Wat had je nou verwacht van dit topic????
quote:* Logician lurkt al een poosje mee, en vraagt zich het zelfde af ...
Op maandag 10 november 2003 14:50 schreef Riann het volgende:
Mien waarom open je nog dit soort topics.
Je krijgt toch steeds hetzelfde te horen. En je doet er niks mee...Wat had je nou verwacht van dit topic????
quote:Omdat zij ons uiteraard van ons ongelijk moet overtuigen...
Op maandag 10 november 2003 14:51 schreef Logician het volgende:[..]
* Logician lurkt al een poosje mee, en vraagt zich het zelfde af ...
quote:Ik hou van mijn zoontje!
Op maandag 10 november 2003 14:28 schreef nossio het volgende:
Korte opsomming;
wanhopig op zoek
makkelijk doelwit
blijft losers aantrekken
Mien naar de klote
Kinddoet niet echt terzake..als Mien maar gelukkig is
Iemand zei het ooit is heel pakkend;
vooral doorgaan
quote:Ze verwacht iig dat er iemand met haar meeleeft , iemand die zegt dat het het allemaal heel erg voor haar is en dat zij er niet schuldig aan is.
Op maandag 10 november 2003 14:51 schreef Logician het volgende:[..]
* Logician lurkt al een poosje mee, en vraagt zich het zelfde af ...
Alles buiten jezelf blijven plaatsen dan hoef je er ook geen verantwoordelijkheid voor te dragen.
quote:Tel het aantal keer "ik"...
Op maandag 10 november 2003 14:53 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik hou van mijn zoontje!
Jij kan niet in mijn hart kijken!
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin
Een kind kan idd wel wat overleven, maar op een gegeven moment zou iets van stabiliteit geen kwaad kunnen... Liever alleenwonend en een stabiel gezin vormen met zijn 2en dan elke 5 weken aan-uit....
Sorry dat ik het zo moet brengen, maar duidelijkheid kent geen omweg.
( uitdrukking: schoen, aantrekt, past, enz enz)
quote:Ga je niet verschuilen achter je kind, Mien.
Ik hou van mijn zoontje!
Ik wil dat zowel hij als ik gelukkig zijn en zonder vaderfiguur is hij dat ook niet. Ik wil geen eenoudergezin
quote:Ik geef op niemand af, ik geef alleen mijn visie en hoe ik het ervaar. Mijn gevoelens probeer ik zo te uiten, mag dat niet?
Op maandag 10 november 2003 14:40 schreef imago het volgende:[..]
Ojah? Waarom loop je dan op je weblog af te geven op de mensen in dit topic? Beweer je dat mensen hier vinden dat je geen vriend mag krijgen vanwege je problemen?
Ik stel het niet op prijs om daar geciteerd te worden op een manier die de zaken volkomen uit z'n verband rukt. Mensen hier proberen jou te helpen, omdat jij zo nodig weer een topic moet openen, en als dank plaats je zoiets op je weblog.
quote:En dan gaat-ie een weekend naar Duitsland, en zet z'n telefoon uit om gewoon eens een paar dagen van je gezeik af te zijn.
Op maandag 10 november 2003 14:48 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ja
maar alleen als ik de indruk heb dat hij vcan me afwil. Hoe meer afstand hij neemt, hoe meer ik me opdring
Zou ik ook doen, als ik het zo lees.
quote:Hij is student, en maakt ernaast muziek met zijn band.
Op maandag 10 november 2003 13:34 schreef sweetgirly het volgende:
Hm nou snap ik het niet meer, is hij nou student of muzikant? Of beiden?Maargoed..ook ik ga weer in herhaling vallen: 'zoek het gelukkig nou in jezelf ipv daarbuiten'..
Oh en daarbij..het lijkt wel een soap, ik denk dat je a/d ene kant gewoon niet zonder soap kan. Ik bedoel gevochten met zijn zwaar verslaafde ex
naja dat soort dingen. Je hebt ook zat series die wat rustiger zijn hoor, maar daardoor niet minder leuk! Integendeel zelfs.
quote:Waar het het welzijn van een kind betreft vloek ik desnoods een heel forum aan diggelen, lieve zwaai.
Op maandag 10 november 2003 14:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Yo, hier spreekt uw brommende mod! Het is geen bash topic hier! Tegengas is imo hier in noodzakelijk, maar let op je woorden.( uitdrukking: schoen, aantrekt, past, enz enz)
En nu ga ik mijn kinderen uit school halen.
quote:Is dat iets wat jouw zoontje zelf heeft geopperd, Mien.
Mij lijkt het namelijk dat je kind heel gelukkig kan zijn zonder vaderfiguur... zolang de moederfiguur in zijn leven er maar voor de volle honderd procent voor 'm is!
Je schrijft, dat je recht hebt op een vriend. Helaas heeft niemand dat recht. Ben je van plan ongelukkig te blijven totdat de "ware" zich aandient? Perfect zal het nooit worden.
quote:Ik begrijp haar hunkering ook wel, al had en heb ik geen kind, dus is de situatie anders.
Op maandag 10 november 2003 14:47 schreef milagro het volgende:
Kijk eens naar Moonah, naar Semtex, die hebben ook eerst gezorgd dat ze met zichzelf uit de voeten konden, pas dán was er plaats voor een stabiele relatie.
En ik weet ook uit ervaring dat het kinderen heel erg kan schaden als ze zich hechten aan een nieuw persoon die pappa of mamma aardig vind en dat het voor hen heel moeilijk is als die persoon ineens weer verdwijnt. Ze betrekken dat op zichzelf ("Maar was ik dan niet aardig of lief genoeg?"), omdat ze nog te klein zijn om te snappen dat het ergens anders aan ligt.
De problemen die Miens zoontje heeft, zouden daar ook uit voort kunnen komen.
Kappen dus met mensen die weer als een wervelwind uit je leven verdwijnen. Stel je wat minder afhankelijk op, laat mensen zelf maar eens moeite voor je doen en contact met je zoeken. Je moet de zekerheid in jezelf gaan zoeken en dan pas kun je een stabiele relatie en stiefvader voor Jesse vinden.
quote:Een kind neem je niet, een kind krijg je
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Flikker toch een teringeind op met je alleenstaande-moedergejammer, dat zijn er meer, en ook met ieder hun problemen.
You're nothing special Mien, jouw probleem is alleen dat je kind er de dupe van wordt en dan gaat bij mij even het licht uit.
Het gaat hier niet om wat jij nodig hebt, maar in eerste instantie om wat Jesse nodig heeft.
En dat is geen moeder die als een hysterische nymfomane achter kerels aanrent en het hele huis bij elkaar jankt als het misgaat.
Vraag je jezelf wel eens af wat dat met je zoontje doet, zo'n moeder die het ook allemaal niet weet?Ik kan je verzekeren, het is funest voor zijn gevoel van veiligheid.
En zet dit ook maar op je weblog, alles is tenslotte belangrijk als het om JOU gaat, en iedereen die daarbij in de weg loopt is lastig.
Gloeiende godverdomme, mens, neem dan geen kind!
Weet wat je je kind aandoet Mien, BL is niet alleen jouw probleem
Je kind krijgt er zo veel van mee, kinderen imiteren nml en ze nemen
jouw gedrag over ... ze hebben nml geen ander voorbeeld ... wees eens eerlijk
tegen over jezelf en je kind.
quote:Volgens mij kunnen zoontjes ook best gelukkig worden zonder vaderfiguur. Ws gelukkiger dan met een ongelukkige moeder die dringend op zoek is naar een vaderfiguur
Ik hou van mijn zoontje!
Waarom reageer ik.....
quote:Dat hebben alle borderliners, ik vind mezelf soms ook heeel erg zielig
Op maandag 10 november 2003 14:51 schreef Icicle het volgende:
Waarom heb je toch zo'n zelfmedelijden?
quote:Mij hoef je iig niets te vertellen over goed voor je kinderen zorgen.
Op maandag 10 november 2003 14:59 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Een kind neem je niet, een kind krijg je
Je gaat niet eens in op wat hier gezegd wordt.
Ik ben klaar met jou, Mien.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 10-11-2003 15:14]
quote:als je zo denkt,heeft therapie ook weinig nut meer
Op maandag 10 november 2003 14:59 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Een kind neem je niet, een kind krijg je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |