quote:O mijn god!
Op donderdag 14 juni 2001 11:05 schreef Wilgje het volgende:Gisteren vertelde ze me dat zij me reiki had gestuurd.
Wat houdt dat in? Wat heeft zij mij gestuurd?
quote:Reiki 2, De helende energie sturen doormiddel van concentratie en gebruik van de reiki symbolen,waar ik overigens niet geheimzinnig over ga doen,kan ze wel vrijgeven en met symbool en benaming hier posten, maar ik doe dat niet uit respect voor deze kracht en de hervinder dr. Usui.
Op donderdag 14 juni 2001 11:05 schreef Wilgje het volgende:
Mijn zusje heeft ook zo'n opleiding gedaan.
Gisteren vertelde ze me dat zij me reiki had gestuurd.
En mag dat eigenlijk wel? Ongevraagd iemand helpen?
Reiki kan dus hoewel het een positieve energie is ook als negatief ervaren worden als de ontvanger er niet op voorbereidt is. (met voorbereiding bedoel ik dus, beseffen dat er op de dag van behandeling iets gevoeld zou kunnen worden)
mvg,
Dragon, Reiki 1&2 (the Usui way for natural healing)
Is Reiki nou niet gewoon gebasseerd op het feit dat als je iets heel erg gelooft, dat het ook waar wordt? Beetje het placebo-effect zeg maar, of is dit echt een wetenschappelijk bewezen techniek die met neg./pos. energiestromen te maken heeft?
quote:Je zusje had beter de MAVO kunnen afmaken
Op donderdag 14 juni 2001 11:05 schreef Wilgje het volgende:
Mijn zusje heeft ook zo'n opleiding gedaan.
Gisteren vertelde ze me dat zij me reiki had gestuurd.
En mag dat eigenlijk wel? Ongevraagd iemand helpen?
quote:Ik weet zeker dat ik niet om commentaar op mijn zusje persoonlijk heb gevraagd Vleermuis.
Op maandag 27 augustus 2001 16:27 schreef Vleermuis het volgende:Je zusje had beter de MAVO kunnen afmaken
quote:zou ik ook niet vragen als ik jou was, mag wel hoor
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:44 schreef Wilgje het volgende:[..]
Ik weet zeker dat ik niet om commentaar op mijn zusje persoonlijk heb gevraagd Vleermuis.
Als ik commentaar op mijn zusje had gewild, had ik dat wel gevraagd.
dan hou ik het niet bij 1 zin.
en jijzelf
, heb jij wel mavo ?
quote:In welk forum zitten we hier? Het Schoolforum?
Op dinsdag 28 augustus 2001 19:10 schreef Vleermuis het volgende:[..]
zou ik ook niet vragen als ik jou was, mag wel hoor
dan hou ik het niet bij 1 zin.
en jijzelf
, heb jij wel mavo ?
quote:vraag je zusje
Op woensdag 29 augustus 2001 00:23 schreef Wilgje het volgende:[..]
In welk forum zitten we hier? Het Schoolforum?
quote:Het is op dit forum niet verboden om een ander in zijn of haar waarde te laten.
Op maandag 27 augustus 2001 16:27 schreef Vleermuis het volgende:[..]
Je zusje had beter de MAVO kunnen afmaken
quote:Weet je het zelf niet dan?
Op woensdag 29 augustus 2001 16:59 schreef Vleermuis het volgende:[..]
vraag je zusje
Sorry voor het offtopic gaan.
quote:Gapen is ook min of meer loslaten ofzo. Als ik iemand masseer, moet ik verschrikkelijk gapen. Ik wist eerst niet waarom, deed het automatisch. Desondanks word ik er wel moe van.
Op donderdag 30 augustus 2001 10:46 schreef MrWilliams het volgende:
Reiki is heel handig. (ook letterlijk) Ik heb er zelf ook ervaring mee en mensen die het (bij mij) ervaren zeggen dat het werkt, ook al ben ik zelf sceptisch. Het is inderdaad voornamelijk visualisatie en je kunt het het beste op jezelf gebruiken om te kijken of het bij jou werkt. Gapen (vooral dat uitgebreide) is in feite ook Reiki voor jezelf, je herschikt je energieveld bij wijze van spreken.
Reiki werkt rustgevend en daarom gebruik ik het, ook al twijfel ik of het wel werkt. In mijn ervaring werkt het in combinatie met massage het beste.
Douchen is ook zoiets; alle rotzooi die je hebt opgedaan bewust van je afspoelen. Het helpt wel een beetje.
Ook je voeten masseren heeft zo'n effect; er zitten daar ook heel veel zenuwuiteinden (?) Erg gevoelig iig. Heeft ook een rustgevend effect wanneer je alle negativiteit eruit wrijft.
Of het ook echt waar is boeit eigenlijk niet.
quote:niet verboden maar gelukkig ook niet verplicht
Op woensdag 29 augustus 2001 23:55 schreef Halinalle het volgende:[..]
Het is op dit forum niet verboden om een ander in zijn of haar waarde te laten.
bla bla rikki bla bla
quote:het ging over een cursus reiki.
Op donderdag 30 augustus 2001 00:04 schreef Wilgje het volgende:
Dat begrijp ik iteejer, maar ik laat niemand mijn zusje op deze manier be/veroordelen.Sorry voor het offtopic gaan.
goed, zal ik zeggen, zonde van t geld.
Ik ben me iig behoorlijk bewust aan het worden van een hoop zaken (was dat vroeger totaaal niet) en merk ook dat ik steeds beter aura's ga zien + voelen.
quote:IKKE !
Op donderdag 30 augustus 2001 00:00 schreef iteejer het volgende:vleermuis en wilgje, wel ff ontopic blijven.. kan me niet voorstellen dat iemand dergelijke discussies in dit forum wil zien
Maarja zal wel helpen als je zie hoeveel mensen er aan doen en heoveel $$$ er inomgaat.
quote:Bedankt voor je oh zo constructieve bijdrage aan dit topic
Op donderdag 30 augustus 2001 19:00 schreef Vleermuis het volgende:[..]
het ging over een cursus reiki.
goed, zal ik zeggen, zonde van t geld.
En ook deels het idee, zo van ik wordt geholpen, en als je dat maar hard genoeg denkt gaan je pijntjes ook wel over. De geest kan je lichaam beïnvloeden en andersom. Maar niet omdat iemand er met zijn handjes overheen zit te wrijven....
quote:zoals iemand al tegen mij zei, het is makkelijk om dit soort dingen af te schuiven op het placebo effect. Wat echt zo is, weet ik nie.. geen ervaring mee.
Op maandag 03 september 2001 20:11 schreef killerb het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Gaat allemaal puur om de $$$.En ook deels het idee, zo van ik wordt geholpen, en als je dat maar hard genoeg denkt gaan je pijntjes ook wel over. De geest kan je lichaam beïnvloeden en andersom. Maar niet omdat iemand er met zijn handjes overheen zit te wrijven....
quote:Nee? Toch wel. Hoe komt dat dan? Of liegen al die mensen die er baat bij hebben gehad?
Op maandag 03 september 2001 20:11 schreef killerb het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Gaat allemaal puur om de $$$.En ook deels het idee, zo van ik wordt geholpen, en als je dat maar hard genoeg denkt gaan je pijntjes ook wel over. De geest kan je lichaam beïnvloeden en andersom. Maar niet omdat iemand er met zijn handjes overheen zit te wrijven....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |