abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14555841
Is er tijdens het kappen van jouw haar wel eens is wat erg gebeurd?, bv dat de kapper je haar te kort knipte of hij met de tondeuse uitschoot?

Bij mij is dat nog nooit gebeurd en ik zou niet weten wat ik zou doen als het wel gebeurd.

dinsdag 11 november 2003 @ 15:59:50 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_14555889
nee
Camera 1... 1!
pi_14555900
Ach, ieder kapper heeft toch wel eens in een oor geknipt.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_14555902
mocht hij/zij ooit uitschieten, dan is het gewoon een kwestie van damagecontrol, mijn haar is binnen 2 weken weer teruggegroeid, het lijkt wel kool.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:00:58 #5
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_14555914
Kheb een keer mijn haar laten milimeteren, standje 1. Zag die muts een plekje dat nog niet goed was, vlug die tondeuse er langs, zonder kapje.

Gevolg:
...
Hap uit mijn kapsel, damn van 3 bij 3 cm...

Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:01:15 #6
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_14555926
Mijn zusje wilde eens voor een feest als Mrs. Mia Wallace gaan. Ze had een pruik, maar het haar was te lang.
Ik de pruik opgedaan, zij knippen. Knipt ze in mijn nek. Niet zo heel erg, maar wel een knip van anderehalve centimeter in mijn nek. Zooo, dat was ook de laatste keer.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
pi_14555964
Bij mij wel. Het was bij de kinki kapper op de Overtoom in Amsterdam. Ik wilde heeel lichtblond haar (a la Tooske) met Donkere streepjes. Vraag me niet waarom maar je doet soms rare dingen. Ze had mijn haar zoooo sterk geblondeerd (wat mijn engelenhaar helemaal niet aankan) dat het heeeel pluizig en lelijk werd. Bovendien zijn de donkere streepjes gaan mengen met het licht blonde waardoor ik grijs leek
Ik heb na afloop gebeld en een brief geschreven dat ik mijn geld terug wilde en dat heb ik ook gekregen.
Daarna ben ik naar een professionelere kapper gegaan want ik wilde natuurlijk niet zo over straat. Ik dacht dat ik wel weer naar mijn oude vertrouwde goud blonde haren terug kon, maar dit kon niet meer. Althans niet meteen, anders zou ik wakker worden met een bos haar op mijn kussen. Dus toen heeft hij het eerst weer ontkleurd en toen had ik uiteindelijk kastanjebruin haar.

Intussen ben ik al weer goudblond maar dat heeft wel lang geduurd hoor. Steeds heel voorzichtig een tintje lichter.

Maar jah, dit was mijn mijn kapper drama.

[Dit bericht is gewijzigd door Cola_Light op 11-11-2003 16:05]

pi_14555986
Ik heb ooit 1 keer geprobeert mijn vriend zijn nek uit te scheren, dat lukte wel dus mocht ik de rest ook wel proberen met als gevolg dat hij met een gemilimeterd hoofd rond liep (was niet echt de bedoeling).
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:05:47 #9
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_14556037
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:03 schreef Cola_Light het volgende:
Maar jah, dit was mijn mijn kapper drama.
Twas in ieder geval wel Kinky!!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:06:03 #10
67559 jinxedworld
Fluffy Red Rabbit
pi_14556045
Wou m'n haar laten blonderen. Maar het sloeg geel uit.. was 'k op zich niet zo blij mee....
Seeing is believing.. :) --- systeemspecs
pi_14556106
Mooie koperblonde tint uitgezocht, werd dus knaloranje (echt KNAL).
Owkee, ken beuren

Tweede keer: WEER

Vanaf toen mijn haar zelf gekleurd, of gevraagd of mijn kapper het deed en niet dat meisje dat overduidelijk kleurenblind was.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:08:37 #12
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14556109
Gelukkig niet.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14556247
niet echt
046
Dank aan Yeahinho
  dinsdag 11 november 2003 @ 16:14:28 #14
72664 tony_jejo
-=/^_^| |^>'\=-
pi_14556310
Ik ben 1 keer bij zo'n ouderwets herenkappertje in 't Harde geweest en die man had me echt verknipt.
Ik ga er van uit dat ie professioneel genoeg was om kapper te zijn maar vind het frappant dat mijn haar van voren goed was en de happen van achter zaten.
Ik kom er iig niet meer terug.
maatschappelijk docent / socioloog / mensenkenner
"een mens is als een open boek .. een boek met de diepgang van een banaan" -tony_jejo
pi_14556370
Wilde vorige 2 keren m'n blockhead laten bijwerken. De 1e keer: nieuwe muts wist niet hoe het moest. Oude muts heeft het maar gedaan, maar kon er ook niets van. Diegene die me normaal knipte was met vakantie.
De 2e keer, die nieuwe muts kon het nog steeds niet, maar is met hulp van de kapster die het wel kon, begonnen. Het zag er niet echt knap uit. Elke keer als ze het rechter probeerde te maken, ging er weer een hap uit. Heb toen uiteindelijk maar okay gezegd. Kwam ik thuis, onder de douche geweest, kijk daarna in de spiegel: drama. Dat was dus de laatste keer dat ik daar geknipt was
pi_14556430
Mijn moeder was aan het blonderen bij de kapper, en dan heb je dus van dat folie om je haar. Maar het werd steeds heter en dat zei ze tegen de kapper. Toen had de kapper op tijd die troep eruit gehaald want het begon echt te branden omdat het er zo lang in zat. Zag er echt niet uit, ze had van die kleine krulletjes midden op haar hoofd, die je krijgt als je haar verbrand.
pi_14556458
Hmpfh,

Ik had laatst m'n zwarte haren geblondeerd.
Na twee weken was m'n haar te lang en ging naar de kapper in leiden (van 7 tot 7).

Aangezien ik in een rare bui was, wilde ik een Blockhead kapsel.

De kapster zei dat ik daar geschikt haar voor had, en begon met scheren...

Ze liet me zien hoe lang m'n haar was aan de bovenkant en begon het af te scheren.
Toen ze klaar was zei ze dat het nog best lang was, en dat ze het nog wat korter zou maken. Zij was de expert dacht ik dus ik zei ok.

Ze had alleen geen rekening gehouden met de uitgroei van m'n blonde haar, waarna ik opeens blond haar had aan de randen, en in het midden op mn hoofd een grote zwarte cirkel. .

Ik zei maar niks, en zij bleef maar bezig met een schaar.
Uiteindelijk was ze bijna een uur bezig, toen ze zei dat het klaar was.

Uiteindelijk heeft ze zoveel mogelijk blond haar met de schaar afgeknipt, waarna ik een legerkapsel overhield ipv. een blockhead.
Al met al was het voor anderen nog steeds zichtbaar dat ik een grote zwarte cirkel op mn hoofd had, en heb er een tijd mee rond gelopen.

Ik weet niet wat me bezielde, maar ik heb er maar niks van gezegd tegen de kapper.
Achteraf heb ik er wel om moeten lachen, maar voorlopig ga ik niet meer naar die kapper.

dinsdag 11 november 2003 @ 16:32:23 #18
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_14556897
Toen ik 11 jaar was schoot de kapper te ver door met de tondeuse en dus was mijn haar toen gemilimeterd.
Ik leek toen wel kaal terwijl ik altijd stekeltjes had...
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  woensdag 12 november 2003 @ 07:43:01 #19
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_14570506
Eigenlijk niets schokkends bij mij...
Alleen heeft een stagiair/leerling niet echt goed werk afgeleverd (schots en scheef) en moest later bijgeknipt worden. De schade viel mee ik had alleen een wat korter kapsel dan gebruikelijk.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_14571235
Ik had lang haar tot halverwege m'n rug, en de dode puntjes moesten er af..
Dus ik naar de kaper, knip de dode puntjes er maar af,
niet verder dan 5cm, en voor laagjes vanaf m'n kin.
Dus die kapper knipt en knipt, opeens denk ik.. Ze doet die laagjes wel erg kort! Heb ik in eens een pony Ik dacht, kan gebeuren, zie ik de achterkant, raakt m'n haar bijna m'n schouders geen eens meer.. Gewoon minstens 20cm er af! En een pony
pi_14571248
je haar rood laten kleuren bij een normale is niet grappig!!
En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_14572565
Bij mij vroeg ze 'uitdunnen? Dan gaat het leuker stekelen'. Nou heb ik al geen weeelderige bos haar van mezelf, maargoed, zij zal het wel weten.. Ik weet niet wat voor mijnwerkerstuig ze gebruikte, maar <<RATS>> 2 minuten later leek ik wel een vijftiger
  woensdag 12 november 2003 @ 10:31:58 #23
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_14572592
Ik heb er zelfs een foto van;
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
pi_14575827
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:30 schreef johnnie_1983 het volgende:
Bij mij vroeg ze 'uitdunnen? Dan gaat het leuker stekelen'. Nou heb ik al geen weeelderige bos haar van mezelf, maargoed, zij zal het wel weten.. Ik weet niet wat voor mijnwerkerstuig ze gebruikte, maar <<RATS>> 2 minuten later leek ik wel een vijftiger
Dat doen ze met zo'n mesje heel; vreemd maar bij mij werkt het meestal wel.
No offence!!
  woensdag 12 november 2003 @ 15:40:32 #25
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_14580997
Ik heb het met me haar een keer gehad dat het gewoon scheeft was
en laatst nog had ik een korstje op me oor van een kapot puistje,
ging ze met zon mesje de kleine haartjes weghalen over me oor, begon me oor te bloeden
silence can say more than thousand words
pi_14584395
Een keer bij de kapper gehad dat de kapster met de kam in mijn oorbel (ringetje) bleef hangen en het zo uit mijn oor trok
deed best wel zeer
#geen
pi_14584910
1 x, ik had lang blond haar met een lichte slag, wilde puntjes eraf en laagjes vooraan.
Knipt ze vooraan 2 grote lokken recht af en de rest van mn haar helemaal in laagjes, had ik opeens allemaal grote krullen
Ben er nooit meer geweest
  woensdag 12 november 2003 @ 18:07:29 #28
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_14585134
Hooguit een paar keer een piepklein sneetje in m'n nek van een scheermesje, meer niet gelukkig.
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:08:29 #29
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14633816
bij mij kwam er altijd zo'n vrouwtje aan huis knippen.. elke keer dacht ze dat ze klaar was en had ik steeds weer een opmerking dat het bovenop toch nog wat te lang was..
had ze het ineens echt super kort gedaan.. (zo'n kapsel van ik mag niet weten van me mama hoe ik me haar doe)
kben gelijk weggelopen en ga sindsdien bij een ander..
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14726129
Ik had een keer een nike logo op mijn achterhoofd laten zetten. Zag er in 1e instantie leuk uit dacht ik. Totdat ik er achter kwam dat het is spiegelbeeld stond. Dan had ik dus niet gezien bij die kapper omdat het dan in spiegelbeeld staat natuurlijk
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:46:44 #31
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_14726330
Tja mijn tante knipte ooit eens mijn haar van halverwege de rug lengte naar tot net aan de kin lengte, harstikke leuk allemaal maar ze had geen rekening gehouden met mijn krullende haren. Mijn haren droogde netjes op en *poeff* mijn haar nog eens 10cm korter.. het zag er niet uit! Ohja en de altijd kapper blunder is toch wel tijdens het knippen of wassen keihard over mijn oorpiercings heen rossen en zelfs al eens blijven haken terwijl ik gevraagt had voorzichtig te wezen. Niet zo fijn als de piercings wat ontstoken zijn..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_14731097
ik ben net bij de kapper geweest en het is VEELTE KORT, maargoed, dat groeit ook wel weer aan
Ik hou van lijstjes maken en ik spaar plastic zakjes
pi_14872287
Ik wou op een gegeven moment mn haar wat langer laten en volgens collega's zat er een goeie kapper vlakbij de rai in amsterdam, ik ernaartoe, kapster gaat knippen, ik had gezegd dat ik het niet meer zo kort wou, maar volgens haar was ietsje korter toch leuk, uiteindelijk geknipt en ging ze ook in de weer met fohn en gel, zag er redelijk uit, maar houd zelf niet van zo'n opgefohnd hoofd, thuisgekomen, gewassen en merk dat er overal gewoon plukken missen!!!!!, her en der gewoon plukjes eruit, was inderdaad enkel nog wat van te maken met fohn en veel gel/wax, ik uiteindelijk een week later naar de cosmo (waar ik altijd eerst ging) zegt de kapster, wat is er in godsnaam gebeurd!!! het zag er niet uit, achter veel te lang gelaten en voor plukken eruit, het moest weer superkort om het nog te redden. Een collega van me gaat er nog steeds naartoe en het ziet er iedere keer niet uit, maar niemand durft het te zeggen. Mij zul je daar in elk geval niet meer zien!!!!!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 23 november 2003 @ 21:41:05 #34
16976 Fling
Fan o' man
pi_14872893
Ik zit die verhalen te lezen hier en ik moet er echt niet aan denken dat zoiets me ooit overkomt. Ik ben best trots op m'n haar en als een kapster m'n haar zou verpesten, zou ik haar nek waarschijnlijk omdraaien en een hysterische paniekaanval krijgen (niet per se in die volgorde )
Er is maar 1 kapster in Nederland die aan m'n haar mag komen en dat is niet eens een hele sjieke & dure of zo, maar ook van de Cosmo, net als in de post hierboven.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_14874097
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:41 schreef Fling het volgende:
Ik zit die verhalen te lezen hier en ik moet er echt niet aan denken dat zoiets me ooit overkomt. Ik ben best trots op m'n haar en als een kapster m'n haar zou verpesten, zou ik haar nek waarschijnlijk omdraaien en een hysterische paniekaanval krijgen (niet per se in die volgorde )
Er is maar 1 kapster in Nederland die aan m'n haar mag komen en dat is niet eens een hele sjieke & dure of zo, maar ook van de Cosmo, net als in de post hierboven.
Lol, ik zie het meteen voor me, jij helemaal in de stress, de kapster in de wurggreep houdend, maar inderdaad, cosmo is wel ok, alhoewel ik nu bij een andere kapper zit in bilderdijkstraat en die is echt heeel goed, eindelijk eentje die doet wat je vraagt en niet meteen een standaardmodel knipt dat ie goed beheerst....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_15188803
euhh ik word altijd geknipt door een marrokaan en ik ben kei blond .. maar goed dan zeg ik blockhead dan maakt die der zoiets vaags van dat ik me gelijk buitenlander voel, geen zin meer in die vent ik ga voortaan naar een ander
pi_15189022
Wel 's erg scheef en ongelijk geknipt... tja, het was vrijdagmiddag, en het mutsje wilde blijkbaar naar huis.

Zelf thuis maar rechtgeknipt. .

vrijdag 5 december 2003 @ 23:45:08 #38
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_15189663
vorige keer dat ik naar de kapper ging was het echt veel te kort geknipt. toen het nog nat was leek dat wel leuk maar toen het eenkeer droog was egt veel te kort.
maarja is ondertusse alweer ruim aangegroejd
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 5 december 2003 @ 23:45:32 #39
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15189672
keertje me oor aan gort gesneden met zo'n mesje.
... hier geweest te zijn!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2003 @ 00:18:22 #40
43556 miss_dynastie
pi_15190544
Morgen moet ik weer ... vind het altijd even eng, sinds ik tot twee keer toe danig verknipt ben. Heb naar mijn favo kapster gevraagd, dus komt vast goed
pi_15193788
Bij mij hier in het dorp heb je een paar kappers. Ik wilde eens een keer voor het eersr tin mn leven naar de kapper toe, dus had mn schoonmoeder me er 1 aangeraden.

Ik daarnaartoe, word ik geknipt door een man (de eigenaar van de zaak volgens mij..) die nauwelijks nederlands spreekt, en die tegen mijn wens in (heeeel klein stukje eraf en een klein beetje laagjes) een ontzettend groot stuk van mn haar eraf hakt, en laagjes homaar..

Daarna was ik dus een beetje getraumatiseerd, maar wilde toch wel een keer een mooi kapsel hebben.

Dus ik een tijdje daarna naar de Hair-Company. Ik een mooi kapsel uitgezocht in een blad, wat eigenlijk niet zou kunnen bij mij omdat ik krullen heb, en dat kapsel was superstijl..

Maar degene die mij knipte dus helemaal uitleggen dat ze het ook kon stylen enzo. En het werd gewoon hartstikke mooi Precies het plaatje
Dus ik ga voortaan naar de Hair-Company

''Going mental on the Wabbu''
pi_15203103
Wie weet er een HELE, HELE goede kapper in de omgeving Almere/Amsterdam?
pi_15203144
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:12 schreef MaRySe het volgende:

Wie weet er een HELE, HELE goede kapper in de omgeving Almere/Amsterdam?

Topic-titels lezen is ook een kunst he? .
pi_15203153
Bij mij is een kapster een keer uitgeschoten met de tondeuse ja. Hele hap uit me haar wat de eerste week goed zichtbaar was .....
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')