Denken jullie dat Utrecht naar de 3e ronde gaat? Ik hoop het iig wel, maar het zal moeilijk worden...
25% kans denk ik, ik ga in ieder geval naar Auxerre toe de 27e.
Ook ik ben in Auxerre te vinden op 27ste november...
quote:*terugvindtpost
Op maandag 10 november 2003 18:58 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ze een grote kans hebben. Niks te verliezen. Als ze met lef spelen en ergens een doelpunt erin frommelen. Ik zet 70 procent op Utrecht.
Nou SCH ik vind het een gewaagde zet van je
Ik denk aan een 55-45 kansen verhouding eerlijk gezegd
hehe lekker neutraal
quote:Meneer SCH heeft dit keer gelijk!
Op maandag 10 november 2003 18:58 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat ze een grote kans hebben. Niks te verliezen. Als ze met lef spelen en ergens een doelpunt erin frommelen. Ik zet 70 procent op Utrecht.
quote:Wat een positivisme uit het SCH-kamp zeg
Neemt het gejuich vanuit de Galg je in haar magische greep ?
quote:Volgens mij is het gewoon redelijk realistisch. Ik vond die Fransozen niet meevallen, Utrecht heeft helemaal niks te verliezen en kan profiteren van de zenuwen en de druk van de tegenpartij. Ik neem aan dat er iets meer dan 13 supporters meegaan, dus waarom zou het niet zo lopen. Bovendien hoop ik het oprecht.
Op maandag 10 november 2003 20:51 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Wat een positivisme uit het SCH-kamp zeg
Neemt het gejuich vanuit de Galg je in haar magische greep ?
Maar is het niet beter om de bommengooier aan te geven, dan is dat net ook niet meer nodig.
quote:De FC denkt aan 1.000 extra kaarten genoeg te hebben, wedden dat die ook binnen 10 minuten weg zijn ? Ik ga gewoon in Auxerre een kaartje kopen, lekker tussen de stokbroden zitten....
De kaarten voor de uitwedstrijd zijn nu al weken uitverkocht (1100 stuks) er zijn druk onderhandelingen bezig om meer kaarten te krijgen! Er zullen veel supporters op eigen vervoer gaan zonder kaartje en die daar alsnog proberen te krijgen..........
FC Utrecht praat met Tanghe
Van onze sportredactie
UTRECHT - Martin Sturkenboom zit vanmiddag om de tafel met de Belgische voetbalmakelaar Willy Hox.
De algemeen directeur ad interim van FC Utrecht en de zaakwaarnemer van Stefaan Tanghe praten over een verlengd verblijf van de middenvelder bij FC Utrecht. ,,Ik neem aan dat we praten over blijven,'' aldus Sturkenboom.
De club loopt al langer met het idee de overeenkomst te verlengen met Tanghe, die aan zijn vierde seizoen in Galgenwaard bezig is. Het contract met de Belg loopt aan het eind van het seizoen af en de club heeft weliswaar een eenzijdige optie voor nog een seizoen, maar als FC Utrecht die optie licht, drukt Tanghe wel heel zwaar op de begroting. Vandaar dat wordt gesproken over een geheel nieuwe verbintenis voor mogelijk drie seizoenen.
Sturkenboom voert de besprekingen omdat technisch directeur Han Berger per 1 november zijn ontslag heeft ingediend. Voor welke periode Sturkenboom die taken waarneemt, wil hij nog niet kwijt. ,,Begin december komt de Raad van Commissarissen weer bij elkaar. Daarvoor nog wil ik adviseren over de invulling van het takenpakket van Berger. Gaan we door met een technisch directeur of kleden we de functie anders aan? Ook wil ik dan laten weten wat mijn eigen plannen zijn.''
FC Utrecht heeft inmiddels zo goed als zeker afscheid genomen van Sigmundur Kristjansson. De IJslander van Jong FC Utrecht, die een deel van de voorbereiding meetrainde met de A-selectie, heeft heimwee en keerde inmiddels terug naar IJsland. Sturkenboom: ,,Mondeling zijn we akkoord de overeenkomst op te zeggen, maar Kristjansson is pas definitief weg als ook de handtekeningen zijn gezet.''
Sturkenboom toonde zich wel verheugd over de medewerking van burgemeester Annie Brouwer aan het aanvangstijdstip van de bekerwedstrijd tegen RKC. De datum 17 december was al bekend. Maar ook met de aftrap om 20.00 uur is FC Utrecht zeker niet ontevreden. ,,Als club zijn we de burgemeester zeer erkentelijk,'' zegt Sturkenboom.
Verder is nog niet bekend of FCUtrecht voor de uitwedstrijd van Auxerre de beschikking krijgt over duizend extra kaarten. FC Utrecht heeft die kaarten voor de returnwedstrijd in de tweede ronde van het UEFA-cuptoernooi gevraagd omdat de vraag naar plaatsbewijzen groot was na de 0-0 van afgelopen donderdag in Galgenwaard. De eerste 1.100 plaatsbewijzen waren in recordtijd uitverkocht
quote:Nou nog een normale keeper en FCU is WEER rijp voor een jaartje Europa !!!
Op woensdag 12 november 2003 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Tanghe MOET blijven, met afstand de beste voetballer van onze FC, en de aanvoerder voor de komende jaren IMO
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 12-11-2003 14:14]
Paulus Roiha heeft zondag in Houston met Finland de oefeninterland tegen Honduras gewonnen.
De aanvaller van FC Utrecht begon in de basis en werd 22 minuten voor tijd vervangen door Mika Kottila van HJK Helsinki. Roiha kwam zelf niet tot scoren, maar Finland won wel in de Verenigde Staten: 2-1.
Alle treffers in het Robertson Stadion in Houston vielen na rust. De Finnen loerden vooral op de counter tegen het snelle en technisch vaardige Honduras. Finland kwam na een uur spelen op voorsprong, nadat een vrije trap van Mika Nurmula door Teemu Tainio achter de doelman van Honduras gewerkt werd. Acht minuten later stond opnieuw Nurmula aan de basis van de tweede Finse treffer die gescoord werd door Rami Hakanpää. Door hevige regenval en onweer moest de wedstrijd overigens lange tijd stilgelegd worden.
Finland heeft zich niet geplaatst voor het EK in Portugal. Bondscoach Antti Muurinen bereidt zich met een vernieuwde, jonge selectie alvast voor op de kwalificatiereeks voor het WK in 2006. Woensdag oefent Roiha, die na zijn lange blessureperiode weer wedstrijdritme op moet doen, met Finland in Mexico tegen Costa Rica.
Bron: fcutrecht.nl
Beide ploegen slaagden er niet in het publiek te vermaken. Het hoogtepunt van de eerste helft was een strafschop van Hesp, die gekeerd werd door Ponk. Het was alweer de derde keer dit seizoen dat de FC-doelman daarin slaagde.
Na rust kwam de thuisploeg toch op 1-0 door een kopbal van Youssouf. FC Utrecht zocht daarna meer de aanval, wat leidde tot de gelijkmaker van Van de Haar en de uiteindelijk terechte eindstand.
quote:Zal zeker wel lukken.
Op dinsdag 25 november 2003 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Veel plezier!!
quote:Is het weer te beluisteren op Radio M?
Op dinsdag 25 november 2003 23:26 schreef Eilanden het volgende:
Veel plezier!!Ik zal m'n longen kapotschreeuwen voor de TV
quote:Tuurlijk is het te beluisteren op Radio M
Op woensdag 26 november 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Is het weer te beluisteren op Radio M?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |