online heb je wel meer kans op lagere tijden want dan kan je af en toe in slipstream van een ander gaan rijden, offline zijn je tegenstanders niet snelgenoeg.
Ik kijk iig al uit naar 21 november...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:19 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb dit spel in de reservering staan bij DimensionPlus. Ben een groot NFS fanaat. Met name het spel Porsche Unleashed heb ik erg vaak gespeeld, Hot Pursuit 2 vond ik iets minder. Gezien de mogelijkheden van NFS Underground zal dit spel echt een topper worden.Ik kijk iig al uit naar 21 november...
![]()
quote:Ja alleen een btje jmmr dat ik niet bij de pers hoor. Mabye toch maar ff zo'n perskaartje na maken
Op donderdag 13 november 2003 11:12 schreef Smots het volgende:
vet vetterdevet VET
Aanstaande zondag wordt de perspresentatie gehouden dan NFS: Underground.
quote:En het wordt druk. Helaas voor mij zaten ze al vol.
vet vetterdevet VET
Lunchse he Smots, in de pitlane
quote:
vet vetterdevet VET
quote:Als ik niet hoefde te werken was ik er zeker bij geweest, en dan op naam van Fok
ELECTRONIC ARTS PRESENTS:
Need for Speed Underground
Op Circuit Park Zandvoort vindt op 16 november aanstaande een uniek evenement plaats: het 2FAST2FURIOUS EVENT. Het evenement staat bol van wervelende shows en streetracen op de kwart mijl! Er worden sprints verreden via het heads-up principe en zijn de mooiste autos uit de Nederlandse autotuningclubs te bewonderen.Electronic Arts maakt van de gelegenheid gebruik om tijdens dit evenement haar nieuwe game Need for Speed Underground te presenteren, die op 20 november uitkomt. Graag nodigen wij je uit voor deze presentatie in één van de VIP-ruimtes met een lunch in de Pitlane. Bovendien krijg je gratis toegang tot het 2FAST2FURIOUS EVENT.
Het programma
12.00 12.30 uur : ontvangst
12.30 13.45 uur : presentatie / gamen
14.00 15.00 uur : lunch in de Pitlane
vanaf 15.00 uur : bezoek aan 2FAST2FURIOUS EVENT
Het zou zomaar kunnen dat wij elkaar nog een keer tegenkomen Smots
quote:Dan doe je toch iets niet goed,
Op vrijdag 14 november 2003 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil hem ook hebben![]()
Ik heb de demo gezien en die is gewoon supergaaf! (behalve dat kutbusje waar ik steeds tegenaan knal!)
Ik heb ongeveer 80% van mijn races gewonnen...
Als ik een race heb gewonnen, worden er geen punten bijgeteld. Dan zou je zeggen, de punten worden één keer per dag ge-update of iets dergelijks... Dat klinkt logisch.
De volgende race win ik dan ook en dan gaan er punten af!
Het slaat helemaal nergens op, ik zou allang over de 200 punten moeten zitten, maar ik heb er dus nog maar 106!
Die patch moet er snel komen!
quote:meestal krijg je de punten na een tijdje wel. soms ook niet
Op vrijdag 14 november 2003 22:53 schreef SpleeffY het volgende:
De online puntentelling klopt echt van geen kanten!Ik heb ongeveer 80% van mijn races gewonnen...
Als ik een race heb gewonnen, worden er geen punten bijgeteld. Dan zou je zeggen, de punten worden één keer per dag ge-update of iets dergelijks... Dat klinkt logisch.De volgende race win ik dan ook en dan gaan er punten af!
Het slaat helemaal nergens op, ik zou allang over de 200 punten moeten zitten, maar ik heb er dus nog maar 106!
![]()
Die patch moet er snel komen!
Hoe dan ook,het blijft een superstrak en gaaf spel,toch ?
Spelstijl is veel en veel te snel.
Alles glimt als een mongool.
Auto rijdt als een natte krant.
Maar boven alles: DIE VERDOMDE KLERE EA MENU STRUCTUUR IS VERROT!!!!!!!!!!!!!!!!! .
Enige dat wel aardig is is dragracen...
Moet je nou trouwens bij de start juist veel of weinig toeren maken? Ik kom niet onder de 25.25 in single player.
quote:Je moet bij de start een perfect shift proberen te maken, dus gas gaan geven (afhankelijk van de aftelsnelheid) iig nadat de 2 weg is.
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef Kreator het volgende:
Mwah....wel aardig...Spelstijl is veel en veel te snel.
Alles glimt als een mongool.
Auto rijdt als een natte krant.
Maar boven alles: DIE VERDOMDE KLERE EA MENU STRUCTUUR IS VERROT!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Enige dat wel aardig is is dragracen...Moet je nou trouwens bij de start juist veel of weinig toeren maken? Ik kom niet onder de 25.25 in single player.
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef Kreator het volgende:
Mwah....wel aardig...Spelstijl is veel en veel te snel. is toch alleen maar beter
Alles glimt als een mongool.je hebt geluk, ik heb een brakke videokaart. Ruilen?
Auto rijdt als een natte krant.Is niet echt realistich indeed, maarja arcade
Maar boven alles: DIE VERDOMDE KLERE EA MENU STRUCTUUR IS VERROT!!!!!!!!!!!!!!!!!. mee eens
Enige dat wel aardig is is dragracen... eigenlijk is dat het enige leuke voor mijMoet je nou trouwens bij de start juist veel of weinig toeren maken? Ik kom niet onder de 25.25 in single player. Bij de start de teller een beetje laten spelen tussen 6k en 7k toeren, dan heb je een 'good' of 'perfect' start.
quote:ben idd met deze techniek aan het experimenteren, maar mijn oude methode vind ik iig voor in het begin makkelijker.
Bij de start de teller een beetje laten spelen tussen 6k en 7k toeren, dan heb je een 'good' of 'perfect' start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |