http://ps2.ign.com/articles/458/458560p1.html
quote:Bij die Mulder heb ik vroeger veel "telaat" briefjes moeten inleveren
Op maandag 10 november 2003 13:16 schreef mr_Brown het volgende:
waar gaat dit heen???
Voor rector Mulder van De Populier is het helemaal geen discussie. "Wij hebben bijna geen Turkse leerlingen op school. Het idee is nooit bij ons opgekomen. In zijn situatie met veel Turkse leerlingen kan ik het me wel voortellen. Want die relatie moet er in mijn visie wel duidelijk zijn".
quote:Speelduur: 7 uur.
Op maandag 10 november 2003 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Dilemma...wachten op de GC-versie van Prince of Persia of de PS2-versie kopen?![]()
![]()
http://ps2.ign.com/articles/458/458560p1.html
quote:Precies...dat is al erg genoeg maar dan kunnen mensen er tenminste nog voor kiezen.
Op maandag 10 november 2003 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onder andere ja. Als er zonodig Turks gegeven moet worden op scholen, laat het dan in ieder geval een KEUZE vak zijn
quote:hallow
Op maandag 10 november 2003 13:40 schreef Quinny het volgende:
Goedemiddag trouwens iedereen
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-11-2003 13:45]
quote:Zo weinig???
Op maandag 10 november 2003 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Speelduur: 7 uur.
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Zo weinig???
Helaas wel. Beyond Good and Evil ook maar 10
quote:IGN heeft het over 15 uur. En trouwens, ICO had je ook in 7 uur uitgespeeld en elke seconde was prachtig. Dit in tegenstelling tot uitgerekte meuk als Tomb Raider. En volgens IGN valt PoP nog het beste te vergelijken met
Op maandag 10 november 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:
Zo weinig???
quote:Klopt helemaal. OPM zegt dat ook (kut blad trouwens).
Op maandag 10 november 2003 13:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
IGN heeft het over 15 uur. En trouwens, ICO had je ook in 7 uur uitgespeeld en elke seconde was prachtig. Dit in tegenstelling tot uitgerekte meuk als Tomb Raider. En volgens IGN valt PoP nog het beste te vergelijken met
ICO
Alleen jammer dat ze Wario World er WEL op afrekenen...
quote:ja.....maar wordt dit dan ook een examenvak??? dat is helemaal horror....
Op maandag 10 november 2003 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vermoed overigens dat het merendeel van de leerlingen op die school al prima Turks spreekt en dat dit gewoon een trucje is om ervoor te zorgen dat ze een diploma halen, ook al is het maar Mavo. Als er immers teveel mensen niet slagen of vroegtijdig van school gaan is dit slecht voor het imago van zo'n school en kost ze dat handen vol geld. En we hebben laatst na de mishandeling van die leraar gezien dat scholen tegenwoordig hun imago en beurs belangrijker vinden als het welzijn van de leerlingen.
quote:Volgens mij wel...ze mogen het na het eerste jaar laten vallen maar leerlingen kunnen het ook blijven volgen.
Op maandag 10 november 2003 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
ja.....maar wordt dit dan ook een examenvak??? dat is helemaal horror....
quote:Aan de ene kant vind ik dat je een punt hebt, aan de andere kant vind ik een kort luchtig spel tussendoor ook wel erg lekker. Daarom lijkt Wario World bijvoorbeeld erg cool.
Op maandag 10 november 2003 13:48 schreef Bastard het volgende:
Ik ga geen kort spel meer kopen.. Freedom Fighters was erg cool om te spelen maar veuls te kort.
ICO is ook kort, maar dies dan weer niet zo luchtig, en het pakt me toch niet echt
Zit op 3 uur en heb toch niet echt zin meer eerlijk gezegd...
quote:whahahahaha ik was ook altijd de lul met die telaat briefjes....
Op maandag 10 november 2003 13:39 schreef Quinny het volgende:[..]
Bij die Mulder heb ik vroeger veel "telaat" briefjes moeten inleveren
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
ICO is ook kort, maar dies dan weer niet zo luchtig, en het pakt me toch niet echtZit op 3 uur en heb toch niet echt zin meer eerlijk gezegd...
Na Metroid Prime en Resident Evil vindt hij ICO nu ook al zuigen...
quote:sjesus hebben die turken straks als examenpakket: Turks/ Handvaardigheid/ Gym en Maatschappijleer (dit laatste om te weten hoe ze niet kunnen functioneren in de maatschappij, maar toch het hoogst haalbare rendement hieruit kunnen halen)
Op maandag 10 november 2003 13:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Volgens mij wel...ze mogen het na het eerste jaar laten vallen maar leerlingen kunnen het ook blijven volgen.
quote:Ho ! Ik vind die games niet zuigen
Op maandag 10 november 2003 13:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Na Metroid Prime en Resident Evil vindt hij ICO nu ook al zuigen...
quote:Ja luchtig spel.. mooi hoor.. maar maak het dan ook een luchtig prijsje
Op maandag 10 november 2003 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Aan de ene kant vind ik dat je een punt hebt, aan de andere kant vind ik een kort luchtig spel tussendoor ook wel erg lekker. Daarom lijkt Wario World bijvoorbeeld erg cool.
ICO is ook kort, maar dies dan weer niet zo luchtig, en het pakt me toch niet echt
Zit op 3 uur en heb toch niet echt zin meer eerlijk gezegd...
quote:Respect!!!
Op maandag 10 november 2003 13:50 schreef mr_Brown het volgende:
whahahahaha ik was ook altijd de lul met die telaat briefjes....
totdat ik voor de zoveelste x op gesprek moest komen bij de rector....waarom ik toch altijd te laat kwam..... moest die gijs ineens ff snel weg voor een telefoontje..... heb ik uit zijn ladeblok echt een stapel van die briefjes gehaald......
zegt die gek een maand later tegen me...: "het gesprek tussen ons heeft wel geholpen hè....je komt niet meer telaat....." Nee lul....ik had genoeg voorraad voor de rest van het jaar....hahahaha
quote:Onder hand een groot deel van de bevolking...en ze komen met meer mensen terug als waarmee ze vertrokken zijn.
Op maandag 10 november 2003 13:53 schreef Quinny het volgende:
Maar wie gaat er nou elk jaar naar Turkije.
Hoi Quinny!
Ik heb vanacht over Daan gedroomd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |