De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.
Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.
Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.
Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.
Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je zult kunnen kiezen uit 3 mode's. Dit zijn:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.
Ik quote een stukje uit de Need For Speed Underground website.
quote:Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.
Hit the streets in the world's most elite tuner cars, and take down the ultimate racers in your own customized machine. To own the streets, you'll have to risk it all in a variety of high-styling, high-speed events -- including Drift, Drag, and Circuit. Tune your car to perfection by winning hundreds of upgrade parts, then go underground for the most intense, addictive driving experience of your life. When it comes to speed, no other game comes close to delivering this kind of action. And while the need for speed is what keeps you coming back for more, custom looks are your ticket to scoring big with the crowds. You are what you drive in Need for Speed Underground.
KEY FEATURESFeel speed like never before. Graphics that obliterate the envelope and turbocharged physics make this the fastest gameplay experience ever.
Choose from 20 elite licensed tuner cars from Mitsubishi, Toyota, Subaru, and more.
Fully customize your car with hundreds of aftermarket parts from top-name manufacturers. Change your car's appearance to fit your personality, change its performance to fit your driving style.
Huge, highly detailed environments push your gaming hardware to the absolute limit as you battle to own the streets in your urban street machine.
Race hard and win upgrades, including weight reduction kits, turbo, suspension kits, tires, wheels, and nitrous.
Set the asphalt ablaze in a variety of game modes including Drift, Drag, and Circuit.
Go underground and become the ultimate street racer in the epic Story mode.
Build your ideal car, take it online, and take on the world's fastest competition. (PS2 only)
Heb ik al gezegd dat ze allemaal volledig tunebaar zijn?
Release
PC, Playstation 2, XBOX, GameCube en Game Boy Advance. Release Datum staat nu op 20 November!
Officiële site
Officiële Need For Speed: Underground site
Demo:
Streetracer
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 11-11-2003 00:42]
Echt een super wreed spel om bij te
petje af voor de boys van ea games!
quote:Kon zo snel ff niets anders vinden om het een beetje in te delen.
Op dinsdag 11 november 2003 00:31 schreef SwOoSh het volgende:
vanwaar die mooie spoilers?
-Edit- Gefixt
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 11-11-2003 00:43]
Ziet er erg mooi uit iig, tijd voor een pc upgrade denk ik
quote:je neemt de woorden uit me mond... wil ook het spel hebben zsm en heb nieuwe video kaart nodig
Op dinsdag 11 november 2003 00:41 schreef Rieuwert het volgende:
Wanneer komt ie eigenlijk uit? Kan het zo snel niet vinden..Ziet er erg mooi uit iig, tijd voor een pc upgrade denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Sjiwan op 11-11-2003 00:45]
quote:Voor mij is de maat hiermee vol, qua pc
Op dinsdag 11 november 2003 00:43 schreef Sjiwan het volgende:[..]
je neemt de woorden uit me mond... wil ook het spel hebben zsm en heb nieuwe video kaart nodig
Nog 23 minuten en de demo is binnen.. maar ja dat gaat a) niet draaien op een radeon 9000 pro/amd 1000/512 DDR en b) geen volledige mogelijkheden zuigt.
Weet iemand trouwens hoe je die belachelijke dead-zone in de demo uitkrijgt?:{
(Logitech MOMO Force)
quote:Yup.. ziet er allemaal geweldig uit...
Op dinsdag 11 november 2003 00:51 schreef crash_bandicoot het volgende:
nou ik heb de demo gespeeld op een amd 2200 en een 64 mb gforce video kaartje en kon hem makkelijk draaien wel,
geweldig spel heb die demo levels, vele malen zitten doen.die nitro boost is helemaal geweldig,en het geluid en beeld ook.
Is natuurlijk geen probleem, direct een vuistdik exemplaar erop waarvan je kleur ook nog eens compleet kan aanpassen aan de hand van een kleurenpalet.
Ohja, voor de mensen met de demo, mijn "circuit time" : 1.23.23
Iemand sneller?
en me circuit tijd 1.20.85 (en dan nog 2e zijn tegen de computer :S)
Me reputation points zijn nu bij Drag: 4697 en bij Circuit: 184
Try to beat me :7
Ik dacht echt, wtf doet mijn oude pc'tje nou, draait gewoon soepel
PIII 1000
32 mb videokaart!
Zo soepel als de tering
Bij voorbaat dank.
quote:is er nog niet, in amerika komt ie de 20e uit, dus 21e zal die wel ergens te vinden zijn
Op dinsdag 11 november 2003 16:10 schreef BrauN het volgende:
In navolging op dit briljante topic, cycling manager 3, zou ik deze vraag gaarne toegepast zien op NFS UndergroundBij voorbaat dank.
*zoef*
Geweldig spel, nog 9 daagjes Ik ga dit spel zeker voor de xbox kopen, jammer dat het niet live is maar ach. De demo is erg leuk, maar ik verheug me vooral op het tunen want die nissan 350z ben ik nu wel zat.
Word fijn fijn fijn
quote:Gesoept
Op dinsdag 11 november 2003 18:27 schreef ROG het volgende:
Je screen heeft je eigen nick en geen demoplayer?
[Dit bericht is gewijzigd door Adjuh op 11-11-2003 18:36]
quote:Das niet in de drag in de demo?
Op dinsdag 11 november 2003 18:30 schreef Adjuh het volgende:
Het gaat steeds iets beter.Gewoon blijven oefenen.
[afbeelding]
Ik snap nog steeds niet hoe jij aan die Topsnelheid
van 340 km/u komt
Photoshop misschien
Ik dacht dat ik het voor elkaar had met mijn 24.99 sec.
modemkillerplaatje, tenminste als de dns werkt...:
[Dit bericht is gewijzigd door V2i op 11-11-2003 19:02]
quote:Hij is nog niet officieel gelekt (geen vermelding iig.), misschien een beta of héél misschien een hele vroege hands-on op de full, maar poster zei dat ie hem ging kopen. Vaaag!
Op dinsdag 11 november 2003 18:33 schreef Adjuh het volgende:[..]
Gesoept
Of hij is in 't bezit van een illegale versie
quote:hij speelde die tijd online
Op dinsdag 11 november 2003 18:27 schreef ROG het volgende:
Je screen heeft je eigen nick en geen demoplayer?
Ik denk daarom ook niet dat het veel zin heeft om je online tijden (die soms rond de 12 seconden liggen door een bug) hier te posten...
quote:D'oh!
Op dinsdag 11 november 2003 19:11 schreef WamP het volgende:[..]
hij speelde die tijd online
, kijk maar hij heeft ook rep points gewonnen en dan heb je toch de naam die heb je gekozen
A.s. zondag is trouwens de introductie van NFS:U tijdens het 2 Fast 2 Furious event op Zandvoort, ergens achteraf in een vip-box ofzo, voor pers e.d.
quote:Bewijs
Op dinsdag 11 november 2003 19:39 schreef MCH het volgende:
Mijn snelste tijd was 24.40
quote:waarom bewijs, ik heb toch al screenie van een 23.54 gepost, waarom zou 24.40 niet kunnen dan
Op dinsdag 11 november 2003 19:47 schreef Adjuh het volgende:[..]
Bewijs
quote:Ik zeg niet dat het niet kan,alleen kan iedereen wel een tijd hier neerzetten, toch ?
Op dinsdag 11 november 2003 19:55 schreef WamP het volgende:[..]
waarom bewijs, ik heb toch al screenie van een 23.54 gepost, waarom zou 24.40 niet kunnen dan
quote:boeje, zolang het maar redelijk is, zodra iemand de snelste tijd van het forum neerzet willen we pas bewijs
Op dinsdag 11 november 2003 20:08 schreef Adjuh het volgende:[..]
Ik zeg niet dat het niet kan,alleen kan iedereen wel een tijd hier neerzetten, toch ?
quote:GoT (Gathering of Tweakers) zijn Nerds... www.tweakers.net
Op dinsdag 11 november 2003 20:47 schreef WamP het volgende:[..]
boeje, zolang het maar redelijk is, zodra iemand de snelste tijd van het forum neerzet willen we pas bewijs
ps was is GoT nou?
[Dit bericht is gewijzigd door UrbanMike op 11-11-2003 20:55]
quote:lol...
Op dinsdag 11 november 2003 20:54 schreef UrbanMike het volgende:[..]
GoT (Gathering of Tweakers) zijn Nerds... www.tweakers.net
Spel lijkt me wel erg gaaf, alleen is het al zo'n dure maand
quote:een top van 330 +kmh is te haalen door goed opteschakelen en achter de ander te blijfen dus slipstreamen en in je 6 de nos vol der op tegooie let wel op je motor
[afbeelding]
van 340 km/u komt
Photoshop misschien
en ik krijg mijn snelste tijd echt niet onder de 24 wel der net boven
wat is jullie geheim?
quote:Mijn beste tijd was een poos 24,24... Ik kwam er maar niet onder!
Op dinsdag 11 november 2003 22:18 schreef Remizon het volgende:[..]
een top van 330 +kmh is te haalen door goed opteschakelen en achter de ander te blijfen dus slipstreamen en in je 6 de nos vol der op tegooie let wel op je motor
maar je tijd woord er niet sneller door
[afbeelding]en ik krijg mijn snelste tijd echt niet onder de 24 wel der net boven
wat is jullie geheim?
Dan heb je in 6 nog iets meer dan 1 blokje over, dat mag je naar hartelust gebruiken .
Maar waar ik een halve seconde kan winnen is bij het boosten, snel achter elkaar tikken precies tot het schakelpunt -> schakelen en weer doortikken. Als dat allemaal foutloos gaat kom ik op:
23,92
quote:lol:
Op dinsdag 11 november 2003 18:33 schreef Adjuh het volgende:[..]
Gesoept
Of hij is in 't bezit van een illegale versie
1. Er is een nickchanger versie op www.undergroundstyle.org verkrijgbaar
2. Deze is online gesnapt, kijk ook naar de Rep. won
quote:Hm, ja, ben het hier wel mee eens, dit was idd een uitschieter van ongeveer 0,40 seconde, verbaasde me er al over aangezien het maar 5 perfects waren en de run helemaal niet zó lekker ging.
Op dinsdag 11 november 2003 19:18 schreef SpleeffY het volgende:
Op GoT tellen de online tijden niet mee voor de competitie, online wordt vrijwel altijd sneller gereden dan offline...Ik denk daarom ook niet dat het veel zin heeft om je online tijden (die soms rond de 12 seconden liggen door een bug) hier te posten...
Ik run offline nu wel regelmatig 23,80/90, zal maar eens goed oefenen voor het offline record
Ik ben dan wel meer een Circuit man (1.21:75 is mijn snelste) maar damn wat is dat een gaaf spel zeg
De AI is iig goed, als je voorbij de nr in wilt dan laat hij je er echt niet zonder boe of bah voorbij, en zal je proberen te blocken
Het enige wat niet helemaal klopt is dat als je zeg bv een rondje van 1:29 rijdt je eerste (kan) worden en dan de rest die er achter zit, maar als je bv 1:23'ers rijdt de rest dan ook veel sneller is
(lees er net achter)
Trouwens, qua start wat kun je dan het beste doen? Ik laat hem altijd rond de 6 a 7 duizend toeren draaien en daarmee weggassen alleen de auto rechts van me (de snelste eigenlijk altijd op mij dan ) die snijdt me dan altijd waardoor ik die later op het "platteland" moet inhalen (wat niet ten goede komt van de tijd) daarnaast vraag ik me af wat een goede plek is om je NOS te gebruiken? Ik doe het meestal dat stuk net voor de brug, en net voor de finish aangezien dat lange rechte stukken zijn
quote:Ben niet echt een Circuit-man (
Op dinsdag 11 november 2003 22:44 schreef febster het volgende:
NFS:Uknip
Ik weet niet of het ook nog zo is, maar in Drag is het iig wel beter om het voor het optrekken te gebruiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 12-11-2003 02:19]
quote:nee ik heb deze serieus gereden! Bij de start achteruit, omdraaien en zover mogelijk terugrijden. Daaro draait ie vanzelf om in de goede racerichting. Dan gewoon zonder NOS optrekken (met perfect shifts
[afbeelding]
van 340 km/u komt
Photoshop misschien
online heb je wel meer kans op lagere tijden want dan kan je af en toe in slipstream van een ander gaan rijden, offline zijn je tegenstanders niet snelgenoeg.
Ik kijk iig al uit naar 21 november...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:19 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb dit spel in de reservering staan bij DimensionPlus. Ben een groot NFS fanaat. Met name het spel Porsche Unleashed heb ik erg vaak gespeeld, Hot Pursuit 2 vond ik iets minder. Gezien de mogelijkheden van NFS Underground zal dit spel echt een topper worden.Ik kijk iig al uit naar 21 november...
![]()
quote:Ja alleen een btje jmmr dat ik niet bij de pers hoor. Mabye toch maar ff zo'n perskaartje na maken
Op donderdag 13 november 2003 11:12 schreef Smots het volgende:
vet vetterdevet VET
Aanstaande zondag wordt de perspresentatie gehouden dan NFS: Underground.
quote:En het wordt druk. Helaas voor mij zaten ze al vol.
vet vetterdevet VET
Lunchse he Smots, in de pitlane
quote:
vet vetterdevet VET
quote:Als ik niet hoefde te werken was ik er zeker bij geweest, en dan op naam van Fok
ELECTRONIC ARTS PRESENTS:
Need for Speed Underground
Op Circuit Park Zandvoort vindt op 16 november aanstaande een uniek evenement plaats: het 2FAST2FURIOUS EVENT. Het evenement staat bol van wervelende shows en streetracen op de kwart mijl! Er worden sprints verreden via het heads-up principe en zijn de mooiste autos uit de Nederlandse autotuningclubs te bewonderen.Electronic Arts maakt van de gelegenheid gebruik om tijdens dit evenement haar nieuwe game Need for Speed Underground te presenteren, die op 20 november uitkomt. Graag nodigen wij je uit voor deze presentatie in één van de VIP-ruimtes met een lunch in de Pitlane. Bovendien krijg je gratis toegang tot het 2FAST2FURIOUS EVENT.
Het programma
12.00 12.30 uur : ontvangst
12.30 13.45 uur : presentatie / gamen
14.00 15.00 uur : lunch in de Pitlane
vanaf 15.00 uur : bezoek aan 2FAST2FURIOUS EVENT
Het zou zomaar kunnen dat wij elkaar nog een keer tegenkomen Smots
quote:Dan doe je toch iets niet goed,
Op vrijdag 14 november 2003 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil hem ook hebben![]()
Ik heb de demo gezien en die is gewoon supergaaf! (behalve dat kutbusje waar ik steeds tegenaan knal!)
Ik heb ongeveer 80% van mijn races gewonnen...
Als ik een race heb gewonnen, worden er geen punten bijgeteld. Dan zou je zeggen, de punten worden één keer per dag ge-update of iets dergelijks... Dat klinkt logisch.
De volgende race win ik dan ook en dan gaan er punten af!
Het slaat helemaal nergens op, ik zou allang over de 200 punten moeten zitten, maar ik heb er dus nog maar 106!
Die patch moet er snel komen!
quote:meestal krijg je de punten na een tijdje wel. soms ook niet
Op vrijdag 14 november 2003 22:53 schreef SpleeffY het volgende:
De online puntentelling klopt echt van geen kanten!Ik heb ongeveer 80% van mijn races gewonnen...
Als ik een race heb gewonnen, worden er geen punten bijgeteld. Dan zou je zeggen, de punten worden één keer per dag ge-update of iets dergelijks... Dat klinkt logisch.De volgende race win ik dan ook en dan gaan er punten af!
Het slaat helemaal nergens op, ik zou allang over de 200 punten moeten zitten, maar ik heb er dus nog maar 106!
![]()
Die patch moet er snel komen!
Hoe dan ook,het blijft een superstrak en gaaf spel,toch ?
Spelstijl is veel en veel te snel.
Alles glimt als een mongool.
Auto rijdt als een natte krant.
Maar boven alles: DIE VERDOMDE KLERE EA MENU STRUCTUUR IS VERROT!!!!!!!!!!!!!!!!! .
Enige dat wel aardig is is dragracen...
Moet je nou trouwens bij de start juist veel of weinig toeren maken? Ik kom niet onder de 25.25 in single player.
quote:Je moet bij de start een perfect shift proberen te maken, dus gas gaan geven (afhankelijk van de aftelsnelheid) iig nadat de 2 weg is.
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef Kreator het volgende:
Mwah....wel aardig...Spelstijl is veel en veel te snel.
Alles glimt als een mongool.
Auto rijdt als een natte krant.
Maar boven alles: DIE VERDOMDE KLERE EA MENU STRUCTUUR IS VERROT!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Enige dat wel aardig is is dragracen...Moet je nou trouwens bij de start juist veel of weinig toeren maken? Ik kom niet onder de 25.25 in single player.
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef Kreator het volgende:
Mwah....wel aardig...Spelstijl is veel en veel te snel. is toch alleen maar beter
Alles glimt als een mongool.je hebt geluk, ik heb een brakke videokaart. Ruilen?
Auto rijdt als een natte krant.Is niet echt realistich indeed, maarja arcade
Maar boven alles: DIE VERDOMDE KLERE EA MENU STRUCTUUR IS VERROT!!!!!!!!!!!!!!!!!. mee eens
Enige dat wel aardig is is dragracen... eigenlijk is dat het enige leuke voor mijMoet je nou trouwens bij de start juist veel of weinig toeren maken? Ik kom niet onder de 25.25 in single player. Bij de start de teller een beetje laten spelen tussen 6k en 7k toeren, dan heb je een 'good' of 'perfect' start.
quote:ben idd met deze techniek aan het experimenteren, maar mijn oude methode vind ik iig voor in het begin makkelijker.
Bij de start de teller een beetje laten spelen tussen 6k en 7k toeren, dan heb je een 'good' of 'perfect' start.
24.56 in single player mode.
Als ik online wil spelen krijg in continue timeouts bij aanmaken account.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 16-11-2003 18:04]
quote:Zelf geen ervaring maar ik hoor vaak dat mensen Fraps voor zulke dingen gebruiken.
Op zondag 16 november 2003 17:17 schreef -Mzraki- het volgende:
waar kan ik een programma vinden waarmee ik (makkelijk) video's kan maken van mijn runs?
quote:fraps
Op zondag 16 november 2003 17:17 schreef -Mzraki- het volgende:
waar kan ik een programma vinden waarmee ik (makkelijk) video's kan maken van mijn runs?
Tjakka,na veel oefenen dus.
De start is dus zeer belangrijk.
Greetz
[Dit bericht is gewijzigd door Adjuh op 17-11-2003 01:50]
Wie weet is ie vandaag al ergens in de winkels te vinden. Straks toch maar effe gaan kijken.
dit word hopelijk echt een beetje een multiplayer knaller
quote:wat voor patch is het? voor de demo? en waarom zie ik er niks op de site over staan?
Op maandag 17 november 2003 13:06 schreef Streetracer het volgende:
patch:
http://www.eagames.com/official/nfs/underground/patch.jsp
gelukt dus
[Dit bericht is gewijzigd door Ez3 op 17-11-2003 19:01]
quote:genoeg plaatsen waar je em kan downen, kijk eens op de site van eagames
Op maandag 17 november 2003 18:33 schreef Seal_force het volgende:
Kan niet aan de demo komen
Weet iemand of je ook schade kan krijgen aan de auto's in de full versie?? En of er ook politie in de full zit?
Ik speel nfs als sinds nfs2
quote:doe dit, probeer goede start(of iets in de buurt) schakel naar 2 perfect, die is erg belangrijk.
Op maandag 17 november 2003 19:44 schreef MasterDisaster het volgende:
godver ik kom niet onder de 26seconden
Weet iemand of je ook schade kan krijgen aan de auto's in de full versie?? En of er ook politie in de full zit?
Ik speel nfs als sinds nfs2
schade kan volgens mij niet jammer genoeg.
en politie weet ik niet. ik dnek het niet want je hoort er niks over en ziet je het niet in de filmpjes dus afw88
HF boys
PS: ik kan niet meer online, blijft steken bij connecting to ea.com
quote:Wat was jou snelste tijd ook alweer
Op maandag 17 november 2003 22:27 schreef Fillipe het volgende:
Nog steeds bezig met die demo allemaal? Begon mij wel te vervelen na 2 wkn
quote:24,71 so
Op maandag 17 november 2003 23:54 schreef Adjuh het volgende:[..]
Wat was jou snelste tijd ook alweer
quote:hij wil ons nu allemaal even laten weten dat hij na 4 weken dag in dag uit de demo gespeelt te hebben, een nieuwe tijd heeft gevestigd.
Op dinsdag 18 november 2003 07:59 schreef Fillipe het volgende:[..]
24,71 so
Maar ja, misschien denk ik daar over een tijdje weer anders over..
quote:Ik weet niet wat je precies bedoelt. Maar als je je ene auto zat bent kan je je weer een andere kopen en uitbouwen. Als dat is wat je bedoelt
Op dinsdag 18 november 2003 12:12 schreef deathwishx5 het volgende:
dus je keist in het begin een auto ,en tunt deze helemaal uit, verder kan je je ander auto niet uit tunen ,of ....
quote:Je zal waarschijnlijk races moeten winnen om genoeg punten te krijgen om een auto te kunnen kopen en te tunen, die tune je dan door onderdelen te kopen met de punten die je verdient. Als je weer genoeg punten hebt met je nieuwe auto, kan je weer een nieuwere en betere aanschaffen en die weer gaan tunen.
Op dinsdag 18 november 2003 12:12 schreef deathwishx5 het volgende:
dus je keist in het begin een auto ,en tunt deze helemaal uit, verder kan je je ander auto niet uit tunen ,of ....
Over de vraag naar schade: EA zou dat wel willen en iedere gamer ook wel, maar dat ligt niet bij EA maar bij de licensies van de fabrikanten van de auto's. Autofabrikanten geven niet graag licensies uit om schade aan HUN auto te zien. Dus EA krijgt gewoon licensies om de auto zo goed mogelijk na te maken, maar schade zit er vaak niet bij, misch op een paar deuken of krassen na.
quote:Released
Op dinsdag 18 november 2003 13:45 schreef neggix het volgende:
Hij is al wel uit
20 november in europa
quote:U bent dus ook op de hoogte
Op dinsdag 18 november 2003 15:28 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Warez
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:29]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:32]
Komende week jij in ieder geval even niet
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:34]
quote:Ik wil godverdomme ook die nieuwe demo spelen, die wagen is toch veel sneller! da's niet eerlijk als ik nu online ga racen met die (langzamere) wagen uit de eerste demo
Op dinsdag 18 november 2003 16:51 schreef uberlamer het volgende:[..]
Ja inderdaad met die nieuwe veranderingen enzo he haha
Let ff op de vragen die je stelt mensen
Zijn een aantal dingen die nog niet mogen volgens de Fok! policy.
Probeer dingen via mail of msn af te spreken en af te handelen, beetje buiten dit topic. Kijken in profielen enzo naar mailadressen.
Het zou zonde zijn als het topic nou al dicht moest. Moet ik weer een hele openingspost maken enzo.
Thanx!
quote:Rogor m8! Maar wij hadden met z'n allen toch even een gevoel van euforie dat het spel nu dan eindelijk beschikbaar is!
Op dinsdag 18 november 2003 17:03 schreef Streetracer het volgende:
Waarschuwing:Let ff op de vragen die je stelt mensen
Probeer dingen via mail of msn af te spreken en af te handelen, beetje buiten dit topic. Kijken in profielen enzo naar mailadressen.Het zou zonde zijn als het topic nou al dicht moest. Moet ik weer een hele openingspost maken enzo.
Thanx!
quote:goed plan idd, ik zal weer ff aanvinken dat mensen mn mail in mn porfiel kunnen bezichtigen
Op dinsdag 18 november 2003 17:03 schreef Streetracer het volgende:
Waarschuwing:Let ff op de vragen die je stelt mensen
Probeer dingen via mail of msn af te spreken en af te handelen, beetje buiten dit topic. Kijken in profielen enzo naar mailadressen.Het zou zonde zijn als het topic nou al dicht moest. Moet ik weer een hele openingspost maken enzo.
Thanx!
Ik hoop wel dat bij het volledige spel mn joystick niet meer als digitaal gezien wordt maar gewoon als analoog?!
Daar had ik bij de demo nogal wat moeite mee, OF het stuur helemaal om, OF rechtdoor
Da's niet fijn rijden
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 18-11-2003 18:11]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:35]
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 19:07 schreef DeFlip het volgende:
-Edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 20:37]
quote:Of we kijken of een spel echt de moeite waard is en schaffen het daarna aan
Op dinsdag 18 november 2003 19:58 schreef globox het volgende:
Jullie willen echt dat er alleen nog maar FPS en RTS games overblijven op de PC.
Het is dat er nog veel brave ouders zijn die legaal dit soort spellen voor hun kinders kopen, anders kon je dit soort spellen wel vergeten op je pc. EA is samen met Ubisoft de enige publisher die console games op de PC uitbrengt zodat jullie ook wat afwisseling in je gamesaanbod hebben. Wat doen jullie allemaal weer? juist downloaden.
En ondertussen maar klagen waarom sommige games niet op de PC uitkomen.
Dank.
Opruimslotje
quote:ONZIN
Op dinsdag 18 november 2003 20:10 schreef Masamune het volgende:[..]
Of we kijken of een spel echt de moeite waard is en schaffen het daarna aan
Ik koop dan geen kat in de zak, andere mensen misschien wel.
Kutsmoes.
Waarschuwing voor de verdere verloop: warez en alles wat daarmee te maken heeft, linkjes, verzoeken, patsen dat je het hebt, etc worden NIET gewaardeerd en ge-edit.
quote:Niet om te zeiken ofzo, maar zou misschien een iets harder beleid niet meer effect hebben dan een "zwakke" edit?
Op dinsdag 18 november 2003 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
ONZIN
Kutsmoes.
Waarschuwing voor de verdere verloop: warez en alles wat daarmee te maken heeft, linkjes, verzoeken, patsen dat je het hebt, etc worden NIET gewaardeerd en ge-edit.
quote:Er zijn notes gezet, betreffende posters zijn gemeld bij de FA's en er is veel gedelete.
Op dinsdag 18 november 2003 21:13 schreef febster het volgende:[..]
Niet om te zeiken ofzo, maar zou misschien een iets harder beleid niet meer effect hebben dan een "zwakke" edit?
Ben van plan dan ook de ps2 versie morgen te gaan halen.
quote:Verdien ik geen vermelding?
Op dinsdag 18 november 2003 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik was nog eerder met de waarschuwing
quote:Tuurlijk
Op dinsdag 18 november 2003 22:22 schreef Streetracer het volgende:[..]
Verdien ik geen vermelding?
Ik was nog eerder met de waarschuwing
Voor de rest:
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:14 schreef CartWOman het volgende:
DeFlip
Darklight
vosss
Boink
SpleeffY
uberlamerWarez in GAM, week weg aldaar.
quote:Die bans hadden niet gehoeven, ze waren allemaal enthousiast over de release, en dan zeg je natuurlijk dingen die niet gewenst zijn. En ik heb ook ergens gezet dat ik gemailt wil worden, dus als ze gebanned zijn vanwegen het uitwisselen van mail, dan hoor ik ook in dat rijtje.
Op dinsdag 18 november 2003 22:14 schreef CartWOman het volgende:
DeFlip
Darklight
vosss
Boink
SpleeffY
uberlamer
Warez in GAM, week weg aldaar.
My 2 cents.
Peace!
Roy.
Wel ff een vraagje, heb je de originele versie nodig om online te spelen?
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 19-11-2003 12:51]
quote:
Op woensdag 19 november 2003 00:34 schreef WattaFakka het volgende:
Waar kan ik m downloaden?
Lol nee geintje.
Roy.
Wel ff een vraagje, heb je de originele versie nodig om online te spelen?
doe nou niet
quote:Nog maar een keertje vragen dan maar.
Op dinsdag 18 november 2003 20:14 schreef Mardoek het volgende:
Kan iemand me vertellen of je dit spel ook zonder een T&L compatible videokaart kunt spelen?Dank.
quote:Ik heb geen idee maar ik denk het wel, anders probeer je de demo toch even dan weet je het meteen.
Op woensdag 19 november 2003 13:20 schreef Mardoek het volgende:[..]
Nog maar een keertje vragen dan maar.
quote:je hebt m op de cube.
Op woensdag 19 november 2003 13:39 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem op mijn Cube!!!!!!!!!!!!!!
Nu maar eens ff kijken of die echt vet is
WTF
alleen xbox?!
Ik heb hem ook
Echt tof spel. Of ie beter is dan Midnight Club 2 weet ik nog niet, maar de eerste indruk is echt goed! . Alleen die muziek had van mij niet gehoeven. Gewoon een achtergronddeuntje was ook goed geweest.
Verder idd een beetje kutwagens in het begin, maar dat zal wel snel veranderen . Wat ik wel raar vind is dat je de allereerste race wel met een errug leuk autotje rijdt
En het is een beetje jammer dat er niet echt wordt uitgelegd wat een verandering met de auto doet. Ik heb de ballen verstand van auto's dus ik heb echt geen flauw idee wat een voorspoiler nou precies doet enzo.
Maar goed, erg leuk, rijdt lekker, erg goed te doen met het toetsenbord en zeer mooie omgeving
Als je me even excuseert, moet nu weer racen
quote:Dan kan je verandere bij opties....ze music volume wat lager.
Op woensdag 19 november 2003 14:03 schreef Hare het volgende:Alleen die muziek had van mij niet gehoeven. Gewoon een achtergronddeuntje was ook goed geweest.
Ik ga morgen nog eens langs, kijken of ze hem al binnen hebben
(voor XBOX, that is)
quote:bij gameshop.nl was ie volgens de site al te koop voor xbox
Op woensdag 19 november 2003 15:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Wie heeft hem al gekocht?Ik ga morgen nog eens langs, kijken of ze hem al binnen hebben
(voor XBOX, that is)
quote:Aye, maar ik heb hem bij mijn werk besteld, waar ik flinke korting krijg
Op woensdag 19 november 2003 15:28 schreef _GdR_ het volgende:[..]
bij gameshop.nl was ie volgens de site al te koop voor xbox
Moet dus misschien een paar dagen extra wachten, maar dat is wel 20 euro waard.
voor de gamecube welteverstaan
[Dit bericht is gewijzigd door _GdR_ op 19-11-2003 15:51]
quote:Oh yea, that's the spirit
Op woensdag 19 november 2003 15:49 schreef CecilBDemented het volgende:
ikzou dit spel niet eens in warez versie willen hebben
daar is het te uber geil voor die wil ik alleen legaal hebben op ps2 en pc
quote:Yep hij lag in de FRS te Alphen aan den Rijn
Op woensdag 19 november 2003 13:46 schreef _GdR_ het volgende:[..]
je hebt m op de cube.
en tis de 19e.
en morgen komt ie uit.
quote:WAT!
Op woensdag 19 november 2003 15:58 schreef Slomy het volgende:
GVD, vandaag alle winkels die computerspellen verkopen langs geweest en ze hadden hem op sommige plaatsen alleen voor de xbox en bij de frs voor de gamecube en xbox. Maar nergens voor de ps2.
weet je het zeker?
anders race ik nu dr ff naar toe
quote:Ja, hier in sittard was ie voor de cube al uit. Een vriend van mij heeft m voor de cube gekocht en mij de hele tijd belachelijk zitten maken dat ie nog niet op de ps2 uit was
Op woensdag 19 november 2003 16:05 schreef _GdR_ het volgende:[..]
WAT!
is hij voor de cube bij de freerecordshop?!?!weet je het zeker?
anders race ik nu dr ff naar toe
edit: idd bij de freerecordshop dus
Ik liep vanmiddag door de stad en toen zag ik Need For Speed Road Challenge bij de FRS liggen. Die neem ik even mee dacht ik want die wil ik wel weer eens spelen. Alleen heb ik nu een probleem m.b.t mijn 3D kaart.
Om de een of andere reden herkent het spel mijn 3D Kaart niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
[Dit bericht is gewijzigd door Yankee op 19-11-2003 16:31]
quote:Download nieuwe drivers voor je videokaart, even naar de homepage van de producent surfen en daar rondsnuffelen
Op woensdag 19 november 2003 16:25 schreef Yankee het volgende:
Iemand die mij met het volgende kan helpen?Ik liep vanmiddag door de stad en toen zag ik Need For Speed Road Challenge bij de FRS liggen. Die neem ik even mee dacht ik want die wil ik wel weer eens spelen. Alleen heb ik nu een probleem m.b.t mijn 3D kaart.
Hoe kan ik dit oplossen?
quote:Road Challenge heeft geen absurde systeemeisen, wat zijn je systemspecs (proc., harddisk, geheugen, videokaart type en merk)?
Iemand die mij met het volgende kan helpen?Ik liep vanmiddag door de stad en toen zag ik Need For Speed Road Challenge bij de FRS liggen. Die neem ik even mee dacht ik want die wil ik wel weer eens spelen. Alleen heb ik nu een probleem m.b.t mijn 3D kaart.
Hoe kan ik dit oplossen?
quote:nice
Op woensdag 19 november 2003 17:52 schreef Streetracer het volgende:
* Streets voorlopige ride
nou, doei doei, ga weer ff verder racen
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-11-2003 21:23]
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:51 schreef WamP het volgende:
nice, mee van dit soort plaatjes van je gecreerde creaties
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:58 schreef Vleermuis het volgende:
gaaf spelnou, doei doei, ga weer ff verder racen
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-11-2003 21:24]
quote:Is het grafisch op de cube ook goed, want ik heb hem nu op de PC, en wil hem eigenlijk gaan kopen voor de cube
Op woensdag 19 november 2003 19:42 schreef Mister_T het volgende:
Tunnen van de auto's is echt te goed
Kan helaas geen plaatjes plaatsen want ik heb hem op de Cube.
Ik heb de Civic helemaal uitgeboud
quote:Start > Programma's, EA Games > NFS 4 > Configure graphics card.
Hoe kan ik dit oplossen?
en dan Hardware mode kiezen.
.....tot nu toe
quote:Tering? Ik heb hetzelfde maar bij mij heeft ie van die momenten dat het echt zwaar kut is
Op woensdag 19 november 2003 19:53 schreef crash_bandicoot het volgende:
Vet spel zeg en draait ook goed op een amd 2200 met geforce 4
quote:Op pc is die grafisch wel iets beter.....maar met controller is de auto veel lekkerder te besturen
Op woensdag 19 november 2003 19:44 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Is het grafisch op de cube ook goed, want ik heb hem nu op de PC, en wil hem eigenlijk gaan kopen voor de cube
quote:Mmm, moet maar weer eens ff aan de slag. Ziet er leuk uit dat autotje en die kan ik nog niet kiezen
Op woensdag 19 november 2003 23:24 schreef noidea het volgende:
Mijn Celica tot nu toe
[afbeelding]
Welke grafisch mooier is kun je over twisten, maar ik merk toch duidelijk dat ik Midnight Club 2 moeilijker vond. Ik doe alles op hard (behalve dat draften) en ik win alles makkelijk. (of ik moet zelf een fout maken).
Wat ik ook vreemd vind is dat het lijkt alsof je maar maximaal een achterstand van 6 seconden kan krijgen. Als je ergens tegenop knalt verlies je toch echt wel meer tijd.
Maar goed, verder erg tof!!!
quote:valt mee, zoek maar op de site van ea, je moet wel beetje pc hebben
Op donderdag 20 november 2003 09:49 schreef Apehaar het volgende:
Zijn de systeemeisen hoog?
quote:eindelijk gevonden:
Op donderdag 20 november 2003 13:56 schreef Rancid het volgende:
okeej wanneer is er voor de pc dan ???
27-11
quote:Demo draait perfect op een PIII 1000, 32 mb videokaart, dus, valt mee
Op donderdag 20 november 2003 09:49 schreef Apehaar het volgende:
Zijn de systeemeisen hoog?
quote:Tering, ik heb hetzelfde behalve een TI4400 en het loopt niet echt soupel. Welke details heb je hem? Full of medium?
Op donderdag 20 november 2003 10:35 schreef WamP het volgende:[..]
valt mee, zoek maar op de site van ea, je moet wel beetje pc hebben
ik heb amd xp 2000+ en een gf4 ti 4200 met 512 ddr ram, en daar draait ie op 1280 zelfs nog soepel
quote:Heb P3 733mh, 256mb ram geforce ti4200 64mb niet overgeklokt ofzo en kan alles op de hoogste resolutie met blur etc aan spelen. Vet mooie demo!! Spel heb ik nog niet maar neem aan dat de specs hetzlfde zijn?!
Op donderdag 20 november 2003 17:08 schreef neggix het volgende:[..]
Tering, ik heb hetzelfde behalve een TI4400 en het loopt niet echt soupel. Welke details heb je hem? Full of medium?
quote:vaag, vanavond later ff proberen met alle programma's uit ofzo
Op donderdag 20 november 2003 17:15 schreef fiolio het volgende:[..]
Heb P3 733mh, 256mb ram geforce ti4200 64mb niet overgeklokt ofzo en kan alles op de hoogste resolutie met blur etc aan spelen. Vet mooie demo!! Spel heb ik nog niet maar neem aan dat de specs hetzlfde zijn?!
quote:Waarvan
Op donderdag 20 november 2003 17:13 schreef WattaFakka het volgende:
Mijn snelste tijd: 26,24.
quote:Ik denk dat hij nog bezig is met de demo
Op donderdag 20 november 2003 17:20 schreef neggix het volgende:[..]
Waarvan
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:52 schreef Streetracer het volgende:
* Streets voorlopige ride
hier de mijne:
Ook een civic .
En ook nog dezelfde sticker op de voorruit ook
quote:Same Taste!
Op donderdag 20 november 2003 17:52 schreef Henkmanz het volgende:[..]
hier de mijne:
Ook een civic
.
En ook nog dezelfde sticker op de voorruit ook
Wat was het ook alweer: Great Minds Think Alike!
quote:Ik heb de focus en de impreza nog helemaal niet
Op donderdag 20 november 2003 18:29 schreef Streetracer het volgende:
Maar ik ben overgestapt op een Focus, maar ga de Focus strax inruilen voor een Impreza.
Ik ben ook nog niet zo lang bezig
Dit was mn eerste auto, ik heb tot nu toe alleen de lancer nog geunlockt...
mijn bakkiej:
nissan skyline 0wnaatsjjj!!!
[Dit bericht is gewijzigd door FunkyMaffi0z0 op 20-11-2003 19:42]
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:54 schreef Streetracer het volgende:
Check my beste driftactie in 1 keer.
Heb zelfs al een keer 60K gezien...vlak voordat ik de muur in dook
quote:vind dat driftgebeuren maar saai
Op donderdag 20 november 2003 19:56 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Heb zelfs al een keer 60K gezien...vlak voordat ik de muur in dook
Ik ben nog niet zo superver, heb net mn eerste setje NX geinstalleerd .
En natuurlijk nieuwe paintjob:
quote:Tja ik vind dat draggen weer niet zo..maar dat driften weer top...smaken verschillen gelukkig
Op donderdag 20 november 2003 20:14 schreef Henkmanz het volgende:[..]
vind dat driftgebeuren maar saai
Draggen, da's cool.
Ik ben nog niet zo superver, heb net mn eerste setje NX geinstalleerd
.
En natuurlijk nieuwe paintjob:
quote:die skylines r0xen
Op donderdag 20 november 2003 20:19 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Tja ik vind dat draggen weer niet zo..maar dat driften weer top...smaken verschillen gelukkig
Met dat driften heb ik trouwens al 10 auto's verdiend..waaronder 2 Skyline's
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:huh?mis ik wat kan je ook auto's verdienen? hoe dan
Op donderdag 20 november 2003 20:19 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Tja ik vind dat draggen weer niet zo..maar dat driften weer top...smaken verschillen gelukkig
Met dat driften heb ik trouwens al 10 auto's verdiend..waaronder 2 Skyline's
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Lol idd nu niet meer
Op donderdag 20 november 2003 17:44 schreef Hare het volgende:[..]
Ik denk dat hij nog bezig is met de demo
quote:Tnx
Op donderdag 20 november 2003 22:03 schreef Robhimself het volgende:
Wattafakka, je icon ruled de pan uit!
Alsof ik in mijn micra zo hard kan als in die impreza in het spel .
quote:Had je maar geen Micra moeten kopen
Op donderdag 20 november 2003 22:13 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind die intro met die sjappie die zegt dat je wel veilig moet rijden op de openbare weg echt geweldigAlsof ik in mijn micra zo hard kan als in die impreza in het spel
.
Ik kkan niet connecten met andere splers online op de PS2.
Hij zegt dat ik achter een firewall zit..
En dat terwijl ik wel SOCOM nog kan spelen.. die heeft nergens last van..
Weet iemand waarom dit wel zo is met NFS U?
Offline is overigens errrrug vet aja, ik was meteen gehooked.
quote:Je moet deze poorten open zetten voor EA online op je PS2:
Op vrijdag 21 november 2003 01:48 schreef LangeJan het volgende:
Even een vraagje..Ik kkan niet connecten met andere splers online op de PS2.
Hij zegt dat ik achter een firewall zit..
En dat terwijl ik wel SOCOM nog kan spelen.. die heeft nergens last van..
Weet iemand waarom dit wel zo is met NFS U?
Offline is overigens errrrug vet aja, ik was meteen gehooked.
·TCP 13505
·UDP 3658/3659
·UDP 6000/6001
·UDP 1791/1792
·UDP 7777/7778
.TCP 443
Daarna werkt het perfect (bij mij althans )
Ik heb tot nu toe nog geen auto gekregen die beter is dan deze. Daarnaast rij ik zelf ook in een Ford Focus (alleen iets minder uitgebouwd ), dus vind ik dit gewoon cool
en dan nog ff een vragie: hoe kan je autos verdienen? moet je dan online van iemand winnen met als inzet je auto?
ik dus de hele nacht aant racen enzo.
maar ik heb toch wel mn opmerkingen.
- het is altijd nat en donker.
- je kan niet zien hoeveel pks je hebt.
- en als je met een standaard auto rijd lijkt het alnog of je 400 gaat.
- omdat het zo donker is zie je nooit die kut hekkies voor de bocht.
- ik ben nog niet zover maar ik heb al wel turbo's tot mijn beschikking maar geen einddemper.
- dus je auto vollop vet, colle velgen, vette bumpers, getinte ramen, maar dan wel weer een schrale kut uitlaat.
en ja de 'zon' zou een goede feature zijn vor het spel.
en voorde rest vind ik het wel een leuk spel enzo.
quote:En zijn dit dezelfde poorten ook voor de pc??
Op vrijdag 21 november 2003 09:25 schreef DamianVazzi het volgende:[..]
Je moet deze poorten open zetten voor EA online op je PS2:
·TCP 13505
·UDP 3658/3659
·UDP 6000/6001
·UDP 1791/1792
·UDP 7777/7778
.TCP 443Daarna werkt het perfect (bij mij althans
)
quote:- Het is altijd donker omdat straatraces illegaal en dus altijd 's nachts gehouden worden.
Op vrijdag 21 november 2003 10:56 schreef _GdR_ het volgende:
maar ik heb toch wel mn opmerkingen.- het is altijd nat en donker.
- dus je auto vollop vet, colle velgen, vette bumpers, getinte ramen, maar dan wel weer een schrale kut uitlaat.
Verder is het idd een super goed spel
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 21-11-2003 11:19]
kijk maar op www.nd4spdworld.com voor meer info...
Shaft2k daar = meh
quote:ja dat is dan ook wel weer zo.
Op vrijdag 21 november 2003 11:16 schreef Mister_T het volgende:[..]
- Het is altijd donker omdat straatraces illegaal en dus altijd 's nachts gehouden worden.
- Idd snap ik ook niet waarom ik een super mooie auto had en een standaard uitlaat (heb trouwens nu wel leuke uitlaatjes)Verder is het idd een super goed spel
mja het is wel vet. maar er zitten veel schoonheids foutjes in.
wat me opviel is dat als je auto (ik heb civic in het spel) helemaal standaard is. en je schakelt over je nog vollop de turbo druk hoort. terwijl je geeneens een turbo hebt.
maar zodra je je eerste motorische aanpassing doet is dat geluid weg.
ik vond dat wel een beetje triest enzo.
maar verder leuk spel
Maar verder wel cool spel hoor
Heb 2 screenies gemaakt...( hoe meer screenies in deze topic hoe beter ).
hier eentje:
En deze:
En hier een jump...
Ik post later nog wat screenshots als me auto echt bruut is later
[Dit bericht is gewijzigd door X-L op 21-11-2003 12:16]
quote:print screen en dan in paint plakken en uploaden
Op vrijdag 21 november 2003 12:36 schreef ook_gek het volgende:
hoe maak je screen sumps dan
quote:ik ik ik ik ik ik ik ik ik!!!
Op vrijdag 21 november 2003 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie speelt hem hier allemaal voor de Cube?
zit er veel verschil in qua graphics? t.v.m. xbox pc etc?
Maar ik wil dus weten hoe die speelt op de Cube, rijd het een beetje lekker? Andere versies interesseren met niet zo eigenlijk. Tis Cube
of nix
Erg jammer m.i.
maar het gaat allemaal erg te hard enzo.
maar ik denk dat dat op alle systemen zo is.
Ik dnek dat ik hem eerst een keer ga huren oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |