abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14523722
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ik ga geen kort spel meer kopen.. Freedom Fighters was erg cool om te spelen maar veuls te kort.
Ik vind korte games eigenlijk wel fijn. Maar dat komt misschien omdat ik niet zo gek veel tijd meer heb om te gamen (zo ben ik met Freedom Fighters ook twee weken zoet geweest). Ik heb liever een kort spel waarbij ik van elke minuut geniet dat een spel dat de gameplay door truckjes uitrekt (Tomb Raider en Zelda: WW bijvoorbeeld).

Overigens kan ik ook nog steeds van langere games genieten, mits goed uitgevoerd. Zoals bijvoorbeeld Final Fantasy Tactics Advance en Tiger Woods 2004.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14523823
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:50 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

whahahahaha ik was ook altijd de lul met die telaat briefjes....
totdat ik voor de zoveelste x op gesprek moest komen bij de rector....waarom ik toch altijd te laat kwam..... moest die gijs ineens ff snel weg voor een telefoontje..... heb ik uit zijn ladeblok echt een stapel van die briefjes gehaald......
zegt die gek een maand later tegen me...: "het gesprek tussen ons heeft wel geholpen hè....je komt niet meer telaat....." Nee lul....ik had genoeg voorraad voor de rest van het jaar....hahahaha

Wij moesten altijd bij 3 briefjes propjes rapen
We gingen dat gewoon naar de snacktent om de hoek en vroegen dan daar of ze onze vuilniszak wilde vullen, want eerder mochten we niet terug komen.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  maandag 10 november 2003 @ 14:01:11 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14523844
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:57 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vind korte games eigenlijk wel fijn. Maar dat komt misschien omdat ik niet zo gek veel tijd meer heb om te gamen.

Ben ik het mee eens. Maar zo zijn er ook games die je zomaar kan spelen: Soul Calibur, en strax Mario Kart bijvoorbeeld. Ook al heb je ze uitgespeeld (wat niet heel moeilijk is) kan je ze blijven gamen.
quote:
Overigens kan ik ook nog steeds van langere games genieten, mits goed uitgevoerd. Zoals bijvoorbeeld Final Fantasy Tactics Advance en Tiger Woods 2004.
Ook mee eens. Laatste lange game die ik echt uitgespeeld heb is FF 9. Genoten van elke seconde van de 30 uur die ik erin heb gestoken. Maar dan weer geen zin om hem 100 % uit te spelen, maar dat komt door de onwijs grote lading nog te spelen games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14523911
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Onder hand een groot deel van de bevolking...en ze komen met meer mensen terug als waarmee ze vertrokken zijn.

Hoi Quinny! Ik heb vanacht over Daan gedroomd.

Oh vandaar die busjes. En dan ons maar steeds laten geloven dat ze koelkasten enzo voor hun familie meenemen
pi_14523937
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Onder hand een groot deel van de bevolking...en ze komen met meer mensen terug als waarmee ze vertrokken zijn.

whahahaha..... "heeft u nog iets aan te geven??? alcohol/ sigaretten.... een turk??? "
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_14523955
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik het mee eens. Maar zo zijn er ook games die je zomaar kan spelen: Soul Calibur, en strax Mario Kart bijvoorbeeld. Ook al heb je ze uitgespeeld (wat niet heel moeilijk is) kan je ze blijven gamen.
Tiger Woods is ook zoiets, ik heb nu de meeste dingen geunlocked en al mijn stats op maximum. Maar het blijft gewoon leuk om te spelen. Ben er gister ook de hele dag mee bezig geweest terwijl ik begon met de gedachte om even een special event te spelen en daarna wat anders te gaan doen.
quote:
Ook mee eens. Laatste lange game die ik echt uitgespeeld heb is FF 9. Genoten van elke seconde van de 30 uur die ik erin heb gestoken. Maar dan weer geen zin om hem 100 % uit te spelen, maar dat komt door de onwijs grote lading nog te spelen games.
Final Fantasy Tactics Advance, 60+ uur. En nog niet 100%. maar goed, GBA games speel ik in de trein dus dat is wel fijn.
pi_14523992
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:03 schreef Quinny het volgende:
Oh vandaar die busjes. En dan ons maar steeds laten geloven dat ze koelkasten enzo voor hun familie meenemen
Vrouw op vakantie zwanger zijn geweest van vijfling...iek nu kienderbijslag willen...
  maandag 10 november 2003 @ 14:06:18 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14523994
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tiger Woods is ook zoiets, ik heb nu de meeste dingen geunlocked en al mijn stats op maximum. Maar het blijft gewoon leuk om te spelen. Ben er gister ook de hele dag mee bezig geweest terwijl ik begon met de gedachte om even een special event te spelen en daarna wat anders te gaan doen.
[..]

Final Fantasy Tactics Advance, 60+ uur. En nog niet 100%. maar goed, GBA games speel ik in de trein dus dat is wel fijn.

Zijn we het toch nog eens op het gebied van games op één punt. Nu de games zelf nog
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_14524009
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:00 schreef Quinny het volgende:

[..]

Wij moesten altijd bij 3 briefjes propjes rapen
We gingen dat gewoon naar de snacktent om de hoek en vroegen dan daar of ze onze vuilniszak wilde vullen, want eerder mochten we niet terug komen.

whahahahha ja.....idd .....deden wij ook ja..... we leegden inderdaad gewoon een prullebak in onze vuilniszak....en gingen we gewoon een uurtje kaarten....hahahaha
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_14524041
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:Zijn we het toch nog eens op het gebied van games op één punt. Nu de games zelf nog
Meeste games zijn we het wel over eens, Final Fantasy, Mario Kart, etc..
pi_14524136
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Vrouw op vakantie zwanger zijn geweest van vijfling...iek nu kienderbijslag willen...

Ze denken ook dat plassen,poepen en kindjes baren door een en hetzelfde gaatje gaat.
  maandag 10 november 2003 @ 14:11:35 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14524170
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:10 schreef Quinny het volgende:

[..]

Ze denken ook dat plassen,poepen en kindjes baren door een en hetzelfde gaatje gaat.

pi_14524278
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

hoeveel kinderen heeft u mevrouw???

1 hier in Nederland,......maar 6 in Turkije.....

pi_14524311
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geloof me dat denken die vrouwen echt.
pi_14524326
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Meeste games zijn we het wel over eens, Final Fantasy, Mario Kart, etc..

FFX ... Wat een spel
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  maandag 10 november 2003 @ 14:19:12 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14524399
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:16 schreef Quinny het volgende:

[..]

Geloof me dat denken die vrouwen echt.

Ze weten niet eens hoe het werkt bij hun eigen lichaam Ik bedoel, daar speel je soms toch mee

maandag 10 november 2003 @ 14:19:29 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14524406
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:16 schreef Hakkert het volgende:

[..]

FFX ... Wat een spel

Na Ratchet and Clank mijn volgende PS 2 titel
pi_14524425
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:16 schreef Hakkert het volgende:
FFX ... Wat een spel
Mooi is die hé? Ik kan niet wachten op FFX-2!
pi_14524504
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze weten niet eens hoe het werkt bij hun eigen lichaam Ik bedoel, daar speel je soms toch mee

Denk niet dat hun man ze daar de gelegenheid voor geeft.
pi_14524552
Ik ga weer tot vanavond misschien
pi_14524574
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:22 schreef Quinny het volgende:
Denk niet dat hun man ze daar de gelegenheid voor geeft.
Inderdaad, het zijn toch wandelende gesluierde babyfabrieken die alleen goed zijn om te koken, te neuken en om te slaan? Voor de rest moeten ze hun mond houden en 5 meter achter hun man aanlopen. Want zo staat het immers in de Koran.
pi_14524615
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Voor de rest moeten ze hun mond houden en 5 meter achter hun man aanlopen

ga tegelijk thuis even voorstellen aan mijn kuiken....
pi_14524701
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
ga tegelijk thuis even voorstellen aan mijn kuiken....
Mag je kuiken wel nog haar snor afscheren?
  maandag 10 november 2003 @ 14:29:06 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14524709
Tijd voor boodschappen !
pi_14524723
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mag je kuiken wel nog haar snor afscheren?

ik denk dat ik eerder een trap in mijn ballen krijg....hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')