abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14556651
quote:
DE RACE KAN BEGINNEN!
Maak kennis met de sterren van Mario Kart: Double Dash!!
Wie denk jij dat het nieuwe kampioenschap in Mushroom Kingdom gaat winnen?! Voet op de plank, en rode schilden in de aanslag, want Mario Kart: Double Dash!! komt naar Europa, en wel op 14 november 2003, natuurlijk exclusief voor NINTENDO GAMECUBE. Dit keer zijn de regels meer dan een beetje aangepast er zitten nu TWEE coureurs in iedere kart.

Laten we eens kijken of de hoofdrolspelers een beetje in vorm zijn!

Mario & Luigi

Ieders favoriete loodgieterduo is terug! Dit keer spelen ze letterlijk met vuur, want de favoriete wapens van Mario en Luigi zijn rode en groene vuurballen.

Diddy Kong & Donkey Kong

Dit duo komt rechtstreeks uit de jungle geslingerd! Ze gebruiken graag hun beestachtige krachten om af te rekenen met hun tegenstanders. Ze houden van fruitige verrassingen, dus pas op voor reusachtige bananen!

Daisy & Peach

Princess Peach is een baanveteraan, maar Princess Daisy komt nog maar net kijken.
De wagen van de koninklijke dames gaat gehuld in hartenwolkjes. Ieder voorwerp
waardoor ze worden geraakt kunnen ze op hun beurt weer gebruiken!

Paratroopa & Koopa

De gepantserde grondtroepen van Bowser zijn voor zichzelf begonnen. Ze gooien graag driedubbele groene en rode schilden uit hun kart. Je kunt dus maar beter bij ze uit de buurt blijven!

Baby Mario & Baby Luigi

Ze zijn klein, jong en schattig, maar onderschat deze tweeling niet! Pas vooral op voor Chain Chomp, het grote en vraatzuchtige huisdier dat de babys op hoge snelheid over de baan trekt!

Yoshi & Birdo

Dit keer zit er niemand op het vrolijk gekleurde ruggetje van Yoshi maar mag hij zelf de weg bepalen. De rollende eieren van Yoshi en Birdo achtervolgen tegenstanders, en na een botsing komen er drie nieuwe voorwerpen uit!

Bowser Jr. & Bowser

De aartsvijand van Mario en zijn sluwe zoontje voorspellen niets dan ellende op de baan. Een indrukwekkend reuzenschild is hun speciale voorwerp. Dit projectiel veegt iedereen van de baan!

Waluigi & Wario

Ze hebben een voorkeur voor achterbakse technieken dus zorg dat je dit illustere duo niet uit het oog verliest! Ze hebben bommen bij zich waarmee ze je als een peulenschil van de baan kunnen lanceren, en deinzen er niet voor terug deze te gebruiken!

Maak je klaar voor een dubbele dosis spektakel en race met al je favoriete spelfiguren en enkele geheime extra coureurs! Met welk duo heb jij het meeste succes?

Vanaf 14 november ligt Mario Kart: Double Dash!! in Europese winkels voor een verwachte verkoopprijs van 60 Euro.

quote:
MARIO KART: THE INSIDE TRACK
De parkoersen van Mario Kart: Double Dash!!
Mario Kart is terug met een dubbele dosis raceplezier! Vanaf 14 november 2003 ligt Mario Kart: Double Dash!!, exclusief voor Nintendo GameCube, in de winkels. Hectische race-actie beleef je als nooit tevoren in deze game die bol staat van de uitdagende banen, maffe spelfiguren en waanzinnige wapens.

De grootste vernieuwing springt meteen in het oog in iedere kart zitten twee coureurs! Om de diverse wagentjes te vullen kun je kiezen uit een keur aan kleurrijke spelfiguren. Nadat je je keuzes hebt bevestigd, ga je van start in het kampioenschap voor de Mushroom Cup, Flower Cup of Star Cup! Voor iedere cup moet je vier compleet verschillende kartbanen voltooien. Je kunt racen met en tegen je favoriete Nintendo-helden in de Grand Prix mode, of in je eentje de snelste tijden verbeteren in de Time Trial Mode. Natuurlijk is het ook mogelijk om tegen je vrienden te racen in een aantal uiterst competitieve spelvarianten voor 1 tot 4 spelers.

Hieronder alvast wat insiderinfo over de verschillende parkoersen.

MUSHROOM CUP

Luigi Circuit
Een vrij rustig traject om er een beetje in te komen. Op Luigi Circuit kom je veel lange rechte stukken met tal van turbotegels tegen. Pas op voor de Chain Chomp die de shortcut bewaakt! Hij is altijd humeurig en minstens zo hongerig!

Peach Beach
Op de favoriete vakantiebestemming van Princess Peach treffen we een zanderig parkoers met vele gevaren. Ontwijk de Cataquacks en houd eb en vloed in de gaten om een snellere route te ontdekken!

Baby Park
Dit korte en ovale circuit voert je door een pretpark met een wervelende achtbaan! Als je deze race wilt winnen moet je optimaal bochtenwerk leveren en slim gebruik maken van je power-ups!

Dry Dry Desert
Een brede woestijnweg voorbij eeuwenoude tempels en monumenten. Geniet niet teveel van het uitzicht. Met de wervelende tornados en het verraderlijke drijfzand kun je je ogen maar beter op de weg houden.

FLOWER CUP
Mushroom Bridge
Een karakteristiek bouwwerk in het Mushroom Kingdom! Dit parkoers biedt alle ruimte mits je het verkeer weet te omzeilen.

Mario Circuit
Een prachtig circuit met tal van herkenbare gebouwen en spelfiguren. Je komt er veel lastige bochten tegen, dus als je een beetje kan driften komt dat hier goed van pas!

Daisy Cruiser
Aan boord van dit luxe schip kun je zowel bovendeks als benedendeks racen. Cross voorbij het zwembad naar de eetzaal, en zorg dat je daar niet tegen een tafel botst!

Waluigi Stadium
Waluigi Stadium is een off-road track met veel heuvels en modder. Van enorme sprongen tot vuurballen en hapgrage Piranhaplanten, deze race levert volop spektakel!

STAR CUP
Sherbet Land
In deze wereld van ijs en sneeuw gaat het er heet aan toe, op een verraderlijk parkoers! Roekeloos racen eindigt al snel in een wak of tegen een ijzige vijand!

Mushroom City
Vind je weg door de avondspits in het centrum van Mushroom City, door je route zorgvuldig te plannen! Zorg dat je de weg niet kwijtraakt!

Yoshi Circuit
Een circuit in de vorm van Yoshi, heb je ooit zoiets gezien? De vreemde hoeken, bochten die worden afgewisseld met lange rechte stukken doen de races steevast in veldslagen ontaarden. Je moet hier tot het uiterste gaan om de eerste plaats te claimen!

DK Mountain
Lanceer jezelf naar de top van DK Mountain met het Donkey Cannon, en daal af langs een helling vol stuiterende rotsblokken en gapende afgronden. Na de afdaling is het gevaar nog niet geweken. Om de finish te bereiken moet je ook nog eens een verraderlijk zwaaiende touwbrug oversteken!

Nog meer raceplezier vind je in de drie verschillende spelvarianten van de Mario Kart Battle Mode, met elk vier verschillende stages. Strijd tegen je vrienden en vijanden in de battle mode arenas en laat hen zien wie de meester is!

Natuurlijk biedt Mario Kart Double Dash!! niet alleen een keur aan verschillende parkoersen maar kun je ook putten uit een breed aanbod in spelfiguren. Naast vaste gasten als Mario, Luigi, Peach en Yoshi kun je kiezen voor 10 grote en minder grote Nintendo-helden, terwijl er ook nog eens enkele geheime banen en coureurs zijn vrij te spelen. Met welk duo heb jij het meeste succes?

Op 14 november kom je erachter. Vanaf die dag ligt Mario Kart: Double Dash!! in Europese winkels voor een verkoopprijs van ongeveer 60 euro.

dinsdag 11 november 2003 @ 16:27:31 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14556727
Morgen krijg ik hem pas
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14556762
Dit is deel 4 als je doortelt...(nes,n64,gba en nu dus GC)
En dit nieuws is al weken oud.
pi_14556773
Let op, degene die nu ineens in de winkel ligt is de UK versie (engels dus). Verschil met de NL versie is het boekje en het ontbreken van de sterren voor de sterrencatalogus.
pi_14556815
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dit is deel 4 als je doortelt...(nes,n64,gba en nu dus GC)
En dit nieuws is al weken oud.
En jij bent?

Dit is deel 2 van het topic. En dat nieuws komt NET van Nintendo NL af.

dinsdag 11 november 2003 @ 16:30:19 #6
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14556827
Onzin

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 11-11-2003 16:31]

Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:31:57 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14556882
Ik hoop dat GCshop snel verstuurd
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_14556975
Onzin

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 11-11-2003 16:36]

pi_14556997
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:29 schreef Khadgar het volgende:

[..]

En jij bent?

Dit is deel 2 van het topic. En dat nieuws komt NET van Nintendo NL af.

naam staat daaro
<----------------------------

Deel 2 van topic heh..
waarom heb je dan de titel snel verandert ?
en deel 1 staat ver beneden.

Nieuws komt net van NINTENDO af
andere hadden dat nieuws al.

dinsdag 11 november 2003 @ 16:37:25 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14557031
Als iedereen zijn onzin en offtopic posts nou eens achterwege laat !

En The-Brahma-Bull IK heb de titel veranderd ja.

En het nieuws is NU pas officieel ja?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:39:06 #11
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_14557083
en waar zijn de screenshots?
Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
pi_14557112
mischien leuk om te weten:

intertoys heeft hem al

Nes,Snes,n64,Xbox,Gamecube!
pi_14557119
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:39 schreef DePeer het volgende:
en waar zijn de screenshots?
www.google.com
www.nintendo.com
www.nintendo.nl
http://www.mariokart.com/

enzovoort. Succes.

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 11-11-2003 16:41]

pi_14557178
Onzin
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_14557188
Ok, ik heb nu de 3 cups uitgespeeld op 50cc. Hier mijn 'korte' samenvatting:

Laat ik beginnen met de minpunten. Mijn grootste ergernis is de lengte van de tracks. Ze zijn gewoon te kort in vergelijking met de N64 en de SNES versie. Op een paar tracks na ben je er zo doorheen. Ook zijn sommige tracks wat simpel, maar dat zijn we wel gewend van Mario Kart. Mijn favoriet nu zijn Waluigi Stadium (zoals verwacht) en Donkey Kong Mountain (heel erg gaaf!).

Andere minpuntjes zijn bijvoorbeeld het missen van camerastandpunten, iets wat je in Mario Kart 64 wel kon veranderen. De camera staat mij nu net iets te dicht achter de kart. Ook mis ik het quickstart element. Volgens mij is dit nog nooit in een Mario Kart voorgekomen (behalve GBA versie). Je kunt nu kiezen tussen Grand Prix of Time Trial, maar niet snel even een potje op een willekeurige track tegen de CPU.

En dan nu de pluspunten!
Ik kan wel met simpele dingen aankomen als: 'muziek is erg leuk en geluid is goed' Maar daar zoeken we natuurlijk niet naar Grafisch is het een erg goed spel om te zien! De tracks zijn kleurrijk en er is veel variatie in landschappen. Er beweegt veel op de tracks, je zult veel bekende elementen uit de Mario games terugvinden!

Het menu zit erg goed in elkaar, zoals bij iedere Mario Kart game. Laadtijden zijn haast niet te merken, net als de savetijden. Iedere race begint met een intro'tje wat meteen weg te klikken is.

Gevoel van snelheid is imho ook erg belangrijk in een racegame. Dit is met 50cc niet echt om enthousiast over te zijn, maar 100cc of 150cc brent al heel wat verandering in het spel.

De powerups zijn erg leuk! Leuker dan de powerupsin de andere Mario Kart games! Ieder character heeft een eigen special Power Up, en deze zijn heel erg gaaf. Zo heeft Mario bijvoorbeeld de beschikking over vuurballen (de bekende flower-vuurballen). Hetgeen wat ik heeeeeeeeeel erg mis zijn de muntjes op de weg. In de oudere Mario Kart kon je muntjes verzamelen. Had je 0 muntjes en werd je aangestoten, ging je tollen. De muntjes zijn helemaal weg

Controls zijn erg goed! Makkelijk te bedienen, en de knoppen zitten op de logische plekken!

Al met al een topgame! Ik heb de multiplayer (o.a. Battle mode) nog niet kunnen proberen, maar dat zal allemaal wel goed zitten denk ik! Op verschillende sites lees je dat dit de beste Mario Kart is aller tijden, maar deze vreugde kan ik helaas niet delen. Voor mij blijft de Super Nintendo versie nog steeds het best! Maar toch: KOPEN DIE HAP!!!! GEGARANDEERD PLEZIER!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Retarded op 11-11-2003 17:02]

dinsdag 11 november 2003 @ 16:44:33 #16
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_14557229
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:40 schreef Khadgar het volgende:

[..]

www.google.com
www.nintendo.com
www.nintendo.nl

enzovoort. Succes.

Ja zeg, zullen we heel FOK! dan ook maar gaan opheffen?

Alles is toch al te vinden via Google.....

Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:46:11 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14557276
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:44 schreef DePeer het volgende:

[..]

Ja zeg, zullen we heel FOK! dan ook maar gaan opheffen?

Alles is toch al te vinden via Google.....

Khadgar heeft het gewoon niet op screens. En er staan er genoeg in andere topics. Je kan ze zelf toch ook posten
pi_14557337
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:39 schreef eXistor het volgende:

intertoys heeft hem al

Jammer dat er in Maastricht geen intertoys te bekennen is. Ben hier iedere speelgoedwinkel afgelopen maar nergens hadden ze hem. Morgen tussen de colleges door maar even in Tilburg langs intertoys. Is er overigens iemand die hem bij een andere winkel/keten al heeft weten te bemachtigen?
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:51:57 #19
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14557431
Ik wacht gewoon op gamerelease.nl

Ik vermaak me nog wel met Star wars 3

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14557432
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:48 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Jammer dat er in Maastricht geen intertoys te bekennen is. Ben hier iedere speelgoedwinkel afgelopen maar nergens hadden ze hem. Morgen tussen de colleges door maar even in Tilburg langs intertoys. Is er overigens iemand die hem bij een andere winkel/keten al heeft weten te bemachtigen?

ik denk dat de andere shops em de 13e krijgen.. donderdag dus.. misschien zelfs wel vrijdag... ik kon echt niet wachten, en ben dus maar ff naar de Intertoys gescheurd!
pi_14557504
Kom net bij Future Shop vandaan en heb Mario Kart meegenomen

Gewoon de NL versie!!!

Ga gelijk spelen!

pi_14557534
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:54 schreef Henk-E het volgende:
Kom net bij Future Shop vandaan en heb Mario Kart meegenomen

Gewoon de NL versie!!!

Ga gelijk spelen!

zei je op GoT ook al Kan je me vertellen of de menu's ook NL zijn?? NIet dat het me wat uitmaakt, maar gewoon voor de info
pi_14557747
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:55 schreef Retarded het volgende:

[..]

zei je op GoT ook al Kan je me vertellen of de menu's ook NL zijn?? NIet dat het me wat uitmaakt, maar gewoon voor de info

LOL

Nee de Menu's zijn gewoon in het engels !!!!

pi_14557786
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:02 schreef Henk-E het volgende:

[..]

LOL

Nee de Menu's zijn gewoon in het engels !!!!

heb je je Cube menu op NL ingesteld??? Misschien dattie dan wel NL wordt?
pi_14558446
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:03 schreef Retarded het volgende:

[..]

Ja dat had ik al gedaan, maar op het doosje staat ook engelstalige beeldschermteksten.

Maar nu een ander punt!

Ik heb nu dus de 1ste cup gewonnen en moest gewoon de cube uitzetten!
Ik ben op het moment zo misselijk !! (geen grapje)

Komt dat omdat ik nog geen avondeten op heb?? (lijkt me sterk)

Ik hoop niet dat dit blijft anders heb ik hem voor niks gekocht!

pi_14558667
door de beelden??
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:26 schreef Henk-E het volgende:

pi_14558671
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:26 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Ja dat had ik al gedaan, maar op het doosje staat ook engelstalige beeldschermteksten.

Maar nu een ander punt!

Ik heb nu dus de 1ste cup gewonnen en moest gewoon de cube uitzetten!

Komt dat omdat ik nog geen avondeten op heb?? (lijkt me sterk)

Ik hoop niet dat dit blijft anders heb ik hem voor niks gekocht!

misselijk?? Ik heb net 3 cups achter elkaar gedaan, maar ben echt niet misselijk hoor..
pi_14558704
Wat heeft ie mogen kosten trouwens? (de NL versie dan?)
pi_14558817
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:48 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

In Maastricht zelf ligt geen intertoys, maar wel in Meerssen, ligt naast Maastricht .
pi_14559088
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat de Battle Mode niet leuk is.. de kart's rijden op 50cc.. veel te langzaam.. je kunt het ook nergens instellen (kon bij de andere mario karts ook niet)... baal er wel een beetje van. Battle Mode was altijd erg gaaf!!!
pi_14559229
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:35 schreef Pipo_de_C het volgende:
Wat heeft ie mogen kosten trouwens? (de NL versie dan?)
57,50 euro !

Hmm normaal bij racespellen heb ik er geen last van, alleen bij 1st person shooters (misselijkheid)

Dalijk nog maar eens proberen, heb net gegeten !

dinsdag 11 november 2003 @ 17:59:23 #32
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14559253
Intertoys in Eindhoven had hem vandaag anders niet hoor
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:56:17 #33
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14560533
Het spel zal echt wel geleverd worden aan alle winkels deze week. De een is nou eenmaal sneller als de ander maar ik ga er van uit dat we allemaal Mariokarten in het weekend
pi_14560572
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:
maar ik ga er van uit dat we allemaal Mariokarten in het weekend
JEEEEEEHHHHHHHHHH!!!!!
  dinsdag 11 november 2003 @ 18:59:00 #35
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14560592
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:57 schreef Toadette het volgende:

[..]

JEEEEEEHHHHHHHHHH!!!!!

pi_14561120
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:56 schreef Chocobo het volgende:
Het spel zal echt wel geleverd worden aan alle winkels deze week. De een is nou eenmaal sneller als de ander maar ik ga er van uit dat we allemaal Mariokarten in het weekend
In theorie vanaf morgen al dus.
pi_14561561
Ja,ja,ja... Ik krijg m morgen dus ook (uit Den Haag) en dan word t dus flink doorpezen om alle circuits ff open te spelen in een weekend tijd, maar ja daar heb ik het wel voor over
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
  dinsdag 11 november 2003 @ 19:46:41 #38
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14561820
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:52 schreef Retarded het volgende:
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat de Battle Mode niet leuk is.. de kart's rijden op 50cc.. veel te langzaam.. je kunt het ook nergens instellen (kon bij de andere mario karts ook niet)... baal er wel een beetje van. Battle Mode was altijd erg gaaf!!!
misschien moet je 100 en 150 unlocken
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 11 november 2003 @ 19:53:06 #39
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14562042
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Zeker een noob
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14562071
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:46 schreef BMH het volgende:

[..]

die kan je vanaf het begin al spelen.... valt dus niet te unlocken.. of bedoel je een 100cc Battle mode unlocken? dat zou wel kunnen, maar heb ik niets over gelezen...
pi_14562355
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:53 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Zeker een noob

n00b?? !*#%&^@!%#^&!@# Ik speelde al games toen jij nog in de luier lag!
pi_14562462
waar issie dan? khebbem nog niet
pi_14562553
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:03 schreef Retarded het volgende:

[..]

Your the man
pi_14562588
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:10 schreef TFM het volgende:

[..]

Your the man

Your??? weer een spelfout.. ik dacht dat jij een nerd was
pi_14562632
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:11 schreef Retarded het volgende:

[..]

Your??? weer een spelfout.. ik dacht dat jij een nerd was

Ik dacht dat jij aan het zeiken was op msn dat je n00b genoemd werd, go home to mammie khelp je nog een keer
pi_14562641
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:13 schreef TFM het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij aan het zeiken was op msn dat je n00b genoemd werd, go home to mammie khelp je nog een keer

mammie?? mommie bedoel je hahaha... back ontopic!
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:15:03 #47
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_14562664
Oww YEAH!!! BABY!!!... eindelijk dan toch
Heeft er iemand plaatjes van?
Het helpt geen nut!
pi_14562733
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:15 schreef Escape2Dawn het volgende:
Oww YEAH!!! BABY!!!... eindelijk dan toch
Heeft er iemand plaatjes van?
quote van Khadgar:

www.google.com
www.nintendo.com
www.nintendo.nl

nee sorry, de digicam is even weg anders had ik wel ff een patsfoto gemaakt

dinsdag 11 november 2003 @ 20:19:24 #49
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14562782
quote:

[..]

Ik had het tege aliendrone
pi_14562827
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:03 schreef Retarded het volgende:
Zeg heiden, je gaat toch geen Mario Kart spelen met Nederlandstalige menu's en zo?
pi_14562885
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:19 schreef HomerJ het volgende:

[..]

owk
pi_14562896
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:21 schreef chibibo het volgende:

[..]

Zeg heiden, je gaat toch geen Mario Kart spelen met Nederlandstalige menu's en zo?

Nee zeker niet! Maar was gewoon nieuwsgierig
pi_14562910
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:23 schreef Retarded het volgende:
Nee zeker niet! Maar was gewoon nieuwsgierig
* opgelucht is *
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:32:09 #54
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14563146
quote:

[..]

Dat kan ik ook zeggen
pi_14563217
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:42 schreef Retarded het volgende:
Ook mis ik het quickstart element. Volgens mij is dit nog nooit in een Mario Kart voorgekomen (behalve GBA versie).
2. TURBO BOOST
If you hold the B Button down just right at the start of the race, you can get a turbo off the line! Do this by waiting for the first light to turn on and just before the second light comes on, hold down the B button and let the engine rev. If you can time it just right, you'll get a super turbo off the starting line!!! Each character revs differently so try experimenting with all the Karts.

bron; http://www.planetnintendo.com/mariokart/smk/regcodes.html

dinsdag 11 november 2003 @ 20:34:46 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14563249
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef Pipo_de_C het volgende:

[..]

2. TURBO BOOST
If you hold the B Button down just right at the start of the race, you can get a turbo off the line! Do this by waiting for the first light to turn on and just before the second light comes on, hold down the B button and let the engine rev. If you can time it just right, you'll get a super turbo off the starting line!!! Each character revs differently so try experimenting with all the Karts.

Dat heeft elke Mariokart

pi_14563355
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:33 schreef Pipo_de_C het volgende:

[..]

2. TURBO BOOST

lees verder voordat je zoiets post... dit weet ik wel, maar ik had het dus over ff snel een potje tegen de CPU racen..
pi_14563389
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat kan ik ook zeggen

ja dat kan je idd opa
pi_14563486
Ik heb het gelezen, je had het ook wat duidelijker mogen formuleren.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:37 schreef Retarded het volgende:

[..]

lees verder voordat je zoiets post... dit weet ik wel, maar ik had het dus over ff snel een potje tegen de CPU racen..

dinsdag 11 november 2003 @ 20:42:42 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14563541
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:38 schreef Retarded het volgende:

[..]

ja dat kan je idd opa

tis papa Anyway,... gamen er al mensen Mariokart ?
pi_14563883
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:41 schreef Pipo_de_C het volgende:
Ik heb het gelezen, je had het ook wat duidelijker mogen formuleren.
[..]
Als je deze zin niet snapt mag je nog wel een paar lesjes Nederlands volgen:

'Je kunt nu kiezen tussen Grand Prix of Time Trial, maar niet snel even een potje op een willekeurige track tegen de CPU.'

quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

tis papa Anyway,... gamen er al mensen Mariokart ?

jaaaaaa echt wel! Helemaal verslaafd.. 150cc is best lastig
pi_14564382
Deze tekst staat er om precies te zijn;

"Ook mis ik het quickstart element. Volgens mij is dit nog nooit in een Mario Kart voorgekomen (behalve GBA versie). Je kunt nu kiezen tussen Grand Prix of Time Trial, maar niet snel even een potje op een willekeurige track tegen de CPU."

Ik heb dat zo geinterpreteerd;

"Ook mis ik het quickstart element. Volgens mij is dit nog nooit in een Mario Kart voorgekomen (behalve GBA versie). "

"Je kunt nu kiezen tussen Grand Prix of Time Trial, maar niet snel even een potje op een willekeurige track tegen de CPU."

Dus ik zou je snelle commentaar toch even niet zo stellig neerzetten, het IS namelijk echt wel op verschillende manieren op te vatten. Met mijn nederlands is dus niks aan de hand, maar schijnbaar is het voor jou moeilijk om gewoon even normaal te reageren op een post.!

quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:55 schreef Retarded het volgende:

Als je deze zin niet snapt mag je nog wel een paar lesjes Nederlands volgen:

'Je kunt nu kiezen tussen Grand Prix of Time Trial, maar niet snel even een potje op een willekeurige track tegen de CPU.'

pi_14564385
Ik heb hem vanmiddag gehaald bij Intertoys Beuningen en heel even gespeeld.
Ik moet er eerlijk gezegd wel aan wennen.
Vanavond wordt er in ieder geval ff flink gespeeld
PSN: Poekimammi_nl
pi_14564439
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:55 schreef Retarded het volgende:
jaaaaaa echt wel! Helemaal verslaafd.. 150cc is best lastig
je had hem eens mee moeten maken in de weken voordat de game moest uitkomen,

Damn hoe erg kan een obsessie zijn....

pi_14564463
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:16 schreef Pipo_de_C het volgende:
Dus ik zou je snelle commentaar toch even niet zo stellig neerzetten, het IS namelijk echt wel op verschillende manieren op te vatten. Met mijn nederlands is dus niks aan de hand, maar schijnbaar is het voor jou moeilijk om gewoon even normaal te reageren op een post.!
Nee hoor, niet zo moeilijk.. alleen leek het me wel vrij logisch dat dat bij elkaar hoorde excuses.. we gaan weer ontopic!
pi_14564474
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:18 schreef TFM het volgende:
Sommige obsessies zijn terecht.
pi_14564509
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:16 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik heb hem vanmiddag gehaald bij Intertoys Beuningen en heel even gespeeld.
Ik moet er eerlijk gezegd wel aan wennen.
Vanavond wordt er in ieder geval ff flink gespeeld
Ze hadden in Beuningen maar 4 exemplaren volgens mij ... gelukkig was ik er net bij toen het doosje openging
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:18 schreef TFM het volgende:

[..]

je had hem eens mee moeten maken in de weken voordat de game moest uitkomen,

*kuck* Star Wars *kuch*
pi_14564704
deal..! we gaan weer ontopic. morgen maar eens intertoys bellen..;)
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:19 schreef Retarded het volgende:

[..]

Nee hoor, niet zo moeilijk.. alleen leek het me wel vrij logisch dat dat bij elkaar hoorde excuses.. we gaan weer ontopic!

pi_14565060

+

=

pi_14565088
** offtopic **

Gaaf behang!

pi_14565118
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:42 schreef TFM het volgende:
** offtopic **

Gaaf behang!

don't do it!
  dinsdag 11 november 2003 @ 21:43:55 #72
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14565134
quote:

[..]

Idd.
pi_14565511
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:19 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Uuuuh HomerJ??? Volgens mij kijk je een beetje verkeerd... Jouw qoute was dus zekers van BMH en dus niet van mij... Khad t over het unlocken van de Special Cup (je weet wel die ene na de Star Cup as usual...)
pi_14565761
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:40 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]

+

[afbeelding]

=

[afbeelding]

Leuke poster van de Matrix, waar heb je die vandaan ?
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:08:56 #75
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_14565815
quote:

[..]

Ik doe het wel in het Duits (net als Metroid Prime (Einschlagskrater) en Pikmin (Absturzstelle)).

Maarja, ik heb mijn telefoon ook op Noors staan (Beskjed mottat), dus ik ben gewoon raar.

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_14565839
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:06 schreef Henk-E het volgende:

[..]

Leuke poster van de Matrix, waar heb je die vandaan ?

Van zijn werk...

Er zijn vijf verschillende posters van

dinsdag 11 november 2003 @ 22:13:40 #77
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14565921
ik wil rainbow road
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14566048
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:10 schreef TFM het volgende:

[..]

Van zijn werk...

Er zijn vijf verschillende posters van

Oke thnx !!
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:34:10 #79
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14566542
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:58 schreef Aliendrone het volgende:

[..]

Uuuuh HomerJ??? Volgens mij kijk je een beetje verkeerd... Jouw qoute was dus zekers van BMH en dus niet van mij... Khad t over het unlocken van de Special Cup (je weet wel die ene na de Star Cup as usual...)

Ik quote BMH omdat ie een opmerking had dat jij 50 CC langzaam vond terwijl je ook 100 en 150 CC kan unlocken. Net zzoals elke Mario kart

Maare nog offense was maar grapje

pi_14566614
unlocken? je kan gelijk al op 100 en 150 cc spelen hoor! ik heb hem al net gekocht de nederlandse versie.
pi_14566683
Was in Eindhoven vandaag nergens te krijgen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 11 november 2003 @ 22:40:16 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14566714
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Was in Eindhoven vandaag nergens te krijgen.
Xbox dan?
The truth was in here.
pi_14566736
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:40 schreef Bastard het volgende:
Xbox dan?
Kerst...
pi_14566810
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Xbox dan?

mario kart op de xbox? dude NINTENDO enne tja hij was bij de intertoys in haarlem al verkrijgbaar.........
  dinsdag 11 november 2003 @ 23:01:57 #85
65516 gieling
Live from NYC
pi_14567312
Wat een kut titel, ik dacht dat ie er al was
  dinsdag 11 november 2003 @ 23:04:04 #86
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_14567370
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 23:01 schreef gieling het volgende:
Doe topic eens doorlezen
pi_14568260
Special Cup ruled! Gave tracks.... ben blij dat Bowser Castle er weer is!
  woensdag 12 november 2003 @ 00:04:41 #88
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14568791
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 23:01 schreef gieling het volgende:
Is ie ook
pi_14569180
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:39 schreef eXistor het volgende:

intertoys heeft hem al

Dank u

Ik heb dus idd ook de UK versie, wat inhoud dat er inderdaad geen VIP 24:7 kaart bij zit. Ach, wat maken die 250 punten nou uit? Al die AAA items zijn toch altijd veel te snel uitverkocht, en ik doe er verder toch geen moer mee. Het gaat me om het spel, en niet om die punten.

woensdag 12 november 2003 @ 08:27:14 #90
32686 G1Ace
pi_14570749
nog meer oefenen voor special cup
August 1998- March 2018
pi_14570930
Hopelijk vandaag...
  woensdag 12 november 2003 @ 08:51:05 #92
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14570973
Voor mensen die de engelse hebben, als je naar nintendo mail dan moet je een bewijsnummer geven, en dan waarderen ze je sterren handmatig
  woensdag 12 november 2003 @ 09:27:33 #93
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_14571413
Bonusdisc ?

Ik bedoel.., naar wat ik HOORDE zat er een compleet gerevampde zelda 1 en 2 op met mooiere graphics..

Nu is mario kart natuurlijk een erg geil spel.., maaruuuuhhhh.......

He.., nou..., get my point ?
Zit 'ie er bij of nie ?

pi_14571469
Nee, en daar is ook nooit sprake van geweest. Je krijgt die bonusdisc wel bij het Mario Kart DD!! pakket (dus icm een cube).
!
  woensdag 12 november 2003 @ 09:33:50 #95
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_14571514
*zucht*

Links en rechts hoorde je wel wat geruchten bij preorders dat de bonusdisc erbij zat..

Beetje jammer van big N

pi_14571628
IGN vind er weinig aan :
quote:
6.0
Presentation
Very little production value. This is very much Mario Kart 64 recreated. It gets the job done, but doesn't dazzle.

7.0
Graphics
Four-player runs at 60 frames per second -- its sweetest asset. Otherwise, just a really colorful, unique and bright title -- very much what you'd expect for Mario Kart.

6.0
Sound
Decidedly average MIDI tunes that fit the level thems, but do little to intrigue. Sound effects are offered up in effective Dolby Pro Logic II.

8.0
Gameplay
Multiplayer is its greatest achievement. Two-player Grand Prix is very entertaining and four-player versus is still a blast. Battle mode, however, has underdelivered.

7.0
Lasting Appeal
A small, predictable trail of unlockable content, but LAN support and the solid multiplayer make this a worthy one.

7.9 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14571629
edit : dubbel

nog een quote dan maar :

quote:
You keep searching for that missing element -- but all you find is an overly kid friendly, candy coated kart racer that is very easy to tire of
  woensdag 12 november 2003 @ 11:53:48 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14574594
quote:
Op woensdag 12 november 2003 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
IGN vind er weinig aan :
[..]
Ja maar ze hebben een punt.... het blijft Mariokart in een mooi jasje. Net als Zelda en Mario Sunshine faalt Nintendo een beetje He,.. maar das mijn mening
pi_14574737
Ben ik blij dat ik Mario Kart op de N64 bijna niet gespeeld heb . Ach, het is maar de mening van 1 reviewer. Ik hoor zoveel positieve dingen erover dat ik nog niet ongerust ben.
Trouwens die scores, wie gaf Super Mario Sunshine en Zelda: the Wind waker zo'n hoge scores? Dat vond ik nou ook niet echt representatieve scores. En Mario Party 4 kreeg ook geen hoog punt, maar toch is het een briljant spel .
pi_14574855
Voor de mensen die in de buurt van Wageningen wonen en geinteresseerd zijn in de aanschaf van de UK versie..

Intertoys heeft er nog een stuk of 10 staan

Persoonlijk wacht ik even op de NL versie, of ik probeer mijn broer over te halen om de cube te kopen uit het Mario Kart pakket

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_14577561
Heb net het pakket gehaald met nederlandse DD en bonusdisc. bonus disk is wel vetjes. Kan ik eens een keer majora's mask uitspelen.
pi_14577707
quote:
Op woensdag 12 november 2003 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk vandaag...
Intertoys in Eindhoven heeft hem vandaag
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_14579683
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:53 schreef noutie het volgende:
Heb net het pakket gehaald met nederlandse DD en bonusdisc. bonus disk is wel vetjes. Kan ik eens een keer majora's mask uitspelen.
Waar??
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_14580380
Ik heb dus sinds gisteren Mario Kart opgehaald en wordt echt elke keer misselijk als ik hem speel !

Wat is nu wijsheid ??

Terugbrengen voor een ander spel!

Of houden en kijken ofdat het over gaat ooit ?

Ik heb maar 24 uur om te ruilen!

Ik dacht zelf aan view joe , maar is deze gamecube exclusive of ook verkrijgbaar voor andere console binnenkort??

pi_14580398
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:58 schreef febster het volgende:
Intertoys in Eindhoven heeft hem vandaag
En daar heb ik hem dan ook tijdens mijn lunchpauze gehaald.
pi_14580451
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:03 schreef FilmFanaat het volgende:

[..]

Waar??

In Asten en ze hadden er nog 3 meer
pi_14580488
Nou de nederlandse versie in huis (enschede), snelheid ook nog in MPH. Battlemode is een zware tegenvaller imho. Krappe prut velden en de karretjes hebben een vrij grote draaicirkel. De N64 blijft er nog wel even liggen voor balloonfight iig. Dat met die ster is wel redelijk leuk evenals dat nieuwe bom spel, maar toch .. block fort op de N64 blijft nr1 (duidelijk)
!
pi_14580497
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hoe laat was je lunchpauze ? Aangezien ik daar rond half 1 ook was en begon hij ook over de geweldige big ass caddilac kart?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_14580623
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:26 schreef febster het volgende:
Hoe laat was je lunchpauze ? Aangezien ik daar rond half 1 ook was en begon hij ook over de geweldige big ass caddilac kart?
Ik was er een kwartier na jou!!!

Hij begon over de Mario Kart: DD pack die hijzelf ging kopen.

pi_14580763
Iemand Mario Kart: DD al bij de Free Record Shop gezien
  woensdag 12 november 2003 @ 15:56:21 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14581517
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je hebt hem
pi_14582981
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:33 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand Mario Kart: DD al bij de Free Record Shop gezien
waarschijnlijk morgen... anders overmorgen pas...
pi_14583426
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:22 schreef Henk-E het volgende:
Ik heb dus sinds gisteren Mario Kart opgehaald en wordt echt elke keer misselijk als ik hem speel !

Wat is nu wijsheid ??

Terugbrengen voor een ander spel!

Of houden en kijken ofdat het over gaat ooit ?

Ik heb maar 24 uur om te ruilen!

Ik dacht zelf aan view joe , maar is deze gamecube exclusive of ook verkrijgbaar voor andere console binnenkort??

Heb maar een tegoedbon gevraagd!

Echt KUT!

woensdag 12 november 2003 @ 17:02:23 #114
65516 gieling
Live from NYC
pi_14583516
ik kijk overmorgen wel ff in Utrecht!
Heb dan pas tijd
  woensdag 12 november 2003 @ 17:03:57 #115
36326 Freezor
Cold as stone
pi_14583554
Ik heb hem

* Freezor doet dansje

Something for your mind, your body and your soul.
  woensdag 12 november 2003 @ 17:05:24 #116
65516 gieling
Live from NYC
pi_14583586
Zijn er ook nog goede ervaringen?
pi_14583653
Bij mij liggen er wel sterretjes op de baan, en zit er maar 1 mannetje in de kart..
pi_14584149
Mijn kuiken is het nu aan het spelen. Muziek is in elk geval leuk en het ziet er geweldig uit.
pi_14584168
Wheeeh ik wil hem wel kopen maar heb morgen een spreekbeurt,en ik weet nu nog niet waarover

Maar mijn ma gaat een briefje schrijven dat ik hem niet morgen hoef te doen, ik dit weekend dus druk een onderwerp kiezen !! (weinig Mario Kart )

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 12 november 2003 @ 18:01:18 #120
36326 Freezor
Cold as stone
pi_14584996
Hij's erg vet hoor Heb net de 50cc met gemak uitgespeeld.
Ik vind vooral DK-Mountain een erg ownende baan

* gauw verder spelen *

pi_14585189
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:07 schreef Oksel het volgende:
Bij mij liggen er wel sterretjes op de baan, en zit er maar 1 mannetje in de kart..
dan heb je het verkeerde spel
pi_14585195
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:01 schreef Freezor het volgende:

* gauw verder spelen *

DK Mountain ruled idd erg hard!
pi_14585728
kan het kloppen dat je hem nog niet kan registreren op de nintendo site elke keer als ik de pin invoer zegt ie dat ie niet klopt maar ik tik em precies over en het spel zelf was nog geseald dus dan moet die code toch kloppen....
pi_14585760
Waar kopen jullie hem in Maassluis Zuid-Holland is hij er nog niet.
pi_14585762
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:37 schreef NeoDweezil het volgende:
kan het kloppen dat je hem nog niet kan registreren op de nintendo site elke keer als ik de pin invoer zegt ie dat ie niet klopt maar ik tik em precies over en het spel zelf was nog geseald dus dan moet die code toch kloppen....
Klopt, die werkt pas vanaf 14 november.
pi_14586324
Heb m nu ook een klein uurtje gespeeld, en tis gewoon weer een coole Mario Kart vind ik.

In die IGN review staat vooral dat de reviewer niet zat te wachten op een ''remake'' van MK, en al dat gelul over dat ie het nogal kiddy vind slaat ook nergens op, want wie verwacht er nou een ''volwassen'' MK ?

Zag op de Gaming Age forums nog een leuk stukje uit een andere review van diezelfde IGN-gast, over Tony Hawk 4, die ie een veel hoger cijfer gaf, en die game juist zo goed vond omdat ie al het goeie uit de Tony Hawk series weer had. Niet iemand om serieus te nemen dus, al leek het op bepaalde fora toch echt dat iedereen het serieus opnam, op de IGN Boards staan doodsbedreigingen etc.

Nou ja, mijn eerste impressies zijn dus goed, ik ga weer verder karten.

pi_14586588
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:10 schreef Retarded het volgende:

[..]

DK Mountain ruled idd erg hard!

En Waluigi stadium natuurlijk
  woensdag 12 november 2003 @ 19:35:50 #128
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_14587006
Laat Gamerelease.nl GVD opschieten met MM:DD
* ddZ uit eventjes zijn frustratie
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
pi_14587094
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:35 schreef ddZ het volgende:
Laat Gamerelease.nl GVD opschieten met MM:DD
* ddZ uit eventjes zijn frustratie
Je zou hem op release date krijgen stond op de site (en in hun mail)
Dus vrijdag heb je hem en ik dus ook
pi_14587252
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:29 schreef Roi het volgende:
Wheeeh ik wil hem wel kopen maar heb morgen een spreekbeurt,en ik weet nu nog niet waarover

Maar mijn ma gaat een briefje schrijven dat ik hem niet morgen hoef te doen, ik dit weekend dus druk een onderwerp kiezen !! (weinig Mario Kart )

Als ik jouw juf was had je echt pech gehad!!!!
pi_14587289
quote:
Op woensdag 12 november 2003 18:01 schreef Freezor het volgende:

* gauw verder spelen *

50 cc is inderdaad appeltje eitje om te halen.
Ik ga ook weer eens verder.

Ik wil toad en toadette verdienen.

woensdag 12 november 2003 @ 19:59:05 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14587542
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:46 schreef Toadette het volgende:

[..]

Als ik jouw juf was had je echt pech gehad!!!!

pi_14587543
kheb mario kart: DD al gezien bij intertoys in Kampen maar dat is de UK versie en ik wil de sterren om die bonus-disc van zelda te halen, die van het mario pakket
pi_14587976
ok dan weet ik dat je die code pas op vrijdag kan invoeren, je krijgt trouwens 400 punten voor mario kart, das wel een goeie zaak
  woensdag 12 november 2003 @ 20:20:02 #135
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_14588080
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Maar ik wil hem nu
  woensdag 12 november 2003 @ 20:20:13 #136
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14588087
Als ik het topic goed heb gelezen heeft nog niemand hem of uberhaupt gespeeld?

Wil namelijk weten of hij het waard is om alleen voor deze game een GameCube te kopen?

Ik vond de andere MK's namelijk altijd wel lachen.

Voor de Xbox komt ie alleen niet uit.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_14588182
Ik ga morgen wel kijken of ik Mario Kart kan vinden, plus een extra controller
pi_14588209
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Als ik het topic goed heb gelezen heeft nog niemand hem of uberhaupt gespeeld?
Jawel
quote:
Wil namelijk weten of hij het waard is om alleen voor deze game een GameCube te kopen?
Jawel
pi_14588310
ik heb hem vandaag al gekocht, en speel hem nu al volcontinu er komen straks een zooi vrienden met een zooi bier en we gaan de hele avond multiplayer spelen echt zwaar relax spel, als je nog geen gamecube hebt dan is dit spel echt de moeite waard om een cube voor aan te schaffen
  woensdag 12 november 2003 @ 20:54:37 #140
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14588957
Is er dan ook een aktie voor GC+Mario Kart?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 12 november 2003 @ 20:56:19 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14589000
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Is er dan ook een aktie voor GC+Mario Kart?
Mario Kart Pack = Cube met Mario Kart en een Zelda Bonus Disc met 4 ! Zelda games
pi_14590304
Dit of F-zero ??
Sold my Soul to Sony
  woensdag 12 november 2003 @ 21:45:12 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14590339
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:44 schreef Jebus het volgende:
Dit of F-zero ??
Zelf kiezen tussen funracer of serieuze snelle racer
pi_14590440
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

ik ook
pi_14591154
Ik ga hem morgen halen (hoop dat ie er is)
Xbox Live: Anormius
  woensdag 12 november 2003 @ 22:38:02 #146
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14592105
Hahaha vandaag gehaald bij de intertoys in de heuvel galerie in Eindhoven Ik was er rond een uur of twee en volgens die gast achter de balie waren er voor 13.00uur al 8 MKDD's verkocht.

IK heb het spel nu zo'n 4 uurtjes gespeeld en het is echt geweldig als je een cup uitspeelt unlock je ene nieuw voertuig en echt alle banen zien er geweldig uit. Persoonlijk vind ik Waluigi's Stadium het leukst, veel springbulten en veel momenten waarop je wapens verzamelt waardoor het echt 1 grote heksenketel is.

Net ook nog even met mijn broertje Battle gedaan en ook dat is supergaaf. De Bomb mode is het spannendst vind ik.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_14592187
Ik had Mariokart dinsdag. Ik heb nu 2 extra cups, extra character en een extra battle stage unlocked. En het is nog niet voorbij met de unlockable items Ik ben benieuwd wat het volgende is...
  woensdag 12 november 2003 @ 22:44:13 #148
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_14592304
quote:
Op woensdag 12 november 2003 21:44 schreef Jebus het volgende:
Dit of F-zero ??
Allebei? Stel niet van die domme vragen ?

:Edit: Ik heb m nog niet , maar uit wie kan je kiezen in t begin als je carakters moet unlocken.

[Dit bericht is gewijzigd door El-Rico op 12-11-2003 22:46]

pi_14592365
* Khadgar zit hier zowat jaloers te huilen...

VRIJDAG...

WAAROM???

pi_14592646
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:44 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Allebei? Stel niet van die domme vragen ?

:Edit: Ik heb m nog niet , maar uit wie kan je kiezen in t begin als je carakters moet unlocken.

Eens even kijken:

Baby Mario / Baby Luigi
Mario / Luigi
Yoshi / Birdo
Donkey Kong / Diddy Kong
Daisy / Peach
Koopa / Paratroopa
Bowser / Bowser Jr
Wario / Waluigi

woensdag 12 november 2003 @ 23:00:19 #151
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_14592806
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:46 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar zit hier zowat jaloers te huilen...

VRIJDAG...

WAAROM???

Same here
pi_14593121
Battle Mode heerst!
pi_14593175
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:00 schreef ddZ het volgende:

[..]

Same here

En hier, maar wat zeuren we nou! We hebben hem maar voor 43,50
Johnson Lopez heeft nog gemaild en Gamerelease had al een pallet vol met MK binnengekregen
pi_14593212
zit verdorie al de hele week te wachten (en de maanden daarvoor) op dit spel.. morgen issie er.. en dan ben ik de hele dag weg gvd .
Bij mediamarkt vandaag de demo gespeeld.. echt VET!!
  donderdag 13 november 2003 @ 00:04:51 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14594512
quote:
Op woensdag 12 november 2003 23:10 schreef Strolie75 het volgende:
Battle Mode heerst!
pi_14594866
Wat zitten ze nou te klagen over die battlemode die is juist zwaar relaxt. Heb net de heletijd verslaafd wezen zijn met wat vrienden . Echt teveel bommen gooien in die gamecube stage.
pi_14595423
Ik heb hem even gespeeld in de gameshop . Geweldig . Ik was meteen verkocht, maar ik moest hem achterlaten in het rekje . Hij komt vrijdag namelijk pas aan, heb ook besteld bij gamerelease. Maar ja, ik ben in ieder geval gerustgesteld na "al die negatieve berichten", ik vond hem echt zwaar roeleren .
Er stond wel een manneke voor me te spelen van ongeveer 5/6 jaar, gelukkig voor hem ging hij op tijd weg .
  donderdag 13 november 2003 @ 08:05:08 #158
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_14596471
Ik mag hem van mezelf pas na de toetsweek kopen !

Maar dan komt wel de GC + MK-pack er... plus Zelda bonus-disc .

pi_14596676
quote:
Op donderdag 13 november 2003 01:01 schreef Lexie het volgende:
Er stond wel een manneke voor me te spelen van ongeveer 5/6 jaar, gelukkig voor hem ging hij op tijd weg .
Gewoon wegslaan.
pi_14597269
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gewoon wegslaan.

Dat was plan B .
pi_14597357
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:23 schreef noutie het volgende:
Wat zitten ze nou te klagen over die battlemode die is juist zwaar relaxt. Heb net de heletijd verslaafd wezen zijn met wat vrienden . Echt teveel bommen gooien in die gamecube stage.
Geen N64 gehad? Voor serieuze balloonfights zijn die maps echt te klein (en veel te vol kwa items)
!
pi_14597389
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:25 schreef TAG-Speedy het volgende:
Geen N64 gehad? Voor serieuze balloonfights zijn die maps echt te klein (en veel te vol kwa items)
Ik vind het wel meevallen (in DD dan). 2 maps zijn vrij klein maar 2 andere zijn middelgroot. Overigens is een van die 2 kleine maps (GC) erg geschikt om met zijn tweeën te spelen. En er liggen inderdaad vrij veel items maar dat is juist leuk.
  donderdag 13 november 2003 @ 10:02:37 #163
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14598034
GCshop heeft nog steeds niks verzonden

Zal wel zaterdag worden

pi_14598368
Zo, heb nu alle cups op 50cc, 100cc en 150cc uitgespeeld. Nu moet ik de Grand Cup nog doen Daarna ga ik met mn broertje beginnen aan de gezamelijke Grand Prix (met zn 2en op 1 kart). Battle mode is leuk voor tussendoor, hoewel ik voor Battle mode liever een potje MK64 op blockfort speel
pi_14599255
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 11 november 2003 19:16 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]

Nee, alleen voor als je sterren spaart dan. Voor de rest boeit het inderdaad niet, er toch bijna geen spellen in het Nederlands.

--------------------------------------------------------------------------------

Voor de mensen die net als ik de Engelse versie van MK hebben gehaald, en ook sterren sparen:
Ik stuurde een mail naar Nintendo hierover, en die antwoordden met:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je e-mail. Als je ons een kopie van het aankoopbewijs
toestuurt dan zullen wij alsnog de sterren en goodies toevoegen. Vemeld
ook even je e-mailadres waarmee je je op onze site hebt geregistreerd.

Adres:
Nintendo Benelux B.V.
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Voor de onwaarschijnlijke personen hier die nooit het GameCube topic lezen heb ik het hier ook maar even gepost.

Comfortably numb
  donderdag 13 november 2003 @ 10:57:20 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14599272
! Dag ga ik even sterren regelen voor mijn GBA games uit de USA !

GS 1 en 2 en Zelda => 750 sterren !

pi_14599483
Mijn broertje speelt eigenlijk alleen maar FIFA.. FIFA FIFA en nog eens FIFA, dus ik begon een beetje een hekel te krijgen aan hem Maargoed, toen haalde ik Top Spin voor de Xbox... en daar issie nu aan verslaafd, gelukkig is dat een spel wat ik ook erg cool vind!

Maaaarrrrrr, nu ik Mario Kart heb doen we niets anders dan Mario Kart! Ik ga weer van het kind houden Mario Kart is goed voor familieonderhoud!

pi_14599526
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:07 schreef Retarded het volgende:
Mijn broertje speelt eigenlijk alleen maar FIFA.. FIFA FIFA en nog eens FIFA, dus ik begon een beetje een hekel te krijgen aan hem Maargoed, toen haalde ik Top Spin voor de Xbox... en daar issie nu aan verslaafd, gelukkig is dat een spel wat ik ook erg cool vind!

Maaaarrrrrr, nu ik Mario Kart heb doen we niets anders dan Mario Kart! Ik ga weer van het kind houden Mario Kart is goed voor familieonderhoud!

Als je een broertje hebt wel ja, zusjes houden over het algemeen niet zo van games....
Comfortably numb
  donderdag 13 november 2003 @ 11:10:46 #169
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_14599546
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:09 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Als je een broertje hebt wel ja, zusjes houden over het algemeen niet zo van games....

The sims. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_14599557
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:10 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

The sims. .

en Rollercoaster Tycoon
pi_14599583
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:09 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Een vriendin van me is wel helemaal verslaafd aan Mario Party 1 op de N64.. spelen we minimaal 3x per maand, puur omdat we elkaar niet zo vaak zien. Anders zouden we het 8x per week spelen!
pi_14599618
quote:
[b]Op donderdag 13 november 2003 10:57 schreef

GS 1 en 2 en Zelda => 750 sterren !

Sorry maar ik ben een totale newbie op dit gebied. Wat houden die sterern in en wat kan je ermee??
pi_14599669
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:13 schreef DRMS het volgende:

[..]

Sorry maar ik ben een totale newbie op dit gebied. Wat houden die sterern in en wat kan je ermee??

die sterren krijg je bij Nintendo producten (hardware en software van Nintendo zelf)... deze kun je verzamelen op www.nintendovip.com en als je genoeg sterren hebt kun je ze besteden om leuke dingen te 'kopen' op die website. Helaas komt dat zelden voor ...
pi_14601573
Hopelijk gaat gamerelease.nl snel shippen
  donderdag 13 november 2003 @ 12:50:42 #175
72826 RetepV_kloon
Euh, password kwijt :)
pi_14601788
JAAAAAA! IK KOM OOK NOG EVEN OM DE HOEK!

Mijn broertje kwam er gisteren mee aanzetten. Eigenlijk wilde ik hem pas rond kerstmis kopen, want dan zal er wel 10 euro van de prijs af gaan, maar alla .

Hij RULED. Ik had al een paar keer Mario Kart 64 gespeeld, maar ik vond die eigenlijk ZO ongeloofelijk zuigen dat ik bang was dat dit ook niks zou worden. Ik had uit arren moede maar Mario Kart Advance gekocht zodat we gelinked konden spelen. Mario Kart Advance ruled wel, alleen jammer dat het dan eigenlijk weer de SNES Mario Kart is.

Van de week ga ik een netwerk adapter kopen en van het weekend gelinked spelen. Wel even VS gespeeld met een dubbel schermpje, maar ik blijf dat gekloot vinden.

Heeft iemand het al voor elkaar? Stel, je hebt 2 GC's en 3 spelers, kun je dan op de ene GC met 1 speler fullscreen spelen en op de andere GC met 2 spelers split screen?

Edit:

Heb trouwens gewoon de NL versie, met NL handboekje en 400 sterren. Hopen dat die bonus disk inderdaad met sterren te krijgen is, want ik heb nog steeds niet Majora's Mask gespeeld .

[Dit bericht is gewijzigd door RetepV_kloon op 13-11-2003 12:52]

pi_14601790
Pfff, die allstar cup is wel een hele lange zit hoor.. wel fijn dat ze de races random door elkaar gooien, zo is het tenminste nog een beetje onverwacht..
pi_14601884
Ik heb hem nu eindelijk
Ik ga ff kijken of ie het geld waard was (zal best wel )
  donderdag 13 november 2003 @ 12:58:17 #178
72826 RetepV_kloon
pi_14601963
Yo, zeg ik iets nieuws als ik zeg dat de artikelen uit de sterrencatalogus zuigen? 600 focking sterren voor een bureaublad achtergrond? No way, hé.

Hoeveel sterren zou die bonusdisk moeten kosten?

En zou ik nog sterren kunnen krijgen voor de oudere GBC/GBA games die ik pas geleden heb gekocht?

pi_14602021
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:58 schreef RetepV_kloon het volgende:
Yo, zeg ik iets nieuws als ik zeg dat de artikelen uit de sterrencatalogus zuigen? 600 focking sterren voor een bureaublad achtergrond? No way, hé.

Hoeveel sterren zou die bonusdisk moeten kosten?

En zou ik nog sterren kunnen krijgen voor de oudere GBC/GBA games die ik pas geleden heb gekocht?

bonusdisc zal wel 5000 sterren zijn denk ik
pi_14603057
Nou, ik heb hem gisteren ook gehaald en moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben. Het ziet er op het eerste gezicht allemaal wat gelikter uit dan de N64 versie maar qua controls vind ik hem niet lekker spelen. De karts reageren naar mijn smaak net te langzaam maar mijn grootste frustratie is het 'sliden'. Wat ik altijd leuk vond bij Mario Kart was dat je een bocht in kunt sliden, te powersliden en om na de turboboost meteen een de andere kant op te sliden. Op die manier kon je altijd de bocht goed corrigeren. Dit tegensturende effect hebben ze blijkbaar flink verminderd want als ik -na extreem lang ge-'powerslide' te hebben- de bocht uit kom en probeer te 'tegensliden' dan ram ik altijd tegen de binnenkant van de bocht aan die ik aanvankelijk inge'slide' was. Resultaat: je kunt niet zo veel en lang meer powersliden als in de N64 versie en je moet veel zuiverder een bocht insturen (omdat je je bochten niet meer kunt corrigeren middels een slide de tegengestelde kant op).

Over de banen zelf ben ik ook niet echt te spreken. Ik vind het positief dat ze kort zijn (op de N64 waren ze soms toch te lang) maar ze zijn naar mijn mening niet echt speciaal. De muziek vind ik overigens ook wat tegenvallen. Allemaal net wat te vrolijk in vergelijking met de SNES-versie. (luister maar eens naar de muziek van de bowser castle en ghost valley banen in vergelijking met de kermismuziek die ze bij double dash gebruikt hebben.

Ik was door andere redenen geen fan van de N64 versie maar wat die gered heeft is de battlemode en wat mij betreft -en dat ben ik dan met tag_speedy eens- hebben ze die verklooid op de gamecube-versie. Alle vier de banen missen de diepte die vooral blockfort had op de N64 versie. Het is nu vooral een slachtfestijn geworden waarbij geluk (het krijgen van de juiste items) een te grote factor is geworden (bij block fort kon je door goed alle spelers in de gaten te houden per item bepalen welke strategie je moest volgen om een 'frag' te maken; door de simpliciteit van de banen is het nu alleen maar knallen geblazen). Ook het verminderen van de tegensturende powerslide (eerder beschreven) maakt de controle tijdens het bochtenwerk significant minder. Misschien is een positief punt dat Nintendo toch geen banen heeft ontworpen die extreem bochtenwerk vereisen.

Ik vertrouw er overigens wel op dat een 8-player LAN-competitie altijd leuk zal blijken te zijn dus ik beschouw mario kart niet als een miskoop.

Een voorbehoudje achteraf : misschien ben ik gewoon definitief te oud geworden voor de games die Nintendo tegenwoordig uitbrengt (Mario Kart 64 en Super Mario Kart mag je me any time voor wakker maken.

pi_14603208
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:37 schreef Vagere_Hein het volgende:
Nou, ik heb hem gisteren ook gehaald en moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben. Het ziet er op het eerste gezicht allemaal wat gelikter uit dan de N64 versie maar qua controls vind ik hem niet lekker spelen. De karts reageren naar mijn smaak net te langzaam maar mijn grootste frustratie is het 'sliden'. Wat ik altijd leuk vond bij Mario Kart was dat je een bocht in kunt sliden, te powersliden en om na de turboboost meteen een de andere kant op te sliden. Op die manier kon je altijd de bocht goed corrigeren. Dit tegensturende effect hebben ze blijkbaar flink verminderd want als ik -na extreem lang ge-'powerslide' te hebben- de bocht uit kom en probeer te 'tegensliden' dan ram ik altijd tegen de binnenkant van de bocht aan die ik aanvankelijk inge'slide' was. Resultaat: je kunt niet zo veel en lang meer powersliden als in de N64 versie en je moet veel zuiverder een bocht insturen (omdat je je bochten niet meer kunt corrigeren middels een slide de tegengestelde kant op).
Dit is een kwestie van wennen, ik had er inhet begin ook wat moeite mee. Met de juiste kart kan ik toch wel redelijk snel en gaaf bochtjes nemen.
quote:
Over de banen zelf ben ik ook niet echt te spreken. Ik vind het positief dat ze kort zijn (op de N64 waren ze soms toch te lang) maar ze zijn naar mijn mening niet echt speciaal.
Klopt, ik vond dat de banen ook wel wat tegenvielen. Ik vind DK-mountain wel heel erg gaaf, en Wario Stadium ook. Verder zijn er nog wel een paar gave races (peach beach). Ze zijn niet te lang, maar mijn all-time favorite track uit de Mario Kart series bij het Stadium uit MK64.
[/quote]
quote:
Ik was door andere redenen geen fan van de N64 versie maar wat die gered heeft is de battlemode en wat mij betreft -en dat ben ik dan met tag_speedy eens- hebben ze die verklooid op de gamecube-versie. Alle vier de banen missen de diepte die vooral blockfort had op de N64 versie. Het is nu vooral een slachtfestijn geworden waarbij geluk (het krijgen van de juiste items) een te grote factor is geworden (bij block fort kon je door goed alle spelers in de gaten te houden per item bepalen welke strategie je moest volgen om een 'frag' te maken; door de simpliciteit van de banen is het nu alleen maar knallen geblazen). Ook het verminderen van de tegensturende powerslide (eerder beschreven) maakt de controle tijdens het bochtenwerk significant minder. Misschien is een positief punt dat Nintendo toch geen banen heeft ontworpen die extreem bochtenwerk vereisen.
De battlemode stages vind ik zelf ook wat tegenvallen. Blockfort is nog steeds superieur aan al deze stages. Wat ik wel leuk vond is de bomb mode..
quote:
Een voorbehoudje achteraf : misschien ben ik gewoon definitief te oud geworden voor de games die Nintendo tegenwoordig uitbrengt (Mario Kart 64 en Super Mario Kart mag je me any time voor wakker maken.
te oud wordt je nooit voor dit soort games! Zelf mijn vader wilde gister even een potje scheuren (terwijl mijn ma Top Spin aan het spelen was opde xbox )
pi_14603527
bonusdisc "kost" 3000 sterren. Ben wel benieuwd hoeveel sterren heeft hier iedereen?
  donderdag 13 november 2003 @ 13:53:54 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14603537
De postbode is dus vandaag geweest. Alleen die tering kut mongool heeft niet aangebeld, en alleen een briefje in de bus gedaan. Morgen kan ik hem ophalen
pi_14603555
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:53 schreef regular het volgende:
bonusdisc "kost" 3000 sterren. Ben wel benieuwd hoeveel sterren heeft hier iedereen?
1200 moet mn mario kart nog laten registreren.. maar dan zit ik pas op 1600 ..
pi_14603576
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De postbode is dus vandaag geweest. Alleen die tering kut mongool heeft niet aangebeld, en alleen een briefje in de bus gedaan. Morgen kan ik hem ophalen
damn, dat had ik laatst ook Wordt je echt pissig van!!!
pi_14604020
quote:
Das echt naar de klote...maar zo'n pakketje past toch wel door de brievenbus....ik kreeg laatst ook een game via de post in een grote envelope met bobbeltjes plastic erin en natuurlijk de game en ide paste perfect door de brievenbus.
  donderdag 13 november 2003 @ 14:19:13 #187
72826 RetepV_kloon
pi_14604271
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:53 schreef regular het volgende:
Een fucking 650 fucking sterren voor twee fucking games van heel veel fucking geld .

Je begrijpt wel dat ik een beetje boos ben vanwege de hoeveelheid sterren die je krijgt. Hoewel... Hoeveel sterren krijg je als je je hardware registreert? Want ik heb op dit moment nog helemaal niets geregistreerd staan .

donderdag 13 november 2003 @ 14:22:38 #188
72826 RetepV_kloon
pi_14604367
quote:
Die tering kut mongool van een postbode van mij geeft tegenwoordig de pakketjes af bij mijn buren. Gelijk de eerste keer, en GEEN briefje in de bus. En mijn ene buur is een alcoholist, mijn andere buur is alcoholist, psychotisch en paranoide, en mijn derde buur is bijna nooit thuis.

Mijn laatste pakketje moest ik 2.5 week op wachten omdat de postbode het bij die derde buur had afgegeven en die vervolgens 2 weken op vakantie was. En ik al die tijd maar denken dat het pakketje verdwenen was omdat ik geen briefje in mijn bus had gehad.

donderdag 13 november 2003 @ 14:24:53 #189
72826 RetepV_kloon
pi_14604430
Heeft iemand nou al een breedband adapter en gelinked gespeeld?

Ik zie allerlei vage prijzen genoemd voor die breedband adapter, van 50 euro (bij psxshop.nl) tot 35 euro (bij de Toys-R-Us om de hoek). Volgens mij loont het wel om even te shoppen...

pi_14604434
@Retarded :

Ik denk dat je er teveel van verwacht hebt, ik snap zoiezo niet waarom mensen dachten dat er zoveel vernieuwing in een Mario Kart game zou komen.

En dat power-sliden gaat je nog wel lukken hoor, oefening baart kunst

pi_14604477
quote:
Op donderdag 13 november 2003 14:24 schreef RetepV_kloon het volgende:
Heeft iemand nou al een breedband adapter en gelinked gespeeld?

Ik zie allerlei vage prijzen genoemd voor die breedband adapter, van 50 euro (bij psxshop.nl) tot 35 euro (bij de Toys-R-Us om de hoek). Volgens mij loont het wel om even te shoppen...

Zowiezo, want ze zijn bijna nergens meer te krijgen.
pi_14604612
quote:
Op donderdag 13 november 2003 14:26 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Zowiezo, want ze zijn bijna nergens meer te krijgen.

er zijn toch bijna geen games die gebruik maken van die functie ofwel??
pi_14608516
ik heb nog even nagedacht over de verschillen tussen de powerslides van Mario kart 64 en Double Dash en ik kan het nu beter onder woorden brengen: je springt bij double dash niet meer met de kart als je op L of R drukt. Bij mario kart 64 was ik altijd permanent aan de sliden en op het moment dat ik te kort naar de binnenbocht was gegleden en de R-knop los liet om een speedboost te krijgen, kon je altijd meteen weer op de R-knop drukken zodat de kart opsprong. Op het moment dat je dan in de lucht hing bewoog ik de stick naar de binnenkant van de bocht, waardoor je naar rechts gedrukt werd en je effectief een meer ruimte creeërde tussen de net genomen binnenbocht en je kart. Deze techniek kon overigens ook al gebruikt worden bij super mario kart (alleen niet om te powersliden maar om te scherp genomen bochten te corrigeren). En dat gemak, die extra controle, hebben ze er gewoon uitgesloopt. Des te dubieuzer als je bedenkt hoe traag en log die karts sturen
  donderdag 13 november 2003 @ 16:41:10 #194
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_14608598
in de top 1 toys (in huizen) ligt hij nu al!!!
  donderdag 13 november 2003 @ 16:43:48 #195
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_14608669
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
ik heb nog even nagedacht over de verschillen tussen de powerslides van Mario kart 64 en Double Dash en ik kan het nu beter onder woorden brengen: je springt bij double dash niet meer met de kart als je op L of R drukt. Bij mario kart 64 was ik altijd permanent aan de sliden en op het moment dat ik te kort naar de binnenbocht was gegleden en de R-knop los liet om een speedboost te krijgen, kon je altijd meteen weer op de R-knop drukken zodat de kart opsprong. Op het moment dat je dan in de lucht hing bewoog ik de stick naar de binnenkant van de bocht, waardoor je naar rechts gedrukt werd en je effectief een meer ruimte creeërde tussen de net genomen binnenbocht en je kart. Deze techniek kon overigens ook al gebruikt worden bij super mario kart (alleen niet om te powersliden maar om te scherp genomen bochten te corrigeren). En dat gemak, die extra controle, hebben ze er gewoon uitgesloopt. Des te dubieuzer als je bedenkt hoe traag en log die karts sturen
hoe power slide je dan (op de n64 en op de cube)????
pi_14608844
ik heb nu eindelijk ook Mario Kart DD...

toen ik het spel opstarte werd ik al vrolijk en zat ik in de mario sfeer, maar na een paar laps gereden te hebben viel het me toch wel een beetje tegen...ook jammer dat de meeste banen zo kort zijn..

daarna ben ik begonnen aan de cups..dat is dan wel weer erg leuk, dit spel is volgens mij eenvoudig weg niet gemaakt voor mensen die alleen spelen, dan mis je gewoon de hoge fun factor!

kortom, dit is een heerlijk spel om samen met je vrienden te spelen..en soms stiekem alleen om je banenkennis te vergroten

Now is a never-ending thing.
pi_14608894
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:41 schreef King_of_cubes het volgende:
nu pas?
pi_14608947
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:52 schreef MCH het volgende:

[..]

nu pas?

hehe
Comfortably numb
  donderdag 13 november 2003 @ 16:55:59 #199
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_14609003
Ik krijg um morgen, maar ik moet morgen hele dag werken, terwijl het eigenlijk niet moet , snap je Want ze belden of ik wou komen... heb ik ja gezegd 8 tot half 6 savonds trainen... het wordt zaterdag voor mij
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_14609253
Kheb m sinds gister en man hijs gaaf... lekker relaxed rondscheuren en powerups verzamelen/naar je tegenstander flikkeren, xtra karts unlocken en ga zo maar ff door.

Enige nadeel vind ik wel dat je de special cup wel erg makkelijk openspeelt en dat 50cc met een vinger in je neus nog te halen is (super makkelijk dus).
En sommige banen vind ik een beetje te kort, maar voor de rest aan Nintendo voor het wederom maken van een goede MK.

Heeft iemand al BTW unlocked characters?? zo ja, waar haal je die in vredesnaam vandaan??

pi_14609891
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:05 schreef Aliendrone het volgende:

Heeft iemand al BTW unlocked characters?? zo ja, waar haal je die in vredesnaam vandaan??

toad en toadette + bijbehorende kart als je op 100 cc Special Cup goud haalt.
Comfortably numb
  donderdag 13 november 2003 @ 17:37:24 #202
72826 RetepV_kloon
pi_14610151
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Ja, daar heeft mijn broertje hem vandaan . Wij wonen allebei in Huizen (zie profiel ).
  donderdag 13 november 2003 @ 18:00:27 #203
65516 gieling
Live from NYC
pi_14610703
ik ga morgen ff in Utrecht kijken of ie er is
pi_14610960
In utrecht ligt ie in elk geval in de bart smit filialen. Intertoys zal het ook wel hebben dan.

De europese versie is de goede toch? Niet dat ik een of andere freeloader ervoor nodig hebt...

quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:00 schreef gieling het volgende:
ik ga morgen ff in Utrecht kijken of ie er is
  donderdag 13 november 2003 @ 18:14:02 #205
65516 gieling
Live from NYC
pi_14611026
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:11 schreef Pipo_de_C het volgende:
In utrecht ligt ie in elk geval in de bart smit filialen. Intertoys zal het ook wel hebben dan.

De europese versie is de goede toch? Niet dat ik een of andere freeloader ervoor nodig hebt...
[..]

Dat is goed om te horen!
pi_14611148
Ik heb nu de special cup unlocked en ik moet zeggen dat dat er wel erg goed uit ziet.
Er zit veel meer lengte en variatie in de banen en voor mij lijkt het alsof MK:DD zo bedoeld was.
Zojuist ook Toad en Toadette unlocked met een normale kart

Ik vind het spel leuker worden, maar ik ga het steeds minder vinden dat er 2 poppetjes op 1 kart zitten.
Het had van mij toch niet gehoeven.

donderdag 13 november 2003 @ 19:42:46 #207
32686 G1Ace
pi_14613367
favoriete track van mario kart 64 was rainbow road
van super mario kart coopa beach
wat ze met rainbow road hebben gedaan hiero, al die jumps enzo, vond ik wel wat minder
ze hadden best wel wat langer kunnen maken
desondanks vind ik rainbow road leukste van allemaal
August 1998- March 2018
pi_14613412
morgen effe bij de MM langs om hem EINDELIJK te halen, al die kwijl verhalen hier over mario kart, ik wordt er gek van
pi_14613767
* Khadgar kijkt naar z'n console opstelling

* Khadgar ziet nog steeds geen gamecube

* Khadgar baalt...

pi_14613853
Wie helpt mij ff van mijn hoogste bod af, ik wou dit helemaal niet.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3057859367&category=23898&rd=1

donderdag 13 november 2003 @ 20:01:13 #211
53628 snowwie
Fokker Parents!
pi_14613934
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:42 schreef G1Ace het volgende:
favoriete track van mario kart 64 was rainbow road
van super mario kart coopa beach
wat ze met rainbow road hebben gedaan hiero, al die jumps enzo, vond ik wel wat minder
ze hadden best wel wat langer kunnen maken
desondanks vind ik rainbow road leukste van allemaal
is die rainbow road nog steeds zo lang als op de n64?
Batterij zwak!
pi_14614058
Is het waar dat je ook op een gegeven moment met 1 character op een kart kan rijden?
pi_14614061
Ik heb vandaag ook Mario Kart gekocht !!!
geweldige game !!!!!

Jammer dat er geen sterren bij zaten, maar ik ga wel een mail sturen..

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_14614887
DK moutain is het vetst van allemaal
pi_14614909
Net bij de MediaMarkt geweest, er stond een palet vol Mario Kart GC packs. 128 euro
pi_14614969
Spel in utrecht gekocht, gewoon bij de bart smit, stonden er nog genoeg zo te zien.

50cc is niet spannend, beetje saai zelf, ben nu 1 voor 1 de cups aan het uitspelen. 100 en 150cc zal wel een stuk moeilijker zijn. Verder wel een leuk spel, zelfs voor de niet-zo-fanatieke-gamer zoals ik.

pi_14615100
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Net bij de MediaMarkt geweest, er stond een palet vol Mario Kart GC packs. 128 euro
Tering jantje. Ik ga morgen dus eerst op vergelijkend waren onderzoek. 20 euro verschil vind ik wel behoorlijk veel.
pi_14615228
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:40 schreef Khadgar het volgende:
Tering jantje. Ik ga morgen dus eerst op vergelijkend waren onderzoek. 20 euro verschil vind ik wel behoorlijk veel.
Kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb hoor, bel ze even voor de zekerheid.
pi_14615262
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kan zijn dat ik het verkeerd gezien heb hoor, bel ze even voor de zekerheid.

Gelukkig woon ik ook niet in de regio Maastricht, maar gewoon in Den Haag, waar je in 3 minuten van de GameShop naar de MediaMarkt loopt.
  donderdag 13 november 2003 @ 20:47:54 #220
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14615291
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Zo goedkoop.... zo verleidelijk. Als Final fantasy nou ook op de GC was geweest was de keuze zoveel makkelijker!
pi_14615361
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:19 schreef Zeiksnor het volgende:

Ik vind het spel leuker worden, maar ik ga het steeds minder vinden dat er 2 poppetjes op 1 kart zitten.
Het had van mij toch niet gehoeven.

je doet je naam wel eer aan. ik vind het wel leuk om twee op 1 te hebben.
pi_14615380
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jah, en als je er maar eentje wil, dan wissel je toch niet
pi_14615416
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:51 schreef Lexie het volgende:

[..]

Jah, en als je er maar eentje wil, dan wissel je toch niet

Het figuurtje dat achterop staat heeft meestal wel humor.
pi_14615460
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het figuurtje dat achterop staat heeft meestal wel humor.

Ja, maar voor de rest heeft hij volgens mij weinig te doen .
  donderdag 13 november 2003 @ 21:07:28 #225
65516 gieling
Live from NYC
pi_14615847
Hoe is de CPU en de AI van je mede spelers eigenlijk?
pi_14616284
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:07 schreef gieling het volgende:
De CPU
pi_14616515
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Beetje flauwe reactie, Snollie75, want ik geef alleen een mening over iets wat ik zonde vind.
pi_14616619
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:33 schreef Zeiksnor het volgende:

[..]

Beetje flauwe reactie, Snollie75, want ik geef alleen een mening over iets wat ik zonde vind.

was niet strolie.....maar toadette. ik wist niet dat hij nog ingelogd stond.
  donderdag 13 november 2003 @ 21:39:47 #229
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14616666
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:33 schreef Zeiksnor het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHHA

Wat een lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_14616683
*zeiksnor excuseert aan Strolie75*
pi_14616713
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:40 schreef Zeiksnor het volgende:
  donderdag 13 november 2003 @ 21:44:58 #232
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14616809
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:40 schreef Zeiksnor het volgende:

Strolie is vrij populair hier, als je hem als vijand hebt krijg je halve GAM als vijand

pi_14616834
Is er al iets meer bekend van het gerucht dat ik er een cheat in MK:DD zit, zodat je met 1 popje op de kart zit.
Ik heb het ergens op een forum gelezen, maar ik weet niet meer waar
pi_14616908
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:44 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Strolie is vrij populair hier, als je hem als vijand hebt krijg je halve GAM als vijand

Dus je mag dan geen reactie geven
  donderdag 13 november 2003 @ 21:49:25 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14616939
*Kuch*

Ontopic blijven mensen

pi_14616964
quote:

[..]

daar hoef ik niet bang voor te zijn. We moeten het toch onder een dak uithouden.
pi_14617654
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:37 schreef Toadette het volgende:

[..]

was niet strolie.....maar toadette. ik wist niet dat hij nog ingelogd stond.

Dus jij bent het beruchte kuiken .
  donderdag 13 november 2003 @ 22:55:19 #238
65516 gieling
Live from NYC
pi_14618692
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:07 schreef gieling het volgende:
ehh, nog iemand die antwoord weet?
pi_14618752
quote:

Sorry Roy.

pi_14619003
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:55 schreef gieling het volgende:

[..]

ehh, nog iemand die antwoord weet?

Gijs, de cpu én de ai? Ik neem aan dat je gewoon de AI bedoelt. De cpu heeft wel meer te doen dan tegen jou te karten...
  donderdag 13 november 2003 @ 23:09:01 #241
65516 gieling
Live from NYC
pi_14619121
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:05 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Gijs, de cpu én de ai? Ik neem aan dat je gewoon de AI bedoelt. De cpu heeft wel meer te doen dan tegen jou te karten...

ook goed
  vrijdag 14 november 2003 @ 02:26:07 #242
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_14622842
Mario's Piste, beste Runde --> 37:962

En nu ga ik slapen.

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_14622848
50cc cups allemaal al uitgespeeld, ben nu met de 100cc cups bezig..
Is ook nog wel goed te doen.. Hmm, het gaat wel erg makkelijk tot nu toe.

Battlen is trouwens idd ERRUG klein speelveld.. vond die op de N64 wel wat leuker.

vrijdag 14 november 2003 @ 09:11:38 #244
36326 Freezor
Cold as stone
pi_14624396
AI vind ik wel redelijk goed van de computer, ze gebruiken hun items goed en leggen bijvoorbeeld bananenschillen op lastige plekken neer. (Bijvoorbeeld vlak na een scherpe bocht.)

Ik heb nu alle cups @ 100cc uitgespeeld. 150cc is best wel lastig, maar ik blijf mezelf verbeteren

vrijdag 14 november 2003 @ 10:03:57 #245
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_14625756
is mario kart al uit ?

ben al een weekje niet op internet geweest, dus ben niet meer up-to-date...

vrijdag 14 november 2003 @ 10:51:42 #247
72826 RetepV_kloon
pi_14626520
Damn, ik kan mijn versie niet registreren bij Nintendo, de pin code wordt niet gepakt.
pi_14627691
Ik heb hem net ontvangen!!

Gamerelease

ik ga gamen

pi_14628106
btw, de boxset met mario kart is ook verkrijgbaar, ik heb m namelijk al!
Scheren is voor schapen!
pi_14629596
SCHEURUH!!
  vrijdag 14 november 2003 @ 12:50:49 #251
33610 wabbit
we'we hunting wabbits
pi_14629639
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 10:51 schreef RetepV_kloon het volgende:
Damn, ik kan mijn versie niet registreren bij Nintendo, de pin code wordt niet gepakt.
probeer het nu nog maar eens ik heb et net ook gedaan en hij pakte die van mij net ook dussss
off all the things I've lost I miss my mind the most
pi_14629671
Argh.. vanavond, eindelijk! Nu nog een vrije tv zien te vinden .
pi_14629678
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:04 schreef Roi het volgende:
Ik heb vandaag ook Mario Kart gekocht !!!
geweldige game !!!!!

Jammer dat er geen sterren bij zaten, maar ik ga wel een mail sturen..

Komt waarschijnlijk omdat je de engelse versie hebt en niet de nederlandse... Op nintendo.nl gelden sterren volgens mij voor nederland en omstreken die grenzen aan nederland... kvond t ook bout dat er geen sterren bij zaten
pi_14629704
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:51 schreef Lexie het volgende:
Argh.. vanavond, eindelijk! Nu nog een vrije tv zien te vinden .
Én Eternal Darkness.
pi_14629757
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 12:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Én Eternal Darkness.

Ik ben benieuwd wanneer ik die voor het eerst erin stop .
pi_14629865
Next!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')