Ik ga wel. Na Ian McCulloch twee jaar geleden op Music in my Head solo gezien te hebben durf ik dit ook wel aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef thaleia het volgende:
Ze staan 8 nov weer in Paradiso. Ik ga weer niet, want de dag komt me slecht uit, en het is best duur met het treinkaartje erbij, en ik ben een beetje bang voor vergane glorie.
Absoluut. Op sommige punten viel het energieniveau wel even weg (met name tijdens de cover van Walk on the wild side), maar over het geheel genomen strak gespeeld, McCulloch die uitstekend bij stem was. Gaaf optredenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een retrosfeer hing er op het podium zeg! Zeer geslaagd optreden
Danku!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Vanavond treden ze op bij Barend en van Dorp
benieuwd hoe ze dit gaan aankondigenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
Vanavond treden ze op bij Barend en van Dorp
Het krijgt goede kritieken, maar eerlijk gezegd heb ik het nog niet geluisterdquote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef thaleia het volgende:
En hij was weer, zoals iemand hierboven het noemt, "sporadisch aan het brabbelen"
Is dat laatste album wat, eigenlijk?
Wat dacht je van keihard door rustige nummers schaterlachen, rexcht voor je neus staan als er amper 40 centimeter tussen zit, echt constant bier bestellen onder het concert, weet je die gasten misbruiken paradiso om hun sociale contacten te onderhouden met de hoofdact als achtergrond mopje. man ga thuis zuipenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt. Waren ze niet aan het stagediven ?
Ik zal het die ouwe van ons ook zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Wat dacht je van keihard door rustige nummers schaterlachen, rexcht voor je neus staan als er amper 40 centimeter tussen zit, echt constant bier bestellen onder het concert, weet je die gasten misbruiken paradiso om hun sociale contacten te onderhouden met de hoofdact als achtergrond mopje. man ga thuis zuipen
Ah, die mensenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Wat dacht je van keihard door rustige nummers schaterlachen, rexcht voor je neus staan als er amper 40 centimeter tussen zit, echt constant bier bestellen onder het concert, weet je die gasten misbruiken paradiso om hun sociale contacten te onderhouden met de hoofdact als achtergrond mopje. man ga thuis zuipen
Behoorlijk wat oud werk nog wel, maar een stuk of vier, vijf nummers van de nieuwere albums (die ik niet voldoende geluisterd heb om 100% zeker te zijn). Voldoende om ze er niet van te beschuldigen een volledige nostalgia-act te zijn die volgend jaar eens naar Arrow Classic Rock moet, maar ook voldoende om niet met alle geweld hip en modern over te komen. Echo & the Bunnymen ís gewoon.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Kolkus het volgende:
Maar, nogmaals, speelden ze veel oud materiaal of lag de nadruk op het nieuwe album (dat ik nog niet gehoord heb)??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |