abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15627948
oeps..
Snijden maar
pi_15663561
Ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en dat me lukt volkomen niet.
ik probeer dus alle spieren te ontspannen en niets meer te bewegen en me dan volledig te concentreren op m'n ademhaling. Als je het nuchter bekijkt lig je daar dan gewoon wat te 'ademhalen' en dan zou je ineens in trance moeten komen. Niet dus... na 10 min ben ik me nog altijd even bewust van mezelf. Doe ik iets verkeerd?
zeg niet je gelooft er niet in want ik geloofde er wel in
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  woensdag 24 december 2003 @ 12:59:21 #253
64838 Mischa_NL
De_Relatieman
pi_15665798
Ten eerste 10 minuten is aan de korte kant het kan wel 20 minuten duren ofz zelfs meer.
En je moet niet gewoon ademhalen, beeld je die afdaling in. Als je dat niet doet lukt het volgens mij echt niet...

Iig succes enzo...

Michelle is een chick
  woensdag 24 december 2003 @ 21:13:38 #254
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_15679314
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:41 schreef Clyde96 het volgende:
<knip>
Ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en dat me lukt volkomen niet.
<knip>
Je moet ook niet denken dat het na twee keer al gelijk lukt dat mediteren. Ik ben er nu al enkele maanden mee bezig (nog steeds niet lang, okay, maar ik zeg het ook niet om op te scheppen ofzo ) en zelfs mij lukt het in beperkte mate.

Begin in eerste instantie maar met proberen of je je geest helemaal leeg kunt maken tijdens een meditatie sessie. Zogauw als je zover bent dat je dat al kunt dan kun je heel snel naar een trance toe gaan werken, zogauw als je daar bent kun je beginnen met chakra's trainen en het zo gaandeweg uitbouwen.

En nee, dat zal echt niet allemaal in een maand al lukken. Het lukt mij al nauweljiks . Maar toch blijf ik proberen .

So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_15691319
Ja ik doe het nu ook ongeveer een maandje.. ik ben er zeker wel achter gekomen dat het niet slechts ontspannen en ademhalen is. Je moet op de 1 of andere manier in jezelf zien te komen. Je realiseren dat je je inside je hersens kan plaatsen... een plek waar het heel rustig is.
Hoe dit moet is volgens mij voor iedereen verschillend, je zal eerst moeten uitvinden hoe je er komt voordat je echt in trance raakt.

Dit is slechts mijn view erop, ben zekerweten nog geen ervaren trancer maar misschien helpt dit iemand wat verder op weg.

Never fear, I is here
pi_15694489
Dit maakt het al heel wat duidelijker.
Volgens de inleiding leek het zo simpel... ik blijf proberen
moet lukken!
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')