vervolg van Speeltuinbankje #12
quote:Je hebt wat minder dat ongeluksgetal zo...
Op maandag 10 november 2003 20:51 schreef Catootje het volgende:
ik vind het wel gezellig zo Troel!
Straks zakt het bankje door ofzo
quote:nu zakken er 13 bankjes door
Op maandag 10 november 2003 20:52 schreef Troel het volgende:[..]
Je hebt wat minder dat ongeluksgetal zo...
Straks zakt het bankje door ofzo
quote:dit is een soort slowchat gedeelte en hier wordt van alles besproken...
Op maandag 10 november 2003 20:59 schreef Blanche_Fantasy het volgende:
was dit? chatten ofzo?
Verder ben ik druk bezig met het eigen maken van mijn verjaardags cadeau, een programma op de PC waarbij je filmpjes kunt bewerken... Nogal uitgebreid moet ik zeggen... Ik zie door de bomen het bos niet meer, en de studie van dit programmaatje is 272 pagina's lang...
Waar haal ik de tijd vandaaaaaan???
Ben er wel blij mee....!
quote:dat kan niet, want ze zijn allemaal bezet
Op maandag 10 november 2003 21:52 schreef daniman het volgende:
13 bankjes? Leuk, kan ik van bankje naar bankje springen!
quote:bah, flauw hoor!
Op maandag 10 november 2003 22:23 schreef LadyS het volgende:[..]
dat kan niet, want ze zijn allemaal bezet
quote:anders word het zo een pijnlijke bedoening als je bij iedereen op schoot gaat springen
Op maandag 10 november 2003 22:25 schreef daniman het volgende:[..]
bah, flauw hoor!
quote:ja idd, maar ik ben al gewoon gaan zitten op het bankje met mijn bol wol en mijn breinaalden met mijn biertje met een goed humeur
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef LadyS het volgende:[..]
anders word het zo een pijnlijke bedoening als je bij iedereen op schoot gaat springen
quote:ja, ik!
Op maandag 10 november 2003 22:52 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Mee eens, Melonovy
Zoooo, is er nog iemand op?
maar ik ga zo douchen en dan naar bed
quote:jullie ook al?
Op maandag 10 november 2003 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Ja, Jessie en ik
En ik ga ook zo
Truste!
Goeiemorgen allemaal! Wie gaan er vandaag Sint Maarten lopen? Sterre heeft een prachtige paddestoelenlampion gemaakt en Wouter een paarse. Ik heb Wouters lampion nog niet gezien, die staat nog op school. Ik verheug me er echt op, dat lopen. Sterre is al druk aan het oefenen van de liedjes, die ze op school geleerd heeft: 'Sint Maarten, Sint Maarten, daar liepen twee tomaten. De een die had een petje op, de ander had een kale kop!'
quote:Ik ook
Op dinsdag 11 november 2003 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
't Is wel te herkennen, maar ik vond de 'oude' titel gewoon leuker
quote:Wij gaan ook
Goeiemorgen allemaal! Wie gaan er vandaag Sint Maarten lopen? Sterre heeft een prachtige paddestoelenlampion gemaakt en Wouter een paarse. Ik heb Wouters lampion nog niet gezien, die staat nog op school. Ik verheug me er echt op, dat lopen. Sterre is al druk aan het oefenen van de liedjes, die ze op school geleerd heeft: 'Sint Maarten, Sint Maarten, daar liepen twee tomaten. De een die had een petje op, de ander had een kale kop!'![]()
Rond een uur of vier vertrekken René, Cas en ik richting vrienden van ons, daar eten we wat en dan gaan ze de straat op. Ik ben nog in twijfel of ik ga bankhangen of dat ik Cas ook een frisse neus laat halen.
René heeft trouwens een fee gemaakt.
Oja, die topictitel... voor deze ene keer dan...
Hier staat een grote schaal snoep klaar voor de kindjes van vanavond. Eva komt vanmiddag thuis van het kdv met als het goed is haar lampionnetje en dan gaan we nog eventjes lopen vanavond.
Alleen naar de opa's en oma's en naar Karin maar ik verheug me er al vreselijk op.
Ik ga zo maar even een nieuw fotorolletje klaar leggen
Grrr, kan dus het stokje met lichtje niet meer vinden Ben nu creatief geweest met een ander stokje en een zaklampje
Edit: zie fototopic
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 11-11-2003 18:45]
Spuuglokje, kom je gezellig ff bunkeren? Ik heb mini-snickers, mini-bouty's en Daims...
Die Daims heb ik net nog even bij de IKEA gekocht, ik kwam er voor een kinderstoel, ik ben thuisgekomen met de poten, met een blad, maar de zitting die heb ik daar gelaten...
Moet ik weer naar toe. Op zich geen probleem, tis heen 10 minuten rijden, terug een uur ivm file... Maaaar, ik koop er altijd meer dan nodig is...
Maar goed, ik heb geen kids aan de deur gehad en nog zakken vol chocolades liggen, ik ga me maar ff vergrijpen.
Ruilen tegen jellybeans?
quote:hmmm, nee ik hoef geen jellybeans... ik ben ondertussen verslaafd aan het raken. Wat zijn die dingen vreeeeeeeeseeeeeeeeliiiiiiiiiiiijk lekker...
Op dinsdag 11 november 2003 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Stuur die Daims maar hierheenDie dingen vind ik zoooooooooo lekker!
En je kunt ze zowat nergens krijgen![]()
Ruilen tegen jellybeans?
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:18 schreef melonovy het volgende:[..]
hmmm, nee ik hoef geen jellybeans... ik ben ondertussen verslaafd aan het raken. Wat zijn die dingen vreeeeeeeeseeeeeeeeliiiiiiiiiiiijk lekker...
quote:Moet dat?
Op dinsdag 11 november 2003 14:09 schreef Lois het volgende:
Ik vind de topictitel wel leukeens kijken hoe creatief we kunnen worden met als verplicht onderdeel "speeltuin, bankje en het nummer"
Nog iemand zin?
quote:Ja, doe mij er maar een. Melonovy wil me geen Daim geven
Op dinsdag 11 november 2003 20:21 schreef Mariposa het volgende:
Helaas hier ook niemand aan de deur wezen zingen. Ik vind dat zo jammer. Maar goed heb allerlei mini reepjes overDus daar gaan wij maar van genieten
Nog iemand zin?
quote:Kies maar heb Bros, Milkyway en Twix. Jammer dat Melonovy geen Daim wil geven. volgens mij vond ik dat ook lekker, met caramel erin of niet
Op dinsdag 11 november 2003 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Ja, doe mij er maar een. Melonovy wil me geen Daim geven
Ja, Daim is harde, brosse caramel met een laagje lekkere melkchocola eromheen
*kijkt nog eens smekend en zeer jaloers naar Melonovy*
edit: en heren...
quote:*GRAAI*
Op dinsdag 11 november 2003 20:40 schreef melonovy het volgende:
Oke, ik ben nu misselijk van de daims. Neem maar dames!edit: en heren...
quote:Het lijkt wel of Sintemaarten steeds minder populair wordt
Op dinsdag 11 november 2003 20:37 schreef Karin het volgende:
Wij zitten hier ook met een bak snoep opgescheept en dat terwijl ik binnenkort drastisch op dieet gaVorig jaar heb ik na ongeveer 60 kindertjes het licht uit moeten doen omdat ik geen snoep meer had en nu had ik er ongeveer 30.
Eva is wel langsgeweest met een zelfgemaakt lampionnetjeEn daarna zijn we samen naar opa en oma gegaan. Zal zo de foto's in het fototopic zetten.
Vangen Rewimo, een Twix en Bros om het nog beter te maken
quote:Tnx, lekker!
Op dinsdag 11 november 2003 20:41 schreef Mariposa het volgende:[..]
Het lijkt wel of Sintemaarten steeds minder populair wordt
Ach het snoep wat ik nu hier heb, had ik al in huis maar ik zat me wel een beetje te verheugen op kindjes die met hun lampionnetjes zouden komen zingen. Al moet ik er wel bij zeggen, dat dit de eerste keer in dit huis is en dat ik dus geen idee had wat we konden verwachten. Maar mijn vriend woonde vroeger een dorp verderop en daar deden ze er dus wel aan.Vangen Rewimo, een Twix en Bros om het nog beter te maken
![]()
René is helemaal kapot,ik hoop maar dat ik haar morgen uit bed krijg. En dat terwijl ze niet eens zo lang weg is geweest, een klein uurtje maar. Maar wel een grote supermarkt tas voor de helft gevuld met alleen maar verpakt spul!!
quote:Wauw, dat wordt weer dagenlang snoepen dus
Op dinsdag 11 november 2003 21:29 schreef moussy het volgende:
Zoooo, het was weer geweldig, moeder en moeder met Cas bij de tv en de vaders op pad met de kinderen![]()
René is helemaal kapot,ik hoop maar dat ik haar morgen uit bed krijg. En dat terwijl ze niet eens zo lang weg is geweest, een klein uurtje maar. Maar wel een grote supermarkt tas voor de helft gevuld met alleen maar verpakt spul!!
Misschien komen er zo weinig kinderen aan de deur uit angst voor XTCpillen... of is er een andere oorzaak?
Ik ben blij dat ik een rem heb gezt op een creatieve uitspatting, het leek me wel leuk om een lapion te maken voor bij de voordeur. Gelukkig had ik het niet gedaan, want dan was alles voor niets geweest.
Zo, ik ben aangeschoten van 1 glaasje wijn, een productie van mijn vader. Joh, na 2 glaasjes zou ik echt wel op z'n kop staan. Jammer dat ik nog BV geef in dit opzicht dan he...
Nou ik ga zo plat!
Doei!
maar goed, ik schat dat er hier zo tien, elf kinderen zijn langsgeweest!
*zuurstokkie iemand?*
Zo, ik ben zelf vanmorgen eerst eens naar de huisarts geweest. Had de laatste dagen nogal last van duizeligheid en dacht een paar keer dat ik flauw zou vallen ofzo. Ik dacht dat het misschien wel met slaaptekort te maken zou hebben maar hij denkt dat mijn Hb misschien te laag is. Morgen dus weer eens bloedprikken . Ook heeft hij mijn bloeddruk gemeten en die is dus te hoog (145/95) Daar had ik de laatste maanden van mijn zw.schap ook al last van, maar zodra Sven geboren was, was die weer normaal. Sindsdien was die ook niet meer gemeten.
Nou voorlopig weer doktersbezoekjes dus, hopen maar dat de oorzaak van mijn duizelingen snel gevonden word.
quote:Hier op het dorp is dat ook vaak zo, of ze grotere antiliaantjes duwen de kleintjes gewoon bij de deuren weg
Op woensdag 12 november 2003 10:56 schreef easy-going het volgende:
Op het RTL nieuws was vanmorgen een bericht over Sint-Maarten, dat de grotere kinderen, de kleinere beroven van hun snoep. Zou het daardoor komen dat het bij jullie minder druk is geweest. Zou wel zonde zijn als zo´n traditie die wij dus hier helemaal niet kennen naar de knoppen wordt geholpen.
René wilde met een vriendinnetje aan de wandel gaan, die woont in de stad, dus dat kwam mooi uit. Uiteraard zijn de vaders wel meegegaan.
quote:Het wordt gezellig in de lappenmand
Zo, ik ben zelf vanmorgen eerst eens naar de huisarts geweest. Had de laatste dagen nogal last van duizeligheid en dacht een paar keer dat ik flauw zou vallen ofzo. Ik dacht dat het misschien wel met slaaptekort te maken zou hebben maar hij denkt dat mijn Hb misschien te laag is. Morgen dus weer eens bloedprikken. Ook heeft hij mijn bloeddruk gemeten en die is dus te hoog (145/95) Daar had ik de laatste maanden van mijn zw.schap ook al last van, maar zodra Sven geboren was, was die weer normaal. Sindsdien was die ook niet meer gemeten.
Nou voorlopig weer doktersbezoekjes dus, hopen maar dat de oorzaak van mijn duizelingen snel gevonden word.
Sjo hee, ben nog steeds bezig met warm worden hier.. wat een kou gisteravond
Iemand een lekker verpakt snoepje? We hebben toch 3 bakken vol gekregen
quote:We kunnen wel een apart topic openen: in de lappenmand
Op woensdag 12 november 2003 10:59 schreef moussy het volgende:Het wordt gezellig in de lappenmand
*graait snoepje uit de bak van NoNick
quote:Dan doe ik ook even mee. Heb al sinds zondag last van een vaag buikgriepje. Overdag gaat het redelijk, beetje krampjes maar verder niets. Maar 's avonds en 's ochtens...
Op woensdag 12 november 2003 11:54 schreef easy-going het volgende:[..]
We kunnen wel een apart topic openen: in de lappenmand
*graait snoepje uit de bak van NoNick
quote:hee die heb ik ook gehad! Twee weken lang maar liefst.
Op woensdag 12 november 2003 12:06 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Dan doe ik ook even mee. Heb al sinds zondag last van een vaag buikgriepje. Overdag gaat het redelijk, beetje krampjes maar verder niets. Maar 's avonds en 's ochtens...
Gelukkig niet
want daar kan ik absoluut niet tegen, maar wel aan de race zeg maar. Is wel leuk voor de lijn, maar ik begin me nu toch wel een beetje slapjes te voelen.
wel mooi 4 kilo kwijt, net die 4 die mijn broeken een beetje te klein maakten... Ben er trouwens alweer 1-tje bij
Ik vond het wel es een afwisseling hoor, twee keer op een dag poep i.p.v met moeite 1x in de 3 dagen.
* Syrena is een liefhebber van gore praat *hahahahahaa*
quote:Dat is mooi. Twas toch niets dat je zo ziek was.
Op woensdag 12 november 2003 12:53 schreef Troel het volgende:
Ik ben er gelukkig vanaf!
quote:He bah, heb je nou nog niets? Dat is wel erg vervelend. Ik zit nu bij 24 kleuters...
Op woensdag 12 november 2003 13:12 schreef Mariposa het volgende:[..]
Dat is mooi. Twas toch niets dat je zo ziek was.
Nog gefeliciteerd met je stageplek, bij mij wil het niet zo vlottenBel er vanmiddag maar eens achteraan.
quote:Ik had dus 2 brieven verstuurd maar nog geen reactie gehad en het is nu anderhalve week geleden dat ik die brieven verstuurd had, dat eerste kon sowieso niet. Helaas pindakaas. Dus maar ff afwachten.
Op woensdag 12 november 2003 13:13 schreef Troel het volgende:
He bah, heb je nou nog niets? Dat is wel erg vervelend. Ik zit nu bij 24 kleuters...
24 kinders is dat veel, standaard of weinig? Heb er niet zo'n goed idee van. Je ging toch in de kleuterklassen, of vergis ik me weer Volgens mij was mijn kleuterklas niet zo groot. Maar ja de tijden veranderen ook erg snel
Wanneer ga je daar beginnen? En is het ver van je huis?
quote:Het was nog niet bekend in welke groep ik stage ging lopen. We zijn in groepjes van twee naar scholen gestuurd om samen een stageplek te vullen. Gelukkig kwam ik op een school in Mariaparochie (superklein) waar ze 400 leerlingen hebben in 16 klassen (supergroot). Daardoor konden we allebei een eigen klas krijgen.
Op woensdag 12 november 2003 13:26 schreef Mariposa het volgende:[..]
Ik had dus 2 brieven verstuurd maar nog geen reactie gehad en het is nu anderhalve week geleden dat ik die brieven verstuurd had, dat eerste kon sowieso niet. Helaas pindakaas. Dus maar ff afwachten.
24 kinders is dat veel, standaard of weinig? Heb er niet zo'n goed idee van. Je ging toch in de kleuterklassen, of vergis ik me weer
Volgens mij was mijn kleuterklas niet zo groot. Maar ja de tijden veranderen ook erg snel
Wanneer ga je daar beginnen? En is het ver van je huis?
Ik geloof dat 24 kleuters wel meevalt, meestal zijn de klassen wat groter. Ik ben vorige week donderdag daar begonnen, morgen mag ik weer.
He tis echt heel gezellig. De kinderen zien me ook echt als juf. Toen ik me voorstelde vertelde ik dus dat ik later juf wilde worden en dat ik dat van hun juf zou leren. Komt een van die jochies naar me toe, "maar je lijkt wel op een echte juf hoor!" Ik kon hem wel knuffelen!
Verder hangen die kleuters natuurlijk heel erg aan je. Ik weet gelukkig van de meeste kinderen al hoe ze heten. Dat is wel erg makkelijk. Ze komen trouwens ook rustig bij het buitenspelen naar mij toe om te vertellen dat er iemand vervelend is. En ze wilden dus dat ik vrijdags weer kwam. Maar helaas is het maar een keer in de week. Over twee weken (de week van 24 november) heb ik een complete stageweek en ook 5 december hebben we extra stage. Dat lijkt me allemaal wel heel erg leuk!
Kortom, ik heb nog steeds geen spijt!
Ik heb een mailtje gestuurd naar die dozen troep van kruidvat, wat voor een gewéldig pakket ze hadden, dit is hun antwoord:
Beste Vera,
Kruidvat en www.babybox.nl willen je bedanken dat je de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos hebt aangevraagd.
Je hebt de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos inmiddels opgehaald bij 1 van de Kruidvat filialen en ons een reactie gestuurd dat je teleurgesteld bent in de inhoud van deze gratis doos.
Via de websites www.babybox.nl en www.kruidvatgezondheidsnet.nl communiceren wij eerlijk over de inhoud van de geschenkendoos. Wij zitten momenteel in een opstartfase, waarbij er een aantal leveranciers pas in december en januari hun producten zullen aanleveren.
Wij hebben afgewogen wat het beste gedaan kon worden: óf een grote groep mamma's en aanstaande mamma's niet in de gelegenheid stellen om mee te doen door de introductie uit te stellen tot januari 2004, of direct te starten, maar dan met een minder gevulde doos. De mamma's die zeven maanden zwanger of inmiddels bevallen zijn en een kindje hebben van 1, 2 of 3 maanden oud, hebben wij, om hen niet teleur te stellen, toch graag willen laten profiteren van de introductie van deze gratis geschenkendoos.
Wij betreuren het dat de doos niet aan jouw verwachting heeft kunnen voldoen. Wij hadden gehoopt dat we met onze beslissing toch iedereen een plezier konden doen.
Wij nemen jouw reactie ter harte en zullen hierover op onze websites onze (toekomstige) aanvragers informeren, en zorgen ervoor dat we in de komende maanden de doos steeds voller zullen krijgen voor alle mamma's na jou.
Met vriendelijke groet,
Kruidvat en www.babybox.nl
Oftewel, ondankbaar mokkel
Als ik hoor wat er in die doos zit, hadden ze de introductie beter uit kunnen stellen. Of zolang een ander presentje geven, een knuffeltje of zo, met uitleg in een briefje dat ze erbij doen. Je zult heus de enige niet zijn die niet happy wordt van zo'n doos
Ik had maar een héél simpel mailtje gestuurd.
LS,
In de advertentie van de babybox staat dat we er een waardebon van Landal Green parcs en van Zwitsal konden aantreffen. Maar helaas van de bonnen waar ik naar uit keek was er niet één te bekennen. Alleen de bon van het potje Blédina en de loterij..
Vr. gr. Vera *achternaam*
Dus; HELP!! Kruidvat lurkt op Fok!
Blédina Kortingsbon voor Blédina fruithapje, plus Blédina voedingsboekje.
Difrax Fopspeen (0-6 maanden), plus Difraxboekje boordevol handige tips. not
Kruidvat Eigen Merk Kruidvat mee-groei-luiers Newborn. Wel één!!
Kruidvat Fotoservice Gratis 20x30 cm kleurenposter van uw leukste babyfoto. Kan ik ook niet vinden, of die moet René gejat hebben, maar dat lijtk me stug
Landal GreenParks Superaanbieding van Landal GreenParks, wanneer je Lotto-abonnee wordt. zat een andere bon van de lotto in
Novartis Consumer Health (Product)informatie over Gaviscon, het product te gebruiken bij oprispingen en brandend maagzuur. Zat er ook niet in
SCA Hygiene Products AB Libresse Maandverband Invisible Normal (16 stuks). Jaha, de handdoeken wel
Zwitsal Zwitsal Vochtig Washandje, plus 50% korting op Zwitsal Vochtige Washandjes én Zwitsal Knoeiboeltjes. Ook niet tegen gekomen.
quote:Gamma!
Op woensdag 12 november 2003 12:52 schreef Syrena het volgende:
Oja, eet voorlopig maar geen vette dingen, want dan zit je na 30 min met flinke krampen op de pot.Ik vond het wel es een afwisseling hoor, twee keer op een dag poep i.p.v met moeite 1x in de 3 dagen.
* Syrena is een liefhebber van gore praat *hahahahahaa*
(Ik opteer dan ook wel graag voor die -4 kilo!)
(Om de nieuwste dooddoener maar eens te gebruiken. Ik kwam hem ergens op fok tegen laatst als zijnde, dat zeg ik!)
Het verbaast lewis weer niet veel moet ik zeggen, ik heb ook ooit voor een supermarkt gewerkt en de keren dat ze aanbiedingen hadden en dus de spullen niet in huis waren ontelbaar.
Moussy, ondankbare muts dat je bent,
ik moest eerst lachen om je brief, maar uit de reactie later begreep ik waarom, omdat je de helft niet had aangetroffen terwijl ze dat wel promoten.
quote:Dan verschillen die dozen ook per winkel denk ik, want ik had twee luiers, een fopspeen van 0-2 maanden, pak maandverband, vochtig washandje en nog een bon voor een kruidvat vergroting.
Op woensdag 12 november 2003 18:05 schreef moussy het volgende:
Dit zou er in moeten zitten.Blédina Kortingsbon voor Blédina fruithapje, plus Blédina voedingsboekje.
Difrax Fopspeen (0-6 maanden), plus Difraxboekje boordevol handige tips. not
Kruidvat Eigen Merk Kruidvat mee-groei-luiers Newborn. Wel één!!
Kruidvat Fotoservice Gratis 20x30 cm kleurenposter van uw leukste babyfoto. Kan ik ook niet vinden, of die moet René gejat hebben, maar dat lijtk me stug
Landal GreenParks Superaanbieding van Landal GreenParks, wanneer je Lotto-abonnee wordt. zat een andere bon van de lotto in
Novartis Consumer Health (Product)informatie over Gaviscon, het product te gebruiken bij oprispingen en brandend maagzuur. Zat er ook niet in
SCA Hygiene Products AB Libresse Maandverband Invisible Normal (16 stuks). Jaha, de handdoeken wel![]()
Zwitsal Zwitsal Vochtig Washandje, plus 50% korting op Zwitsal Vochtige Washandjes én Zwitsal Knoeiboeltjes. Ook niet tegen gekomen.
quote:ik wil het iig wel vaker gaan doen, ik vond het reuze leuk.
Op woensdag 12 november 2003 20:14 schreef melonovy het volgende:
Daniman, leuk dat je hebt booggeschoten. Ik kom uit een boogschiet familie
Vaders is boogschiet-instructeur, scheidsrechter en boogschutter.
Moeders is boogschutter en kantinejuf op de boogschietvereniging, zusje was boogschutter. En ik was het ook, maar ging verhuizen, blabla het kwam er niet meer van.
verder schiet mijn oudste broer al wel een paar jaar boog dus die kan het al wel aardig
En ik leer het van zijn schoonvader, die boogschiet-trainer -opleiding doet. Die schiet ook al een paar jaar.
dus das wel grappig!
quote:inderdaad zeg!
Op woensdag 12 november 2003 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Okee, mocht ik nog eens horen dat iemand zo'n doos wil, dan kan ik het nu van harte afraden
Ik span die pees, en ik krijg dat ding toch tegen mijn linkertiet aan!
AUW
Maar het was wel erg leuk!
quote:*herkent*
Op woensdag 12 november 2003 22:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb een keer geboogschiet...Ik span die pees, en ik krijg dat ding toch tegen mijn linkertiet aan!
AUW
quote:En eigenlijk wil je dan ongegeneerd over je borst wrijven in de hoop dat het minder pijn gaat doen, maar dat kan natuurlijk niet!
Op woensdag 12 november 2003 22:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
*herkent*
quote:hmm het deed pijn maar dat was wel leuk?
Op woensdag 12 november 2003 22:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb een keer geboogschiet...Ik span die pees, en ik krijg dat ding toch tegen mijn linkertiet aan!
AUW
Maar het was wel erg leuk!
maar je zal dan wel iets fouts gedaan hebben.
Mijn broers schoonvader die mij dus instrueerde, vertelde vooraf al wat ik wel en niet moest doen.
Zodoende heb ik mijzelf en anderen niet verwond.
In het begin kwamen alleen mijn pijlen vaak niet op het bord, maar achter in de zaal tegen een daar gespannen doek (of een ander bord )
quote:
Op woensdag 12 november 2003 22:33 schreef Troel het volgende:[..]
En eigenlijk wil je dan ongegeneerd over je borst wrijven in de hoop dat het minder pijn gaat doen, maar dat kan natuurlijk niet!
Bij een volgende keer trek ik een gewapende BH aan
Wj schoten trouwens buiten en moesten om de haverklap het bos in om pijlen te zoeken. Niet echt veel mensen raakten het (toch vrij grote) doel
quote:Was ook wel goed uitgelegd, maar ik hield de boog iets scheef... Nouja, en mijn tiet stak natuurlijk gewoon uit...
Op woensdag 12 november 2003 22:34 schreef daniman het volgende:[..]
hmm het deed pijn maar dat was wel leuk?
maar je zal dan wel iets fouts gedaan hebben.
Mijn broers schoonvader die mij dus instrueerde, vertelde vooraf al wat ik wel en niet moest doen.
Zodoende heb ik mijzelf en anderen niet verwond.
In het begin kwamen alleen mijn pijlen vaak niet op het bord, maar achter in de zaal tegen een daar gespannen doek (of een ander bord)
Ik heb het doel wel geraakt! We mochten meerdere keren schieten, en gelukkig was de laatste keer met pijnlijke afloop. Dus het was wel leuk!
quote:gelukkig maar
Op woensdag 12 november 2003 22:36 schreef Troel het volgende:[..]
Was ook wel goed uitgelegd, maar ik hield de boog iets scheef... Nouja, en mijn tiet stak natuurlijk gewoon uit...
Ik heb het doel wel geraakt! We mochten meerdere keren schieten, en gelukkig was de laatste keer met pijnlijke afloop. Dus het was wel leuk!
Boogschieten is cool
quote:* PluizZzje ontwaakt even uit de lurkmodus, omdat handboogschieten echt gaaf is.
Op woensdag 12 november 2003 22:38 schreef daniman het volgende:
Boogschieten is cool![]()
Hier is de rage bij mijn man z'n familie. Zijn vader is ermee begonnen en heeft hub van kleins af aan meegenomen naar de vereniging.
En hij vond het zo leuk, dat ie maar meteen Nederlands kampioen is geworden destijds. Goed hè? (trots is)
Ik ging ook wel eens mee om wat te schieten en het is echt leuk. Maar ik had wel een leren beschermlappie voor mijn tiet, wat wel handig was.
Zo, en ik duik de lurk weer in.
quote:Dát zou ik wel heel knap vinden met twee luiers
Op woensdag 12 november 2003 22:25 schreef coolbabe het volgende:
Luiers newborn ook nog, van 2 tot 5 kilo. Ik denk dat als ik er drie aan elkaar plak Tom er nog net inpast met zijn dikke reet
*snel wegschiet voor alle pijlen die over het speeltuintje razen*
Zit het hier net te lezen, schiet ik in de lach, recht in het gezicht van een studente die een pen wilde lenen...
Moet ik ook maar niet op 't bankje gaan zitten onder werktijd...
Oja, willen jullie maandag ff duimen, dan ga ik voor een "informeel kennismakingsgesprek" naar een middelbare school in M'tricht, om daar evt. docent Maatschappijleer te worden. Ze hebben daar al eerder gewerkt met mensen die dezelfde studie hebben gedaan als ik Mij? Maar goed dat het niet om Nederlands gaat...
Ben alleen aan het zenuwen of nu met OV moet gaan (treinen en dan nog 10-15 min. lopen) of de auto (A2, eng druk, kruispunten, en parkeren????)
Brighteyes: ben geloof ik alweer 2 kilo erbij en zo verstopt als wat
Ik heb bij de drogist al eens gevraagd naar die Nuc Vomica die Remwimo ooit eens als tip doorgaf, maar , kenden ze niet.
quote:Dat geeft maar weer aan dat twee luiers veel te weinig is
Op donderdag 13 november 2003 08:44 schreef No Nick het volgende:[..]
Dát zou ik wel heel knap vinden met twee luiers
*snel wegschiet voor alle pijlen die over het speeltuintje razen*
quote:JAH! Luiertaart is leuk! Heb ik ook gekregen en ik vond het zonde om hem af te breken
Op donderdag 13 november 2003 10:26 schreef coolbabe het volgende:[..]
Dat geeft maar weer aan dat twee luiers veel te weinig is
Als het nou eens een heel pak was, kon je er nog een luiertaart van maken en hem cadeau doen ofzoiets
Van twee luiers kan je een luiergebakje maken? Met een paar happen eruit anders issie zo klein
Gisterochtend heb ik met die luier de condens van mijn autoramen gehaald Het was het enige dat ik in de auto had liggen wat het wel zou doen
quote:
Op donderdag 13 november 2003 10:49 schreef moussy het volgende:
Jullie willen niet weten wat ik er mee gedaan hebGisterochtend heb ik met die luier de condens van mijn autoramen gehaald
Het was het enige dat ik in de auto had liggen wat het wel zou doen
![]()
En? Nam het goed vocht op? Test geslaagd?
quote:Bij mij zat er weinig in. Weer spatlappen en een luier, een potje, iets voor in je haar. En voor de rest moet je heel erg sterk in je schoenen staan wil je niets bij haar kopen. Ik vind dat dan ook weer zielig he, stomme muts die ik ben. Komt zo'n vrouw helemaal bij je langs om van alles te laten zien en ik wil weer niets kopen. Ik heb het onderdanige huisvrouwtje uitgehangen, mag niets beslissen zonder mijn man dus als ik wat wil ga ik het eerst overleggen met mijn man en dan bel ik wel. Hielp wel goed geloof ik anders had ik me vast een of andere dure serie aan laten smeren.
Op donderdag 13 november 2003 12:04 schreef moussy het volgende:
Zit er nog wat leuks in de felicitas doos? Ik krijg straks zo'n doos met doos in huis
Ik heb gekregen *Woehoe!*
Een busje haarschuim
Een proefverpakking Glorixdoekjes
Twee lepeltjes
Potje eco-voer
mini-zakje neutral waspoeder
één huggie
Én, jawel, een pak spatlappen.
Wat zat er verder bij; Zoot waardebonnen, smeer-verhaaltjes van 3 boekenpakketten á 19 euro per maand x 12 (20 pakketjes)
quote:Heeft die doos er wel bijgezegd dit NIET te gebruiken als Cas luieruitslag heeft??
Op donderdag 13 november 2003 15:44 schreef moussy het volgende:
Een proefverpakking Glorixdoekjes
Was trouwens ook een aardige vrouw, niks pushen of zo.
anders pak je zo'n doos weer in en geef je het weg aan een ander 'slachtoffer' met sinterklaas
***blij, blij, blij***
Wij zijn klaar voor ons weekendje Emmen
Tot zondag! En duim voor droog weer
quote:Heel veel plezier!!!
Op vrijdag 14 november 2003 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Hoi allemaal, dag allemaalWij zijn klaar voor ons weekendje Emmen
quote:Dank je wel! Jij bent snel!
Op vrijdag 14 november 2003 08:56 schreef Troel het volgende:[..]
Heel veel plezier!!!
quote:Veel plezier!!
Op vrijdag 14 november 2003 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Hoi allemaal, dag allemaalWij zijn klaar voor ons weekendje Emmen
Veel plezier Rewimo!
quote:Fijn hè, als je zo goed geslaagd bent?
Op donderdag 13 november 2003 22:09 schreef melonovy het volgende:
Ik heb vandaag sinds maanden weer eens lekker geshopt. Ik ben helemaal in het nieuw gestoken, samen met vriendin die een super kledingadviseuze heb ik lekker leuke kleren gekocht. Ben helemaal blij dat ik geslaagd ben, omdat ik niet makkelijk ben met kleren kopen...***blij, blij, blij***
quote:Ik ben er al te super-burger-trutterig voor, het is gebeurt met me
Op donderdag 13 november 2003 21:23 schreef melonovy het volgende:
Ik hoef geen muts van felicitas over de vloer. Ik ga geen tijd verspillen om te luisteren naar een verkooppraatje, alleen omdat ik een doos met goodies krijg. Ik kom niets te kort hoor, ik heb er geen behoefte aan.
De centre parcs aanbieding (zó burgertrutterig ben ik al) neem ik altijd gráág aan. De boekenserie die ze hebben is ook altijd wel leuk. Maar wat moet ik nou met videobanden bij een boekenpakket. Ik lees liever zelf voor dan dat het boekje ook nog eens op band staat. En het is gewoon veel te duur geworden. Je krijgt 20 pakketjes en daar betaal je 12x 18,99 voor.
Phil, beterschap!!
Heb je al rare reacties gehad als je de telefoon opnam?
Zit met een collega te wachten tot het 14 uur, onze bazin gaat met pensioen, en nou moeten we dalijk met de hele club optreden
Zingen nog wel, met zo'n paraplu met dingetjes eraan. Ik ben absoluut niet van de zingen-en-dingen doen op feesten en partijen, heb dus wel de smoor in.
en die jongen van de ICT komt vast kijken...argh
Leek me een slim plan, met al die regen die vast nog gaat vallen
Zo langzamer aan ben ik toch weer aan het afvallen *eindelijk* De broek die ik op de meeting had kan ik nu terwijl die helemaal dicht zit, met gemak zo uittrekken!! Dus ik wacht nog even met kleren kopen
Alles is weer toppie nu!
Heeft iemand die geweldige babyvoeding-lijst-site van Bastardhost nog? Of Bastardhost zelf?
Waar ben je eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe het bij jullie gaat met 3 van die kleine kindertjes.
quote:geen probleem hoor
Op vrijdag 14 november 2003 14:15 schreef Troel het volgende:
Ow, ik wil Moussy en daniman nog even bedanken voor de schouders van afgelopen dinsdag!Alles is weer toppie nu!
Maar goed, we vonden het zulk snertweer, dat we nu lekker voor de tv de intocht in Zwolle gaan kijken
quote:hoo hoo hooooooo! meeeerry christmas!
Op zaterdag 15 november 2003 10:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hahaha, het is droog hier in Engeland. Hoe ken dat nou he
Maar helaas geen sinterklaas voor ons. Als je hier rondloopt in de stad, kom je alleen maar kerstmannen tegen
quote:die kinderen moesten eens weten dat in elke stad en dorp de sint intocht houdt!
Op zaterdag 15 november 2003 10:27 schreef moussy het volgende:
Hier is't ook klootjes weer, dus René moet het helaas met de tv doen. Ik wilde eigenlijk naar de intocht in de stad zelf, maar Peet heeft een onderwaterhockeytoernooi (leuk scrable woord) dus ik heb geen auto
quote:Ik weet nog wel dat ik op een gegeven moment het erg raar vond dat Klaas van alle steden en dorpen in NL elk jaar in Utrecht binnenkwam.
Op zaterdag 15 november 2003 10:32 schreef daniman het volgende:[..]
die kinderen moesten eens weten dat in elke stad en dorp de sint intocht houdt!
quote:als dat echt gebeurd is, dan is dat niet echt handig van die tv-winkel
Op zaterdag 15 november 2003 10:36 schreef pluisje het volgende:
Maaaaam, hoe kan dat nou, daar in de TVwinkel zie ik Sinterklaas op tv, terwijl hij hier net door de straat liep!!
quote:Ja maar ik kan niet overal naar toe. Mijn zwager is nml voorzitter van de sint nicolaas centrale die bijna alle intochten hier in de buurt verzorgd. [en die van tv) Peter heeft er ook jaren bij gezeten, dus wij kennen er ook veel mensen zonder schmink van
Op zaterdag 15 november 2003 10:32 schreef daniman het volgende:[..]
die kinderen moesten eens weten dat in elke stad en dorp de sint intocht houdt!
Jammer hoor dat Bram nog te klein is voor de intocht, ik vind het altijd geweldig leuk.
Kan Peet niet een lift van iemand krijgen Moussy? Of dat je hem wegbrengt en ophaalt. (zal je vast zelf ook wel over nagedacht hebben natuurlijk).
quote:Tja, die hebben op al die tv's dezelfde zender op....en waren denk ik even vergeten dat de Sint die dag zowel op tv, als in het winkelcentrum aankwam
Op zaterdag 15 november 2003 10:38 schreef daniman het volgende:[..]
als dat echt gebeurd is, dan is dat niet echt handig van die tv-winkel
Maar klein en onnozel als ik was, heb ik er toch nog een paar jaar in geloofd
quote:Nee dat zou niet leuk zijn!
Op zaterdag 15 november 2003 10:38 schreef moussy het volgende:
Ik wil niet dat René nu al van haar geloof af stapt.
ik was 7 toen ik stopte met in sinterklaas geloven! (en dan zeggen tegen andere kinderen die er nog wel in geloofden dat ie niet bestond )
Het valt me nog mee dat ik nu niet als een zombie door het huis loop hier. Vannacht was ik pas om kwart voor drie thuis, en ja hoor, om 7 uur er weer uit! Nog een half uurtje en dan is er weer een lekker vers broodje klaar, een of ander Engels zonnebloembrood (pakje gekocht bij de Bijenkorf).
quote:Hij heeft een nacht met vlechtjes in zijn baard geslapen
Op zaterdag 15 november 2003 10:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Wouter zei laatst toen een Sint op tv was: 'He, Sinterklaas ziet er hier heel anders uit, en zijn baard is veel krulleriger! Hoe kan dat nou, mama?'. Tja...![]()
quote:Was het wel leuk?
Het valt me nog mee dat ik nu niet als een zombie door het huis loop hier. Vannacht was ik pas om kwart voor drie thuis, en ja hoor, om 7 uur er weer uit!Nog een half uurtje en dan is er weer een lekker vers broodje klaar, een of ander Engels zonnebloembrood (pakje gekocht bij de Bijenkorf).
En je brood? Gelukt?
daar is nu nog helemaal de tijd en sfeer niet voor!
maar ach ze zijn al opgehouden geloof ik!
Ik vind vuurwerk zelf ook wel leuk, en waarschijnlijk koop ik dit jaar ook wel weer wat
Alle zieken beterschap!!
Ach Lewis en Belana, het valt inderdaad niet mee die laatste weekjes. Vooral slapen met onrustige benen en maagzuur is een ramp. En dan slaap je eindelijk en dan moet je alweer plassen
Ik ben gisteravond in slaap gevallen onder Kopspijkers (rond kwart over 8 dus) en werd vanmorgen om half 10 weer wakker
Zo ik ben weer even lekker bijgeslapen. Heeeerlijk.
Even een nieuwe poging van een ander adres
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 16-11-2003 12:38]
Het was heerlijk! Alleen Kabouterland viel wat tegen, kwam ook door het weer waardoor het buitengebeuren letterlijk in het water viel
maar wel een heel gezellige dag gehad bij mensen die binnenkort gaan emigreren naar Amerika
quote:Zoiets?
Op zondag 16 november 2003 12:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik nu ook, KarinHij deed het echt even, maar ja, dat ligt dan waarschijnlijk aan waar ik het vandaan gehaald heb. 't Was een smilie die lachend was in de machine deed en dan op het knopje drukte. Vond ik wel een leuke smilie met veel 'actie'. Niet meer dus
quote:Nou ja zeg, No Nick, dat is 'm gewoon!
Op zondag 16 november 2003 22:47 schreef No Nick het volgende:[..]
Zoiets?
[afbeelding]
quote:Het ergste van wassen vind ik dat wat daarna komt..
Op maandag 17 november 2003 09:38 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Nou ja zeg, No Nick, dat is 'm gewoon!
Wat leuk dat je 'm hebt herkend!
Maar goed, ik ga weer verder met en
Ik heb eindelijk mijn ondertitel bij mn plaatje maar eens aangepast. Want ik ben natuurlijk al een tijd niet alleen meer mammabo
De positiemode was in de opruiming, dus ik heb een lekkere bruin fluwelen broek voor 15 euro, en een nette zwarte Noppies voor 32 ofzo, ben er erg tevreden mee
De bruine is gewoon lekker wijd met een koord bovenin, en de zwarte heeft een "luifel", maar die rijg je over die luifel heen dicht met een lang koordje, waardoor het niet zo erg opvalt, en je hem ook na de zwangerschap nog met goed fatsoen aankan
Verder nog wat fijne zwangerschapsbeha's, zwangerschapsonderbroeken en zwangerschapsstrings (mijn normale ondergoed snijt in mijn buik) en natuurlijk kon ik het niet laten om een ieniemienie klein pakje en nog ieniemienie kleinere sokjes te kopen
Zo'n zwangerschap geeft echt een hele andere dimensie aan je shopbeleid
Dames en de toevallig voorbijkomende heren,
mag ik jullie duimen even lenen voor een tijdje?
Gelukssterretjes mogen ook!
De makelaar belde net dat er iemand heving geinteresseerd is in ons huis, dus nu hoop ik dat er, na de keuring die deze week plaats gaat vinden, aan het eind van de week een 'acceptabel' bod komt. Iets waar we mee kunnen onderhandelen.
Pfoe, ben helemaal hyper. Het zou toch wel erg prettig zijn als we het zo snel al zouden kunnen verkopen! Kunnen we allebei lekker verder.
quote:*gelukssterretjes naar je toe strooit*
Op maandag 17 november 2003 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk hoor dat 'moeten' shoppen!
(Althans, nu nog wel, later in de zwangerschap is het ook niet zo leuk meer, maar dan kan je nog meer voor de beeb inslaan)Dames en de toevallig voorbijkomende heren,
De makelaar belde net dat er iemand heving geinteresseerd is in ons huis, dus nu hoop ik dat er, na de keuring die deze week plaats gaat vinden, aan het eind van de week een 'acceptabel' bod komt. Iets waar we mee kunnen onderhandelen.Pfoe, ben helemaal hyper. Het zou toch wel erg prettig zijn als we het zo snel al zouden kunnen verkopen! Kunnen we allebei lekker verder.
succes!
quote:Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim!
Op maandag 17 november 2003 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk hoor dat 'moeten' shoppen!
(Althans, nu nog wel, later in de zwangerschap is het ook niet zo leuk meer, maar dan kan je nog meer voor de beeb inslaan)Dames en de toevallig voorbijkomende heren,
De makelaar belde net dat er iemand heving geinteresseerd is in ons huis, dus nu hoop ik dat er, na de keuring die deze week plaats gaat vinden, aan het eind van de week een 'acceptabel' bod komt. Iets waar we mee kunnen onderhandelen.Pfoe, ben helemaal hyper. Het zou toch wel erg prettig zijn als we het zo snel al zouden kunnen verkopen! Kunnen we allebei lekker verder.
Eva is ziek, Iris is hongerig en ik ben doodop dus ik laat het hierbij vandaag.
Lois, sterkte meid!
Lois, sterkte!
Brighteyes, wat spannund!!
Ik ben ons huis in gedachte en op papier aan het her-indelen... ik schrik alleen al van de prijzen van gordijnen voor een beetje gordijn ben ik voor alleen de woonkamer bijna 300 euro kwijt
-edit- guldenprijs denken en er de euro bij zetten, ik reken nog álles om jah!
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 17-11-2003 21:12]
Moussy erg he die schrik. Heb je toevallig ook bij de Kwantum gekeken? Daar hebben wij hele leuke gordijnen gekocht voor weinig.
Wij zijn vandaag wezen kijken naar nieuwe keukens. Daar schrok ik ook zo van de prijzen. Sjees wat een geld! Helaas vond ik het aanbod van Ikea niet zo leuk. Heeft iemand toevallig een ander (goed en betrouwbaar) goedkoop keukenadresje? We weten nog niet zeker hoor of we de keuken gaan verbouwen. Het is of een nieuwe keuken, of een dakkapel en vaste trap naar zolder. Best wel een dillema. Op zich zou een dakkapel en vaste trap wat praktischer zijn voor het geval Bram nog een broertje krijgt want dan komen we een beetje ruimte tekort (kan ik nergens meer mijn linnenkast kwijt). Maarja waarschijnlijk moeten we daar wel een slaapkamer voor opgeven omdat ons huis zo vreselijk raar ingedeeld en we anders geen trap kwijt kunnen. En als dat het geval is heb ik 2 slaapkamers boven en 1 op zolder. Ook niet echt handig met 2 kleine kindertjes. Om nu tig keer per nacht de trap af te moeten hollen als wij op zolder slapen en er een kleintje op de 1e verdieping ligt te huilen lijkt mij ook niets.
Wij hebben ook een vreemd huis, maar dat maakt het weer zo leuk. En voor Cas kleuter is, gaan we er een stuk plafond bij zetten, nahjah er gaat een kamer bijgebouwd worden*kassa* Vanuit de woonkamer kijken we voor de helft in de nok van het dak. De andere helft is slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 17-11-2003 22:03]
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:32 schreef daniman het volgende:
hoi
Waarom de
quote:omdat ik me niet zo vrolijk voel, en dat heet diverse redenen...
Op maandag 17 november 2003 22:32 schreef Rewimo het volgende:[..]
Waarom de
![]()
één daarvan is dat er de kans is dat ik mijn baan, waar ik met een jaarcontract in januari dit jaar begonnen ben, misschien kwijtraak omdat een van onze grootste klanten alles wat wij nu voor hen doen in hun organisatie intern wil houden. En als dat doorgaat kost dat ons bedrijfje dus een grote bron van werk en inkomsten. En is er dus te weinig werk voor mij en niet de zekerheid dat ze mij ook nog kunnen betalen. Hier hoor ik waarschijnlijk eind van de week of begin volgende week definitief iets over.
een ander punt waardoor ik me niet blij voel is dat mensen waarmee ik een hele goeie band heb gaan emigreren naar Amerika. En nu viert één van hen, een vrouw, samen met haar dochter, die overigens niet emigreert, haar verjaardag. En net vanavond hoor ik dat op de dag dat ze het willen vieren dat het koor waar ik op zit in verband met de opera die we gaan uitvoeren iets belangrijks willen plannen terwijl ik die dag vrij zou hebben en dus niet voor het koor zou hoeven komen. En daar heb ik dan helemaal geen zin in, want het is wrs de laatste keer dat ik die mensen nog zie voor een hele lange tijd.
dus.... vandaar!
[Dit bericht is gewijzigd door daniman op 17-11-2003 22:39]
een uch-tuch granenbrood naar eigen recept
quote:*kruipt naast Dani op speeltuinbank en slaat arm om hem heen*
Op maandag 17 november 2003 22:33 schreef daniman het volgende:[..]
omdat ik me niet zo vrolijk voel, en dat heet diverse redenen...
Kom even lekker zitten en gooi het er maar uit als je wilt
quote:ziet er goed uit!
Op maandag 17 november 2003 22:35 schreef moussy het volgende:
Even snel voor Spuuglokje[afbeelding]
een uch-tuch granenbrood naar eigen recept
quote:zie mijn ge-edit-e post...
Op maandag 17 november 2003 22:38 schreef Rewimo het volgende:[..]
*kruipt naast Dani op speeltuinbank en slaat arm om hem heen*
Kom even lekker zitten en gooi het er maar uit als je wilt [afbeelding]
quote:idd, ik hoop met dat werk dat ik kan blijven want ik heb een leuke baan en leuke collega's. En ik heb totaal geen zin om weer opnieuw te moeten solliciteren naar een nieuwe baan.
Op maandag 17 november 2003 22:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie het... klinkt allemaal niet fijn neeWat rot voor je!
quote:ja... ik moet aan de ene kant wel verstandig zijn en alvast op zoek gaan, maar ik wil ook niet alle hoop opgeven, en volgens mij probeert mijn baas ook nog wel projecten te starten of te behouden zodat er toch genoeg werk en inkomsten blijft, want hij zei tegen mij dat ie tevreden met mij was en niet graag zou kwijtraken...
Op maandag 17 november 2003 22:47 schreef Rewimo het volgende:
Kan ik me voorstellen ja, als je het naar je zin hebt. Echt balen!
quote:Heel goed, daar hebben wij speciaal voor jou Bankje 13 voor opgericht
Op maandag 17 november 2003 23:00 schreef kirpeknots het volgende:
Ik zit op het bankje....alleen....en overdenk mijn zonden....
quote:Zonde dat je zonden hebt... das niet zo leuk, hoe ernstig is het?
Op maandag 17 november 2003 23:00 schreef kirpeknots het volgende:
Ik zit op het bankje....alleen....en overdenk mijn zonden....
Sommige dingen zijn niet goed gegaan. Maar als je terugkijkt dan weet je dat je er het beste van hebt geprobeerd te maken. Soms dan is het goe om na te denken over het verleden. Ik weet niet of ouder worden je nu echt een leuker mens maakt.
Ik heb zin in morgen ochtend. Dan doe ik dat lieve mannetje weer in bad.
quote:En als ie nou een zussie krijgt
Op maandag 17 november 2003 21:39 schreef Karin het volgende:voor het geval Bram nog een broertje krijgt
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:39 schreef Karin het volgende:
... voor het geval Bram nog een broertje krijgt...
quote:of nog leuker, wat als er een tweeling bij komt?
Op maandag 17 november 2003 23:18 schreef jessie het volgende:
En als ie nou een zussie krijgt![]()
Drukdrukdrukdrukdruk. Hihihihi. Maar wel mooi 2 van die lieve kwijlers.
quote:Gebeurd niet
Op maandag 17 november 2003 23:18 schreef jessie het volgende:[..]
En als ie nou een zussie krijgt
![]()
Zwaaizwaai terug spuuglokje. Kwam er gisteren achter dat ze ook "ouders" op het fokforum hadden. Leuk!!!
Ik d8 eGlUk DaT hIeR aLlEeN mAaR BrEeZaH's ZiTtEn Op FoKfOrUm. (Irri he).
*zwaait ook ff naar Kirpeknots helleuwww
ik ben helemaal uit mn ritme, Peet is vandaag thuis ipv naar zn werk
Christan wordt te zwaar Ik ben door mijn rug gegaan toen ik hem van de commode tilde
quote:au!
Op dinsdag 18 november 2003 09:40 schreef Rewimo het volgende:
*Meldt zich in de ziekenboeg*Christan wordt te zwaar
Ik ben door mijn rug gegaan toen ik hem van de commode tilde
Hier zou vandaag een makelaar komen voor de taxatie voor ons huis ivm oversluiten van de hypotheek. Dus gisteren hele huis opgeruimd. Word ik net gebeld dat de makelaar ziek is Is natuurlijk hartstikke sneu voor hem maar ook voor ons, hebben we daarvoor voor noppes schoongemaakt. Nu komt er gelukkig iemand morgen dus ik moet gewoon zorgen dat het vandaag niet zo'n puinhoop wordt. Zou op zich natuurlijk niet zo moeilijk moeten zijn.
kirpeknots!
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 18-11-2003 10:03]
quote:Ware het niet dat je een Brammetje hebt
Op dinsdag 18 november 2003 10:01 schreef Karin het volgende:
Zou op zich natuurlijk niet zo moeilijk moeten zijn.
*slikt braaf ibruprofennetje*
quote:Jij snapt hem! Dat zo'n klein mannetje toch zoveel troep weet te produceren.
Op dinsdag 18 november 2003 10:02 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ware het niet dat je een Brammetje hebt
*slikt braaf ibruprofennetje*
quote:Ik heb ook zo'n mannetje, weet je wel
Op dinsdag 18 november 2003 10:04 schreef Karin het volgende:[..]
Jij snapt hem! Dat zo'n klein mannetje toch zoveel troep weet te produceren.
quote:Ow dat zal best. Ik vind het nu al onvoorstelbaar. Als hij een uurtje over de grond heeft gescharreld ligt echt overal wat. En dan nog de flesjes die ik overal laat slingeren, vuile spuugdoekjes en slabbetjes. Hier en daar een sok. Wippertje hier, babygym daar. Tis echt alsof hier een bom is ontploft na een dagje thuiszijn.
Op dinsdag 18 november 2003 10:05 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik heb ook zo'n mannetje, weet je wel
Enne, hoe ouder hoe erger
Ik wil wel eens zien hoe het er hier over een jaartje uitziet
quote:Ga even langs bij Karin
Op dinsdag 18 november 2003 10:08 schreef pluisje het volgende:
* pluisje geniet nog wat van haar kamer, die nu nog best wel opgeruimd is...Ik wil wel eens zien hoe het er hier over een jaartje uitziet
quote:Jajoh dat hier de afstandsbediening het nog doet is mij een raadsel. Dat ding is al duizenden keren op de grond gesmeten en ondergekwijld. Dan kan je nog zo leuk speelgoed voor zijn neus houden maar als hij toevallig de afstandsbediening ziet liggen moet en zal hij die hebben.
Op dinsdag 18 november 2003 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Ze hebben ook zoveel troep. En dan ook nog met ónze spullen spelen
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Ga even langs bij Karin
Ik vind de troep van de oudste (2,5 jaar) wel meevallen t.o.v. die boef van bijna 1. De oudste ruimt het ook weer op als je het vraagt. Die uk kijkt je heel begrijpend aan als je hem het vraagt. Maar hij snapt er helemaal niets van. Heheheh
quote:Ik zit op bankje 11.. past goed bij me hè?
Op maandag 17 november 2003 23:02 schreef Rewimo het volgende:[..]
Heel goed, daar hebben wij speciaal voor jou Bankje 13 voor opgericht
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:36 schreef No Nick het volgende:[..]
Ik zit op bankje 11.. past goed bij me hè?
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:29 schreef kirpeknots het volgende:
Ik d8 eGlUk DaT hIeR aLlEeN mAaR BrEeZaH's ZiTtEn Op FoKfOrUm. (Irri he).
Sterre had om half elf eindelijk haar broodje van vanmorgen op. Ze zat de hele tijd te jammeren dat ze zo'n dorst had (terwijl ze een hele grote beker drinken had gehad). En ik zei dat ze pas weer wat drinken kreeg als ze haar broodje opat. Na twee uur zei ik tegen haar: 'Ik zie dat je geen dorst hebt, want je eet je broodje nóg niet op he?' Zegt zei: 'Jawel hoor, want ik drink mijn traantjes op!' en gaat proberen te huilen boven een bekertje. Dramaqueen
Net keizer ? uit de romeinse tijd, die spaarde zijn tranen in een flesje.
-edit- hélé stomme spelvaut
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 18-11-2003 17:05]
Ik had toch vertelt van de jongen-van-hiernaast? (op m'n werk, die mij leuk vind. En ik hem wel, een b-tje...)
Nou, waren we vorige week aan het kletsen, en toen vroeg hij bij welke omroep ik zat (ben vrijwilliger bij lokale omroep in m'n durrep). Dus ik zeg voor de gein: O, moet je es meegaan!
Komt ie vandaag: Hoe laat gaan we morgen dan?
Oeps. Nu vrees ik dat ik hem morgenavond wel moet inlichten over de derde partij die nog wel enigzins in het spel is - ZUCHT -.
Man ik ben toch ZOOOOO slecht in omgaan met mannen/relaties etc.
* Syrena gaat op een hoekje van bankje 13 ook es even d'r zonden overdenken....
quote:Komt er gezellig bij zitten op de grond.
Op dinsdag 18 november 2003 15:14 schreef Syrena het volgende:
Owww...helleepppIk had toch vertelt van de jongen-van-hiernaast? (op m'n werk, die mij leuk vind. En ik hem wel, een b-tje...)
Nou, waren we vorige week aan het kletsen, en toen vroeg hij bij welke omroep ik zat (ben vrijwilliger bij lokale omroep in m'n durrep). Dus ik zeg voor de gein: O, moet je es meegaan!
Komt ie vandaag: Hoe laat gaan we morgen dan?
Oeps. Nu vrees ik dat ik hem morgenavond wel moet inlichten over de derde partij die nog wel enigzins in het spel is - ZUCHT -.
Man ik ben toch ZOOOOO slecht in omgaan met mannen/relaties etc.* Syrena gaat op een hoekje van bankje 13 ook es even d'r zonden overdenken....
Ik denk dat je misschien juist wel even niets moet zeggen tegen deze persoon. Kijk het gewoon eens aan. Ik zou pas als hij liefdesverklaringen gaat uiten en zo een keertje wat meer vertellen, maar voorlopig zou ik het nog even gezellig houden, en de opties open houden en zo.
quote:Schuift bij en deelt vloerkussens uit... ahhh.
Op dinsdag 18 november 2003 15:24 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Komt er gezellig bij zitten op de grond.
Ik denk dat je misschien juist wel even niets moet zeggen tegen deze persoon. Kijk het gewoon eens aan. Ik zou pas als hij liefdesverklaringen gaat uiten en zo een keertje wat meer vertellen, maar voorlopig zou ik het nog even gezellig houden, en de opties open houden en zo.
Hij heeft net een uur bij me zitten kletsen. Heel gezellig wel.
De liefdesverklaring is nog niet geweest, hij heeft alleen een paar weken terug gezegd dat hij me wel heel erg leuk vindt, en me beter wil leren kennen.
Maar die blikken!! Mijn collega's hebben het nu allemaal al in de gaten.
En daar word ik een beetje iebelig van. Ik val nl. op van die woeste mannen, die meteen vrijwel recht op hun doel afgaan dus van die verliefde blikken..mwaoh.
Naja, i go with the floooow dan maar. Pf. Was mijn eigen gevoel maar es wat duidelijker.
quote:Neuuuu, niet bijgelovig
Op dinsdag 18 november 2003 15:19 schreef kirpeknots het volgende:
Kom er maar gezellig bijzitten. Niet bijgelovig? Het is nog altijd nummer 13 he.
Lekker bankje wel (ik heb echt geen zin meer om te werken, nog 2 uurtjes)
Ze is trouwens heel enthousiast over de Mirena.
Overigens vind ik het aan het lijntje houden van iemand als backup niet zo okeej. Duidelijkheid is vaak beter dan ontwijken.
quote:herkenbaarrrr....heb er drie maanden over gedaan om dat uit te maken....Kom 'm nou nog wel es tegen....ai ai
Op dinsdag 18 november 2003 17:53 schreef moussy het volgende:
Ow spuuglokje, wat goed dat je dat aanhaalt.... ik heb zelfs eens een relatie gehad uit medelijden
Oke, ik weet wat me te doen staat
Veel uien en knoflook eten morgen !!
Nee flauw geintje, gewoon tell it like it is (Dr. Phil jaja)
Ik wacht nog 5 minuten en dan ga ik eens bellen.
quote:Ik was nou eenmaal een turbotrut wat dat betreft en tja misbruik.. laten we het er maar op houden dat ik zo vaak op mijn bek ben gegaan dat ik nú heel erg veranderd ben. Máár , daar is wel het één en ander voor nodig "geweest".
Op dinsdag 18 november 2003 17:55 schreef kirpeknots het volgende:
Jemig Moussy. Dat is ook wat. Dan zet je je eigen gevoelens wel heel erg op zij voor iemand. Uitkijken dat mensen er geen misbruik van maken.
Dr. Roy.
quote:Zolang ie zn tranen binnenhoudt is er niks aan de hand Ik weet het, das makkelijk gezegd....
Op dinsdag 18 november 2003 18:00 schreef Syrena het volgende:[..]
herkenbaarrrr....heb er drie maanden over gedaan om dat uit te maken....Kom 'm nou nog wel es tegen....ai ai
Brengt idd wel herrinneringen terug .... tot ik zelf een keer nogal lullig gedumpt werd... nooit meer gedaan daarna.... kreeg verkering met hubbie
Alvast 1 muurtje met een nieuwe kleur.
We zagen hier vreselijk tegen op, maar met een half uur was het klaar. Nu de grote lange en vooral hoge muur nog (die heeft een punt van bijna 6 meter) maar die krijgt een lichtere kleur hoor.
quote:Pimpelpaars uit de lijn "waterkleuren" van Praxis.
Op dinsdag 18 november 2003 21:32 schreef kirpeknots het volgende:
Mooie kleur die muur!. Wat is het?
quote:Kan je nagaan, achter die troep zit ik verstopt in een hoekje achter de pc
Op dinsdag 18 november 2003 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan die muur niet zien, er staat zoveel troep voor
quote:Paars
Op dinsdag 18 november 2003 21:38 schreef moussy het volgende:[..]
Pimpelpaars uit de lijn "waterkleuren" van Praxis.
Misschien morgen een fotootje bij daglicht maken?
quote:duidelijk paars!
Op dinsdag 18 november 2003 21:39 schreef Rewimo het volgende:[..]
Paars
Misschien morgen een fotootje bij daglicht maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |