Kortom, er zijn toch ook wel positieve dingen over glaasje draaien tegenover al het negatieve hier over glaasje draaien?
quote:Jah, dat bedoel ik dus. Meteen weer negatiefe dingen erover!
Op dinsdag 11 november 2003 09:33 schreef Rnej het volgende:
er zijn wel positieve dingen, maar die wegen niet op tegen t negatieve, de moeder van een vriend van me is nogal van de zweverige zooi en die is doodsbang voor glaasje draaien..... ooit een keer gedaan en wil t nooit meer doen
Glaasje draaien en Ouija is belletje lellen bij de geesten om te kijken wie er open doet. En de slechten doen meestal open... ![]()
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet van mensen uit mijn omgeving die er wel ervaring mee hebben dat dit erg gevaarlijk kan zijn.
quote:Ik sluit me hierbij aan, als je echt met positieve geesten in contact wil komen moet je een medium (zo'n gids waar jij het over had) gebruiken, die zal waarschijnlijk een iets betrouwbare methode gebruiken om geesten op te roepen dan glaasje draaien.
Op dinsdag 11 november 2003 09:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Glaasje draaien en Ouija is belletje lellen bij de geesten om te kijken wie er open doet. En de slechten doen meestal open...
Voordeel van glaasje draaien is dat je makkelijk met geesten in contact komt.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 09:39 schreef Mr_Average het volgende:
Slecht ? Weet ik niet .
> OK
Nutteloos : zeker !
> Verklaar U nader. Alles heeft een doel lijkt mij. Al is het gewoon vermaak!
Grappig is wel dat mensen niet in God geloven maar wel in glaasjes !.
> Grappis is dat men wel in allah geloofd, en niet in God! (Zo kunnen we er dus nog 100 meer bedenken! (Bij wijze!)
quote:Dan kun je net zo goed naar iemand gaan die met geesten kan spreken.
Op dinsdag 11 november 2003 09:56 schreef The_Shining het volgende:
het sterkt je geloof dat er meer is en zet je aan het denken over leven en dood/goed en slecht.
quote:Zou dit een nieuw topic waard zijn?!
Op dinsdag 11 november 2003 09:58 schreef Mr_Average het volgende:
Nutteloos : Ok , neem ik terug, vermaak is nuttig.
Allah / God / Jaweh, ik bedoel dat kerken leeglopen en gelovigen bespot, maar dat dit soort zaken men wel interessant vindt. Valt toch onder dezelfde categorie.
( P.S. ik ben zelf niet gelovig )
quote:Hey Andy Boy!
Op dinsdag 11 november 2003 10:01 schreef Pelgrim het volgende:[..]
Dan kun je net zo goed naar iemand gaan die met geesten kan spreken.
Ik heb van mijn vader een verhaal gehoord van een ring aan een touwtje in een glaasje. De antwoorden zijn uitgekomen.
Maar met dit hoor ik allemaal negatieve verhalen. Dus dat schrikt af.
Iemand ff uitleggen wat glaasje draaien is.
quote:geesten oproepen dmv een glas en een bord met allemaal cijfers, letter, ja en nee erop. Glas op het bord als je geest opgeroepen hebt da nwaar je hand dat op het glaasje is bestuurd naar de cijfers en letters enzo
Op dinsdag 11 november 2003 10:10 schreef Viper_74 het volgende:
Ow, ik dacht dat dit met alcohol te maken had(glaasje... zuipen
)
[Dit bericht is gewijzigd door Pelgrim op 11-11-2003 10:13]
quote:Ik denk wel dat het in de Search staat!
Op dinsdag 11 november 2003 10:10 schreef Viper_74 het volgende:
Ow, ik dacht dat dit met alcohol te maken had(glaasje... zuipen
)
quote:Lijkt me toch wel een verschil of jij zelf contact maakt en zelf ervaart of dat je uitgaat van iemand anders zijn ervaring die voor jou contact maakt maar waar jij maar een beetje bijzit.
Op dinsdag 11 november 2003 10:01 schreef Pelgrim het volgende:
Dan kun je net zo goed naar iemand gaan die met geesten kan spreken.
quote:Dat is dan afwachten.
Op dinsdag 11 november 2003 10:43 schreef Pelgrim het volgende:
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Maar toch is het wel leuk om te ervaren hoe iemand anders dat doet. Maar of dat geloofwaardig moet zijn dat weet ik zelf eigenlijk ook niet
quote:
Uit een ander topic:
En als er iemand in de groep zit die "dwars" ligt op de een of andere manier dan heeft het idd geen toegang, het focussen word verstoord, alhoewel als de groep weet waar zij mee bezig zijn daaromheen gewerkt kan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |