abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2003 @ 23:52:20 #226
16715 Mylene
*schatje*
pi_14513958
Ik denk dat Jutta heel ver gaat komen.

Mooie vrouw trouwens ook.

zondag 9 november 2003 @ 23:56:11 #227
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_14514034
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:52 schreef schatje het volgende:

Ja. Maar ik zou het toch wel jammer vinden als zo'n relatief onopvallende grijze muis zou winnen.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_14514279
Bijlmoordenaar Robin??? Geen idee. Uitleg graag. Ik vind dat Robin het wel goed speelt.

geert heeft zijn verstand aan de wind meegegeven.

wie de bananen gejat heeft, geen idee. kan iedereen geweest zijn. de makers manipuleren vreselijk. met proeven ook. laten ze zulke beelden zien dat je denkt dat de een gaat winnen, dan weet je al dat de ander gaat winnen.

ilona moetg ophouden, goed bjorn heeft een aparte definitie gegeven aan het vertellen van leugens, maar ilona is ook alle nuance kwijt. verder vind ik dti wel een van de bese robbinsons. deel 1was goed, 2 en 3 waren maar zozo. deze vierde serie, is weer geweldig.

pi_14514361
Mijn broertje tijdens de uitzending:

Ik ben erachter... Robin is de mol.

Ik vind het ook wel extreem opvallend dat je Giovanni iedere keer ziet kauwen en van alles in zijn mond ziet verdwijnen... Geen wonder dat hij nog zoveel energie heeft.

maandag 10 november 2003 @ 07:38:24 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_14516103
bjorn: die gaat gewoon lekker meelullen met geert zo van, ja ja je hebt gelijk das een goede wet bladiebla

en als geert weg is, is het: paradise voor bjorn, en gaat ie iedereen eruit dueleren. En dat zegt ie: it's a game baby!

en Gio is een vieze stinkdief

en Robin of Jutta gaat winnen

maandag 10 november 2003 @ 07:39:26 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_14516106
ilona had trouwens deze week drie uitroeptekens achter bjorn zn naam gezet

!!!

pi_14516317
quote:
Bijlmoordenaar Robin??? Geen idee. Uitleg graag. Ik vind dat Robin het wel goed speelt.
Moet je die ogen eens zien en dat maniakale lachje van hem horen. Heb je The Shining wel eens gezien? Ik zie hem zo al door het kamp lopen met die blik, een bijl in zijn hand en dan: "daddieeeeees hooooome"
Leave it to me. We're checking out.
pi_14516520
Is het jullie ook opgevallen dat ze bij de stemming ineens allemaal nieuwe kleren (maleisische stijl ) aanhadden? Heb ik iets gemist?
#geen
  maandag 10 november 2003 @ 08:56:50 #234
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14516596
Volgende week schijnt het echt heel heavy te worden
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_14516623
Shit nog aan toe. . Helemaal gemist gisteren. .

Geweldig dat Björn eruit is. . Nu kan ie zo de finale instormen. Wat zal Ilona dan op d'r pukkel kijken zeg. .

pi_14516628
quote:
Op maandag 10 november 2003 08:56 schreef Qarinx het volgende:
Volgende week schijnt het echt heel heavy te worden
*nu al voorpret heeft*

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 10 november 2003 @ 09:01:14 #237
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14516650
quote:
Op maandag 10 november 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

*nu al voorpret heeft*

Op dit forum schrijft iemand het volgende:
quote:
Ben benieuwd naar volgende week. Volgens mij is er nog niet eerder zo'n heftige ER geweest!! Ergens in een artikel staat dat de produktie moet ingrijpen, zou dat volgende week zijn? En zou er dan iemand gediskwalificeerd worden?? Aaaargh, nog 7 dagen!!
pi_14516837
quote:
Op maandag 10 november 2003 07:39 schreef amaranta het volgende:
ilona had trouwens deze week drie uitroeptekens achter bjorn zn naam gezet

!!!

Ze wordt met de dag kinderachtiger ja.
  maandag 10 november 2003 @ 09:37:34 #239
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_14517202
Opvallend dat zoveel mensen hier Björn zo'n leuke gozer vinden....
Ik vind het toch een walgelijk kotsbakje!! Misschien komt dat omdat ik een vrouw ben en die gozer vrouwen alleen maar afzeikt achter hun rug. Als er eentje zit te liegen daar dan is hij het wel!

Ilona vind ik juist een leuk meisje en ik zou precies hetzelfde voelen voor die enge Björn als ik daar zou zitten. Hoe hij ook weer reageerde toen hij hoorde dat hij nog naar dat Duivelseiland mocht.... "I'l be back!" en dan voorop die boot gaan staan schreeuwen! Doe toch eens niet zo achterlijk gozer! Het is maar spelletje hoor. Björn is echt zo'n zielig figuur dat helemaal niets heeft thuis. Hij praat alleen met z'n vriendin, verder met niemand dat zegt toch wel genoeg. Ik hoop trouwens wel dat hij Geert verslaat op Duivelseiland want da's helemaal een dweil.

De rest die nu nog op het eiland zit vind ik allemaal leuk. Behalve Franca want die zie ik nooit. Robin of Giovanni moet winnen vind ik.

In Vino Veritas
pi_14517643
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:01 schreef Qarinx het volgende:

Ben benieuwd naar volgende week. Volgens mij is er nog niet eerder zo'n heftige ER geweest!! Ergens in een artikel staat dat de produktie moet ingrijpen, zou dat volgende week zijn? En zou er dan iemand gediskwalificeerd worden?? Aaaargh, nog 7 dagen!!

doelde ze daar niet op het feit dat ze bij Fatima moesten ingrijpen?
  maandag 10 november 2003 @ 10:05:26 #241
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14517668
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:03 schreef MissX het volgende:
doelde ze daar niet op het feit dat ze bij Fatima moesten ingrijpen?
Ow ja, dat zou ook nog kunnen....

Of ze moeten elkaar volgende week te lijf gaan

pi_14517926
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:37 schreef elcastel het volgende:
Verdomme zijn we nog niet van die lul van een Geert af.
Ik vond het juist beter dat Geert won. Ik vind die Karen maar een dom wicht! EN Geert is wel grappig (ok ok volgens mij ben ik de enige die zo over hem denkt.... )
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:38 schreef cptmarco het volgende:
Ilona wordt een beetje een zeikerig...
Kom je daar nu pas echter??? Ik vind haar al vanaf aflevering is een zeikwijf!
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:08 schreef cptmarco het volgende:
Er missen twee bananen.... Wie heeft het gedaan????
Gio heeft de bananen gejat, eng ventje
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:12 schreef Sevein het volgende:
Ik kan er niets aan doen.. ik vind Geert wel grappig
Gelukkig ben ik niet de enige.....
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:52 schreef schatje het volgende:

Ik vond Jutta altijd de leukste van de vrouwen, maar nu niet meer. Ik vind haar achterbaks en schijnheilig....bah

Voor de rest vind ik het erg jammer dat Bjorn eruit is, en ik hoop dat hij de finale haalt!

Ilona vind ik maar een kidnerachtig stom kind.

Jutta vind ik nadat ze op Bjorn heeft gestemd ook maar een achtbaks schijnheilig wijf.

Judge ik vind hem nog steeds lief......denk wel dat hij een grote kans heeft om verder te komen.....

Franca.....ow wat een doos.......eerst Ilona weg en dan Franca, alsjeblieft!!!!!!!!!!!!1

Gio.........grrrrrrrrrrrr misselijk mannetje

Robin....... Hij mag wel winnen

Ryan daar erger ik me niet meer aan....alleen had hij wel zijn mond open doen met het jatten van de bananen

Geert geert is gewoon grappig!

Ben ik iemand vergeten????

Ow ja Bjorn.....hij is gewoon de Robinson van dit jaar!

pi_14518005
Ik vind Geert stom, ik irriteer me gewoon aan hem. Maar dan niet op de Bjorn manier ( je zo erg aan iemand irriteren dat het weer leuk is)
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14518013
wanneer is de heraling

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 10 november 2003 @ 10:32:08 #245
136 V.
Like tears in rain...
pi_14518251
Robin schopt, zoals altijd, grote kont. Hij is niet voor niets vanaf afl. 1 mijn favoriet

Ik vind het verder wel een konkelende bende. Goed, Ryan deed twee dagen geen reet... Er zijn er wel meer ziek geweest, en anderen kunnen niet voelen hoe iemand anders zich voelt. Ryan biedt er zijn excuses voor aan. Maar zo'n Judge, die zelf een paar weken geleden daaaaagenlang niets deed, extra vrat, EN opdrachten verknalde en dan nu zelf zo'n waffel opzet...

Aan de andere kant... dat geneuzel van die Ryan over dat eten... Niet dat ik Gio zo'n sympatico vind, maar COME ON!!!

Laat hem twee bananen hebben gestolen... die gozer zorgt er al weken voor dat jullie niet op een houtje zitten te kluiven, en sterker nog, als ik het zo zie BIJZONDER lekker kookt... volgens mij hebben de deelnemers aan ER nog nooit zo lekker gegeten als die van dit jaar...

En dan de teaser van volgende week... 'Ryan vindt dat Giovanni teveel uit de pan snoept'. GAFL!

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 10 november 2003 @ 10:53:50 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14518794
Het allergrappigste vind ik nog wel dat er voor Bjorn vrijwel geen enkele kans meer is om te winnen.
Als hij met Geert meespeelt dan moet hij volgende week van Gual af.
Als hij niet mee speelt dan zal Geert dat wel vertellen aan de overige afvallers, zij nobele idee, en dan zal er dus niemand voor hem stemmen als zijnde de ultieme Robinson omdat hij de anderen die ervaring niet gegunt heeft.
  maandag 10 november 2003 @ 10:54:35 #247
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14518811
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het juist beter dat Geert won. Ik vind die Karen maar een dom wicht! EN Geert is wel grappig (ok ok volgens mij ben ik de enige die zo over hem denkt.... )
Ik vind Geert ook
pi_14518831
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het allergrappigste vind ik nog wel dat er voor Bjorn vrijwel geen enkele kans meer is om te winnen.
Als hij met Geert meespeelt dan moet hij volgende week van Gual af.
Als hij niet mee speelt dan zal Geert dat wel vertellen aan de overige afvallers, zij nobele idee, en dan zal er dus niemand voor hem stemmen als zijnde de ultieme Robinson omdat hij de anderen die ervaring niet gegunt heeft.
Ik denk dat dat allemaal wel zal meevallen. De meeste zien Bjorn toch wel als de ultieme robinson. Hij is alleen een beetje contact gestoord...
pi_14519001
quote:
Opvallend dat zoveel mensen hier Björn zo'n leuke gozer vinden.... Ik vind het toch een walgelijk kotsbakje!! Misschien komt dat omdat ik een vrouw ben en die gozer vrouwen alleen maar afzeikt achter hun rug. Als er eentje zit te liegen daar dan is hij het wel!
Alleen maar afzeikt achter hun rug? Hij heef't één keer richting de mannen zijn frustratie van zich afgepraat nadat ie een flinke tijd in die kudde zeugen met Miss Esther Piggy z'n bloedstinkende best heeft gedaan om het hun naar de zin te maken. En wat kreeg ie: stank voor dank. Nou dan kan ik me goed voorstellen dat je even moet afblazen. Dat had ie gewoon moeten toegeven ook, maar om de lieve vrede probeerde ie het allemaal wat te verzachten. En verder: stemafspraken? Daar staat ie zeker niet alleen in. Over anderen praten? Ik hoor hem dat zelden doen. Hij probeert met Pukkellipje de zaak uit te praten en nou nou wat een kans kreeg ie van haar... Ik hoop dat Björn op Duivelseiland na Geert alle volgende uitvallers onder hun poeperd trapt en uiteindelijk gewoon wint want hij is de enige echte robinson. I rest my case.

[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 10-11-2003 11:05]

Leave it to me. We're checking out.
  maandag 10 november 2003 @ 11:04:49 #250
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_14519026
zal wel ergens voorbij zijn gekomen, maar is er ergens wat achtergrond info te lezen? Hoe het programma gemaakt wordt bijvoorbeeld en in hoeverre er nou altijd productiemensen bij zijn enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')