abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14534675
Ook maar een thread over Kylie's nieuwe album.

Playlist:

1 - Slow
2 - Still Standing
3 - Secret (Take You Home)
4 - Promises
5 - Sweet
6 - Red Blooded Woman
7 - Chocolate
8 - Obsession
9 - I Feel For You
10 - Someday
11 - Loving Days
12 - After Dark

Na haar geweldige come back met Fever moet ik zeggen dat ik deze plaat toch wel een beetje errug vind tegenvallen. Slow klinkt dan nog aardig geil, maar voor de rest is het allemaal redelijk voorspelbaar en mainstream. Waar op zich overigens niets mis mee is, maar waar ik ook niet van sta te huppelen, zullen we maar zeggen.

Chocolate, die een beetje iets wegheeft van een gemiddeld George Michael nummertje en I Feel For YOu vind ik wel lekker. Voor de rest is het niet écht slecht, maar ook niet wereldschokkend. Jammer, Kylie...

pi_14534964
Ik vindt zowiezo dat ze allemaal Madonna nadoen van 10 jaar geleden. X-tina, Britney en Kylie proberen precies te doen wat Madonna toen deed, alleen doen hun het slecht en met hele slechte muziek.

Wat Madonna deed was slim, innovatief, zelfs nuttig en origineel. Wat hun doen is overbodig, saai en een herhaling. En daar komt bij dat Madonna goeie popmuziek kan schrijven, en dat is iets wat zij geen van alle kunnen. Helaas.....

pi_14535031
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:28 schreef OutKast het volgende:
Ik vindt zowiezo dat ze allemaal Madonna nadoen van 10 jaar geleden. X-tina, Britney en Kylie proberen precies te doen wat Madonna toen deed, alleen doen hun het slecht en met hele slechte muziek.

Wat Madonna deed was slim, innovatief, zelfs nuttig en origineel. Wat hun doen is overbodig, saai en een herhaling. En daar komt bij dat Madonna goeie popmuziek kan schrijven, en dat is iets wat zij geen van alle kunnen. Helaas.....

Alsof Madonna der eigen liedjes schrijft.
pi_14535090
Christina zag er echt niet uit op de mtv awards, vroeger was het zo'n mooie meid. Maar... haar laatste cd is super

Bij kylie is het net andersom, ze ziet er goed uit maar haar muziek is kut

pi_14535121
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:30 schreef el_bario het volgende:

[..]

Alsof Madonna der eigen liedjes schrijft.

Hahaha, ga jij eens ff je huiswerk doen voor je reageert!!!!!!

Ze schrijft, produceert, zingt en speelt zelfs gitaar....

Next!

pi_14535274
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:33 schreef OutKast het volgende:

[..]

Hahaha, ga jij eens ff je huiswerk doen voor je reageert!!!!!!

Ze schrijft, produceert, zingt en speelt zelfs gitaar....

Next!

Madonna was 10 jaar geleden net zo gemaakt als Kylie nu. Met de hulp van een hele goede producer Prince genaamt wel te verstaan.
pi_14535516
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:38 schreef el_bario het volgende:

[..]

Madonna was 10 jaar geleden net zo gemaakt als Kylie nu. Met de hulp van een hele goede producer Prince genaamt wel te verstaan.

Huh? Daar gaat de vergelijking wel heel erg mank. Madonna heeft op alle fronten zichzelf gemaakt en neergezet. Wel met behulp van goede producers, maar dan was zij wel degene die hen naar haar toebracht, en niet andersom.

Maar waar haal je het feitje van Prince vandaan?

pi_14535616
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:38 schreef el_bario het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je een grap maakt. Zij heeft toen 1 nummer met Prince gedaan. En dat nummer is niet een als single uitgebracht. De rest van dat album is geproduceerd door Madonna en Patrick Leonard. Madonna is nooit gemaakt geweest. Zij maakt zichzelf, dat is heel iets anders.

En please voordat je weer gaat reageren, check ff alle album credits zodat je weet wat je zegt. Dan zul je het verschil wel zien, oke?

ps. en lees de interviews met de mensen die met haar hebben samengwerkt, en kijk wat zij over Madonna's schrijf en produceer talenten zeggen....

maandag 10 november 2003 @ 20:49:26 #9
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14535617
Volgende week maandag komt ie uit... ben benieuwd. Als ik de reactie van TS lees, moet ik er maar niet te veel van verwachten. Draai Fever btw. de laatste weken helemaal kapot. wat blijft dat een super album
pi_14535831
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:49 schreef Timo20 het volgende:
Volgende week maandag komt ie uit... ben benieuwd. Als ik de reactie van TS lees, moet ik er maar niet te veel van verwachten. Draai Fever btw. de laatste weken helemaal kapot. wat blijft dat een super album
Oh begrijp me goed, hij was echt niet slecht, maar een beetje mat naar mijn smaak. Een beetje meer van hetzelfde ofzo. Niet echt spannend... Misschien verandert dat nog na een paar luistersessies...
  maandag 10 november 2003 @ 21:07:18 #11
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14536087
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:57 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Oh begrijp me goed, hij was echt niet slecht, maar een beetje mat naar mijn smaak. Een beetje meer van hetzelfde ofzo. Niet echt spannend... Misschien verandert dat nog na een paar luistersessies...

Dan moet ik m maar es snel gaan luisteren
  maandag 10 november 2003 @ 21:10:36 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14536194
ben em aan t benedenladen
pi_14536463
Madonna is best goed, maar ook maar gewoon gemaakt. Dus om nou te roepen dat Madonna slim, nuttig, innovatief en origineel was, en als voorbeeld wordt beschouwt voor de slechte muziek van Kylie vind ik nogal naief.
Het eerste Madonna album is meer de verdienste van Jellybean Benitez dan Madonna zelf, en de paar albums erna stonden vol met liedjes van Leonard en Bray. Like a Prayer is mede geproduceerd door Prince., en als ik eerlijk ben vind ik nog steeds dat Kylie beter kan zingen.
  maandag 10 november 2003 @ 21:24:19 #14
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_14536593
Ik vind kylie pas om aan te horen sinds ze met het nummer can't get you out of my head kwam.

Maar het blijft een soort kruising tussen madonna en moloko, met name de dance nummers.

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_14536879
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:19 schreef el_bario het volgende:
Madonna is best goed, maar ook maar gewoon gemaakt. Dus om nou te roepen dat Madonna slim, nuttig, innovatief en origineel was, en als voorbeeld wordt beschouwt voor de slechte muziek van Kylie vind ik nogal naief.
Het eerste Madonna album is meer de verdienste van Jellybean Benitez dan Madonna zelf, en de paar albums erna stonden vol met liedjes van Leonard en Bray. Like a Prayer is mede geproduceerd door Prince., en als ik eerlijk ben vind ik nog steeds dat Kylie beter kan zingen.
Oke blijkbaar ben je doofstom en blind. LEZEN! Like A Prayer is NIET geproduceerd door Prince, 1 liedje heeft hij gedaan, dat is geen heel album! En er staan nummers op Madonna's 1e en 2e album die alleen door haar geschreven zijn.

Oke en als jij vindt/denkt dat Madonna gemaakt is heb je geen idee wie of wat Madonna is en hoe zij werkt. Dus als er iemand naief is ben jij het wel. Get your facts straight!

pi_14537101
Dit is meer iets voor het Madonna topic inderdaad, haha. Maar ik ben het wel met Outkast eens. Madonna is meer gemaakt door haarzelf dan door anderen. 'Ingekochte' producers hebben haar dan weliswaar een heel handje geholpen, haar input is onmiskenbaar.
  FOK!fossiel maandag 10 november 2003 @ 22:45:59 #17
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14539290
Nou, Slow vind ik ook al niet fantastisch. Saaaai nummer zeg.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_14539307
Ik ben erg benieuwd naar dit album

Ik verwacht veel jaren 80 electro dance muziek zoals in Slow

Maar ja ik vind alles van Kylie goed, al zingt ze poesje mauw

Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 10 november 2003 @ 23:01:04 #19
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14539771
Tot nu toe klinkt t erg lekker. Ben bij track 4 van de 12. Klinkt totaal niet zoals Fever. Opzich wel jammer, want t blijft n lekkere cd. Aan de andere kant misschien maar goed ook: "stilstand is achteruit gang" he
pi_14543849
Brrrrrr...wat een bout-album zeg. Niks disco en leuke dansbare muziek (net als in haar albums "Fever" en "Light Years"). Alleen maar vage gedateerde muziek in de tijd van "confide in me" t/m "breathe" en hoor ik soms Kylie's poging om een beetje R&B te doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')