Hoeveel sterren zou die bonusdisk moeten kosten?
En zou ik nog sterren kunnen krijgen voor de oudere GBC/GBA games die ik pas geleden heb gekocht?
quote:bonusdisc zal wel 5000 sterren zijn denk ik
Op donderdag 13 november 2003 12:58 schreef RetepV_kloon het volgende:
Yo, zeg ik iets nieuws als ik zeg dat de artikelen uit de sterrencatalogus zuigen? 600 focking sterren voor een bureaublad achtergrond? No way, hé.Hoeveel sterren zou die bonusdisk moeten kosten?
En zou ik nog sterren kunnen krijgen voor de oudere GBC/GBA games die ik pas geleden heb gekocht?
Over de banen zelf ben ik ook niet echt te spreken. Ik vind het positief dat ze kort zijn (op de N64 waren ze soms toch te lang) maar ze zijn naar mijn mening niet echt speciaal. De muziek vind ik overigens ook wat tegenvallen. Allemaal net wat te vrolijk in vergelijking met de SNES-versie. (luister maar eens naar de muziek van de bowser castle en ghost valley banen in vergelijking met de kermismuziek die ze bij double dash gebruikt hebben.
Ik was door andere redenen geen fan van de N64 versie maar wat die gered heeft is de battlemode en wat mij betreft -en dat ben ik dan met tag_speedy eens- hebben ze die verklooid op de gamecube-versie. Alle vier de banen missen de diepte die vooral blockfort had op de N64 versie. Het is nu vooral een slachtfestijn geworden waarbij geluk (het krijgen van de juiste items) een te grote factor is geworden (bij block fort kon je door goed alle spelers in de gaten te houden per item bepalen welke strategie je moest volgen om een 'frag' te maken; door de simpliciteit van de banen is het nu alleen maar knallen geblazen). Ook het verminderen van de tegensturende powerslide (eerder beschreven) maakt de controle tijdens het bochtenwerk significant minder. Misschien is een positief punt dat Nintendo toch geen banen heeft ontworpen die extreem bochtenwerk vereisen.
Ik vertrouw er overigens wel op dat een 8-player LAN-competitie altijd leuk zal blijken te zijn dus ik beschouw mario kart niet als een miskoop.
Een voorbehoudje achteraf
: misschien ben ik gewoon definitief te oud geworden voor de games die Nintendo tegenwoordig uitbrengt (Mario Kart 64 en Super Mario Kart mag je me any time voor wakker maken.
quote:Dit is een kwestie van wennen, ik had er inhet begin ook wat moeite mee. Met de juiste kart kan ik toch wel redelijk snel en gaaf bochtjes nemen.
Op donderdag 13 november 2003 13:37 schreef Vagere_Hein het volgende:
Nou, ik heb hem gisteren ook gehaald en moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben. Het ziet er op het eerste gezicht allemaal wat gelikter uit dan de N64 versie maar qua controls vind ik hem niet lekker spelen. De karts reageren naar mijn smaak net te langzaam maar mijn grootste frustratie is het 'sliden'. Wat ik altijd leuk vond bij Mario Kart was dat je een bocht in kunt sliden, te powersliden en om na de turboboost meteen een de andere kant op te sliden. Op die manier kon je altijd de bocht goed corrigeren. Dit tegensturende effect hebben ze blijkbaar flink verminderd want als ik -na extreem lang ge-'powerslide' te hebben- de bocht uit kom en probeer te 'tegensliden' dan ram ik altijd tegen de binnenkant van de bocht aan die ik aanvankelijk inge'slide' was. Resultaat: je kunt niet zo veel en lang meer powersliden als in de N64 versie en je moet veel zuiverder een bocht insturen (omdat je je bochten niet meer kunt corrigeren middels een slide de tegengestelde kant op).
quote:Klopt, ik vond dat de banen ook wel wat tegenvielen. Ik vind DK-mountain wel heel erg gaaf, en Wario Stadium ook. Verder zijn er nog wel een paar gave races (peach beach). Ze zijn niet te lang, maar mijn all-time favorite track uit de Mario Kart series bij het Stadium uit MK64.
Over de banen zelf ben ik ook niet echt te spreken. Ik vind het positief dat ze kort zijn (op de N64 waren ze soms toch te lang) maar ze zijn naar mijn mening niet echt speciaal.
quote:De battlemode stages vind ik zelf ook wat tegenvallen. Blockfort is nog steeds superieur aan al deze stages. Wat ik wel leuk vond is de bomb mode..
Ik was door andere redenen geen fan van de N64 versie maar wat die gered heeft is de battlemode en wat mij betreft -en dat ben ik dan met tag_speedy eens- hebben ze die verklooid op de gamecube-versie. Alle vier de banen missen de diepte die vooral blockfort had op de N64 versie. Het is nu vooral een slachtfestijn geworden waarbij geluk (het krijgen van de juiste items) een te grote factor is geworden (bij block fort kon je door goed alle spelers in de gaten te houden per item bepalen welke strategie je moest volgen om een 'frag' te maken; door de simpliciteit van de banen is het nu alleen maar knallen geblazen). Ook het verminderen van de tegensturende powerslide (eerder beschreven) maakt de controle tijdens het bochtenwerk significant minder. Misschien is een positief punt dat Nintendo toch geen banen heeft ontworpen die extreem bochtenwerk vereisen.
quote:te oud wordt je nooit voor dit soort games! Zelf mijn vader wilde gister even een potje scheuren (terwijl mijn ma Top Spin aan het spelen was opde xbox
Een voorbehoudje achteraf: misschien ben ik gewoon definitief te oud geworden voor de games die Nintendo tegenwoordig uitbrengt (Mario Kart 64 en Super Mario Kart mag je me any time voor wakker maken.
quote:1200
Op donderdag 13 november 2003 13:53 schreef regular het volgende:
bonusdisc "kost" 3000 sterren. Ben wel benieuwd hoeveel sterren heeft hier iedereen?
quote:damn, dat had ik laatst ook
Op donderdag 13 november 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De postbode is dus vandaag geweest. Alleen die tering kut mongool heeft niet aangebeld, en alleen een briefje in de bus gedaan. Morgen kan ik hem ophalen
quote:Das echt naar de klote...maar zo'n pakketje past toch wel door de brievenbus....ik kreeg laatst ook een game via de post in een grote envelope met bobbeltjes plastic erin en natuurlijk de game en ide paste perfect door de brievenbus.
De postbode is dus vandaag geweest. Alleen die tering kut mongool heeft niet aangebeld, en alleen een briefje in de bus gedaan. Morgen kan ik hem ophalen
quote:Een fucking 650 fucking sterren voor twee fucking games van heel veel fucking geld
Op donderdag 13 november 2003 13:53 schreef regular het volgende:
bonusdisc "kost" 3000 sterren. Ben wel benieuwd hoeveel sterren heeft hier iedereen?
Je begrijpt wel dat ik een beetje boos ben vanwege de hoeveelheid sterren die je krijgt. Hoewel... Hoeveel sterren krijg je als je je hardware registreert? Want ik heb op dit moment nog helemaal niets geregistreerd staan
.
quote:Die tering kut mongool van een postbode van mij geeft tegenwoordig de pakketjes af bij mijn buren. Gelijk de eerste keer, en GEEN briefje in de bus. En mijn ene buur is een alcoholist, mijn andere buur is alcoholist, psychotisch en paranoide, en mijn derde buur is bijna nooit thuis.
Mijn laatste pakketje moest ik 2.5 week op wachten omdat de postbode het bij die derde buur had afgegeven en die vervolgens 2 weken op vakantie was. En ik al die tijd maar denken dat het pakketje verdwenen was omdat ik geen briefje in mijn bus had gehad.
Ik zie allerlei vage prijzen genoemd voor die breedband adapter, van 50 euro (bij psxshop.nl) tot 35 euro (bij de Toys-R-Us om de hoek). Volgens mij loont het wel om even te shoppen...
Ik denk dat je er teveel van verwacht hebt, ik snap zoiezo niet waarom mensen dachten dat er zoveel vernieuwing in een Mario Kart game zou komen.
En dat power-sliden gaat je nog wel lukken hoor, oefening baart kunst
quote:Zowiezo, want ze zijn bijna nergens meer te krijgen.
Op donderdag 13 november 2003 14:24 schreef RetepV_kloon het volgende:
Heeft iemand nou al een breedband adapter en gelinked gespeeld?Ik zie allerlei vage prijzen genoemd voor die breedband adapter, van 50 euro (bij psxshop.nl) tot 35 euro (bij de Toys-R-Us om de hoek). Volgens mij loont het wel om even te shoppen...
quote:er zijn toch bijna geen games die gebruik maken van die functie ofwel??
Op donderdag 13 november 2003 14:26 schreef Khadgar het volgende:[..]
Zowiezo, want ze zijn bijna nergens meer te krijgen.
quote:hoe power slide je dan (op de n64 en op de cube)????
Op donderdag 13 november 2003 16:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
ik heb nog even nagedacht over de verschillen tussen de powerslides van Mario kart 64 en Double Dash en ik kan het nu beter onder woorden brengen: je springt bij double dash niet meer met de kart als je op L of R drukt. Bij mario kart 64 was ik altijd permanent aan de sliden en op het moment dat ik te kort naar de binnenbocht was gegleden en de R-knop los liet om een speedboost te krijgen, kon je altijd meteen weer op de R-knop drukken zodat de kart opsprong. Op het moment dat je dan in de lucht hing bewoog ik de stick naar de binnenkant van de bocht, waardoor je naar rechts gedrukt werd en je effectief een meer ruimte creeërde tussen de net genomen binnenbocht en je kart. Deze techniek kon overigens ook al gebruikt worden bij super mario kart (alleen niet om te powersliden maar om te scherp genomen bochten te corrigeren). En dat gemak, die extra controle, hebben ze er gewoon uitgesloopt. Des te dubieuzer als je bedenkt hoe traag en log die karts sturen
toen ik het spel opstarte werd ik al vrolijk en zat ik in de mario sfeer, maar na een paar laps gereden te hebben viel het me toch wel een beetje tegen...ook jammer dat de meeste banen zo kort zijn..
daarna ben ik begonnen aan de cups..dat is dan wel weer erg leuk, dit spel is volgens mij eenvoudig weg niet gemaakt voor mensen die alleen spelen, dan mis je gewoon de hoge fun factor!
kortom, dit is een heerlijk spel om samen met je vrienden te spelen..en soms stiekem alleen om je banenkennis te vergroten
quote:nu pas?
Op donderdag 13 november 2003 16:41 schreef King_of_cubes het volgende:
in de top 1 toys (in huizen) ligt hij nu al!!!
quote:hehe
Op donderdag 13 november 2003 16:52 schreef MCH het volgende:[..]
nu pas?
Enige nadeel vind ik wel dat je de special cup wel erg makkelijk openspeelt en dat 50cc met een vinger in je neus nog te halen is (super makkelijk dus).
En sommige banen vind ik een beetje te kort, maar voor de rest
aan Nintendo voor het wederom maken van een goede MK.
Heeft iemand al BTW unlocked characters?? zo ja, waar haal je die in vredesnaam vandaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |