abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19463557
Ik heb 'm ook net gezien, en inderdaad de special effects zijn prachtig. Alleen gedragen de figuren in de film zich zonder enige uitzondering zo stom dat je alleen nog maar kan vinden dat ze het eigenlijk wel verdiend hadden om dood te vriezen.

Wat ronduit belachelijk is, is als de Mexicanen de grenzen openzetten voor het kwijtschelden van de schulden van Latijns Amerika. Er zijn uit die 'vondst' maar twee conclusies mogelijk; de makers denken dat óf de Mexicanen óf de kijkers oerdom zijn. Die schulden zijn namelijk in Dollars, en munt die qua waarde na de ramp die over de VS heen is gespoeld waarschijnlijk een waarde heeft van 1 miljard voor een Mexicaanse Peso. Waarschijnlijk zou Mexico zijn schuld af kunnen betalen met de tegenwaarde van een pakje sigarettern.
pi_19463573
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 21:41 schreef SunChaser het volgende:
J, een overkil is ook niet goed. Van Helsing vond ik op een gegeven moment gewoon saai, weer een effect hier, weer een oneliner daar. Ik dacht na 90 minuten, gooi die eindcredits erin! Moesten we nog 3 kwartier.
Wat wel een scary side effect van Van Helsing is, is dat ik het volledig met je eens ben.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:43:43 #153
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_19466366
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 02:36:26 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:56:30 #154
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_19466729
Uit: Welke film heb je vandaag/pas gezien? Deel XL

Day After Tomorrow, The (2004)
De natuurrampen zijn overweldigend in beeld gebracht en zijn alleen al het bezoek aan de bioscoop meer dan waard. De verschilllende subplots zijn niet allemaal even sterk, maar goed genoeg om je er niet aan te ergeren (behalve misschien het stukje met de wolven). Er zitten wat dingetjes in die niet kloppen met de werkelijkheid, maar dat reken ik de film niet aan. Dit is een film om te entertainen en dat doet hij. Van de drie grote films die in mei in premiere zijn gegaan (naast deze ook nog Van Helsing en Troy) vond ik dit de beste. Je krijgt gewoon wat je verwacht; een flinke portie natuurgeweld, die een boodschap met zich meebrengt dat we op moeten passen, zonder die er in te rammen. De film is ook lang niet zo patriotistisch als Independence Day, integendeel zelfs. ****
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:18:01 #155
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_19467298
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 10:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb 'm gisteravond gezien... en vond het een tegenvaller. Eigenlijk is het een zwakke vorm van Independence Day... maar dan met natuur. De karakters doen er allemaal niet toe... de enige belangrijke lui zijn Laura, Sam en Hall (hoe heet ie ook alweer met zn voornaam?). Zij zijn de enigen die nog een béétje uit de verf komen... maar verder krijg je geen affectie met één van de acteurs... terwijl er toch een keur aan acteurs voorbij komt. Ze zijn echter allemaal nietszeggend... het is een opeenstapeling van scènes... zonder dat je je betrokken gaat voelen bij de scènes en de gevoelens van de acteurs. Daarom... erg matig.

De SFX waren van behoorlijk formaat... allemaal goed te doen... hoewel op een gegeven moment de bevriezingsscènes simpel worden. Alles wordt wit...that's it. Maar goed... dan nog... de vloedgolf... overstroming van de stad is allemaal erg netjes. Wat dat betreft is er goed werk geleverd.

Er moet alleen één iemand mij uitleggen wat de functie van de wolven was. Eerst zijn ze zonder functie ontsnapt uit die shelter... en daarna komen ze die wolven op de boot tegen... maar zonder functie eigenlijk. Het enige waar ze goed voor zijn is een actiescène van een halve minuut... maar verder. Want je ziet ze ook nog één van die medestudenten in z'n been bijten... maar daar hoor je niks meer van. Sam draagt 'm op die boot... en daarna door de bieb... maar dat is niet spectaculair... en achteraf hoor je ook niks meer van die beet ofzo. Functieloze wolven vond ik het maar.

Wat dat betreft is het eigenlijk ook jammer dat die infectie van Laura zo zwak uitgediept wordt. Ze heeft dan die infectie... Sam gaat naar de boot... maar daarna hoor je er niks meer over. Op die manier vat ik het op als allemaal losse flodders waar je een film omheen hangt... maar die eigenlijk maar met een paar simpele draadjes aan mekaar hangt. Ze moeten de flodders meer waarde geven om de film ook goed te lijmen...

Maar verder was ie best vermakelijk hoor
Hey mister spoiler!
pi_19467649
en deze dan die er al veel eerder stond?

Hier heb ik een review van iemand die hem in NY heeft gezien :
quote:

Gisteren de film mogen zien en het volgende meegemaakt:

Vooraf aan de film,bij de ingang,werd iedereen gecontroleerd op de nodige video/audio-apparatuur aangezien het verboden was/is tijdens de voorstelling opnames te maken op straffe van verwijdering,inbeslagneming en een fikse boete!
Dit werd nog een keer op het grote scherm vertoont voordat de hoofdfilm begon met de bijbehorende tekst dat een ieder verplicht was indien hij een mede-bioscoopganger foto's of andere multi-media opnames zag maken deze direct aan de directie of diens personeel door te geven.
Je begrijpt dat de nodige " yeah right " links en rechts waren te horen bij het lezen van deze tekst.

De film dan:

Deze opent met een shot over drivende losse ijsschotsen waarna je een mini-kamp ontdekt waar Dennis Quaid('Jack' de hoofdrolspeler) met een aantal collega's aan het boren en meten is.Tijdens het boren begint het ijs her en der te scheuren met als gevolg dat de boorapparatuur in de afgrond valt(degene die ermee bezig was bijna meesleurend) en er zo 2 gescheiden stukken grond verschijnen. In bijna Gung-ho stijl moet de hoofdpersoon 'Jack' weer even 3 aluminium pijpen die aan de overkant zijn blijven liggen redden en dit ook bijna ook met zijn leven bekopen.
Daarna een shot van de hoofdrolspeler 'Jack' bij een VN vergadering waar het klimaat aan de orde wordt gesteld en niemand eigenlijk naar hem wil luisteren.vooral de vice-president van de Verenigde Staten niet.
Daarna volgt er een shot van Tokyo Japan waar het nacht is en waar na verloop van tijd bevroren ijspegels zo groot als tennisballen de inwoners van Tokyo bombarderen.Hierna een shot van een weer-instituut dat metingen overal ter wereld waarneemt en daarna overgaat in een shot met hoofdrolspeler 'Jack' en zijn huiselijke situatie nl: Zijn zoon die brilliant is haalt een zware onvoldoende maar wordt toch uitgezonden voor een academische marathon in New York .
In het vliegtuig op weg naar New York worden ze ook geconfronteerd met de veranderde weersomstandigheden(turbulentie) waarna het beeld overgaat in een volgende shot nl: De Hel die nu in Los Angeles op weergebied is losgebarsten.Rondvliegende auto's /huizen ala de film Twister ontsieren de hele Californische bay-area. dat na aflloop op een militair slagveld lijkt.(let op de typische Amerikaanse field reporters die gewoon verslag blijven doen van de hele inferno om hen heen en daarvoor ook de prijs betalen )

Daarna is ,na enkele easy-shots-- die scenes waar allerlei hoofdrolspelers onder elkaar kleppen over wat er verder kan gebeuren etc etc.-- de beurt aan New York dat vooraf gewaarschuwd was door het vreemde gedrag van de dieren.(en toch denken dat het niks voorstelt he mensen...)Je ziet dan ook de huizenhoge zee gewoon regelrecht op New York/Manhatten afstormen en alles en iedereen in zijn pad verzwelgen

Het 'schoolklasje' met de zoon van de hoofdrolspeler 'Jack' dat in New York vastzit vanwege de naderende inferno vlucht met nog een tiental bewoners de bibliotheek in en houd zich daar schuil tot aan het einde van de film.

Uiteindelijk begint de kou na de regen-inferno de overhand te krijgen en ook New York vriest zoals het gehele noorden van de Verenigde Staten en Europa en Azie helemaal dicht onder een pak sneeuw en ijzel.
In typische Amerikaanse dare-devil stijl beloofd hoofdrolspeler Dennis Quaid('Jack') dat hij zijn zoon gaat halen daar in New York en begint een 3 man sterk expeditie-tocht te voet op te zetten ( en waarin hij uiteindelijk slaagt) waarna het weer zich herstelt, en alle overlevenden door de Amerikaanse regering in helicopters worden opgepikt en de film uiteindelijk met een shot van moeder Aarde eindigd.

Is deze film nu een waardige opvolger van ID4?

Nee! Het heeft niet die vaart en lekkere doorgang die een film uit deze genre zou moeten hebben.
Allereerst zijn er teveel van die scene's waarin de hoofdrolspelers teveel met elkaar bezig zijn en daardoor het tempo van spanning die zo een film toch dient op te bouwen voor de volgende scene onderbreekt.
De inferno -scene's zijn echter geweldig(je zag ze ook al in de trailer) en grotesk en hebben wat weg van wat we in ID4 zagen bij de aanschouw van de UFO's.
Vooral de aanstormende zee op Manhatten zoals eerder omschreven is echt knap en indrukwekkend gedaan en doet denken aan die ID4 scene waar het presidentiele vliegtuig opstijgt terwijl de vuurmassa door Los Angeles heenraast.
Kwa humor is het vrij mager gesteld itt ID4 want de enge echte leuke opmerking is wanneer de zee door de straten van Manhatten heenraast, een buschauffeur tegen passagiers buiten schreeuwt die coute co coute binnen willen komen dat hij buiten dienst is(hij staat immers vast )vervolgens toch de deur open doet, wederom zegt dat hij 'buiten dienst' is ,$ 100,- dollar krijgt, weer zegt datie buiten dienst is en dan $ 200,- krijgt en dan zegt Thank U en vervolgens gewoon doorgaat met het lezen van zijn krantje.
Ik vind qua spanning dat The Day after Tomorrow eerder in het rijtje Deep Impact en Armageddon past die eigenlijk qua verhaallijn eigenlijk nog boeiender zijn.

Kortom The Day after Tomorrow is een leuke film maar geen hoogvlieger als we dat vergelijken met gelijksoortige films zoals eerder genoemd.Jammer!
pi_19468208
en zelfs CNN zegt itt wat jullie zo graag over de NL media vertellen en Rene Mioch (DUH!!) dat het op die bepaalde scenes na helemaal niet zo een een geweldige film is.
Dus die gozer in NY het wel de beste review!

CNN
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:01:54 #158
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19468585
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:49 schreef i-spy24 het volgende:
en zelfs CNN zegt itt wat jullie zo graag over de NL media vertellen en Rene Mioch (DUH!!) dat het op die bepaalde scenes na helemaal niet zo een een geweldige film is.
Dus die gozer in NY het wel de beste review!

CNN
Hoe kun je nou in Godsnaam de beste review hebben? Een review is een mening van een criticus. Je kan het eens zijn met die mening of niet, maar om nou te zeggen dat een review de beste van allemaal is slaat echt nergens op
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_19468963
eeeeh..die review was niet van een criticus maar van een gewone bioscoopganger hoor.Dus heel wat anders dan wat Mioch of andere BN'ers neer pennen.Beetje beter lezen...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:35:31 #160
35455 Darth-Vader
Groen-Rechts
pi_19469565
Ik heb 'm gisteren gezien.

Het verhaal vond ik nog niet eens zo verschrikkelijk slecht en het acteerwerk viel me reuze mee.

Echter, ik miste de spanning en de onheilspellende muziek uit de trailers.

En waarom kregen de tornado's zo verschrikkelijk weinig aandacht?
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 13:30:59 #161
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19470895
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 12:13 schreef i-spy24 het volgende:
eeeeh..die review was niet van een criticus maar van een gewone bioscoopganger hoor.Dus heel wat anders dan wat Mioch of andere BN'ers neer pennen.Beetje beter lezen...
Goed, dan nog, vervang criticus door gewone bioscoopganger en je hebt precies hetzelfde. Een review is iemands mening. Kan nooit het beste zijn. Wel het beste bij jouw mening aansluiten.

Beetje beter nadenken...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:14:56 #162
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_19471901
Hoelang duurt de film eigenlijk?
There is only one way to save our city, KIP.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:29:02 #164
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_19473981
Geweldige film......
Goed verhaal, goede uitleg van de situatie en magnefieke special effects.
De wolven in het verhaal waren wat afleiding van het geheel.
Deze film is duidelijk een instant klassieker voor mij !!!

PUNT.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_19478212
niks punt! KOMMA... ..

en waarom trok dat jonge ding met die paardenstaart niet ff haal kleren meer uit toen die gozer het zou koud had..
zo...dat wilde ik ff kwijt nadat geneuzel over die tornado-aandacht...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 23:56:40 #166
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_19485747
Dat stukje dat ze vluchten voor het opkomend ijs is wel zo stom dat je de film al vooraf niet meer serieus kan nemen. Sowieso niet natuurlijk omdat het belachelijk snel gaat, maar daadwerkelijk zo snel ijs zien vormen binnen de stad is te absurd.
pi_19485815
* Sport_Life gaat er mogen naartoe .
pi_19486354
ik ga er ook morgen naar toe!! En ik heb er zin in!
  zaterdag 29 mei 2004 @ 00:28:03 #169
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19486413
Leuke, vermakelijke film. Niet meer, niet minder.

Wel ontzettend leuk en gaaf om te zien wat er allemaal zou kunnen gebeuren
Die dikke wolken waren echt supermooi om te zien

Maareh, hoewel het zo snel nooit zou gebeuren, is het wel degelijk mogelijk dat het zo koud wordt door het weer dat je echt terplekke bevriest? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
pi_19486667
afgelopen avond gezien in pathé ehoven.
ERG mooie film (special effects)...zoals iemand anders al ergens had gezegd is het geen 'snelle' film.
Ook leuk om te zien wat er kan gebeuren enzo
Ik werd er wel in opgezogen..ik vergat alles om me heen
Ik vond het de moeite waard om te gaan.
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_19487365
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 00:28 schreef Hare het volgende:
Maareh, hoewel het zo snel nooit zou gebeuren, is het wel degelijk mogelijk dat het zo koud wordt door het weer dat je echt terplekke bevriest? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Ik heb wel eens verhalen gelezen over de helden die tijdens WO II de schepen bemanden op de route Schotland - Murmansk. Die hadden veel te verduren van het weer - en dat is een understatement. Eén minuut met een onbedekt lichaamsdeel aan dek en het was vaarwel lichaamsdeel.

Ik kan iedereen H.M.S. Ulysses van schrijver Alistair MacLean aanraden. Dat gaat over zo'n heldhaftige bemanning. Als je leest wat die allemaal hebben moeten doorstaan dankzij U-boten, slaaptekort en vooral het ijzige weer... Aangrijpend boek. Zeer.

Maar goed, ik heb The Day After Tomorrow nog niet gezien, dus weet niet naar wat voor scene je refereert. Maar in zeer korte tijd bevriezen is jammer genoeg wel degelijk mogelijk.
pi_19490053
nou ik vond hem wel mooi heb me zeker vermaakt in de bios gister
  zaterdag 29 mei 2004 @ 13:41:43 #173
46416 _.-Chicken-._
kip, kippen, kipst.
pi_19492545
Goeie film, maar als ik eerlijk ben had ik er meer van verwacht... Meer opbouwende spanning enzo.. Het ging namelijk allemaal erg snel.
There is only one way to save our city, KIP.
pi_19494240
ik ga vanavond! ben echt benieuwd.
pi_19500148
Ik ga ook vanavond!! Ben zeer benieuwd
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:03:57 #176
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_19502554
quote:
Wat ronduit belachelijk is, is als de Mexicanen de grenzen openzetten voor het kwijtschelden van de schulden van Latijns Amerika. Er zijn uit die 'vondst' maar twee conclusies mogelijk; de makers denken dat óf de Mexicanen óf de kijkers oerdom zijn. Die schulden zijn namelijk in Dollars, en munt die qua waarde na de ramp die over de VS heen is gespoeld waarschijnlijk een waarde heeft van 1 miljard voor een Mexicaanse Peso. Waarschijnlijk zou Mexico zijn schuld af kunnen betalen met de tegenwaarde van een pakje sigarettern.
Er wordt hier meer een nadruk gelegd op de stomzinnigheid van politiek beleid, net zoals de vice-president die zich meer druk maakt om de economie en de bewaker van de bibliotheek die een zwerver met zijn hond niet binnen wil hebben terwijl buiten de stad onderloopt. Bureaucratie is kortzichtig, dat is de boodschap.

Slechte film trouwens. De effecten zijn verder goed voor elkaar.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:06:02 #177
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_19502593
quote:
Maareh, hoewel het zo snel nooit zou gebeuren, is het wel degelijk mogelijk dat het zo koud wordt door het weer dat je echt terplekke bevriest?
Dat wel, maar dat de kou je achtervolgt door gangen, alsof het enige intelligentie heeft, niet.

De anecdote van de mamoet die bevroor terwijl hij aan het eten was, is waar. Wetenschappers kunnen het nog steeds niet verklaren.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:23:00 #178
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19504168
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 22:06 schreef nederhorror.nl het volgende:

[..]

Dat wel, maar dat de kou je achtervolgt door gangen, alsof het enige intelligentie heeft, niet.

De anecdote van de mamoet die bevroor terwijl hij aan het eten was, is waar. Wetenschappers kunnen het nog steeds niet verklaren.
Serieus ja? Cool zeg (hehe, is dat nog eens even dubbel )

Was dat dan dus ook echt die mammoet die ze lieten zien in de film? Of is de echte toch te waardevol?
En als het echt waar is, dan moet er toch makkelijk dna van dat beest kunnen worden genaamd ala de jurassic park methode?

Zou wel mooi zijn weer eens wat nieuwe dieren
  Moderator zaterdag 29 mei 2004 @ 23:28:12 #179
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_19504271
The Day After Tomorrow zal dit weekend als opening in de VS ongeveer 100 mln dollar opbrengen. Dat is een hele goede opening, die Van Helsing en Troy ver achter zich laat.

Toch kan het zo zijn dat zelfs met dit enorme bedrag The Day... niet de nummer 1 film van de week wordt...het lijkt erop of Shrek 2 voor een verrassing gaat zorgen en nog een weekje aan kop blijft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_19507113
Vanavond gezien en ik vond m niet echt super, maar ook zeker niet slecht .
pi_19512275
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:34 schreef Joppe het volgende:

[..]

Ik heb wel eens verhalen gelezen over de helden die tijdens WO II de schepen bemanden op de route Schotland - Murmansk. Die hadden veel te verduren van het weer - en dat is een understatement. Eén minuut met een onbedekt lichaamsdeel aan dek en het was vaarwel lichaamsdeel.

Ik kan iedereen H.M.S. Ulysses van schrijver Alistair MacLean aanraden. Dat gaat over zo'n heldhaftige bemanning. Als je leest wat die allemaal hebben moeten doorstaan dankzij U-boten, slaaptekort en vooral het ijzige weer... Aangrijpend boek. Zeer.
Idd. Maar ook: als je met een onbedekt lichaamsdeel met die temperaturen metaal of ijs aanraakt, blijf je garandeerd plakken en wordt het bloederig om weer los te komen. In de film zie mensen regelmatig met blote handen iets vastpakken bij temeraturen ver onder nul. Bijvoorbeel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:44:10 #182
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_19513766
Nederland in the Day after Tomorrow:

Een vroege winter in Nederland, Elfstedentocht komt toch niet wegens strenge winter.
Koningin Beatrix besloot dat zij naar Nederlandse Antillen moest vluchten. Prinses Maxima en Alexender gingen terug naar Argenatie, tweede thuis .De regeringszetel gaat gedwongen naar Nederlandse Antillen verplaatsen. Den Haag staat onder de sneeuw.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:49:29 #183
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19513877
Film gisteravond gezien
Vette film hoor
Het verhaal klopt van geen kanten..maar ja
Erg mooie special effects
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_19519821
Ik vond het een leuk bedacht verhaal. Mooie, realistische special effects.
Maar.. onrealistisch en geromantiseerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 mei 2004 @ 21:37:45 #185
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_19521088
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:33 schreef Morgil het volgende:
SPOILER
SPOILER
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 30 mei 2004 @ 21:41:34 #186
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19521186
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:37 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]
SPOILER

Je krijgt de president dus echt wel te zien hoor, wat is dat nou voor onzin
En hoe kun je dat nou zeggen zonder de film gezien te hebben?
  zondag 30 mei 2004 @ 21:46:43 #187
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_19521323
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:41 schreef Hare het volgende:

[..]

Je krijgt de president dus echt wel te zien hoor, wat is dat nou voor onzin
En hoe kun je dat nou zeggen zonder de film gezien te hebben?
Goed, misschien wel, ik heb de film after all nog niet gezien nee

Alles wat ik weet heb ik opgedaan uit reviews, trailers en wat reacties.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 30 mei 2004 @ 21:54:56 #188
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_19521530
Ik wacht nog wel ff een par weken,is het wat rustiger
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_19521679
Net gezien: erg mooie effecten, goed geacteerd. Mooie film, maar geen klassieker wat mij betreft.

Ik miste de spanning.
  zondag 30 mei 2004 @ 22:10:51 #190
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19521987
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:33 schreef Morgil het volgende:
SPOILER
Uhm...volgens mij klopte het wel hoor...ik heb "hem" in ieder geval niet meer gezien daarna
  zondag 30 mei 2004 @ 22:11:22 #191
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19522001
En dat meisje..Laura ofzo.....
  maandag 31 mei 2004 @ 00:53:08 #192
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_19526418
Dom, maar wel leuk, met een ontzettend hoog ID4 gehalte en sfx die goed genoeg zijn voor deze spectaculaire no-brainer. De cast is goed gekozen alleen jammer van het wat makkelijke einde maar een 7 verdiend de film wel

maandag 31 mei 2004 @ 02:10:10 #193
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_19527673
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:18 schreef Maaark het volgende:

[..]

Hey mister spoiler!
sow erg he... hij heeft een stukje verklapt van de film.
Nu is heel de film verneukt voor jou
Ga maar in een hoekje staan janken..
Nothing to see here, carry on
  maandag 31 mei 2004 @ 10:13:45 #194
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19529445
quote:
Op maandag 31 mei 2004 02:10 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

sow erg he... hij heeft een stukje verklapt van de film.
Nu is heel de film verneukt voor jou
Ga maar in een hoekje staan janken..
hij heeft gelijk: tis ook irritant als je de spoilers van de film al weet voordat je m hebt gezien. Spoilertags zijn er niet voor niets,hoor.
Dus bij deze, voor jou:
  maandag 31 mei 2004 @ 11:08:26 #195
4180 Hare
Come fly with me!
pi_19530385
Doet het niet onaardig in de boxoffice:
quote:
20th Century Fox's new The Day After Tomorrow earned $70 million for the three days from 3,425 theaters for second place. The $125 million Roland Emmerich disaster film, starring Dennis Quaid and Jake Gyllenhaal, also collected $82.1 million internationally, bringing its worldwide total to $152.1 million. Fox said it was the best worldwide opening for a non-sequel, smashing the old mark of $107 million set three weeks ago by the monster thriller Van Helsing.
  maandag 31 mei 2004 @ 11:21:36 #196
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_19530675
Leuke chips film, qua verhaal en opbouw zit deze beter in elkaar als zijn voorgangers. De specials zijn erg mooi (maar waarom moet er altijd weer een Amerikaanse vlag in beeld zijn , bevroren of niet)... Gewoon niet nadenken en kijken (met een paar flessen bier).
  maandag 31 mei 2004 @ 12:28:18 #197
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19531933
mooie special effects...daar is ook alles mee gezegd. deze film was wel precies wat ik er van verwachte, niets meer en niets minder.
pi_19531959
Ik vond hem een beetje tegenvallen..
Ik had meer verwacht van de film
  maandag 31 mei 2004 @ 12:44:59 #199
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19532298
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond hem een beetje tegenvallen..
Ik had meer verwacht van de film
ja dat moet je ook niet doen
gewoon niet al te veel van verwachten dan kan hij alleen maar mee vallen.
pi_19532357
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja dat moet je ook niet doen
gewoon niet al te veel van verwachten dan kan hij alleen maar mee vallen.
Tja, daar heb je gelijk in
Maar de trailer zag er spectaculair uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')