quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dat zou nog eens memorabele TV zijn eigenlijk...
het is natuurlijk ook een prachtmoment voor een gag. Je dumpt een neplijk in het water wat je op de bodem van het water vastmaakt. Je gaat er zelf in duikerpak bijzwemmen, zodra die boot er aan komt laat je dat lijk omhoogdrijven, snel wegzwemmen ivm de schroef en heel Nederland heeft een intocht om nooit te vergeten
Shit, erg flauw dude.
quote:dus als ik het goed begrijp zijn ze in het stikdonker een boot die niet van hun is opgeklommen en uit angst om gepakt te worden inderhaast weggevlucht zonder op elkaar te letten?
Op maandag 10 november 2003 16:33 schreef Waxxer het volgende:
ja het klinkt ongeloofwaardig maar het is dus echt waaren ik heb er zo'n dubbel gevoel bij... aan de ene kant haha stel je voor, maar aan de andere kant zie ik hoe die collega ermee zit en de verhalen hoe heel veel mensen zich ermee bezig houden.. die jongen is van een boot afgevallen waar hij met een vriend opgeklommen was... ze waren dus op een boot gegaan met zijn 2'en en dachten iets te horen, toen zijn ze snel weggerend, maar een van hen was dus opeens weg, en die ander dacht: hij is vast al naar huis, na een tijdje. Maar hij was nooit thuisgekomen en alleen zijn schoenen zijn teruggevonden... dat is gewoon zoooo kut als je dat meemaakt...
maar het lijkt me ook een ramp als zijn lichaam naar boven komt, de politie had gezegd dat dat na ong twee weken gebeurt...
en jullie vragen je nog af hoe zoiets heeft kunnen gebeuren
met alle respect hoor maar dit is toch echt een gevalletje 'eigen schuld dikke bult' het is natuurlijk tragisch voor die collega van je en voor de familie van het slachtoffer maar als je niet normaal kunt doen, blijf dan gvd binnen!
anyways ik zou er niet al te bang voor zijn dat het lijk alsnog boven komt drijven, als er al anderhalve week naar gezocht wordt dan zal een schip wat aan de overkant toevallig aanmeert niet de doorslag geven denk ik anders hadden ze vorige week al een dergelijk schip aangemeerd daar om te kijken wat er gebeurt, hij zal wel ergens aan zijn blijven hangen of hij is weggedreven.
maja rip enzo blijft een trieste zaak
quote:lol Zwolle een stad om nooit te vergeten..
Op donderdag 13 november 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dat zou nog eens memorabele TV zijn eigenlijk...
het is natuurlijk ook een prachtmoment voor een gag. Je dumpt een neplijk in het water wat je op de bodem van het water vastmaakt. Je gaat er zelf in duikerpak bijzwemmen, zodra die boot er aan komt laat je dat lijk omhoogdrijven, snel wegzwemmen ivm de schroef en heel Nederland heeft een intocht om nooit te vergeten
wat dan natuurlijk gepresenteerd wordt door onze nationale hakkelaar Philip Freriks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |