Al dat gezeik omtrent het hebben van een vriend is totaal niet goed, zowel voor jou niet als voor je zoon niet.
Daarbij komt, dat het lijkt dat je nogal wanhopig overkomt m.b.t. het hebben van een relatie. Je kunt dat toch niet forceren, dus ga dat dan ook niet proberen. Mij lijkt dat je eigen problemen én je zoon toch iets belangrijker zijn, dan die jongen die op dat moment oh zo leuk lijkt te zijn.
Sorry dat ik 't zo zeg, Mien, maar gezien je topics kan ik niets anders concluderen.
quote:ik zie een connectie tussen BHFH en Mien
Op maandag 10 november 2003 11:40 schreef Natalie het volgende:
Ik denk dat we dit 100 keer kunnen zeggen & dat ze 't ook allemaal best wel weet, maar dat 't daar weer bij zal blijven.Sorry dat ik 't zo zeg, Mien, maar gezien je topics kan ik niets anders concluderen.
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:10 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik ben weer vrijgezel, dus voel me niet zo goed
Die Bulgaar (Orlando Bloom lookalike) heeft er een punt achter gezet. Die lul heeft me vet gebruikt, was nooit verliefd op me etc. En werd ook nog eens boos toen ik een heel normale vraag stelde. Eikel
quote:Mijn advies blijt hetzelfde luiden. Volgens mij heb ik bij de vriend voor de Bulgaar ook al hetzelfde advies gegeven. En velen met mij. Je klaagzang blijft in ieder geval steeds hetzelfde en je doet er niets mee. Zorg eerst eens dat je een gezonde basis voor een relatie hebt.
Op maandag 15 september 2003 10:06 schreef Peregrijn het volgende:[..]
En dat is dus een foute redenering. Misschien is het goed om eerst je eigen leven op de rails te krijgen en dan pas weer aan relaties te denken? Je vliegt nu blijkbaar als een mot op iedere vlam af en vraagt je af waarom je steeds verbrand. Misschien dat je door jezelf rust te geven lekker in het donker kunt blijven zitten (bij wijze van spreken dan
) en dat er vanzelf wel een andere mot naast je landt.
quote:Je kan dit wel editten CartWoman, maar het ging er mij om dat én een relatie én een kind blijkbaar teveel is voor MienDobbelsteen. Dan kies ik liever voor een vrij harde, korte formulering die de wrangheid van waarmee ze bezig is benadrukt.
Op maandag 10 november 2003 11:27 schreef zodiakk het volgende:
-Edit- Ongepaste/offtopic opmerking
Mien de tips zijn duidelijk denk ik.
Pak die gozer bij zijn kl%$en als je het er niet mee eens bent.
En wees direct, stress sucks
Geen netwerk he....in Duitsland....
quote:Edit was wel conform de policy, zodiakk.
Op maandag 10 november 2003 12:00 schreef zodiakk het volgende:[..]
Je kan dit wel editten CartWoman, maar het ging er mij om dat én een relatie én een kind blijkbaar teveel is voor MienDobbelsteen. Dan kies ik liever voor een vrij harde, korte formulering die de wrangheid van waarmee ze bezig is benadrukt.
Maar hoe je het ook formuleert, helpen gaat het toch niet.
Mien stelt zichzelf en haar behoeftes voorop, en of dat nou het gevolg is van de BL boeit me niet zo, feit blijft dat ze voortdurend kiest voor nogal heftige relaties, om het maar even eufemistisch te stellen.
En iedereen hier kan op z'n kop gaan staan en dubbeltjes poepen, maar ze ziet het niet.
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:00 schreef zodiakk het volgende:[..]
Je kan dit wel editten CartWoman, maar het ging er mij om dat én een relatie én een kind blijkbaar teveel is voor MienDobbelsteen. Dan kies ik liever voor een vrij harde, korte formulering die de wrangheid van waarmee ze bezig is benadrukt.
quote:Get a room!
Op maandag 10 november 2003 12:06 schreef k_i_m het volgende:[..]
.
.
.
quote:-edit-
Op maandag 10 november 2003 12:07 schreef shmoopy het volgende:[..]
Get a room!
iets met generaliserende opmerkingen in combinatie met de woorden:
"schurft" "aan het gas" en "dat maak ik zelf wel uit"
.
Mien, want vind je nou zelf van wat hier allemaal gepost wordt?
Ben je het er mee eens, denk je dat je in staat bent er iets mee te doen?
quote:Ik hoop 't iig van harte
Op maandag 10 november 2003 12:13 schreef shmoopy het volgende:
Knufje voor k_i_m, met kwijlsliertjes.Mien, want vind je nou zelf van wat hier allemaal gepost wordt?
Ben je het er mee eens, denk je dat je in staat bent er iets mee te doen?
quote:Ja, maak me geil
Op maandag 10 november 2003 12:10 schreef k_i_m het volgende:[..]
-edit-
iets met generaliserende opmerkingen in combinatie met de woorden:
"schurft" "aan het gas" en "dat maak ik zelf wel uit"
.
Ontopic:
Mien, dat je zo dramatisch reageert op 3 dagen geen contact hebben met je vriend komt wel heel erg beklemmend over op me. Leg je normaal gesproken ook zo nadrukkelijk 'beslag' op hem?
quote:Precies wat ik dacht. Wat een dramatische reactie en wat een voorbarige conclusies. Met dit soort gedrag bereik je juist het tegenovergestelde van wat je wilt volgens mij. Wacht gewoon even af en let een beetje op zijn gedrag als je hem weer ziet, zou ik zeggen.
Op maandag 10 november 2003 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ja, maak me geil
.
Ontopic:
Mien, dat je zo dramatisch reageert op 3 dagen geen contact hebben met je vriend komt wel heel erg beklemmend over op me. Leg je normaal gesproken ook zo nadrukkelijk 'beslag' op hem?
Dat betekent dus ruzie als hij terugkomt, en een verzoening omdat je het allemaal ''niet zo bedoeld had''.
Je kunt het ook anders doen, je zou hem bijvoorbeeld een berichtje kunnen sturen, of bellen. En 'm even laten weten dat je je vervelend voelt omdat hij zo lang niets van zich heeft laten horen. En of er misschien iets aan de hand is. Kortom, doe iets in plaats van dat je jezelf gek maakt met malende doemscenarios en doe dat op zo een manier dat je duidelijk maakt wat je voelt zonder dat je hem respectloos behandelt.
Werk dus eerst aan jezelf, zou ik zeggen.
quote:Het drama zit 'm niet in de relatie, maar in Mien zelf.
Op maandag 10 november 2003 12:25 schreef Ripley het volgende:[..]
Precies wat ik dacht. Wat een dramatische reactie en wat een voorbarige conclusies. Met dit soort gedrag bereik je juist het tegenovergestelde van wat je wilt volgens mij. Wacht gewoon even af en let een beetje op zijn gedrag als je hem weer ziet, zou ik zeggen.
quote:Ik vraag me ook af of het echt " dit soort mannen" zijn of dat Mien ze in een bepaalde richting duwt door haar gedrag.
Op maandag 10 november 2003 12:40 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het drama zit 'm niet in de relatie, maar in Mien zelf.
Ze kan knijpen en kneden wat ze wil, maar het wordt nooit hoe ze het hebben wil omdat ze eerst aan zichzelf moet gaan werken.
Dus relatie aan de kant en de tijd en rust nemen om alles op een rijtje te zetten en aan de slag te gaan met de therapie.
Pas als ze zichzelf onder controle heeft, en daarmee dus ook haar leven zal ze niet langer dit soort mannen aantrekken of zich iig niet meer zo gek laten maken.
En daar heeft iedereen baat bij.
Je advies lijkt me inderdaad voor Mien en daardoor ook voor haar kind het beste.
Maargoed..ook ik ga weer in herhaling vallen: 'zoek het gelukkig nou in jezelf ipv daarbuiten'..
Oh en daarbij..het lijkt wel een soap, ik denk dat je a/d ene kant gewoon niet zonder soap kan. Ik bedoel gevochten met zijn zwaar verslaafde ex naja dat soort dingen. Je hebt ook zat series die wat rustiger zijn hoor, maar daardoor niet minder leuk! Integendeel zelfs.
[Dit bericht is gewijzigd door sweetgirly op 10-11-2003 13:44]
quote:Euh... nee. Hoe kom je daar nou weer bij?
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik heb toch ook recht op een vriend?
quote:Zoals ik in dat ander topic ook al aangaf mooi gesproken. Mien je moet zelf weten maar hier staan toch wel wat dingen wat over na te denken valt.
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef milagro het volgende:[..]
Mien, sorry maa rik lees alleen maar gedoe met jou en die kerels.
Je kind gaat voor, dan maar even geen relatie.
Maar in 1 jaar tijd drie relaties is niet goed voor een kind, zeker niet als die gepaard gaan met ruzies en gedoe.
Wat is er mis met even een periode rust op dat vlak?
Hetis toch niet voor altijd?
Maar een jong kind heeft rust nodig om zich heen en niet een moeder die buiten haar borderline problemen ook nog eens energie moet steken in een of ander vent.
Steek je energie eens een jaartje in jezelf, je kind, kijk eens of er ms eenmogelijkheid is op part time werk met kinderopvang, ga een cursus volgen opdat je later, als je nu nog niet aan de slag wilt/kan een bredere keus hebt.Bouw eerst een daaraan.
Die kerels zijn niet belangrijk even.
Met deze vent is het ook weer een knipperlicht relatie, schrijf je hier.
Dat is niet goed voor jou nu, niet goed voor je kindje.Gun jezelf nu eens de tijd.
Maar goed, je doet maar
Luisteren doe je toch niet en hoef je ook niet natuurlijk.
Succes en sterkte in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |