quote:Ow jee.... Ik ben daar ook niet echt handig in ben ik bang.
Op vrijdag 21 november 2003 15:58 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik zit te proberen om wat te futselen voor een geboorte kaartje en het lukt gewoon echt helemaal niet he. Ik heb wel wat ideetjes maar kan gewoon maar niet met een beginnetje komen. Zwaar irritant is dat. Die photoshop is echt niet makkelijk.Kijk als ik nou eenmaal maar een beginnetje heb gemaakt dan komt de rest vanzelf wel. Maar ja dat begin wil gewoon niet lukken. Wordt er echt een beetje wanhopig van onderhand.
Ik ben er ook niet goed in hoor, Max heeft die van Isa gemaakt.
quote:Ik bedoelde ook niet dat ik het nu al wilde weten
Op vrijdag 21 november 2003 15:36 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Het is een naam die je zowel in het nederlands kan zeggen als in het engels. Ik heb al mijn katten al nederlandse namen gegeven en de engelsen hebben nogal moeite met het goed uitspreken ervan, dus leek het me verstandig om het ook wat engels te houden. Maar goed, je ziet het tegen die tijd wel
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 16:07 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hey clauwhee, hoe is't met de kleine van je schoonzus. Nu heb ik het toch een keertje goed he
Het lijkt iets beter te gaan met Tess haar zuur de laatste paar dagen, ze moest vandaag weer heen maar heb ze nog niet gesproken. Het spugen blijft eerst, totdat haar maagklepje is volgroeid.
De andere kleine, Esmee, is ook weer erg ziek geweest, had maandag 41.5 koorts!!! Ze heeft een of ander virus, en krabbelt sinds vandaag weer wat op.
Sneu hoor mijn meissies steeds zo ziek! Ik hoop dat ze de komende tijd verder opknappen.
En jij succes met je laatste loodjes he!! (De rest ook natuurlijk!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |