Wie gaat er naar het concert? Mijn hart maakte een sprongetje toen ik zag dat ze kwamen, maar ben een beetje bang voor een enorme teleurstelling.
van de originele line-up zitten trouwens alleen mcculloch en gitarist will sergeant er nog bij
quote:!!!!!
Op dinsdag 11 november 2003 16:58 schreef Stinkvis het volgende:
van de originele line-up zitten trouwens alleen mcculloch en gitarist will sergeant er nog bij
quote:Dat wil zoveel zeggen als...?
Op dinsdag 11 november 2003 17:00 schreef Jinxxx het volgende:
!!!!!
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou niet gaan, doet wrs veel te veel pijn.sommige bands stoppen gewoon veel te laat
Als er iemand wel is geweest, laat even weten hoe het was?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 20:19 schreef MuadDib in een ander topic het volgende:Echo & The Bunnymen - Ocean Rain (1984)
Ik had geen zin in een uitgedoofde Ian McCulloch & Will Sergeant vanavond in Paradiso, maar om toch eventjes het depri-newwave gevoel te hebben zet ik hun meesterwerk maar op.
quote:ik kon het merk niet lezen
Op woensdag 3 december 2003 17:38 schreef MuadDib het volgende:
En de hamvraag: Had Ian z'n RayBan op?
Jeugdsentiment.
Killing moon. Seven Seas.
echo & bunnymen
quote:gefeliciteerd je was gisteren 3 jaar FOK!'er
Op donderdag 4 december 2003 01:35 schreef tong80 het volgende:
Teardrops explodes.
quote:Dan draag ik Killing moon op ter viering.
Op donderdag 4 december 2003 01:45 schreef dane het volgende:[..]
gefeliciteerd je was gisteren 3 jaar FOK!'er
Ik ga wel. Na Ian McCulloch twee jaar geleden op Music in my Head solo gezien te hebben durf ik dit ook wel aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:05 schreef thaleia het volgende:
Ze staan 8 nov weer in Paradiso. Ik ga weer niet, want de dag komt me slecht uit, en het is best duur met het treinkaartje erbij, en ik ben een beetje bang voor vergane glorie.
Absoluut. Op sommige punten viel het energieniveau wel even weg (met name tijdens de cover van Walk on the wild side), maar over het geheel genomen strak gespeeld, McCulloch die uitstekend bij stem was. Gaaf optredenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een retrosfeer hing er op het podium zeg! Zeer geslaagd optreden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |