abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2003 @ 16:11:23 #76
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14607765
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:09 schreef Dodec het volgende:

[..]

Dat bloemstukje naast hem was wel aardig, maar voor de rest ...

Ik bedoel dus de mening over Janmaat als naamgever voor een trofee.

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 13-11-2003 16:12]

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14608177
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Janmaat zie ik ook eigenlijk als grote naam uit de historie. iig meer als Donner of Terpstra.

Het moeten wel namen zijn die iig een aantal jaar houdbaar zijn. En dan kunnen er best wel wat recentere namen tussenzitten.

Misschien dat andere POL-users ff hun mening geven over Janmaat?

Landgenoten, ik zie Janmaat nu niet echt zitten om daar een trofee naar te vernoemen. Verder geen onderbouwing voor maar lijkt me nu niet echt een leuke trofee.
quote:
Het lijkt me wel goed om voor elke categorie nominaties te hebben waaruit kan worden gekozen, want er zijn gewoon users die niet vergeten moeten worden. Een "commissie" voor het bepalen van nominaties lijkt me wel goed voor een wat objectieve bepaling.

Ik had eigenlijk gehoopt dat er ook in dit topic wat meer suggesties/nominaties voort zouden komen, zodat in dit topic de nominaties al konden worden bepaald...

Maar ik wacht ff wat meningen af van anderen. En ik wacht op sollicitaties van mensen die deel willen uitmaken van die eventuele commissie.

Vind mezelf nog iets te jong (op Fok dan) om hierop te solliciteren.

Ik moet wel zeggen dat ik 15 categorieen wel wat veel vind, zou het maximaal op 10 houden. Voorkom je ook een beetje dat ze elkaar gaan overlappen en dat 1 user meerdere awards krijgt.

mijn voorkeur:

1.Willem Drees Trofee - Lifetime achievement award
2.Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
3.Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.

4.Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
5.Jan Peter Balkenende Trofee - Beste nieuwkomer.
6.Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl..

7.Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
8.Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
9.Elco Brinkman Trofee -- Meest geschikte 'kroonprins'(oftewel toekomstige mod).

10.Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

donderdag 13 november 2003 @ 16:41:07 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14608597
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Landgenoten, ik zie Janmaat nu niet echt zitten om daar een trofee naar te vernoemen. Verder geen onderbouwing voor maar lijkt me nu niet echt een leuke trofee.

En Joop Glimmerveen wel?
quote:
[..]

Vind mezelf nog iets te jong (op Fok dan) om hierop te solliciteren.

Ik moet wel zeggen dat ik 15 categorieen wel wat veel vind, zou het maximaal op 10 houden. Voorkom je ook een beetje dat ze elkaar gaan overlappen en dat 1 user meerdere awards krijgt.

Overlapping moet worden voorkomen ja. Maar het is niet erg als een user meerdere trofees gaat krijgen lijkt me.

Ik streef ook zo weinig mogelijk trofees na, en 10 is een goed aantal, maar bij het opstellen vind ik dat er dan wat mist.

quote:
mijn voorkeur:

1.Willem Drees Trofee - Lifetime achievement award
2.Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
3.Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.

4.Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
5.Jan Peter Balkenende Trofee - Beste nieuwkomer.
6.Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl..

7.Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
8.Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
9.Elco Brinkman Trofee -- Meest geschikte 'kroonprins'(oftewel toekomstige mod).

10.Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Je hebt wel een beste bomen/allochtonen-knuffelaar, maar geen 'rechtse' variant. Ik vind dat ze of allebei erin moeten of allebei niet. En daarbij neig ik naar wel.
Ook mis ik de beste vrouwelijke user. POL is toch een mannenbolwerk waar zo'n trofee erg relevant wordt naar mijn mening.
Een trofee voor de user met de meeste kennis een erg prestigieuze die imho niet mag ontbreken.

[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 13-11-2003 16:42]

pi_14608872
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:41 schreef Sidekick het volgende:

Je hebt wel een beste bomen/allochtonen-knuffelaar, maar geen 'rechtse' variant. Ik vind dat ze of allebei erin moeten of allebei niet. En daarbij neig ik naar wel.
Ook mis ik de beste vrouwelijke user. POL is toch een mannenbolwerk waar zo'n trofee erg relevant wordt naar mijn mening.
Een trofee voor de user met de meeste kennis een erg prestigieuze die imho niet mag ontbreken.

Heb je gelijk in een "rechtse" variant hoort er ook nog bij.

Nu begin ik toch weer richting meer dan 10 trofee's te neigen, anders mis je er nogal wat. Voor vrouwen (is daar de Erica Terpstra Trofee niet voor bedoeld ) vind ik een beetje onzin, Pol is wel een mannenbolwerk maar vrouwen kunnen net zo goed meedingen aan de overige trofee's.

pi_14609117
Ik vind 15 trofeeën eigenlijk niet overdreven veel. Dogmatisch links en dogmatisch rechts hoort er naar mijn mening ook bij, speciaal voor users die nogal hardnekkig vasthouden aan hun eigen hokje. Xenofoob en feitenkennis hoort er ook echt bij, net zoals de 'aanmoedigingstrofee' voor de beste vrouwelijke user. Natuurlijk komen vrouwen net zo goed aan bod in andere categorieën, maar een beetje positieve discriminatie gezien het kleine aantal dat hier mee discussieert kan geen kwaad (probleem is natuurlijk wel dat je nooit zeker weet of een zich als vrouwelijk voordoende user ook vrouw is).

Ik vraag me wel af of de trofee voor de beste allround user niet wat dubbel op is, omdat dat wel al min of meer naar voren zal komen in andere categorieën.

donderdag 13 november 2003 @ 17:49:58 #81
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14610459
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:59 schreef Kozzmic het volgende:

Ik vraag me wel af of de trofee voor de beste allround user niet wat dubbel op is, omdat dat wel al min of meer naar voren zal komen in andere categorieën.

Je boort jezelf een trofee door de neus.

Je hebt op zich wel gelijk, alleen is het wel leuk om te zien wie nu echt als [/i]de[/i] POL-user wordt gezien.

Als ie weggaat dan moet beste topicopener/discussiestarter er wel bij.

pi_14610876
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:51 schreef Chewie het volgende:

[..]
Pol is wel een mannenbolwerk maar vrouwen kunnen net zo goed meedingen aan de overige trofee's.

Gansch mee eens. Door het definiëren van beste vrouwelijk user, zeg je eigenlijk dat ze de concurrentie met de heren niet aankunnen. Bij fysieke sporten mag dat zo zijn, maar hier lijkt me dat ongepast.
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 13 november 2003 @ 18:28:35 #83
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_14611369
Wellicht een suggestie om een deadline voor de suggesties neer te leggen, ik zie ons achter een maand nog discussieren over ieders waardebepaling aan elke afzonderlijke politicus of het aantal te hanteren categorien...
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
  donderdag 13 november 2003 @ 18:39:00 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14611627
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:28 schreef Herostratos het volgende:
Wellicht een suggestie om een deadline voor de suggesties neer te leggen, ik zie ons achter een maand nog discussieren over ieders waardebepaling aan elke afzonderlijke politicus of het aantal te hanteren categorien...
Ik stel de Jeltje van Nieuwenhoven deadline voor.

Ik start zo even een nominatie ronde om te bepalen welke datums doorgaan naar de volgende ronde waar het daadwerkelijk wordt gekozen.

donderdag 13 november 2003 @ 18:43:52 #85
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14611764
Deadlines:

Zondagavond 16-11-03 20:00: Definitieve lijst categorieen en namen.
Zondagavond 30-11-03 20:00: Definitieve lijst nominaties.
Zondagavond 28-12-03 20:00: Uitslag.

Datums onder voorbehoud.

pi_14621979
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Deadlines:

Zondagavond 16-11-03 20:00: Definitieve lijst categorieen en namen.
Zondagavond 30-11-03 20:00: Definitieve lijst nominaties.
Zondagavond 28-12-03 20:00: Uitslag.

Datums onder voorbehoud.

Mag wel wat rapper. Wat mij betreft gooien we het er binnen een week of 2/3 doorheen (nog voor de meet ).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 14 november 2003 @ 01:56:38 #87
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14622681
Ik mis nog de Paul Rosenmuller onderscheiding voor de meest bevoogdende nieuwsposter.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  vrijdag 14 november 2003 @ 09:42:40 #88
66982 Herostratos
pi_14624932
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 01:56 schreef sjun het volgende:
Ik mis nog de Paul Rosenmuller onderscheiding voor de meest bevoogdende nieuwsposter.

Die paternalistische trofee zou Marcel van Dam ook niet misstaan.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_14625062
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 09:42 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Die paternalistische trofee zou Marcel van Dam ook niet misstaan.

Die stond al in de openingspost genoemd...

Marcel van Dam Award - Meest belerende user

vrijdag 14 november 2003 @ 12:23:00 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14628941
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 00:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mag wel wat rapper. Wat mij betreft gooien we het er binnen een week of 2/3 doorheen (nog voor de meet ).

Deze data zijn echt de uitsterste data. Ik denk ook wel dat het sneller gaat.

De vraag is alleen of en hoe we de nominaties gaan bepalen. Imho is het wel beter, en via een "commissie" dat bepalen heeft mijn voorkeur. Heb jij daar nog ideeen over?

vrijdag 14 november 2003 @ 12:33:08 #91
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_14629198
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:58 schreef lammegiraf het volgende:
Freako....jij toevallig Tubbergenaar?
Gemeente Tubbergen ja. .
  vrijdag 14 november 2003 @ 12:36:54 #92
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14629301
*terugvindpost*

Altijd leuk, die subforum Awards.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_14629304
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Deze data zijn echt de uitsterste data. Ik denk ook wel dat het sneller gaat.

De vraag is alleen of en hoe we de nominaties gaan bepalen. Imho is het wel beter, en via een "commissie" dat bepalen heeft mijn voorkeur. Heb jij daar nog ideeen over?

Nu in ieder geval niet, moet nu werken en morgen ook dus op z'n vroegst zondag ofzo voordat ik er mee bezig zou kunnen. Ik laat het dus graag aan een ander over .

En gelijk ook maar doei enzo .

vrijdag 14 november 2003 @ 13:02:31 #94
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14629966
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nu in ieder geval niet, moet nu werken en morgen ook dus op z'n vroegst zondag ofzo voordat ik er mee bezig zou kunnen. Ik laat het dus graag aan een ander over .

En gelijk ook maar doei enzo .

Jij bent wel iemand die in de commissie moet plaatsnemen.
  vrijdag 14 november 2003 @ 14:43:59 #95
66982 Herostratos
pi_14633109
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:02 schreef Sidekick het volgende:

Jij bent wel iemand die in de commissie moet plaatsnemen.

Als penningmeester-secretaris-voorzitter van de nieuwe-fok-politiek-cie. stel ik voor om geen commissie op te richten en gewoon de 15 voorgestelde nominaties te nemen en deze sticky te maken...

simpel, helder en duidelijk pberendsHerostratos

pi_14634112
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:43 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Als penningmeester-secretaris-voorzitter van de nieuwe-fok-politiek-cie. stel ik voor om geen commissie op te richten en gewoon de 15 voorgestelde nominaties te nemen en deze sticky te maken...

Probeer jij het linkse gepeupel van hun favo hobby te beroven
Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:42:20 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14634905
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:43 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Met nominaties bedoel ik 3-5 users voor elke categorie waarop gestemd kan worden. Daarvoor is een groep vaste POL-users nodig om dat te bepalen imho.
pi_14635545
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Met nominaties bedoel ik 3-5 users voor elke categorie waarop gestemd kan worden. Daarvoor is een groep vaste POL-users nodig om dat te bepalen imho.

waarom zo ingewikkeld? Kun je niet gewoon zeggen dat iedere willekeurige user autoimatisch genomineerd is voor iedere categorie?
Wie ben jij om ons cultuurgoed te verdedigen tegen vreemde smetten als je niet eens weet hoe je een werkwoord vervoegd?
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:13:24 #99
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14635995
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:00 schreef Rechtse_Mensen het volgende:

[..]

waarom zo ingewikkeld? Kun je niet gewoon zeggen dat iedere willekeurige user autoimatisch genomineerd is voor iedere categorie?

Dat kan. Het is wel makkelijker ja. Alleen zorg je met nominaties er iig voor dat er niet een user vergeten wordt. Je maakt het ook aantrekkelijker voor users die heel weinig in POL posten om ook te stemmen.

Vooralsnog zie ik weinig animo om nominaties op te stellen...

pi_14652058
Even een zijsprongetje we kunnen ipv politicie ook ministerieawards uitrijken.

Dus algemene zaken voor de overal beste.
Landbouw voor een cda-er en VROm voor iemand van groenlinks.

etc het is maar een gedachtegangetje .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')