quote:Ja inderdaad... 'this is oldschool!' en dan met een plaat van vorig jaar op de proppen komen
Op woensdag 12 november 2003 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
nouja ze probeerden het tenminste.
Op MTV base komt regelmatig een programma dat heet flash back, ik kijken denkende dat er muziek komt van ATCQ oid draaien ze muziek van 2002 en dan ook nog Ja Rule enzo
quote:Hier schalt inmiddels Behold The Detonator door de kamer
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef cosmick het volgende:* Cosmick *troost*
Zal ik 's een mooi oldschool cd'tje voor je bakken?
quote:Kijk. Blijft geweldig hè, Tuff Crew (al is het laatste album ietsjepietsje minder). Heb je hun allereerste, Phanjam, ook? Echt
Op woensdag 12 november 2003 16:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hier schalt inmiddels Behold The Detonator door de kamer
quote:True that, maar ehhh 'nobody beats the Biiiiiiz!'
Op woensdag 12 november 2003 16:22 schreef cosmick het volgende:[..]
Kijk. Blijft geweldig hè, Tuff Crew.
Laters!
AA
quote:ben er wel benieuwd naar, ik vond tical namelijk erg goed. tical 2000 ken ik niet, is die goed?
Op woensdag 12 november 2003 17:03 schreef H4ze het volgende:
Iemand het nieuwe Methodman album toevallig al gehoord? Gister hoorde ie uit te komen....
quote:Not exactly my cup of tea to be honest
Op woensdag 12 november 2003 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:ben er wel benieuwd naar, ik vond tical namelijk erg goed. tical 2000 ken ik niet, is die goed?
Wel een aantal aardige tracks, maar ook een hoop irritante skits en nietszeggende tracks
quote:Thanks! Lekkere James Brown-samples
Op woensdag 12 november 2003 18:47 schreef MIC1_ het volgende:
Die 2 Outta Millions - Drastic klinkt goed!
Dope hoor!
Nummer is overigens op een Amiga gemaakt.
Miami Bass Masters - burn it up mr. dj (ca. 6 MB).
Heb ik van het zomer ooit 's gemaakt. Is een 'oldschool' miami-bass dj-nummer/mixje
met veel bekende en minder bekende electrodeuntjes.
quote:Inmiddels ook Drastic geluisterd...
Op woensdag 12 november 2003 19:48 schreef cosmick het volgende:[..]
Thanks! Lekkere James Brown-samples
![]()
Ik vind de beats erg fresh een beetje westcoast-flava achtige beats met een beetje Bobby Digital sounds. Totaal niet Wu Tang vind ik, wonderenswaardig is er ook geeneen track geproduceerd door de RZA en afgezien van Buddha Monk wordt er met geen Wu member gerapt, tenzij Sunz of Man en Brooklyn Zu ook members van de Wu zijn. Ik doel dus op zowel members als The Wu-Tang Clan (the original 9).
De rhymes en mc's klinken dope, heb niet echt de teksten gecheckt, maar het is typical Ol' dirty dus als je daar van houdt, zit dat goed. De meeste gastrappers ken ik wel en zijn dope. Gastrappers zijn Insane Clown Posse, Mack 10, Royal Flush, Big Syke, Too Short, E-40, C-Murder, Buddha Munk, Sunz of Man en Brooklyn Zu. Ik vind het zeker dope shit. Fresh
quote:
Op woensdag 12 november 2003 19:48 schreef cosmick het volgende:[..]
Thanks! Lekkere James Brown-samples
![]()
2 Outta Millions - mental motion.
The story: Nummer is gemaakt met m.b.v. twee cassettedecks en een sampler op mijn zolderkamertje in 1989 gok ik en daar ook opgenomen. Dus de ruis komt puur door het dubben. Scratches en raps werden tenslotte live opgenomen.
ik luister m nu al voor de derde keer achterelkaar
.
quote:Haha, cool
Op woensdag 12 november 2003 22:27 schreef MIC1_ het volgende:
oke dan, die klinkt ook wel lekker!ik luister m nu al voor de derde keer achterelkaar
.
quote:Goed geluisterd naar Paris - The devil made me do it.
Op woensdag 12 november 2003 22:15 schreef cosmick het volgende:
Ik heb nog een nummer van ons online gezet. Ik moet wel even met LaQuatel overleggen of hij er wel down mee is overigens, dus deze laat ik alleen morgen nog ff staan.2 Outta Millions - mental motion.
The story: Nummer is gemaakt met m.b.v. twee cassettedecks en een sampler op mijn zolderkamertje in 1989 gok ik en daar ook opgenomen. Dus de ruis komt puur door het dubben. Scratches en raps werden tenslotte live opgenomen.
Verder niks op aan te merken.
quote:Zoals?
Op donderdag 13 november 2003 00:15 schreef Redman het volgende:
he yo Cosmik jij veel verstand van old school? Ik zoek namelijk nog wat hele hele oude nummers.
quote:'
Op woensdag 12 november 2003 22:30 schreef cosmick het volgende:
Mijn laatste demo met 2OOM ...
Hey Cos,
Heb jij ook gehangen met Dope Posse a.k.a. The Family Jewels? Wellicht dat we elkaar dan al een keer zijn tegengekomen, aangezien ik 'cool' was met enkele leden van deze Hiphop-groep (met name Kidcaine).
Let me know aiight?
Laters!
AA
quote:Gehangen is een groot woord, maar we hebben ze wel een aantal maal ontmoet. Sowiezo in Zwolle. Zwolle was destijds aardig down met hiphop. Grote posse een enorme aanhang! Heb jij geen foto's uit die tijd trouwens? Ik heb wel een aardige collectie video's uit die tijd (moet ik nodig 's digitaliseren).
Op donderdag 13 november 2003 09:38 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hey Cos,
Heb jij ook gehangen met Dope Posse a.k.a. The Family Jewels? Wellicht dat we elkaar dan al een keer zijn tegengekomen, aangezien ik 'cool' was met enkele leden van deze Hiphop-groep (met name Kidcaine).
quote:Eén van de dingen waar ik erg slecht in ben is het maken van foto's. Zo heb ik van heel mijn studententijd welgeteld één foto overgehouden! Is jammer, maar niks aan te doen...
Op donderdag 13 november 2003 09:55 schreef cosmick het volgende:[..]
Gehangen is een groot woord, maar we hebben ze wel een aantal maal ontmoet. Sowiezo in Zwolle. Zwolle was destijds aardig down met hiphop. Grote posse een enorme aanhang! Heb jij geen foto's uit die tijd trouwens? Ik heb wel een aardige collectie video's uit die tijd (moet ik nodig 's digitaliseren).
Over mijn hiphop-verleden is dus ook niet veel beeldmateriaal te vinden (op wat grafitti foto's na). Sorry Cos!
Laters!
AA
quote:Mja, achteraf had ik overal meer foto's, video- en geluidsopnames van moeten maken. .maarja, destijds had ik ook geen idee dat ik 12, 13 jaar later op 1 of ander forum ouwe herinneringen zat op te halen
Op donderdag 13 november 2003 10:43 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Over mijn hiphop-verleden is dus ook niet veel beeldmateriaal te vinden (op wat grafitti foto's na). Sorry Cos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |