Playlist:
1 - Slow
2 - Still Standing
3 - Secret (Take You Home)
4 - Promises
5 - Sweet
6 - Red Blooded Woman
7 - Chocolate
8 - Obsession
9 - I Feel For You
10 - Someday
11 - Loving Days
12 - After Dark
Na haar geweldige come back met Fever moet ik zeggen dat ik deze plaat toch wel een beetje errug vind tegenvallen. Slow klinkt dan nog aardig geil, maar voor de rest is het allemaal redelijk voorspelbaar en mainstream. Waar op zich overigens niets mis mee is, maar waar ik ook niet van sta te huppelen, zullen we maar zeggen.
Chocolate, die een beetje iets wegheeft van een gemiddeld George Michael nummertje en I Feel For YOu vind ik wel lekker. Voor de rest is het niet écht slecht, maar ook niet wereldschokkend. Jammer, Kylie...
Wat Madonna deed was slim, innovatief, zelfs nuttig en origineel. Wat hun doen is overbodig, saai en een herhaling. En daar komt bij dat Madonna goeie popmuziek kan schrijven, en dat is iets wat zij geen van alle kunnen. Helaas.....
quote:Alsof Madonna der eigen liedjes schrijft.
Op maandag 10 november 2003 20:28 schreef OutKast het volgende:
Ik vindt zowiezo dat ze allemaal Madonna nadoen van 10 jaar geleden. X-tina, Britney en Kylie proberen precies te doen wat Madonna toen deed, alleen doen hun het slecht en met hele slechte muziek.Wat Madonna deed was slim, innovatief, zelfs nuttig en origineel. Wat hun doen is overbodig, saai en een herhaling. En daar komt bij dat Madonna goeie popmuziek kan schrijven, en dat is iets wat zij geen van alle kunnen. Helaas.....
Bij kylie is het net andersom, ze ziet er goed uit maar haar muziek is kut
quote:Hahaha, ga jij eens ff je huiswerk doen voor je reageert!!!!!!
Op maandag 10 november 2003 20:30 schreef el_bario het volgende:[..]
Alsof Madonna der eigen liedjes schrijft.
Ze schrijft, produceert, zingt en speelt zelfs gitaar....
Next!
quote:Madonna was 10 jaar geleden net zo gemaakt als Kylie nu. Met de hulp van een hele goede producer Prince genaamt wel te verstaan.
Op maandag 10 november 2003 20:33 schreef OutKast het volgende:[..]
Hahaha, ga jij eens ff je huiswerk doen voor je reageert!!!!!!
Ze schrijft, produceert, zingt en speelt zelfs gitaar....
Next!
quote:Huh? Daar gaat de vergelijking wel heel erg mank. Madonna heeft op alle fronten zichzelf gemaakt en neergezet. Wel met behulp van goede producers, maar dan was zij wel degene die hen naar haar toebracht, en niet andersom.
Op maandag 10 november 2003 20:38 schreef el_bario het volgende:[..]
Madonna was 10 jaar geleden net zo gemaakt als Kylie nu. Met de hulp van een hele goede producer Prince genaamt wel te verstaan.
Maar waar haal je het feitje van Prince vandaan?
quote:Ik hoop echt dat je een grap maakt. Zij heeft toen 1 nummer met Prince gedaan. En dat nummer is niet een als single uitgebracht. De rest van dat album is geproduceerd door Madonna en Patrick Leonard. Madonna is nooit gemaakt geweest. Zij maakt zichzelf, dat is heel iets anders.
Op maandag 10 november 2003 20:38 schreef el_bario het volgende:[..]
Madonna was 10 jaar geleden net zo gemaakt als Kylie nu. Met de hulp van een hele goede producer Prince genaamt wel te verstaan.
En please voordat je weer gaat reageren, check ff alle album credits zodat je weet wat je zegt. Dan zul je het verschil wel zien, oke?
ps. en lees de interviews met de mensen die met haar hebben samengwerkt, en kijk wat zij over Madonna's schrijf en produceer talenten zeggen....
quote:Oh begrijp me goed, hij was echt niet slecht, maar een beetje mat naar mijn smaak. Een beetje meer van hetzelfde ofzo. Niet echt spannend... Misschien verandert dat nog na een paar luistersessies...
Op maandag 10 november 2003 20:49 schreef Timo20 het volgende:
Volgende week maandag komt ie uit... ben benieuwd. Als ik de reactie van TS lees, moet ik er maar niet te veel van verwachten. Draai Fever btw. de laatste weken helemaal kapot. wat blijft dat een super album![]()
quote:Dan moet ik m maar es snel gaan luisteren
Op maandag 10 november 2003 20:57 schreef MadGuy het volgende:[..]
Oh begrijp me goed, hij was echt niet slecht, maar een beetje mat naar mijn smaak. Een beetje meer van hetzelfde ofzo. Niet echt spannend... Misschien verandert dat nog na een paar luistersessies...
Maar het blijft een soort kruising tussen madonna en moloko, met name de dance nummers.
quote:Oke blijkbaar ben je doofstom en blind. LEZEN! Like A Prayer is NIET geproduceerd door Prince, 1 liedje heeft hij gedaan, dat is geen heel album! En er staan nummers op Madonna's 1e en 2e album die alleen door haar geschreven zijn.
Op maandag 10 november 2003 21:19 schreef el_bario het volgende:
Madonna is best goed, maar ook maar gewoon gemaakt. Dus om nou te roepen dat Madonna slim, nuttig, innovatief en origineel was, en als voorbeeld wordt beschouwt voor de slechte muziek van Kylie vind ik nogal naief.
Het eerste Madonna album is meer de verdienste van Jellybean Benitez dan Madonna zelf, en de paar albums erna stonden vol met liedjes van Leonard en Bray. Like a Prayer is mede geproduceerd door Prince., en als ik eerlijk ben vind ik nog steeds dat Kylie beter kan zingen.
Oke en als jij vindt/denkt dat Madonna gemaakt is heb je geen idee wie of wat Madonna is en hoe zij werkt. Dus als er iemand naief is ben jij het wel. Get your facts straight!
Ik verwacht veel jaren 80 electro dance muziek zoals in Slow
Maar ja ik vind alles van Kylie goed, al zingt ze poesje mauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |