Ik ben zo gek op die jongen! maar ben zo bang dat hij mij niet wil, dat ik weer in een luchtkasteel ben gaan geloven. Door de borderline + nare ervaringen met mannen heb ik zo'n ongelofelijke last van verlatingsangst. Daardoor ben ik zo bang dat mijn vriend een andere, veel leukere, meid heeft leren kennen. Dat ik niet mooi, lief en leuk genoeg was voor hem, dat is mijn angst. Dat hij op me is uitgekeken en dat hij ,uit angst dat ik een suicidepoging of zoiets doe (wat ik niet doe!), dat hij daarom niks laat horen, dat hij het daarom niet uit durft te maken. Dat hij me eigenlijk stiekem allang zat is (zou ik heel goed kunnen begrijpen, zo bijzonder ben ik nu ook weer niet. Mannen vallen alleen op mijn uiterlijk, want mijn karakter is klote)
Ik snap het niet! Want vrijdag kreeg ik nog een lief sms-je. Zouden zijn vrienden soms gezegd hebben dat hij met "die lijp" moet stoppen?
Ik kan niet zonder hem, wil zo graag dat het goedkomt. Maar elke dag dat ik niks van hem hoor wordt de kans steeds kleiner..........
He bah, ik wil niet zo negatief denken! Maar heb gewoon zo behoefte aan de bevestiging dat hij wél gek op me is (ondanks dat sommige anderen denken dat hij me maar voor 1 ding heeft gebruiktt...)
Bij mij kwam hij heel integer over en ik kan niet gelogen dat hij zo'n schoft is. Maar waarom laat hij dan niks horen?
Ik lees steeds weer gedoe met kerels, die Bulgaar aan uit aan uit of die vent daar voor.
Je bent ook al niet helemaal rustig door je borderline gedoe.
Denk nu eens aan je kind in plaats van aan die kerel(s).
Jij moet verdorie eerst een rustige thuisbasis bieden aan je zoontje, en als je dat op orde hebt, en zelf ook weer enigzins de dingen op de baan hebt, ga dán pas weer eens denken aan een relatie.
Ik vind jouw mannengedoe wat ik hier zo lees de afgelopen maanden behoorlijk egoistisch.
Die andere jongen is gewoon jaloers en gewoon een hufter dat hij zulke dingen durft te zeggen. Als hij die persoon niet kent, hoe kan hij er dan over oordelen?
Er is natuurlijk ook nog de kans dat hij op het moment even geen tijd ziet om de tijd te nemen om "in stijl" contact op te nemen. Hij heeft in ieder geval nog een smsje gestuurd en dat spreekt in zijn voordeel ook al was het er maar één.
Wachten op antwoord is altijd een zenuwenklus, gewoon nog een paar dagen wachten voor echt alarm te slaan. Mocht het blijken dat je vermoedens juist zijn dan heb je in ieder geval hier genoeg mensen om je frustraties tegen aan te kunnen hangen...
edit: zoals verwacht, kwestie van iets meer geduld...
quote:Als ik dit advies opvolg kan ik de rest van mijn leven wel vrijgezel blijven. Want men roept dit al jaren, en er is weinig verbetering merkbaar.
Op maandag 10 november 2003 10:30 schreef milagro het volgende:
Sorry hoor, Mien, het wordt hoog tijd dat jij eens prioriteiten leert stellen.Ik lees steeds weer gedoe met kerels, die Bulgaar aan uit aan uit of die vent daar voor.
Je bent ook al niet helemaal rustig door je borderline gedoe.Denk nu eens aan je kind in plaats van aan die kerel(s).
Jij moet verdorie eerst een rustige thuisbasis bieden aan je zoontje, en als je dat op orde hebt, en zelf ook weer enigzins de dingen op de baan hebt, ga dán pas weer eens denken aan een relatie.
Ik vind jouw mannengedoe wat ik hier zo lees de afgelopen maanden behoorlijk egoistisch.
quote:Helemaal mee eens! Wat denk je dat je zoontje voor beeld krijgt op deze manier? Elke keer een andere man, ruzies, moeder in de stress etc. Rust is wat hij nodig heeft! Dan maar een paar jaar geen vriend hoor, hij is veel belangrijker dan die vage mannen waar jij het altijd over hebt!
Sorry hoor, Mien, het wordt hoog tijd dat jij eens prioriteiten leert stellen.Ik lees steeds weer gedoe met kerels, die Bulgaar aan uit aan uit of die vent daar voor.
Je bent ook al niet helemaal rustig door je borderline gedoe.Denk nu eens aan je kind in plaats van aan die kerel(s).
quote:Ja klopt wat je zegt.
Op maandag 10 november 2003 10:39 schreef Alien-Intruder het volgende:
Mien,Er is natuurlijk ook nog de kans dat hij op het moment even geen tijd ziet om de tijd te nemen om "in stijl" contact op te nemen. Hij heeft in ieder geval nog een smsje gestuurd en dat spreekt in zijn voordeel ook al was het er maar één.
Wachten op antwoord is altijd een zenuwenklus, gewoon nog een paar dagen wachten voor echt alarm te slaan. Mocht het blijken dat je vermoedens juist zijn dan heb je in ieder geval hier genoeg mensen om je frustraties tegen aan te kunnen hangen...
edit: zoals verwacht, kwestie van iets meer geduld...
Wat die verliefde vriend zegt leg ik naast me neer, want die zegt dat omdat hij mij wil, daar kan ik wel doorheen prikken
quote:Wat praat je dan over een andere jongen die verliefd op je is en jouw vriend zwart maakt tegen je???? Klinkt niet bepaald als een gezonde relatie.
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Dit is gewoon een normale jongen, alleen zie ik blijkbaar apen en beren.
quote:Hoor je nu zelf niet hoe egoïstisch dit is?
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef miendobbelsteen het volgende:
Als ik dit advies opvolg kan ik de rest van mijn leven wel vrijgezel blijven. Want men roept dit al jaren, en er is weinig verbetering merkbaar.
Ik heb toch ook recht op een vriend?
Ik wil ook graag een stabiele gezinssituatie voor mijn zoon, dat is toch niet egoistisch? Juist niet, vind ik dan
Het geluk van je kind is toch veel belangrijker dan of jij een vriend hebt of niet? Je wil een stabiele gezins-situatie, maar die zal er nooit zijn voor je kind als jij jouw geluk laat afhangen van het wel of niet hebben van een partner. Je moet zélf die stabiele situatie creëren!
En niemand heeft *recht* op een vriend of een relatie. Natuurlijk wil je dat graag, en ik heb ook topics vol gelezen over alle problemen die je hebt. Maar je eerste prioriteit is je kind.
quote:Mien, sorry maa rik lees alleen maar gedoe met jou en die kerels.
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Als ik dit advies opvolg kan ik de rest van mijn leven wel vrijgezel blijven. Want men roept dit al jaren, en er is weinig verbetering merkbaar.
Ik heb toch ook recht op een vriend?
Ik wil ook graag een stabiele gezinssituatie voor mijn zoon, dat is toch niet egoistisch? Juist niet, vind ik dan
Bouw eerst een daaraan.
Die kerels zijn niet belangrijk even.
Met deze vent is het ook weer een knipperlicht relatie, schrijf je hier.
Dat is niet goed voor jou nu, niet goed voor je kindje.
Gun jezelf nu eens de tijd.
Maar goed, je doet maar
Luisteren doe je toch niet en hoef je ook niet natuurlijk.
quote:Nee, ik bedoel dat mijn vriend een normale jongen is.
Op maandag 10 november 2003 10:44 schreef 303 het volgende:[..]
Wat praat je dan over een andere jongen die verliefd op je is en jouw vriend zwart maakt tegen je???? Klinkt niet bepaald als een gezonde relatie.
Ik lees dat je erg onzeker bent over wat die jongen over je denkt. Komt bij mij over als een verliefde puber, maar je bent een volwassen vrouw, met een kind notabene! Het is toch veel belangrijker dat je zoontje je waardeert en liefde geeft om wie je bent?
Een relatie moet groeien, en niet geforceerd worden. Die jongen moet zich niet verplicht voelen jou dingen te geven die jij van hem verlangt. Dat moet vanzelf gaan, niet uit medelijden.
quote:Ik denk wel dat milagro gelijk heeft....
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef milagro het volgende:
Mien, sorry maa rik lees alleen maar gedoe met jou en die kerels.
Je kind gaat voor, dan maar even geen relatie.
Maar in 1 jaar tijd drie relaties is niet goed voor een kind, zeker niet als die gepaard gaan met ruzies en gedoe.
Wat is er mis met even een periode rust op dat vlak?
Hetis toch niet voor altijd?
Maar een jong kind heeft rust nodig om zich heen en niet een moeder die buiten haar borderline problemen ook nog eens energie moet steken in een of ander vent.
Steek je energie eens een jaartje in jezelf, je kind, kijk eens of er ms eenmogelijkheid is op part time werk met kinderopvang, ga een cursus volgen opdat je later, als je nu nog niet aan de slag wilt/kan een bredere keus hebt.Bouw eerst een daaraan.
Die kerels zijn niet belangrijk even.
Met deze vent is het ook weer een knipperlicht relatie, schrijf je hier.
Dat is niet goed voor jou nu, niet goed voor je kindje.Gun jezelf nu eens de tijd.
Maar goed, je doet maar
Luisteren doe je toch niet en hoef je ook niet natuurlijk.
En zoals Milagro al had gepost: Zorg eerst dat je je eigen leven en dat van je zoontje op orde hebt, voordat je je weer hals over kop in een relatie stort.
Maar misschien is hij niet zo'n iemand die graag aan de telefoon hangt, al vind ik wel dat hij een beetje met je moet rekening houden (ook al zal het vaak genoeg ook best moeilijk voor hem zijn)... Ik ken het ook wel van mezelf, de spanning waar je in zit, zou hij (nou ja, in mijn geval zou het een zij zijn natuurlijk ) een ander hebben, ben je niet goed genoeg... Echt lekker is het niet, je komt in een spiraal terecht, de ene gedachte versterkt de ander en je voelt je er steeds rotter door.
Toch moet ik het ook wel met Milagro eens zijn, het is beter om even geen relaties meer aan te gaan. Voel je je niet een beetje moegestreden? Je hoeft niet perse in een relatie te zitten hoor (al weet ik van mezelf dat ik dat ook niet direct zou geloven). Neem de tijd voor je zoon, ga af en toe wat gezelligs doen met je vrienden. Werk aan jezelf! Als je je lekker in je vel voelt, zal je ook zien dat je met heel andere mannen in contact komt en wie weet dat er dan een relatie uit voortkomt. Maar dat is iets waar je echt pas later over moet nadenken, jij bent nu samen met je zoon het belangrijkste en wat julie nodig hebben is een stabiele omgeving. En wat is het meest stabiel? Jullie tweetjes! Wees er voor Jesse en wees er voor jezelf!
Ik snap dat 't hele borderline-gedoe en je verlatingsangst e.d. zo zijn littekens bij je achter hebben gelaten, maar denk je niet dat je nu een beetje erg overdrijft?
Natuurlijk heb ik je topics gelezen en ja ik weet dat je onzeker bent en dat je 't zo moeilijk hebt (gehad) enzo, maar om nu na drie dagen al te denken: oh, hij is er vast met een ander vandoor!, sorry Mien, maar je maakt alleen jezelf gek ermee & ik denk dat je dat ook heel goed weet.
Je ziet nu zelf dat je je zorgen aan 't maken was om absoluut niets. Hij had geen netwerk bereik en kon je niet bellen. Al die negatieve dingen waren dus nergens voor nodig.
Ik hoop dat je volgende keer niet meer zo snel je conclusies trekt.
Het laatste wat je nu nodig hebt is gezeik met mannen.
Concentreer je op je zoontje, die heeft je hard nodig.
Ik ben blij dat milagro het al gezegd heeft want dit zat me al heel lang dwars.
Alleen dat al vind ik een hele prestatie op zich . Zeker voor iemand die niet lelijk of misvormd is ofzo.
Volgens mij val je gewoon op foute mannen, niks aan te doen, eigen schuld dikke bult.
vind het heel rot voor je, maar je moet nu echt eerst aan jezelf en aan je kind denken.. dat is op het moment het belangrijkste wat er is..
sterkte
quote:De pijnlijke waarheid, zoals gewoonlijk Milagro..
Maargoed, wat dacht je van EERST jezelf op orde, je leven op orde, en dan weer risico's nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |