abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14525362
Mien waarom open je nog dit soort topics.
Je krijgt toch steeds hetzelfde te horen. En je doet er niks mee...

Wat had je nou verwacht van dit topic????

maandag 10 november 2003 @ 14:50:57 #77
28560 toska
Let's All Chant
pi_14525363
Ze luistert toch niet.
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_14525372
Waarom heb je toch zo'n zelfmedelijden?
pi_14525389
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:50 schreef Riann het volgende:
Mien waarom open je nog dit soort topics.
Je krijgt toch steeds hetzelfde te horen. En je doet er niks mee...

Wat had je nou verwacht van dit topic????

* Logician lurkt al een poosje mee, en vraagt zich het zelfde af ...
pi_14525407
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:51 schreef Logician het volgende:

[..]

Omdat zij ons uiteraard van ons ongelijk moet overtuigen...
pi_14525440
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:28 schreef nossio het volgende:
Korte opsomming;
wanhopig op zoek
makkelijk doelwit
blijft losers aantrekken
Mien naar de klote
Kind doet niet echt terzake..als Mien maar gelukkig is

Iemand zei het ooit is heel pakkend;
vooral doorgaan

Ik hou van mijn zoontje! Jij kan niet in mijn hart kijken!
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin
  maandag 10 november 2003 @ 14:53:56 #82
28560 toska
Let's All Chant
pi_14525441
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:51 schreef Logician het volgende:

[..]

Ze verwacht iig dat er iemand met haar meeleeft , iemand die zegt dat het het allemaal heel erg voor haar is en dat zij er niet schuldig aan is.

Alles buiten jezelf blijven plaatsen dan hoef je er ook geen verantwoordelijkheid voor te dragen.

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_14525447
zo zie je maar weer...niet druk maken als je nog niks zeker weet!
pi_14525468
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:53 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin

Tel het aantal keer "ik"...
  maandag 10 november 2003 @ 14:55:13 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14525479
Mien, 3 dagen terug was het ineens weer aan, ik bedoel: n'est pas gezond que tu doet... Alles op een rijtje zetten, voor jezelf is dat heel belangrijk (ik ken het gevoel en verdenk mezelf ook van Borderline, maar het moet niet zo zijn dat borderline je excuus wordt om een troep van je leven te laten worden...)

Een kind kan idd wel wat overleven, maar op een gegeven moment zou iets van stabiliteit geen kwaad kunnen... Liever alleenwonend en een stabiel gezin vormen met zijn 2en dan elke 5 weken aan-uit....

Sorry dat ik het zo moet brengen, maar duidelijkheid kent geen omweg.

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_14525483
Yo, hier spreekt uw brommende mod! Het is geen bash topic hier! Tegengas is imo hier in noodzakelijk, maar let op je woorden.

( uitdrukking: schoen, aantrekt, past, enz enz)

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_14525496
quote:

[..]

Ga je niet verschuilen achter je kind, Mien.
Dat is meer dan laf.
Eenoudergezinnen kunnen prima functioneren, mits de betreffende ouder een veilig en liefdevol klimaat weet te scheppen, en dat is waar jij nu mee bezig zou moeten zijn.
Dus hou je benen bij elkaar en ga aan jezelf werken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_14525499
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:40 schreef imago het volgende:

[..]

Ojah? Waarom loop je dan op je weblog af te geven op de mensen in dit topic? Beweer je dat mensen hier vinden dat je geen vriend mag krijgen vanwege je problemen?

Ik stel het niet op prijs om daar geciteerd te worden op een manier die de zaken volkomen uit z'n verband rukt. Mensen hier proberen jou te helpen, omdat jij zo nodig weer een topic moet openen, en als dank plaats je zoiets op je weblog.

Ik geef op niemand af, ik geef alleen mijn visie en hoe ik het ervaar. Mijn gevoelens probeer ik zo te uiten, mag dat niet?
Sorry als ik je daarmee gekwetst heb. Wat ik daar zeg is zoals het bij mij overkomt, dat is mijn gevoel Maar jouw gevoel is anders, wel, dat kan. Daar zijn we mens voor, om andere dingen te voelen en te ervaren
pi_14525509
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:48 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ja maar alleen als ik de indruk heb dat hij vcan me afwil. Hoe meer afstand hij neemt, hoe meer ik me opdring

En dan gaat-ie een weekend naar Duitsland, en zet z'n telefoon uit om gewoon eens een paar dagen van je gezeik af te zijn.

Zou ik ook doen, als ik het zo lees.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14525524
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:34 schreef sweetgirly het volgende:
Hm nou snap ik het niet meer, is hij nou student of muzikant? Of beiden?

Maargoed..ook ik ga weer in herhaling vallen: 'zoek het gelukkig nou in jezelf ipv daarbuiten'..

Oh en daarbij..het lijkt wel een soap, ik denk dat je a/d ene kant gewoon niet zonder soap kan. Ik bedoel gevochten met zijn zwaar verslaafde ex naja dat soort dingen. Je hebt ook zat series die wat rustiger zijn hoor, maar daardoor niet minder leuk! Integendeel zelfs.

Hij is student, en maakt ernaast muziek met zijn band.
pi_14525539
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Yo, hier spreekt uw brommende mod! Het is geen bash topic hier! Tegengas is imo hier in noodzakelijk, maar let op je woorden.

( uitdrukking: schoen, aantrekt, past, enz enz)

Waar het het welzijn van een kind betreft vloek ik desnoods een heel forum aan diggelen, lieve zwaai.

En nu ga ik mijn kinderen uit school halen.

maandag 10 november 2003 @ 14:58:20 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14525562
quote:

[..]

Is dat iets wat jouw zoontje zelf heeft geopperd, Mien.
Of heb jij dat (bewust dan wel onbewust) in zijn kinderhoofdje geprent?

Mij lijkt het namelijk dat je kind heel gelukkig kan zijn zonder vaderfiguur... zolang de moederfiguur in zijn leven er maar voor de volle honderd procent voor 'm is!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14525581
Mien,

Je schrijft, dat je recht hebt op een vriend. Helaas heeft niemand dat recht. Ben je van plan ongelukkig te blijven totdat de "ware" zich aandient? Perfect zal het nooit worden.

maandag 10 november 2003 @ 14:59:32 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14525586
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:47 schreef milagro het volgende:
Kijk eens naar Moonah, naar Semtex, die hebben ook eerst gezorgd dat ze met zichzelf uit de voeten konden, pas dán was er plaats voor een stabiele relatie.
Ik begrijp haar hunkering ook wel, al had en heb ik geen kind, dus is de situatie anders.
Ik hunkerde in mijn vrijgezelle periode ook zo hevig naar een man, al wist ik ook dat ik als fucked up mind geen stabiele relatie kon onderhouden.
De man die ik vond toen ik klaar was met therapie, had begrip voor elke zwakke kant van mijn persoonlijkheid en was er ook voor me in barre tijden, omdat ik datzelfde voor hem deed.
Relaties moeten gelijkwaardig zijn. Als de 1 meer steun van de ander nodig heeft, groeit dat uiteindelijk scheef.
Ze zou dus moeten zorgen dat ze eerst zichzelf op een rijtje heeft, hoe moeilijk dat ook is en hoe lang dat ook gaat duren.

En ik weet ook uit ervaring dat het kinderen heel erg kan schaden als ze zich hechten aan een nieuw persoon die pappa of mamma aardig vind en dat het voor hen heel moeilijk is als die persoon ineens weer verdwijnt. Ze betrekken dat op zichzelf ("Maar was ik dan niet aardig of lief genoeg?"), omdat ze nog te klein zijn om te snappen dat het ergens anders aan ligt.
De problemen die Miens zoontje heeft, zouden daar ook uit voort kunnen komen.

Kappen dus met mensen die weer als een wervelwind uit je leven verdwijnen. Stel je wat minder afhankelijk op, laat mensen zelf maar eens moeite voor je doen en contact met je zoeken. Je moet de zekerheid in jezelf gaan zoeken en dan pas kun je een stabiele relatie en stiefvader voor Jesse vinden.

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14525587
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Flikker toch een teringeind op met je alleenstaande-moedergejammer, dat zijn er meer, en ook met ieder hun problemen.
You're nothing special Mien, jouw probleem is alleen dat je kind er de dupe van wordt en dan gaat bij mij even het licht uit.
Het gaat hier niet om wat jij nodig hebt, maar in eerste instantie om wat Jesse nodig heeft.
En dat is geen moeder die als een hysterische nymfomane achter kerels aanrent en het hele huis bij elkaar jankt als het misgaat.
Vraag je jezelf wel eens af wat dat met je zoontje doet, zo'n moeder die het ook allemaal niet weet?

Ik kan je verzekeren, het is funest voor zijn gevoel van veiligheid.

En zet dit ook maar op je weblog, alles is tenslotte belangrijk als het om JOU gaat, en iedereen die daarbij in de weg loopt is lastig.

Gloeiende godverdomme, mens, neem dan geen kind!

Een kind neem je niet, een kind krijg je
pi_14525602
Ik herken wel dingen, ik was 2 dagen 18 toen ik Chavez mijn oudste kreeg
en had geen vaste relatie (vader was een eikel die ik dus aan de kant heb gezet)
En toen was er ineens niemand .. nou is mijn moeder toevallig BL en heb ik met
haar precies hetzelfde meegemaakt als jij nu jouw kind aandoet, en wat dacht je
de eerste jaren van mijn kind zijn leven heb ik precies hetzelfde gedaan, ik wist
nml niet beter! Ik had van mijn moeder nooit geleerd wat "liefde" was mijn moeder
was zo druk bezig met haar uiterlijk, mannen en sexy gevonden worden dat ik tot
een paar jaar geleden dacht dat seks en liefde hetzelfde waren, met als gevolg
dat ik veel te jong aan seks begon omdat ik niet beter wist, en dat ik van vriendje
naar vriendje ging zonder er bij na te denken, op den duur kwam ik erachter dat het
bij andere mensen anders was, ik kreeg van sommige mensen zelfs een "naam" toen zijn
mijn ogen open gegaan en ben ik heel hard aan mezelf gaan werken, en kijk nu!
Eindelijk een leuke relatie, huisje boompje beestje kindjes etc..

Weet wat je je kind aandoet Mien, BL is niet alleen jouw probleem
Je kind krijgt er zo veel van mee, kinderen imiteren nml en ze nemen
jouw gedrag over ... ze hebben nml geen ander voorbeeld ... wees eens eerlijk
tegen over jezelf en je kind.

pi_14525608
quote:

[..]

Volgens mij kunnen zoontjes ook best gelukkig worden zonder vaderfiguur. Ws gelukkiger dan met een ongelukkige moeder die dringend op zoek is naar een vaderfiguur

Waarom reageer ik.....

maandag 10 november 2003 @ 15:00:47 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14525617
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:51 schreef Icicle het volgende:
Waarom heb je toch zo'n zelfmedelijden?
Dat hebben alle borderliners, ik vind mezelf soms ook heeel erg zielig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_14525638
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:59 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Een kind neem je niet, een kind krijg je

Mij hoef je iig niets te vertellen over goed voor je kinderen zorgen.

Je gaat niet eens in op wat hier gezegd wordt.

Ik ben klaar met jou, Mien.

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:14]

maandag 10 november 2003 @ 15:02:21 #100
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_14525652
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:59 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]