Een collega wil gaan glaasje draaien en is hier behoorlijk serieus over. Maar ik ben bang dat ze de gevaren niet in ziet. Dus ik ben nu wat op internet aan het zoeken naar goede redenen om het NIET te doen.
Zelf geloof ik in het bestaan van geesten en met glaasje draaien is de kans heel groot dat je boze geesten hier heen haalt.
Als ze een goed medium erbij heeft vind ik het niet erg om te doen, maar om het nu met z'n 2en te doen vind ik persoonlijk behoorlijk link.
Ik ben bang als ik haar er niet vanaf praat dat ze wel iemand anders vind die met haar gaat glaasje draaien. Met alle gevolgen van dien.
Respect voor de doden.
Wie kan mij helpen.
quote:Doe het dan en aanvaar de ervaring
Op maandag 10 november 2003 19:46 schreef WebVoice het volgende:
k zie geen redenen om 't niet te doen
quote:Ga lekker je gang maar als het fout gaat kom dan niet aanzeiken dat je huilie moet.
Op maandag 10 november 2003 19:50 schreef spookie het volgende:[..]
Doe het dan en aanvaar de ervaring
![]()
quote:Ik heb het ongeveer 15 keer gedaan. Er is nog nooit iets vreemds gebeurd.
Op maandag 10 november 2003 19:50 schreef spookie het volgende:[..]
Doe het dan en aanvaar de ervaring
![]()
En het is om een collega te overtuigen om het NIET te doen
quote:Zeik op man.
Op maandag 10 november 2003 20:01 schreef AMADEUZ het volgende:En het is om een collega te overtuigen om het NIET te doen
quote:Bewoog het glaasje niet dan?
Op maandag 10 november 2003 19:57 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik heb het ongeveer 15 keer gedaan. Er is nog nooit iets vreemds gebeurd.
quote:Deze had ik via Google al gevonden. meer is natuurlijk altijd mooi mee genomen.
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef Saleheim het volgende:
Ik zou hem dit laten lezen. Vind dit persoonlijk nog een behoorlijk milde tekst maar ik hoop dat het hem aan het denken zet. Succes!http://www.st-jeanne.nl/page24.html
@Furby zeik lekker zelf op als je niet serieus kunt reageren.
quote:wat vind jij vreemd ?
Ik heb nu al een heel dik paket met verhalen over glaasje draaien. Geen 1 is positief. Dat zegt al meer dan genoeg.
quote:nou ja, vreemd... je communiceert met geesten via een bord (ouija dan) dat vind ik vreemd zat. Maar idd, ik heb ook nog nooit echt iets negatiefs meegemaakt. Als je het zelf maar in de hand houdt. Als je gaat beginnen met; knock knock who's there, met de stemming te keten, dan vraag je er gewoon om.
quote:Overtuigend artikel.
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef Saleheim het volgende:
Ik zou hem dit laten lezen. Vind dit persoonlijk nog een behoorlijk milde tekst maar ik hoop dat het hem aan het denken zet. Succes!http://www.st-jeanne.nl/page24.html
Laat iemand mij eens 1 goeie reden geven waarom het aannemelijk is dat de "geest" voortleeft na de dood. Wishful thinking misschien?
quote:Het enige juiste antwoord.
Op dinsdag 11 november 2003 01:06 schreef Najra het volgende:
Het levert extra vuile vaat op.
quote:Ik heb het ook meerdere malen geprobeerd. Waaronder in een toren in een eeuwenoud klooster. Daar zouden toch wel geesten moeten zijn hadden we gehoopt. Maar er is nooit of te nimmer iets vreemds of überhaupt iets gebeurd. Ach ja, we zullen wel iets fout gedaan hebben.
quote:ja, je hebt minstens 1 persoon nodig die boel nept en dus dingen gaat manipuleren.
Op dinsdag 11 november 2003 01:14 schreef Vibromass het volgende:
Ach ja, we zullen wel iets fout gedaan hebben.
Moet ik een hele avond gaan besteden aan glaasjedraaien en dan even op het forum posten dat ik nog steeds leef en dat er geen fuck gebeurt is? Of kom je dan met een ander artikel geschreven door een of andere leipo die er wel een vreemde ervaring mee had?
Wat voor creepy ervaringen heb jij er dan wel niet mee gehad?
quote:Een medium hadden wij er niet bij, nee..
Op dinsdag 11 november 2003 01:22 schreef damster het volgende:[..]
ja, je hebt minstens 1 persoon nodig die boel nept en dus dingen gaat manipuleren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |