Ja, ik zag het op een vage Amerikaanse site. De M5 is er wel in 1/43, maar dat is veelsteklein, ik heb liever 1:18 of nog beter 1:12 of zelfs 1:10.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:19 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
is ie er wel in 1/43 dan?
kun je deze afbeeldingen weer online gooien, vond die 500 kei mooiquote:Op zondag 7 december 2003 13:51 schreef cosmick het volgende:
Vanmorgen aan het knutselen geweest met een 500 1/16 van Bburago
Origineel:
[afbeelding]
Lowrider:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De velg (compleet met schijfremmen, eigenlijk 1/24):
[afbeelding]
Speakers (decals):
[afbeelding]
[afbeelding]
Modjes:
Decals, dubbele uitlaat, velgen, verlaagd, antenne
Met deze zit ik nu op 26 1/16 FiatjesAangezien ik alle modellen al zo'n beetje heb, ga ik zelf maar modden. Misschien ga ik ook ooit nog 's een cabriootje bouwen... of een campertje
Thanksquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:57 schreef masuyo het volgende:
[..]
kun je deze afbeeldingen weer online gooien, vond die 500 kei mooi![]()
Die 2e van boven heb ik onlangs gekocht. Alleen kammer dat de Eenden waar ie achter moet 1:17 zijn en die Eriba Puck (caravan) 1:18. Je ziet het echt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:28 schreef cosmick het volgende:
Zag dat www.hobbycar.nl accessoires in de collectie heeft. Leuk om achter je 500'tje te hangen ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voorals je je autootje wilt modden; leuke 1/18 Chevy velgjes;
[afbeelding]
Nope, nog niet. Ik ben nog steeds op zoek naar Trabant-wielen op schaal en een Dübener Ei. Er schijnt zo'n Dübener Ei in Nederland rond te rijden, maar de eigenaar reageert niet op mijn mailtjes e.d..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:05 schreef cosmick het volgende:
Zijn die Eenden 1:17? Hmm, da's idd jammer. Heb je zelf nog een caravan gebouwd dan?
erg mooie fiatquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks![]()
Okay, hier zijn de pics (oude server is erg down).
Goed. 't Is dus een Bburago Fiat 500 in de schaal 1/16; verlaagd, andere velgjes (bewust veel te groot) enzv. Bullbar komt van een andere Fiat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En, het origineel (waar ik er nog drie van heb).
[afbeelding]
Das veel te duur. Plus dan hou ik een wiel-loze Trabant over. En ik heb de juiste maten van dat Dübener Ei nog niet. Als ik die wel heb, kan ik altijd nog een complete Trabant (op schaal) kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:14 schreef cosmick het volgende:
MIsschien dat je alle sites op http://modelauto.pagina.nl af kunt gaan.. .opzoek naar Trabantjes op schaal voor de wielen. Ik weet 100% zeker dat ik ze daar namelijk gezien heb
Ah, op http://www.modelcarweb.nl 1:18 model:
[afbeelding]
Bijna 32 Euri voor twee wielen (heb je er wel twee reserve)
Ik heb eerst de boel opengeschroefd en de bestaande 'wielophanging' verwijderd (met een zaagje). Daarna met een klein boortje gaten geboord voor de nieuwe as (die wielen kreeg ik incl. as). Die er door heen gestoken en de wielen erop gezet. Eigenlijk simpel dusquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
erg mooie fiat
ff vraagje, hoe heb je die velgen er onder gekregen?
1/43.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef GiSH het volgende:
die kuifje auto's zijn te gek.. hoe groot zijn ze??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |