The Offspring - Splinter :: 1 december
Tracklist van Splinter
1. Neocon
2. The Noose
3. Long Way Home
4. Hit That
5. Race Against Myself
6. (Can't Get My) Head Around You
7. The Worst Hangover Ever
8. Never Gonna Find Me
9. Lightning Rod
10. Spare Me The Details
11. Da Hui
12. When You're in Prison
The Offspring - Hit That :: 11 november
[Dit bericht is gewijzigd door iDex op 10-11-2003 19:55]
quote:Offspring laat het nooit afweten, dat weet je toch
Op maandag 10 november 2003 19:32 schreef TIC het volgende:[..]
dat is wel waar, maar het blink album is gewoon echt regelrechte bagger, hopen dat the offspring het inderdaad niet alat afweten.
En aangezien ik Da Hui gehoord heb en niet alleen Hit That (wat al van verreweg hogere kwaliteit is dan het hele blink album bij mekaar) weet ik zeker dat ook dit weer een topper wordt
quote:Heb je het vorige topic eigenlijk wel gelezen?
Op maandag 10 november 2003 19:50 schreef iDex het volgende:
The Offspring - Splinter :: 9 december
1 december
quote:is al verbeterd kwam er net achter
Op maandag 10 november 2003 19:55 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Heb je het vorige topic eigenlijk wel gelezen?
1 december
quote:da hui is ook geweldig en ik heb er ook wel vertrouwen in.
Op maandag 10 november 2003 19:53 schreef Komakie het volgende:[..]
Offspring laat het nooit afweten, dat weet je toch
En aangezien ik Da Hui gehoord heb en niet alleen Hit That (wat al van verreweg hogere kwaliteit is dan het hele blink album bij mekaar) weet ik zeker dat ook dit weer een topper wordt
Welkom in nummer 7 alweer
quote:ach beter goedgejat dan slecht verzonnen
Op maandag 10 november 2003 20:04 schreef crN het volgende:[..]
Hey...dat is mijn zin.
quote:zo is dat
Op maandag 10 november 2003 20:15 schreef TIC het volgende:[..]
ach beter goedgejat dan slecht verzonnen
quote:En dan hebben wij de mp3's.
Op maandag 10 november 2003 18:23 schreef NRK het volgende:
Dan hebben ze hem in japan ja
Het wachten op het orginele schijfje vind ik niet zo erg, ik wil gewoon de muziek.
op de achterkant een Statue of Liberty met ontploffend hoofd?
<Wild guess mode off>
quote:das waar we hebben het nog niet over de achterkant gehad
Op maandag 10 november 2003 20:50 schreef Zap het volgende:
<Wild guess mode on>op de achterkant een Statue of Liberty met ontploffend hoofd?
<Wild guess mode off>
* TIC ruikt topic 8 al
quote:Klopt. Mja, je snapt wat ik bedoel xP
Op maandag 10 november 2003 20:44 schreef Ixnay het volgende:[..]
En dan hebben wij de mp3's.
Het wachten op het orginele schijfje vind ik niet zo erg, ik wil gewoon de muziek.
http://www.sonymusicstore.com/store/catalog/MerchandiseDetails.jsp?merchId=55292
Stukjes van ieder nummer.
En niet klagen over warez, want het staat op de site van hun platenlabel, dus ze geven er zelf toestemming voor.
Ik krijg nix te horen
Kan em toch gewoon in winamp draaien
quote:ik leef met je mee windows media player
Op maandag 10 november 2003 22:07 schreef Komakie het volgende:
ehmIk krijg nix te horen
Kan em toch gewoon in winamp draaien
quote:wow, serieus ?
Op maandag 10 november 2003 22:09 schreef TIC het volgende:
dit is goed werk van the offsrping vind het vele male beter dan Co1 en Americana en dit zijn pas de samples wacht maar tot de album versie er isik denk dat het weer helemaal goed gaat komen met onze ongens vee snelle punk maar ook veel melodieuze. de extra cd ziet er ook goed uit. kan echt niet wachten, ik ga hem ook zeker kopen en niet alleen neerladen
.
Van wat ik nu hoor vind ik echt 13 in een dozijn muziek (geen bagger maar nou ook niet mindblowend).....maar dat zal (hoop ik) door de gare kwaliteit komen en omdat het maar 30 seconde is.
Tot die tijd zet ik gewoon met alle plezier smash en americana nog even op.....
quote:meningen vershillen natuurlijk, maar dit klinkt serieus goed
Op maandag 10 november 2003 22:16 schreef dunic het volgende:[..]
wow, serieus ?
Van wat ik nu hoor vind ik echt 13 in een dozijn muziek (geen bagger maar nou ook niet mindblowend).....maar dat zal (hoop ik) door de gare kwaliteit komen en omdat het maar 30 seconde is.
Tot die tijd zet ik gewoon met alle plezier smash en americana nog even op.....
Spare me the details is zo lekker
quote:Spare me the details en the worst hangover ever vind ik toch nog wel een beetje eng klinken.
Op maandag 10 november 2003 22:18 schreef NRK het volgende:
Ik vind dexter z'n stem gelukkig weer briljant, na Da Hui en Hit that, mja die waren toch beide aan de andere kant.Spare me the details is zo lekker
Zoals dexter al over Pretty Fly zei: "It's almost dance'able.... damn I hate that word"
Maar wat is dit weer top!!!! Offspring op hun best. Weer verder ontwikkeld en nog steeds lekker.
Alleen van When You're In Prison snap ik de bedoeling niet helemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 10-11-2003 23:00]
quote:Of het is het intro van een liedje of het is gewoon een vaag grapje.
Op maandag 10 november 2003 22:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind alle samples goed. Zit ook met een big smile achter de pc.Alleen van When You're In Prison snap ik de bedoeling niet helemaal.
Althans dat denk ik.
quote:Na de totale deceptie van Blink182's untiteled cd (althans, dat voorspel ik voor de meeste mensen) zal Splinter het vast beter doen.
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef NRK het volgende:
Splinter of Blink 182?
Zitten best leuke nummers tussen, ska-nummertjes doen ze best goed. Alleen ik vind het gros ervan wel weer Americana style. Nummer #2 al bijv. Je herkent de melodietjes gewoon weer.
Maar ach, das dan weer Offspring-style aan de andere kant...
Ik hoop niet dat het aanslaat bij het grote publiek. Maar ik vrees het wel. Ondanks dat het een harder album is als Conspiracy en Americana, zal het zeker beter verkopen als Conspiracy, als Americana lijkt me moeilijk, denk het ook niet.
Ska nummers? Ik hoor maar 1 ska nummer en dat is ook genoeg anders is het niet meer Offspring. Wel ok trouwens, The Worst Hangover Ever. Spare Me The Details ook, voegt ook iets toe aan het geheel.
Maar het beste vind ik natuurlijk de echte Offspring nummers, The Noose, Head Around You, Never Gonna Find Me.
quote:Klopt, maar ik vind dit nummer weer heel wat anders als "What Happened To You?" en "Don't Pick It Up", het is meer een ska song like "Why Don't You Get A Job?"
Op maandag 10 november 2003 23:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jah eh, ik bedoel dat The Offspring opzich best aardige ska-nummertjes maken, in t algemeen. Nu weer eentje... deden ze back in the nineties ook.
1-Neocon > barst ie nog los?
2-The Noose > yammie
3-Long Way Home > yammie2
4-Hit That > na 2 weken luisteren toch ook wel goed
5-Race Against Myself >< gone away, dammit i changed again
6-The Worst Hangover Ever > Why dont you get a job
7-(Can't Get My) Head Around You > lekker, dat was dus het stuke uit de studio video
8-Never Gonna Find Me > yeahhhhh
9-Lightning Rod > mooie gitaar rifjes en lekker vlot
10-Spare Me The Details > ff bijkomen, klink leuk
11-Da Hui > muziek is goed, text is 13 in een dozijn
12-When You're In Prison > is dit de originele versie van een cover?
Al met al erg tevreden , ik denk dat we na Americana en CO1 de echte offspring punk weer terug hebben. Wil er nog veel meer over zeggen maar dan kom ik echt niet meer aan me werk toe
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 11-11-2003 09:28]
Alleen hit that en die worst hangover zijn wel kutnummers. En wat betreft dat laatste nummer; ik zou het wel jammer vinden als dat alles was. Ik bedoel, dan zit je op 11 nummers waarvan er een aantal vast vrij kort zijn (en twee die ik sowieso kut vind) dus ik hoop dat er nog een staartje aan die achterste zit.
Ik ga deze cd sowieso niet kopen, daarvoor staan er teveel betere titels op mn verlanglijstje, bovendien zal ie wel vrij duur zijn.
Da Hui
Hey guys. I know you're thinking, wow, two posts from Dexter in less than a month, that never happens! But I wanted to. I'm excited about our CD coming out in December, and I want people to know about it. I'm gonna be talking about some of the songs on the new record, as well as behind the scenes stuff, studio stories, artwork, all the stuff you're only interested in if you have too much time on your hands!
So I've seen a lot of stuff posted on our BBS about Da Hui so I thought I'd just explain it once and for all. Da Hui (pronounced Da Hooey) are a group of tough, but fair, native Hawaiian surfers who live on the North Shore of Hawaii, where you find some of the best, and gnarliest, surf. If you're gonna surf the North Shore, you gotta give 'em props, cause you're surfing their backyard. If you're respectful of them and stay out of their way, they're cool, but if you're not, you'll probably get a beating. And that's not only from insulting them, but it's also dangerous surfing out there. The North Shore breaks big, especially in the winter, and often over shallow reefs just under the surface. If you cut somebody off ('take off' on 'em) or make them fall, they could get really hurt or killed. Definitely not for novices.
I'm sure that many of you have been to a different neighborhood, city, or part of a town where the streets are known to be run by some pretty tough locals. Unless you have some sort of chip on your shoulder, you're going to try to be respectful of those locals, and do your best to earn some respect for yourself. Feeling uncomfortable when you're out of your element is something that I think everybody can understand. On the other hand, we are all just people, and if we treat each other with respect, we can get beyond our differences and learn to make the most of this world together.
So I decided to write a song about Da Hui just from hearing about their legend of being badass. There's been tons of surf songs, of course, but I thought it would be cool to write a surf song about a white guy from the mainland who's intimidated by Da Hui. It was as simple as that. And I wanted it to sound punk as hell. When we finished it, we were stoked, and we played it for our friends who surf, and they were pretty into it too. One of our friends knows Da Hui and played it for them, and they gave it the thumbs up. Since this friend of ours, Paul, makes movies, we asked if he could get them to make a video of the song with us. They agreed.
So it was on. We flew to Hawaii, paid for the video ourselves, and shot it in two days. The four Hui guys in the video are Johnny Boy Gomes, Kala Alexander, Sunny Garcia, and Makua Rothman. They're all world class surfers - in fact, Sunny won the world championship a couple years ago. You might also recognize Kala from movies like Blue Crush, and Makua surfed the biggest wave of the year last year (66 1/2 feet!). So these guys are the real deal. The video turned out great, thanks to Paul, and we sent it to surf shops and surf magazines. Which means, of course, that it's on the internet so I'm sure you can download the video and the song.
All in all, it was a great experience, and also inspiring to meet guys that are such awesome surfers. I'll tell webdude to put up the lyrics to this song so you guys can check out the full lyric scene. If some of it doesn't make sense, ask someone you know who speaks surf!
[Click here for Da Hui lyrics]
Dexter
Race Against Myself? Kan me geen ander nummer indenken waarbij dat zou passen.
quote:ik denk dat dat in het nummer race against myself zit. het heeft namelijk ongeveer hetzelfde tempo en het lijkt mij er inpassen.
Op dinsdag 11 november 2003 13:44 schreef Ixnay het volgende:
Dat rustige stukje uit die video van "Recording Splinter" welke nummer zal dat zijn?Race Against Myself? Kan me geen ander nummer indenken waarbij dat zou passen.
Morgen (12 november) treedt The Offspring op in Londen, 1 van de secret gigs.
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft waarom het bbs eruit ligt, zodat een fan uit Londen niet tegen iedereen kan vertellen dat The Offspring er optreedt.
Het is ook op de officiële site helemaal niet bekend gemaakt, dat ze er morgen optreden.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 11-11-2003 14:51]
quote:Wat een gedoe man. Geez. Alles platgooien zodat ze de fans kunnen irriteren.
Op dinsdag 11 november 2003 14:43 schreef Ixnay het volgende:
Ik niet. Maar het zal niet lang meer duren voordat we volledige mp3's hebben.Morgen (12 november) treedt The Offspring op in Londen, 1 van de secret gigs.
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft waarom het bbs eruit ligt, zodat een fan uit Londen niet tegen iedereen kan vertellen dat The Offspring er optreedt.
Het is ook op de officiële site helemaal niet bekend gemaakt, dat ze er morgen optreden.
quote:wie heeft die clip eigelijk?
Op dinsdag 11 november 2003 13:13 schreef Nitro_YE het volgende:
updateDa Hui
Hey guys. I know you're thinking, wow, two posts from Dexter in less than a month, that never happens! But I wanted to. I'm excited about our CD coming out in December, and I want people to know about it. I'm gonna be talking about some of the songs on the new record, as well as behind the scenes stuff, studio stories, artwork, all the stuff you're only interested in if you have too much time on your hands!
So I've seen a lot of stuff posted on our BBS about Da Hui so I thought I'd just explain it once and for all. Da Hui (pronounced Da Hooey) are a group of tough, but fair, native Hawaiian surfers who live on the North Shore of Hawaii, where you find some of the best, and gnarliest, surf. If you're gonna surf the North Shore, you gotta give 'em props, cause you're surfing their backyard. If you're respectful of them and stay out of their way, they're cool, but if you're not, you'll probably get a beating. And that's not only from insulting them, but it's also dangerous surfing out there. The North Shore breaks big, especially in the winter, and often over shallow reefs just under the surface. If you cut somebody off ('take off' on 'em) or make them fall, they could get really hurt or killed. Definitely not for novices.
I'm sure that many of you have been to a different neighborhood, city, or part of a town where the streets are known to be run by some pretty tough locals. Unless you have some sort of chip on your shoulder, you're going to try to be respectful of those locals, and do your best to earn some respect for yourself. Feeling uncomfortable when you're out of your element is something that I think everybody can understand. On the other hand, we are all just people, and if we treat each other with respect, we can get beyond our differences and learn to make the most of this world together.
So I decided to write a song about Da Hui just from hearing about their legend of being badass. There's been tons of surf songs, of course, but I thought it would be cool to write a surf song about a white guy from the mainland who's intimidated by Da Hui. It was as simple as that. And I wanted it to sound punk as hell. When we finished it, we were stoked, and we played it for our friends who surf, and they were pretty into it too. One of our friends knows Da Hui and played it for them, and they gave it the thumbs up. Since this friend of ours, Paul, makes movies, we asked if he could get them to make a video of the song with us. They agreed.
So it was on. We flew to Hawaii, paid for the video ourselves, and shot it in two days. The four Hui guys in the video are Johnny Boy Gomes, Kala Alexander, Sunny Garcia, and Makua Rothman. They're all world class surfers - in fact, Sunny won the world championship a couple years ago. You might also recognize Kala from movies like Blue Crush, and Makua surfed the biggest wave of the year last year (66 1/2 feet!). So these guys are the real deal. The video turned out great, thanks to Paul, and we sent it to surf shops and surf magazines. Which means, of course, that it's on the internet so I'm sure you can download the video and the song.
All in all, it was a great experience, and also inspiring to meet guys that are such awesome surfers. I'll tell webdude to put up the lyrics to this song so you guys can check out the full lyric scene. If some of it doesn't make sense, ask someone you know who speaks surf!
[Click here for Da Hui lyrics]
Dexter
Het klinkt allemaal heerlijk.
Ik moest echt lachen toen ik When You're In Prison hoorde.
Ik kan haast niet wachten tot 1 December!
quote:waar had je hem vandaan?
Op dinsdag 11 november 2003 17:11 schreef Jassie het volgende:
Ik had 'm, is wel erg stoer!Het klinkt allemaal heerlijk.
Ik moest echt lachen toen ik When You're In Prison hoorde.
Ik kan haast niet wachten tot 1 December!
Vind The Noose, Long Way Home, Head Around You en Never Gonna Find Me echt lekker nummers en toch heeft Spare Me The Details ook wel weer wat.
Verder vind ik dat dexter erg hard schreeuwt, niks mis mee op zich, maar volgens mij was dat nooit zo (af en toe maar)
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 11-11-2003 17:34]
quote:dit wisten we toch al?
Op dinsdag 11 november 2003 17:23 schreef mikezwet het volgende:
Nieuwe design van offspring.com : http://www.offspring.com/new/
quote:Oud.
Op dinsdag 11 november 2003 17:23 schreef mikezwet het volgende:
Nieuwe design van offspring.com : http://www.offspring.com/new/
quote:hahaha, sorry ik zag het vandaag pas
Op dinsdag 11 november 2003 17:32 schreef TIC het volgende:[..]
dit wisten we toch al?
quote:www.theoffspring.info
Op dinsdag 11 november 2003 17:22 schreef TIC het volgende:[..]
waar had je hem vandaan?
quote:en dat heb ik niet
Op dinsdag 11 november 2003 17:41 schreef Jassie het volgende:[..]
www.theoffspring.info
Je moet wel dat BobDown programma hebben.
vind het nog steeds een goed album, maar idd minder voor de offspring maar hard klinkt ie zoiezo lekker
ik ben hem alweer aant luisteren
Americana moet te overtreffen zijn, wordt niet makkelijk, maar moet lukken.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 11-11-2003 19:08]
quote:Wie zegt dat americana slecht is, zegt dat ook alleen maar omdat het een groot suc6 was. Beetje treurig.
Op dinsdag 11 november 2003 18:33 schreef TIC het volgende:
AMERICANA IS NIET SLECHTvind het nog steeds een goed album, maar idd minder voor de offspring maar hard klinkt ie zoiezo lekker
ik ben hem alweer aant luisteren
Americana is heel lekker.
Alleen Feelings vond ik een klote nummer van die cd. Ik heb nooit begrepen dat die op die cd deed.
* TIC vind dat het niks uitmaakt blink album was toch slecht kunnen we net zo goed dat topic vol posten
[Dit bericht is gewijzigd door TIC op 11-11-2003 19:20]
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:19 schreef TIC het volgende:
wij zijn echt goed bezig we beginnen zelfs over het offspring album in eht blink 182 - untiteld album
Maar ja, je moet het ook helemaal horen, en in goede kwaliteit natuurlijk.
The Noose, Race Against Myself, (Can't Get My) Head Around You en Lightning Rod lijken mij wel het lekkerst klinken so far.
Spare me the details lijkt mij een goede kandidaat voor een 2e single. Echt zo'n liedje dat het goed doet op TV.
P.S. Wat ik wel altijd een beetje stom vind, is dat de 2de zang ook door Dexter is gedaan. Klinkt zo vreemd, alsof er 2 Dexters staat te zingen. Laat dan gewoon Noodles en Greg K. dat inzingen. Als ze live spelen moet dat toch gebeuren.
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 11-11-2003 19:31]
quote:ik zat net staring at the sun luisteren en daar is dubbel van dexter ook te horen (of have you ever een van die 2).
Op dinsdag 11 november 2003 19:23 schreef smash789 het volgende:
Hmmmm... Zo super-enthousiast word ik niet van die 30 seconden stukjes...Maar ja, je moet het ook helemaal horen, en in goede kwaliteit natuurlijk.
The Noose, Race Against Myself, (Can't Get My) Head Around You en Lightning Rod lijken mij wel het lekkerst klinken so far.
Spare me the details lijkt mij een goede kandidaat voor een 2e single. Echt zo'n liedje dat het goed doet op TV.
P.S. Wat ik wel altijd een beetje stom vind, is dat de 2de zang ook door Dexter is gedaan. Klinkt zo vreemd, alsof er 2 Dexters staat te zingen. Laat dan gewoon Noodles en Greg K. dat inzingen. Als ze live spelen moet dat toch gebeuren.
The Noose: klinkt zeer goed, vet liedje een goeie opening idd
Long Way Home: just another Offspring song
Hit That: al bekend, maar ook zeer zeker goed
Race Against Myself: stevig song, maar hij klinkt erg goed
(Can't Get My) Head Around You: van het video'tje bekend, klinkt zeer goed, waarschijnlijk een van de betere
Worst hangover ever: Why Don't You Get Another WDYGAJ? Klinkt wel aardig
Never gonna find me: Klinkt wel goed
Lightning rod: lekker snelle song
Spare me the details: misschien popperig, maar klinkt erg grappig, zeker ook een kanshebber voor een single
Da Hui: al bekend maar hij blijft vet
When your in prison: zal hopelijk een soort Pay The Man worden die voor een cd gaat zorgen die over het half uur is.
Ik denk dat dit album beter is dan CO1, maar hij zal het denk ik niet halen bij de grote 3 (Ignition, Smash en Ixnay)
* TIC was klaar met de cd luisteren en kwam tot de conclusie toen hij de cd er uit haalde
[Dit bericht is gewijzigd door TIC op 11-11-2003 20:18]
quote:lol
Op dinsdag 11 november 2003 19:58 schreef TIC het volgende:
Ik begrijp de bovenkant van de cd van americanadacht dat dat gele zomaar iets was, maar tis een soort van een taart waar een stuk uit is en daaar ligt dan die peuk in omdat het amerikaans is roken en ranzig zijn
nu zie ik het ook pas.
20 dagen en dan hebben we hem in ons handen ).
quote:gelukig ben niet de enge die zo dom is
Op dinsdag 11 november 2003 20:24 schreef iDex het volgende:[..]
lol
nu zie ik het ook pas.
20 dagen en dan hebben we hem in ons handen).
quote:tja, ik heb die cd al jaren.
Op dinsdag 11 november 2003 20:32 schreef TIC het volgende:[..]
gelukig ben niet de enge die zo dom is
quote:dat gevoel had ik ook
Op dinsdag 11 november 2003 20:34 schreef iDex het volgende:[..]
tja, ik heb die cd al jaren.
![]()
quote:De tweede stem is Dexter, Noodles, Higgins, Jack Grisham (TSOL), Jim Lindberg (Pennywise)
Op dinsdag 11 november 2003 19:23 schreef smash789 het volgende:
En dat hebben ze wel eens eerder gedaan hoor tweede stem dexter laten meedoen, vooral met whoaaa-parts waar The Offspring bekend om staat. Zoals Staring At The Sun, daar hoor je Dexter ook 2x door elkaar.
quote:had ik het ook goed gehoord
Op dinsdag 11 november 2003 21:05 schreef Ixnay het volgende:[..]
De tweede stem is Dexter, Noodles, Higgins, Jack Grisham (TSOL), Jim Lindberg (Pennywise)
En dat hebben ze wel eens eerder gedaan hoor tweede stem dexter laten meedoen, vooral met whoaaa-parts waar The Offspring bekend om staat. Zoals Staring At The Sun, daar hoor je Dexter ook 2x door elkaar.
quote:ik kan je niet helpen heb het zelfde probleem, mischien komt er ooit een probleem voor deze chronische ziekte.... nog 20 dagen
Op dinsdag 11 november 2003 21:11 schreef Nitro_YE het volgende:
ik zit met een probleem, ik krijg het niet meer voor mekaar om windows media player te sluiten, het lukt me gewoon niet meer![]()
quote:maakt me geen ruk uit zolang het goed klinkt
Op dinsdag 11 november 2003 21:26 schreef smash789 het volgende:
Ja ik weet dat Dexter wel vaker de 2e stem zingt. Zoals ook in m'n eerdere post te lezen valt. Ik zeg alleen dat het eigenlijk best stom is.
Ik heb alle orginele cd's van Offspring nog nooit gebruikt!!!!
Ik heb altijd de mp3's gedownload (of geript) en die weer op cd gebrandt en die CD geluistert.
Meestal dus 2 albums (-1 of 2 nummers die ik dan weer op een ander album plakte) op 1 cd of gewoon allemaal nummers doormekaar.
Ik heb dus alle 6 de CD's van Offspring in puntgave kwaliteit
Ze zijn hooguit een paar keer uit de Jewelcase geweest om beter naar de opdruk van de cd te kijken of om te kijken of er misschien een klein krasje te vinden was op het cd oppervlak.
Op deze manier weet ik zeker dat ik altijd een goed exemplaar heb van alle Offspring songs (die uitgebracht zijn op CD)
Ik ga het met de nieuwe cd ook wel weer zo doen.
How's that voor Adoratie
quote:ik rag ze af koop ze opnieuw
Op dinsdag 11 november 2003 22:11 schreef Komakie het volgende:
Weet je wat ik ineens bedacht toen ik ging checken hoe dat nou zat met dat taart en die sigaret verhaal (ff kijken wat je precies bedoelde) ?????
Ik heb altijd de mp3's gedownload (of geript) en die weer op cd gebrandt en die CD geluistert.
Meestal dus 2 albums (-1 of 2 nummers die ik dan weer op een ander album plakte) op 1 cd of gewoon allemaal nummers doormekaar.Ik heb dus alle 6 de CD's van Offspring in puntgave kwaliteit
Ze zijn hooguit een paar keer uit de Jewelcase geweest om beter naar de opdruk van de cd te kijken of om te kijken of er misschien een klein krasje te vinden was op het cd oppervlak.Op deze manier weet ik zeker dat ik altijd een goed exemplaar heb van alle Offspring songs (die uitgebracht zijn op CD)
Ik ga het met de nieuwe cd ook wel weer zo doen.How's that voor Adoratie
quote:dus je hebt ze nog nooit op de echt goeie kwaliteit gehoord? haha lol
Op dinsdag 11 november 2003 22:11 schreef Komakie het volgende:
quote:Ohwjahwel hoor.
Op dinsdag 11 november 2003 23:05 schreef Nitro_YE het volgende:[..]
dus je hebt ze nog nooit op de echt goeie kwaliteit gehoord? haha lol
Ik heb ze in 320kbps op me PC staan
Alleen niet van de CD's die ik ooit in de winkel heb gekocht maar nu ik er over nadenk heb ik ze allemaal wel een keer van iemand richting me PC gekopieerd vanaf de orginele cd.
quote:OEPS, foutje, maar nu doen ze het wel
Op dinsdag 11 november 2003 22:16 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
Mike...die nummers van je site doen ut nie eg...
quote:patser
Op dinsdag 11 november 2003 23:18 schreef Komakie het volgende:[..]
Ohwjahwel hoor.
Ik heb ze in 320kbps op me PC staan
Alleen niet van de CD's die ik ooit in de winkel heb gekocht maar nu ik er over nadenk heb ik ze allemaal wel een keer van iemand richting me PC gekopieerd vanaf de orginele cd.
Misschien ligt het eraan dat ik zelf muziek maak, en eerst nog niet, maar ik weet niet
quote:Das toch punk?
Op woensdag 12 november 2003 12:57 schreef smash789 het volgende:
We weten allemaal dat Dexter vaak niet echt zuiver zingt.. Maar in The Worst Hangover Ever issut nog wel een graadje erger. Niet dat het me veel uitmaakt. Maar het viel me op.
quote:probeer van de bestanden is .mp4 te maken, dan werken ze wel. iig bij mij
Op woensdag 12 november 2003 10:27 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
uuhm zou je ze ook misschien in realplayer bestand kennen zetten?
bestanden weigeren in mn mediaplayer
quote:Gewoon ff Realalternative downloaden.
Op woensdag 12 november 2003 12:11 schreef smash789 het volgende:
Realplayer ZUIGT.
quote:ach... kijk een overgestapte blink fan
Op woensdag 12 november 2003 14:33 schreef koetjeboe het volgende:
stukjes van 30 seconden zijn ook nog wel een keer te onthouden natuurlijk
en ik ben niet overgestapt
quote:jaja, wees maar trots dat je in het goede topic bent beland.
Op woensdag 12 november 2003 17:29 schreef koetjeboe het volgende:
ow ja sjit, nou haal ik ik die stomme topics al door elkaar! Jullie schuld!en ik ben niet overgestapt
En gvd die Atom Willard is echt 'n tering gave drummer, vind m veel gaver als Ron. Veel meer "sensatie" BRILJANT>
quote:hmmm je kunt niet toevallig daar ergens een linkje van geven ofzo ????
Op woensdag 12 november 2003 18:18 schreef NRK het volgende:
Ik heb nu Hit That Live filmpje (jaja ik heb bronnen)
En gvd die Atom Willard is echt 'n tering gave drummer, vind m veel gaver als Ron. Veel meer "sensatie" BRILJANT>
*kucht iets over zijn mailadres in z'n profiel*
Wel kewl om Dexter en Noodles te zien surfen.
Je hoort het altijd wel maar toch wel gaaf dat ze het ook nog wel redelijk kunnen ook
Linkje? mzwetsloot@yahoo.com
quote:Maar volgens mij heeft NRK het over een live filmpje van Hit That, anders zouden ze atom niet gezien hebben, of ben ik nu heel blond?
Op woensdag 12 november 2003 20:20 schreef Ixnay het volgende:
Op www.offspring.com/new staat nu dat filmpje van "Recording Splinter" maar die hadden wij al lang.
quote:Ja, dat denk ik ook, maar daar had ik het dus niet over.
Op woensdag 12 november 2003 20:23 schreef mikezwet het volgende:[..]
Maar volgens mij heeft NRK het over een live filmpje van Hit That, anders zouden ze atom niet gezien hebben, of ben ik nu heel blond?
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje.
quote:mailt er nog iemand of niet
Op woensdag 12 november 2003 20:15 schreef TIC het volgende:
paul_d_g@hotmail.com, gimme, gimme, gimme,
quote:Hij staat op IRC, zegt NRK.
Op woensdag 12 november 2003 20:59 schreef TIC het volgende:[..]
mailt er nog iemand of niet
quote:Heb geen IRC
Op woensdag 12 november 2003 21:02 schreef Ixnay het volgende:[..]
Hij staat op IRC, zegt NRK.
[zomaar-ff]
ok mijn nog maar 19 dagen )
[/zomaar-ff]
quote:Klopt, ze spelen op een of ander feest.
Op woensdag 12 november 2003 21:37 schreef iDex het volgende:
ik las in de recenties ergens op een site. dat ze(de offspring) in de film idle hands op een school(in de film) spelen. toch maar eens kijken of ik die ergens op dvd kan krijgen[zomaar-ff]
ok mijn nog maar 19 dagen)
[/zomaar-ff]
Verder is die film niet echt super boeiend.
quote:ok goede reden om hem te kopen
Op woensdag 12 november 2003 21:55 schreef Jassie het volgende:[..]
Klopt, ze spelen op een of ander feest.
Dexter wordt nog vermoord.Verder is die film niet echt super boeiend.
quote:Ik had het eens geinstallerd en geprobeerd maar kwam er niet uit,had weer met poorten te maken ofzo (Direct huppeldepuo, mIRC ook geprobeerd maar zelfde prob) dus idd is html of ftp handiger
Op woensdag 12 november 2003 21:34 schreef Jassie het volgende:
IRC is opzich best handig, maar via een site is het makkelijker ja!
Iemand html linkje?
quote:Kap nu eens met dat gezeik om die warez.
Op woensdag 12 november 2003 22:06 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik had het eens geinstallerd en geprobeerd maar kwam er niet uit,had weer met poorten te maken ofzo (Direct huppeldepuo, mIRC ook geprobeerd maar zelfde prob) dus idd is html of ftp handiger
Iemand html linkje?
En dat de als ze zn kop vast maken is prachtig.
de site doet het lelijk bij opera...
quote:huh? wat bedoel je?
Op donderdag 13 november 2003 13:51 schreef iDex het volgende:
www.offspring.com/new kan je zien hoe de foto sectie eruit komt te zien met het nieuwe layout
de site doet het lelijk bij opera...
quote:op de site staat nu nog de link van de foto sectie naar: http://www.offspring.com/co1_pics.html
Op donderdag 13 november 2003 16:51 schreef Nitro_YE het volgende:[..]
huh? wat bedoel je?
en dat gaat er mischien: http://www.offspring.com/new/photos.htm zo uit zien
en zo ook met de tourdates: http://www.offspring.com/new/tour.htm
dat bedoelde ik eigenlijk
nog 18 daagies
[Dit bericht is gewijzigd door iDex op 13-11-2003 17:03]
Gaafgaafgaaf I know you wanna
Tis niet eens zo vals eigelijk en tis best hoog... dextah wordt beter
Dexters nieuwe gitaar is ook gaaf man
quote:Kan er niet ff gemaild worden
Op donderdag 13 november 2003 17:53 schreef emingee het volgende:
OMG DAT FILMPJE IS RELAXEDGaafgaafgaaf
I know you wanna
Tis niet eens zo vals eigelijk en tis best hoog... dextah wordt beter
Dexters nieuwe gitaar is ook gaaf man
je krijgt dat filmpje EENS toch wel te zien, net als dat je die cd toch EENS krijgt te horen.
quote:Ok mr. muzieknerdopperhoofd.
Op donderdag 13 november 2003 20:06 schreef Seborik het volgende:
Hey nerdjes, mag het nu weer over muziek.
Kijken jullie al een beetje uit naar het album ? IK WEL
Zo beter
quote:het is teninste ontopic
Op donderdag 13 november 2003 21:18 schreef crN het volgende:
Wie niet hier?
ik hoop dat ze daarin toch een mooie afsluiter maken. op de meeste cd's vind ik ze met goede nummers afsluiten.
s/t -> kill the president
ignition -> forever and a day
smash -> smash
ixnay -> change the world
americana -> pay the man
co1 -> huck it
quote:Opperhoofd.... pas op dalijk krijg je nog een ban.
Op donderdag 13 november 2003 20:12 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ok mr. muzieknerdopperhoofd.
quote:Mijn favoriet is ook The Noose, maar ik vind hem neit echt op Meaning Of Life lijken, meer iets als Have You Ever.
Op donderdag 13 november 2003 21:58 schreef mikezwet het volgende:
The Noose is mijn favoriet tot nu toebeetje meaning of life achtig
Maar Head Around You is ook een van de betere nummers. Samen met The Noose de beste nummers van Splinter zover ik dat kan horen in die 30 seconden.
En het stukje dat in de Da Hui video zit is When you're in prison, er staan namelijk nergens credits voor het nummer en klinkt hetzelfde en als het net zoiets is als Pay The Man dan zit er een flink stuk voor.
quote:Dat is Race against myself.
Op donderdag 13 november 2003 23:10 schreef Ixnay het volgende:
En dat rustige stukje wat in dat filmpje "The Offspring in The Studio" (die nu ook op de officiële site staat), wat na Head Around You komt, is dat nou Race Against Myself?
quote:idd dat is wel jammer, volgens mij is dat ook een van de mindere van het album.
Op donderdag 13 november 2003 23:21 schreef smash789 het volgende:
Never Gonna Find Me heeft een héle erge 'CO1-feel' vind ik.
Verder vind ik (Can't Get My) Head Around You de beste
quote:Ik vind Never gonna find me juist een heel erg nummer wat zo op Smash zou kunnen staan.
Op donderdag 13 november 2003 23:21 schreef smash789 het volgende:
Never Gonna Find Me heeft een héle erge 'CO1-feel' vind ik.
quote:Geen idee, Josh van offspringvideos.com stuurde me een mailtje dat iemand het concert aan het rippen was en hij zou me mailen als ie meer wist, een vriend van hem (scott) vertelde me dat ook al, dus
Op vrijdag 14 november 2003 10:35 schreef NRK het volgende:
welk concert? die secret shows? of welke? zo ja, wanneer? welke dag? waar? etc? want ehhhh ja je maakt me nu wel heel benieuwd
quote:Ok, cool, in januari zijn geen festivals.
Op vrijdag 14 november 2003 16:09 schreef crN het volgende:
Januari komen ze weer naar Europa.
quote:013 013 013
Op vrijdag 14 november 2003 18:27 schreef mikezwet het volgende:
Melkweg melkweg melkweg
quote:Is niet erg, als ze maar minstens 1 echt concert geven in Nederland.
Op vrijdag 14 november 2003 18:43 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
melkweg melkweg...
maar zomerfestivals willen ze ook doen in europa stond in een journal van dex..
quote:ssssjt, dadelijk hoort seborik het
Op vrijdag 14 november 2003 21:55 schreef NRK het volgende:
on topic? waar blijven die live videos?
Hoe meer ik Splinter luister, hoe beter hij wordt, niet te geloven.
My favorites so far:
The Noose
Never gonna find me
Lightning Rod
Spare me the details
Long Way home
FUCK, alles goed
quote:t h e o f f s p r i n g p u n t i n f o
Op vrijdag 14 november 2003 12:42 schreef mikezwet het volgende:[..]
Geen idee, Josh van offspringvideos.com stuurde me een mailtje dat iemand het concert aan het rippen was en hij zou me mailen als ie meer wist, een vriend van hem (scott) vertelde me dat ook al, dus
20 min uit me slaap gehouden met downloaden, ais het alleen het interview, morgen ff kijken of "Jesus" de rest erop heeft gezet, Goedennacht
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 15-11-2003 00:17]
quote:Snap er niks van, volgens mij is ie nog in aanbouw, jammer als alle oude posts verloren zouden gaan trouwens
Op vrijdag 14 november 2003 22:54 schreef crN het volgende:
Lelijk nieuw forum btfw.
Zou Hit That nou al uit zijn? Volgende week toch al wel?
quote:ik heb die in een betere kwaliteit op mijn pc staan, zijn volgens mij nog geen eens echte trompetten enzo dus niet echt boeiend
Op zaterdag 15 november 2003 00:45 schreef Jassie het volgende:
http://www.offspring.com/audio/kids_usc.aif
Klinkt wel grappig.
quote:Tivoli Tivoli Tivoli!!!!
Op vrijdag 14 november 2003 18:31 schreef Ixnay het volgende:[..]
013 013 013
Dan kan ik na afloop naar huis kruipen
En weet ik zeker dat ik kaarten heb
Maar ehm... ik gok eigenlijk nog steeds een beetje op de HMH.
En eigenlijk zit ik daar nog niet echt mee ook. Ik wil gewoon Offspring zien en waar dat is maakt me niet zo veel uit
Dexter had weer een geweldige broek aan
Atom is wel kewl dacht ik zo. Maar hoe zit het nou met de vaste drummer???
Het wordt toch wel handig om een vaste te hebben want Atom is niet de uiteindelijke drummer volgens mij of wel
quote:Hijs de nieuwe officiële drummer. Ik denk wel de uiteindelijke.
Op zaterdag 15 november 2003 14:31 schreef Komakie het volgende:
hehe ik heb net die video van Hit That live gedownload.Dexter had weer een geweldige broek aan
Atom is wel kewl dacht ik zo. Maar hoe zit het nou met de vaste drummer???
Het wordt toch wel handig om een vaste te hebben want Atom is niet de uiteindelijke drummer volgens mij of wel
quote:Jah gezegt zeker? ik had noodles nick geprobeerd maar bestond al GregK niet
Op zaterdag 15 november 2003 16:18 schreef iDex het volgende:
lol, ik heb op het forum de nickname Dexter aangevraagden ik heb al een Pm gehad waarin iemand vroeg of ik dexter holland was lol
quote:Ik heb hem ook eindelijk, en ik moest een beetje aan UB40 denken toen ik zoveel bandleden zag en dat ting ting ting continu hoorde
Op zaterdag 15 november 2003 14:31 schreef Komakie het volgende:
hehe ik heb net die video van Hit That live gedownload.Dexter had weer een geweldige broek aan
Net als Original prankster en Pretty fly bij TOTP vind ik dit optreden een beetje soft, komt door het nummer, ik bedoel het is niet echt dat je zegt cooooooool. Maar toch leuk om ze weer te zien spelen
En natuurlijk dan aan degene die hem heeft geript en hem aanbied
Kijk ook al die breezers weer eens vooraan staan :') die er eigenlijk staan voor sum41 of good charlotte oid
quote:Is het filmpje al verder vesprijd dan IRC?
Op zaterdag 15 november 2003 16:59 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik heb hem ook eindelijk, en ik moest een beetje aan UB40 denken toen ik zoveel bandleden zag en dat ting ting ting continu hoorde
Atom is idd wel wat levendiger als Ron Welty maar ron was ok, hield zich altijd wat meer op de achtergrond net al GregK, atom zal waarschijnlijk wat meer zeggen in intervieuws ect.Net als Original prankster en Pretty fly bij TOTP vind ik dit optreden een beetje soft, komt door het nummer, ik bedoel het is niet echt dat je zegt cooooooool. Maar toch leuk om ze weer te zien spelen
En natuurlijk dan aan degene die hem heeft geript en hem aanbiedKijk ook al die breezers weer eens vooraan staan :') die er eigenlijk staan voor sum41 of good charlotte oid
Enne ik wil ook van die vage dexter broeken man... waar zou ik die kunnen halen
quote:denk ik ver mee eens, en ja Atom zal ook wel geen interviews doen omdat hij er ook niet zo lang bij is, want hij kan niet mee praten over de Smash tijd ofzo.
Ik heb hem ook eindelijk, en ik moest een beetje aan UB40 denken toen ik zoveel bandleden zag en dat ting ting ting continu hoorde
Atom is idd wel wat levendiger als Ron Welty maar ron was ok, hield zich altijd wat meer op de achtergrond net al GregK, atom zal waarschijnlijk wat meer zeggen in intervieuws ect.Net als Original prankster en Pretty fly bij TOTP vind ik dit optreden een beetje soft, komt door het nummer, ik bedoel het is niet echt dat je zegt cooooooool. Maar toch leuk om ze weer te zien spelen
En natuurlijk dan aan degene die hem heeft geript en hem aanbiedKijk ook al die breezers weer eens vooraan staan :') die er eigenlijk staan voor sum41 of good charlotte oid
quote:Vraag het hem.
Op zaterdag 15 november 2003 19:11 schreef emingee het volgende:
Enne ik wil ook van die vage dexter broeken man... waar zou ik die kunnen halen
quote:Het was een Zweedse awards show of zoiets, die girls waren er echt niet voor The Offspring.
Op zaterdag 15 november 2003 19:33 schreef =HellFire= het volgende:
Breezer girls ala sum41 en GC bij Offspring? Kinky ja...
ps. sinds wanneer luisteren die breezer gevallen naar Sum 41 en GC?
quote:Het breezer equivalent van de alto;s... zeg ik dat goed.. hmm... of andersom.
Op zaterdag 15 november 2003 19:43 schreef Ixnay het volgende:[..]
Het was een Zweedse awards show of zoiets, die girls waren er echt niet voor The Offspring.
ps. sinds wanneer luisteren die breezer gevallen naar Sum 41 en GC?
IIG, de alto'breezer'-versie. Maar dat is oud nieuws en niet leuk meer om over te discussieren, net zo corny als de wat is punk discussie of help m'n vriendin is zwanger wat nu? topics.
quote:Ik had het al eerder gezegt: t h e o f f s p r i n g p u n t i n f o
Op zaterdag 15 november 2003 19:08 schreef TIC het volgende:[..]
Is het filmpje al verder vesprijd dan IRC?
quote:maar ik heb niet zo'n b o b f i l e d i n g e s
Op zondag 16 november 2003 10:51 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik had het al eerder gezegt: t h e o f f s p r i n g p u n t i n f o
Daar staat ie, met de intervieuws van MTV2 (2 van de 5 delen, rest volgt later)
Jim & Jack van Pennywise en TSOL zingen backups mee op The Noose en Da Hui. ()
Het lijkt er ook op dat Atom Willard de nieuwe drummer is.
Dexter Holland: vocals, guitar
Noodles: guitar
Greg K: bass
Atom Willard: drums
En Dexter zegt dat hij nog een tijdje wil doorgaan om een nieuwe generatie fans te "verwerven".
quote:Dat stond er al langer op.
Op zondag 16 november 2003 12:44 schreef crN het volgende:
De timeline op Offspring.com lijkt te zijn vernieuwd.Jim & Jack van Pennywise en TSOL zingen backups mee op The Noose en Da Hui. (
)
Het lijkt er ook op dat Atom Willard de nieuwe drummer is.
Dexter Holland: vocals, guitar
Noodles: guitar
Greg K: bass
Atom Willard: drumsEn Dexter zegt dat hij nog een tijdje wil doorgaan om een nieuwe generatie fans te "verwerven".
![]()
quote:Eerst toen die timeline erop werd gezet, stond er een link in naar die BIO, en dat was die page.
Op zondag 16 november 2003 14:09 schreef crN het volgende:
Maakt niet uit, heb het zelf net gezien, mochten er anderen zijn die het niet hebben gezien, dan weten die het nu.
quote:
Eerst toen die timeline erop werd gezet, stond er een link in naar die BIO, en dat was die page.
quote:.
Op zondag 16 november 2003 14:09 schreef crN het volgende:
Maakt niet uit, heb het zelf net gezien, mochten er anderen zijn die het niet hebben gezien, dan weten die het nu.
quote:Ik vind al die awardshows en die televisiedingetjes sowieso helemaal nix.
quote:hey halooo das praten over warez!!!! dat mag niet hoor
Op zondag 16 november 2003 23:36 schreef Nitro_YE het volgende:
open Windows media player, druk daar op openen en open op die manier het bestand.
als dat niet lukt veranderen de extentie van het bestand naar .mpg dat opent ie hem automatisch in WMP das misschien handiger.
Verder hou ik mijn mond weer voordat we weer voor een stelletje nerds worden weg gezet.
*maakt een corrigerend vingertje
quote:well mister, stick that finger right up your
Op zondag 16 november 2003 23:52 schreef Komakie het volgende:[..]
*maakt een corrigerend vingertje
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[Dit bericht is gewijzigd door crN op 17-11-2003 20:00]
quote:13 dagen zelfs.
Op maandag 17 november 2003 09:44 schreef crN het volgende:
Nog 23 dagen.xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Over 2 weekjes hebben we hem.
Neocon:
We won't be -???-
We'll go on
We will fight
We will not compromise
We will never lose to you
The Noose:
-???-
the best of our intentions and compassions are in place
-???-
the noose is falling
I know my friends are crawling
the noose is falling
and enemies are rising
the truth has fallen
-???-
the noose is falling
and enemies are rising
traces of yesteryear are burning in the dust
Your -???- are reminders of naievity and trust
-???-
Long Way Home:
hey, hey, like fragments of a broken mind
hey, hey, -???-
hey, hey, the search is not a waste of time
-???-
away, away, my head -???-
away, away, the road ahead is all I feel
away, away, the only thing about life that's real
take this long way home
the long way home
the long way home
the long way home
Race Against Myself:
'cause I can run
push as hard as anyone
still, there's nothing for me
and I wait
I tried, hard as I can
and I need
I take up all I can stand
and I fall
But I'm running a race against myself
(Can't Get My) Head Around You
don't mess with me
I'll never really know
and still we're going under -???- you
I can't get my head around you
-???-
The Worst Hangover Ever
crawling to the bedroom again
it hurts so bad that I'll never gonna drink again
and by my seventh shot, I was invincible
I would've never thought, I'd be this miserable
^ woehoe! deze heb ik helemaal
Never Gonna Find Me
-???-
you may think that you are one
-???-
I escape the hole in one
-???-
I can feel it when you're pushing me
by this time -???- tomorrow -???-
never gonna find me
never gonna find me
well, we don't even -???-
Lightning Rod
All my -???-
Blown away
I am waiting
like a -???- in bloom/blue
Not forever in this storm of life
My intentions, like -???-
-???-
Spare Me The Details
why must I be the one who has to know
I'm not the one who messed up big time
so spare me the details, if you don't mind
now I can understand, the things you wanna tell me
think they're gonna help me open up my eyes
but the play I play, makes me wanna lose it
everytime you do it, man it turns the knife...
When You're In Prison
pick up the phone
someone will be waiting there for you
when you're in prison, be sure to stay awake
alway lay up on your bed
when you're in prison, be sure to stay awake
keep you for my...
[Dit bericht is gewijzigd door smash789 op 17-11-2003 13:16]
quote:When you're in prison:
Op maandag 17 november 2003 11:48 schreef smash789 het volgende:
Worst hangover ever:
Crawling to the bathroom again
Het gaat over een gevangenis en de gore spelletjes die het schorum met elkaar speelt dus.
[Dit bericht is gewijzigd door crN op 17-11-2003 16:41]
We gaan morgen ff The Noose opnemen (wij als in Excessum )
[Dit bericht is gewijzigd door NRK op 17-11-2003 17:18]
quote:Je weet niet eens hoe het hele nummer gaat, hoe kun je het dan opnemen?
Op maandag 17 november 2003 16:39 schreef NRK het volgende:
Jep, tis back, enne, nice gedaan hoor (:We gaan morgen ff The Noose opnemen (wij als in Excessum
)
Edit: je bent gewoon dom, of je doet het, want je weet zelf net zo goed, dat ik daarmee gewoon dat korte stukje bedoel
[Dit bericht is gewijzigd door NRK op 17-11-2003 20:00]
quote:Ik heb er eentje zonder, wil er ook eentje met Kill The President!
Op maandag 17 november 2003 20:03 schreef LG_Konjo het volgende:
ik heb trouwens de hoop op een een s/t-exemplaar met kill the president opgegeven en ga er gewoon maar 1 zonder bestellen.
quote:heb hem eigelijk nog nooit zonder gezien
Op maandag 17 november 2003 20:12 schreef Jassie het volgende:[..]
Ik heb er eentje zonder, wil er ook eentje met Kill The President!
Gewoon goed doorzoeken.
quote:Ok, dus jullie gaan gewoon een stukje van 30 seconden opnemen, dat kan.
Op maandag 17 november 2003 19:58 schreef NRK het volgende:
Heb ik gezegd dat we het hele nummer opnemen?Edit: je bent gewoon dom, of je doet het, want je weet zelf net zo goed, dat ik daarmee gewoon dat korte stukje bedoel
Alle nummers van the offspring in winamp en shuffelen maar.
Change the world, Nothing for something, Americana, Dirty magic, No brakes, LAPD, No Hero heeeeeeeeeeeeeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |