abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14588799
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:42 schreef LadyS het volgende:

[..]

* LadyS is in staat om er nog eentje te doen of 2

Ik heb er in totaal al 4 gedaan, waarvan 2 van Moeders voor Moeders
pi_14588894
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:48 schreef pluisje het volgende:

[..]

Ik heb er in totaal al 4 gedaan, waarvan 2 van Moeders voor Moeders

Ik heb er 3 gedaan
eentje op 5 november.... op de zaterdag erna had ik een clear blue gekocht en die had ik in een of ander eettentje gedaan (geen geduld natuurlijk ) Ik vond dat die te traag reageerde, dus heb ik er meteen nog eentje bij de trekpleister gekocht en die heb ik dan maar thuis gedaan

Maar mijn borsten doen nog behoorlijk pijn, dus voorlopig hoef ik ook al wil ik het eigenlijk wel geen test meer te doen.

pi_14597218
Yfke, mijn tweede zoontje lag ook in een stuit en die hebben ze getracht te draaien. Dat is helaas niet gelukt, maar ik moet zeggen dat het draaien me alle 100% meeviel. Ik vond het niet prettig maar zeer deed het ook niet, maar ik had dan ook geen last van me buik, alsin harde buiken ed.

Het was dus niet gelukt en ik ben vaginaal bevallen van Duncan... zonder problemen wel te verstaan.... geef mij er inderdaad nog tien zo... Drie keer persen (kwartiertje...) en hij was er uit en dat zonder dat vreselijk branderige gevoel wat je hebt bij een normale bevalling als het hoofdje staat.
Het enige wat ik een nadeel vond eraan was dat toen de billen er net uit waren de mutsenprutser op me buik ging hangen om de rest van het kind snel eruit te krijgen, want zodra ze in de buitenlucht komen krijgen ze die ademhalingreflex en tja als de billen eerst buiten komen dan kan dat nog niet he...

Mijn gyn zei trouwens dat het maar vrij weinig voorkomt Ongeveer een kwart van alle stuit bevallingen dat er alsnog een KS bij komt kijken, maar het kan ook zijn dat ie alleen het ziekenhuis bedoelde waar ik ben bevallen...

Ik zou gewoon voor een vaginale bevalling gaan als ik jou was want dat gaat best heel erg goed en ik vond het minder zeer doen dan een gewone bevalling... maar dat zal persoonlijk zijn.

pi_14597352
Gisteren (12-11-03) is onze zoon Lars geboren!
moeder en kind maken het goed, maar omdat hij te vroeg was moeten ze nog even in het ziekenhuis blijven.
Ik ga daar nu ook weer naar toe, maar nadere info en foto's volgen nog!!
Tot zo ver....
  donderdag 13 november 2003 @ 09:25:55 #55
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14597365
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:24 schreef irule25 het volgende:
moeder en kind maken het goed, maar omdat hij te vroeg was moeten ze nog even in het ziekenhuis blijven.
Gefeliciteerd!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 13 november 2003 @ 09:42:56 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_14597665
Gefeliciteerd irule25!
  donderdag 13 november 2003 @ 09:50:48 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_14597814
Gefeliciteerd met Lars! Leuke naam!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 13 november 2003 @ 09:59:07 #58
26444 ezzi
mama van ilse
pi_14597960
Goh zeg, iedereen bedankt voor dit warme welkom. Echt leuk! Nou vind ik het jammer dat ik niet eerder uit m'n lurkstand ben gekomen.
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:50 schreef Jambo het volgende:
Wij gaan een beetje gelijk op. Ik ben op 7 april uitgerekend. Stiekem hoop ik dat het een paar daagjes eerder komt, want 04-04-04 vind ik wel een mooie datum.
Dat heb ik ook! Ik wilde de vk al vragen of ze de datum kon veranderen dat voor mij in ieder geval de uitgerekende datum op 04-04-04 kwam, maar dat vond ik toch ook weer te stom om te zeggen.
quote:
Ik denk dat ik vanaf vorige week de kleine af en toe voel. Het is vooral 's avonds als ik op de bank zit. Ik voel dan iets in mijn buik en als ik dan mijn hand op m'n buik leg dan voel ik een heel licht schopje.
Ik voel meer gerommel in m'n buik soms. Maar ik ben nog niet overtuigd dat dat ook m'n kleintje is. Ik wacht nog op een beter signaal. Meestal is het ook maar heel even dat ik denk iets te voelen en als ik dan ga opletten is het weg.
pi_14598294
Irule, gefeliciteerd met Lars!!!
Confusion is a state of mind
pi_14598404
Irule25!!!! Gefeliciteerd met Lars!!!!!

Geniet ervan!!!!

donderdag 13 november 2003 @ 10:33:43 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_14598719
Irule, gefeliciteerd met Lars! (Jaaaa, weer een jongen gaat catoot zeggen...) Heel veel geluk!
stormy waters...
sailin'
pi_14599421
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:59 schreef ezzi het volgende:

Ik voel meer gerommel in m'n buik soms. Maar ik ben nog niet overtuigd dat dat ook m'n kleintje is. Ik wacht nog op een beter signaal. Meestal is het ook maar heel even dat ik denk iets te voelen en als ik dan ga opletten is het weg.

Het lijkt ook heel erg op honger of darm of 'hartslag' of.....bij mij plokte het op een gegeven moment heel specifiek onder mijn navel, heel subtiel. En ook alleen daar wist ik het zeker van! Spannende tijden he? Leuk hoor dames!

Irule25, wij willen wel zsm fotookes van de verse Lars: ontzettend gefeliciteerd!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 13 november 2003 @ 11:17:10 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_14599703
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:04 schreef Catootje het volgende:

[..]

Het lijkt ook heel erg op honger of darm of 'hartslag' of.....bij mij plokte het op een gegeven moment heel specifiek onder mijn navel, heel subtiel. En ook alleen daar wist ik het zeker van! Spannende tijden he? Leuk hoor dames!

Ja, ik noemde het ook "plokjes" net of er een wormpje door je buik gaat heel even. het is heel subtiel, maar ik wist meteen dat het de beebie was. (nou voelde ik het al bij 16 weken en bij 18 weken was het onmiskenbaar getrap )
stormy waters...
sailin'
  donderdag 13 november 2003 @ 11:56:34 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14600637
Irule25, gefeliciteerd met Lars!!. Je dringt trouwens wel vreselijk voor, hoor. Ik had mijn vriend net beloofd dat we een jongetje zouden krijgen, omdat die weer eens aan de beurt waren op Fok!

Ik ben nu heel erg bezig met de kleertjes voor de nieuwe baby, maar daar zitten een heleboel meisjeskleertjes bij die ik niet meer nodig zal hebben als het een jongetje zou worden. Aangezien ik er niet van uitga dat er nog een 3e komt, zou ik die kleertjes dus weg kunnen doen (met veel pijn in mijn hart, bij sommige). Wat hebben jullie zoal met de kleertjes gedaan en dan vooral met kleertjes die er nog zo goed als nieuw uitzien en waar je toch wat emotionele waarde aan hecht? Ik zie ze me niet zomaar wegdoen, maar bewaren is ook weer zo zinloos.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 13 november 2003 @ 12:01:05 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_14600762
Ik bewaar álles Nahjah bijna alles, wat er neit uit ziet gaat weg. Er zijn nu pas dingetjes van René die ik weg kan doen. Voor de rest staat alle meidentroep nog op zolder
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 13 november 2003 @ 12:05:16 #66
26444 ezzi
mama van ilse
pi_14600846
Gefeliciteerd met Lars! Dat was ik net nog vergeten.

Hoe jij het beschrijft Catootje, dat herken ik ook heel erg. Maar ik dacht steeds dat ik dan echt honger had of dat m'n darmen de polonaise deden. Want als dit het is, dan voel ik 'm toch al. oooh te gek zeg! Ik verwachte eigenlijk meer een fikse trap meteen LOL.

Ik zou zelf niet alle kleertjes wegdoen. Ik zit nog helemaal niet in die situatie natuurlijk maar ik zou wel wat kleertjes gaan bewaren als herinnering. Dat hebben mijn ouders en die van mn vriend ook gedaan. En nu kunnen wij straks onze baby een keer onze eigen babykleertjes aan doen.

pi_14600973
Goedemorgen dames, bijna alweer middag voor jullie

Lars welkom op deze wereld, je bent inderdaad bijna 4 weekjes te vroeg maar ja is ook wel een lange rit he in zo'n buik. Irule25 wij verwachten wel zo spoedig mogelijk foto's he dat is een verijste hier. Geniet ervan en oh ja Van Harte Gefeliciteerd. Trouwens, je zorgt er zo wel voor dat Yfke en ik dus bijna bovenaan komen te staan, dat is toch wel eng hoor. SheDeviltje zou nou toch zeker bevallen moeten zijn. 2 weken na uitgerekende datum. Nou ja het kan nog natuurlijk.

SheDeviltje, alles gaat toch wel goed daar? Helemaal geen bericht is toch wel een beetje verontrustend eigenlijk.

Ezzi, meid het is juist zo leuk om hier lekker te kwebbelen. Hubby's begrijpen vaak onze hormonen niet zo, en die kun je hier lekker uitspugen. Dus als je een rotbui hebt, ga dan even fokken dan komt het allemaal goed.

Ik ben gisteren met hubby bij zijn Oma geweest, de reden waarom ze dus in het ziekenhuis ligt was omdat ze langzaam uitdroogde. En dus hoeft het helemaal niet dat ze al snel komt te overlijden. In fact ze praat niet en kan ook helemaal niks, maar ik en hubby hebben gisteren beiden haar hand vast gehouden en ze reageerde toch heel vaak als we wat zeiden door met haar hand te bewegen zoals wij deden. Dus hubby was toch wel blij dat ie gegaan was. En toch maar hopen dat ze voldoende opknapt, zodat ze de kleine nog kan zien. Verders klaarde haar gezicht toch wel een beetje op toen ze ons zag. Wel ontroerend eigenlijk om te zien toen hubby naast haar zat, want die is toch wel vaak wat terughoudend in zo'n geval. Maar goed laten we het beste er maar van hopen, en als ze toch besluit om te gaan, hebben we toch nog een momentje met haar gehad.

donderdag 13 november 2003 @ 12:25:37 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_14601222
Dat klinkt toch goed Lewis! Fijn voor jullie, zeker voor je hubbie.
het lijkt me niet makkelijk om dit er allemaal nog even bij te hebben. Hou je je wel rustig meid?

Zegt degene die deze week veel te veel gedaan heeft en dus overal pijn heeft... maar ik had zo genoeg van het thuis zitten...
Nou ja, je wordt vanzelf gestraft in de vorm van veel harde buiken, dus ik doe weer kalm aan...

Over kleertjes bewaren: ik zou zeker het een en ander bewaren, das wel leuk voor later. Andere dingen kan je misschien in je omgeving kwijt? Ik heb bv ook heel veel gekregen van een vriendin van mij.

stormy waters...
sailin'
pi_14601837
Irule25 van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lars! Leuke naam! Ik hoop dat moeder en zoon snel naar huis toe mogen.
pi_14601930
Gefeliciteerd met Lars
pi_14602041
Livelink, wat maakt het uit als je wat bewaart, op de zolder staat het ook niet in de weg. Ik hoor regelmatig van moeders dat ze toch met pijn in het hart weggeven, maar ja wat ik zelf koop voor die kleine van ons ga ik toch veel van bewaren denk ik. Persoonlijk vindt ik het toch altijd wel leuk als je zo de zolder opduikt eens in de zoveel tijd om weer eens te neuzen tussen al die spulletjes die je nog hebt staan. Het is wel nutteloos, maar ja emotionele waarde kun je toch niet zomaar weggeven.
pi_14602075
Nog 1.5 dag werken en dan ben ik lekker vrij voor een half jaar. Sorry hoor maar ik ben gewoon blij dat ik me dan even niet meer hoef te verantwoorden voor mijn werk, en lekker onbezorgd voor de kleine kan zorgen en zelf eerst uitrusten.
pi_14602593
Moots, gefeliciteerd
pi_14602811
quote:
Op donderdag 13 november 2003 09:24 schreef irule25 het volgende:
irule25, van harte met de nieuwse wereldburger Lars!
pi_14603088
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:05 schreef ezzi het volgende:
Gefeliciteerd met Lars! Dat was ik net nog vergeten.

Hoe jij het beschrijft Catootje, dat herken ik ook heel erg. Maar ik dacht steeds dat ik dan echt honger had of dat m'n darmen de polonaise deden. Want als dit het is, dan voel ik 'm toch al. oooh te gek zeg! Ik verwachte eigenlijk meer een fikse trap meteen LOL.

Jaaaaa, apart he? Net als Belana zei met 18 weken werd het voor mij ook onmiskenbaar...ja hoor, ik had het al twee weken goed gevoeld! En een paar weken later houdt het getrappel je uit je slaap .. Hoeveel weken ben je nu?

Belana, was jij nu ook fulltime thuis? Ik weet het niet meer....Ik had gisteren keiharde buik, en die ging pas over toen ik botweg ging slapen (naja, poging deed tot slapen: iig, ik lag). Lewisje, wel lekker hoor, bijna vrij....een half jaar is wel zoooo voorbij zeker als je daar een bavllinkie aan koppelt . Fijn bericht over oma!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')