen al die mensen die er baat bij hebben gehad?
quote:Je denkt dat het om geld gaat.....ja misschien bij de mensen die van reiki moeten leven en er van moeten overleven.
Op maandag 3 september 2001 20:11 schreef killerb het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Gaat allemaal puur om de $$$.En ook deels het idee, zo van ik wordt geholpen, en als je dat maar hard genoeg denkt gaan je pijntjes ook wel over. De geest kan je lichaam beïnvloeden en andersom. Maar niet omdat iemand er met zijn handjes overheen zit te wrijven....
Groot deel van de reikigemeenschap doet ook dingen voor een dank je wel of een kleine bijdrage.
Ikzelf heb tot nog toe weinig tot niks voor behandelingen gevraagd. Diegene die kan betalen betaald iets wat diegene denkt dat past en degene die niet kan betalen doet het met een dank je wel.
Ook de diverse soorten en vormen van inwijdingen die ik tot mijn beschikking heb varieren van gratis tot max 50 euro tenzij er echt dagen cursus wordt gevraagd dan ligt de vergoeding anders in die zin van dat het dan onkosten dekkend wordt bepaald in overleg met.....
Verder......De reikigemeenschap is nog neit klaar voor de kennis die wij de laatste maanden hebben vergaard over reiki en de mogenlijkheden van reiki en andere energievormen. Een van ons heeft zelfs een nieuw symbool gekregen om mee te kunnen werken, de Elohimstar waar ik ook binnenkort drager van wordt. De Elohimstar zal op 10 november wereldwijd worden geintroduceerd.. ( http://members.home.nl/gieny/ )Dr is in elk geval meer mogenlijk dan de reikigemeenschap nu weet. Een select groepje mensen is momenteel bezig de energieen te onderzoeken en te kijken hoe ze goed te gebruiken zijn. Als dit wat we de laatste maanden ontdekt hebben aan kennis naar buiten komt in de reikiwereld zullen er kwaaie gezichten vanuit de reikigemeenschap onze kant uitkomen omdat men hun geld ziet verdwijnen! Een voorproefje over hetgene waar de gemeenschap nog niet klaar voor is kun je vinden op: http://users.skynet.be/jeanvanhove/
Wil je meer informatie bezoek dan eens het indaloforum te bereiken op: -edit- spam (sorry hiervoor check me sig maar ff) verwijderd.
Wil je meer weten? Vraag of mail me (k zit niet alle dagen op truth)
Een goed boek.....diana stein (de titel is me even ontschoten)
Groet, kracht, energie en liefde,
Lauwrence
"begin de dag met een lach"
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 10-10-2003 17:26]
quote:Damnorz...ff niet aan gedacht mijn excuus
Op vrijdag 10 oktober 2003 15:53 schreef MUUS het volgende:
cyberbull, geen links plaatsen naar andere discussie-fora zonder het eerst even met iteejer of met mij te overleggen a.u.b.
k zag dat je um al weggeedited had :-)
Zou ik toestemming kunnen krijgen bij deze?
alvast bedankt
Lauwrence
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 10-10-2003 17:26]
Reiki is meer op basis van "baat het niet schaadt het niet". Dus dat zit wel snor.quote:Op zondag 26 september 2004 17:22 schreef poep-in-de-aars het volgende:
kan het gevaarlijk zijn reiki? en zo ja waarom, en zo ja waar kan ik opletten, welke voorbereidingen moet ik treffen?
Als het goed is niet, indien wel staat de gever zelf niet stevig in zijn/haar schoenen.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:33 schreef DJRoberto1978 het volgende:
kan de gever indien nog niet ervaren er zelf nadeel van ondervinden? bijv. lichamelijke en/of geestelijke oververmoeidheid of een verwarde geest-toestand(of hoe je het ook kan noemen)
geld geld....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:20 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik heb al redelijk wat boeken gelezen over reiki, en ik vind het ook heel interessant...
wat ik hier ook vaker lees en waar ik het helemaal mee eens ben :
als iedereen het heeft en kan oefenen.Waarom er dan veel geld voor vragen???
Het verschil met werken met universele energie als je íngewijd bent is dat bepaalde kanalen bij je worden geopend waardoor deze energie makkelijker door je heen kan stromen. Zo kan je makkelijker 'geven'. Dus als je er echt iets mee wil doen, lijkt me dat toch wel handigquote:Maargoed, ik heb er over nagedacht om de inwijding 1e graad te doen maar ik heb besloten om daar vanaf te zien. > vind het niet nodig. Werken met de universele levens energie kan ook zonder
een inwijding. (het heet alleen dan geen reiki maar who cares)
Magnetiseren is niet hetzelfde. Bij magnetiseren geef je een stukje van je eigen energie weg. Ieder mens heeft een reserve en daar kan je uit putten. Totdat het op is en dan schaadt elke behandeling die je geeft. Je breekt in wezen je eigen 'lichaam' af, waardoor je zelf vatbaar wordt voor negatieve energie etc etc....quote:Zijn er hier ook fokkers die aan magnetiseren doen (want das eigenlijk hetzelfde toch?)
Lijkt me ook eens intressant om te volgen inderdaad.. weet zo ff niet waar ik moet kijken als ik dat wil gaan doen, maar moet wel in de buurt iets wezen denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:59 schreef Humeurtje het volgende:
Tja, wat is veel geld?
Ik vind het normaal dat je betaald voor de tijd die iemand in je steekt.
Stel ze vragen E 125,-- voor een Reiki 1 cursus, de totale duur van de cursus is 10 uur.
Is E 12,50 per uur, meestal incl. cursusmatriaal, koffie/thee en lunch..... Voor een cursus creatief kleien betaal je meer![]()
Reiki is het Japanse woord voor: Universele Levensenergie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:20 schreef kruimel_20 het volgende:
Zijn er hier ook fokkers die aan magnetiseren doen (want das eigenlijk hetzelfde toch?)
Heb een master gemaild die in deze woonplaats ook woont.. ze doet eigenlijk alleen overdag cursus geven, maar ze wil ook wel schuiven naar avonduren voor mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:50 schreef Humeurtje het volgende:
Ben benieuwd, Suc6![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |