Bij mij is dat nog nooit gebeurd en ik zou niet weten wat ik zou doen als het wel gebeurd.
Gevolg:
...
Hap uit mijn kapsel, damn van 3 bij 3 cm...
Intussen ben ik al weer goudblond maar dat heeft wel lang geduurd hoor. Steeds heel voorzichtig een tintje lichter.
Maar jah, dit was mijn mijn kapper drama.
[Dit bericht is gewijzigd door Cola_Light op 11-11-2003 16:05]
quote:Twas in ieder geval wel Kinky!!
Op dinsdag 11 november 2003 16:03 schreef Cola_Light het volgende:
Maar jah, dit was mijn mijn kapper drama.
Tweede keer: WEER
Vanaf toen mijn haar zelf gekleurd, of gevraagd of mijn kapper het deed en niet dat meisje dat overduidelijk kleurenblind was.
Ik had laatst m'n zwarte haren geblondeerd.
Na twee weken was m'n haar te lang en ging naar de kapper in leiden (van 7 tot 7).
Aangezien ik in een rare bui was, wilde ik een Blockhead kapsel.
De kapster zei dat ik daar geschikt haar voor had, en begon met scheren...
Ze liet me zien hoe lang m'n haar was aan de bovenkant en begon het af te scheren.
Toen ze klaar was zei ze dat het nog best lang was, en dat ze het nog wat korter zou maken. Zij was de expert dacht ik dus ik zei ok.
Ze had alleen geen rekening gehouden met de uitgroei van m'n blonde haar, waarna ik opeens blond haar had aan de randen, en in het midden op mn hoofd een grote zwarte cirkel. .
Ik zei maar niks, en zij bleef maar bezig met een schaar.
Uiteindelijk was ze bijna een uur bezig, toen ze zei dat het klaar was.
Uiteindelijk heeft ze zoveel mogelijk blond haar met de schaar afgeknipt, waarna ik een legerkapsel overhield ipv. een blockhead.
Al met al was het voor anderen nog steeds zichtbaar dat ik een grote zwarte cirkel op mn hoofd had, en heb er een tijd mee rond gelopen.
Ik weet niet wat me bezielde, maar ik heb er maar niks van gezegd tegen de kapper.
Achteraf heb ik er wel om moeten lachen, maar voorlopig ga ik niet meer naar die kapper.
quote:Dat doen ze met zo'n mesje heel; vreemd maar bij mij werkt het meestal wel.
Op woensdag 12 november 2003 10:30 schreef johnnie_1983 het volgende:
Bij mij vroeg ze 'uitdunnen? Dan gaat het leuker stekelen'. Nou heb ik al geen weeelderige bos haar van mezelf, maargoed, zij zal het wel weten.. Ik weet niet wat voor mijnwerkerstuig ze gebruikte, maar <<RATS>> 2 minuten later leek ik wel een vijftiger
quote:Lol, ik zie het meteen voor me, jij helemaal in de stress, de kapster in de wurggreep houdend, maar inderdaad, cosmo is wel ok, alhoewel ik nu bij een andere kapper zit in bilderdijkstraat en die is echt heeel goed, eindelijk eentje die doet wat je vraagt en niet meteen een standaardmodel knipt dat ie goed beheerst....
Op zondag 23 november 2003 21:41 schreef Fling het volgende:
Ik zit die verhalen te lezen hier en ik moet er echt niet aan denken dat zoiets me ooit overkomt. Ik ben best trots op m'n haar en als een kapster m'n haar zou verpesten, zou ik haar nek waarschijnlijk omdraaien en een hysterische paniekaanval krijgen (niet per se in die volgorde)
Er is maar 1 kapster in Nederland die aan m'n haar mag komen en dat is niet eens een hele sjieke & dure of zo, maar ook van de Cosmo, net als in de post hierboven.
Zelf thuis maar rechtgeknipt. .
Ik daarnaartoe, word ik geknipt door een man (de eigenaar van de zaak volgens mij..) die nauwelijks nederlands spreekt, en die tegen mijn wens in (heeeel klein stukje eraf en een klein beetje laagjes) een ontzettend groot stuk van mn haar eraf hakt, en laagjes homaar..
Daarna was ik dus een beetje getraumatiseerd, maar wilde toch wel een keer een mooi kapsel hebben.
Dus ik een tijdje daarna naar de Hair-Company. Ik een mooi kapsel uitgezocht in een blad, wat eigenlijk niet zou kunnen bij mij omdat ik krullen heb, en dat kapsel was superstijl..
Maar degene die mij knipte dus helemaal uitleggen dat ze het ook kon stylen enzo. En het werd gewoon hartstikke mooi Precies het plaatje
Dus ik ga voortaan naar de Hair-Company
quote:Topic-titels lezen is ook een kunst he?
Op zaterdag 6 december 2003 18:12 schreef MaRySe het volgende:Wie weet er een HELE, HELE goede kapper in de omgeving Almere/Amsterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |