abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14518524
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:40 schreef Speed1971 het volgende:
Tuurlijk is/was de salaris eis misschien te hoog maar om daarop te reageren met: "Dan zit je een jaar lang op de tribune" vind ik misschien nog wel dommer
Gelukkig maar dat Ajax nooit zo doet...
  maandag 10 november 2003 @ 10:43:09 #52
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14518529
quote:
Tuurlijk is/was de salaris eis misschien te hoog maar om daarop te reageren met: "Dan zit je een jaar lang op de tribune" vind ik misschien nog wel dommer
Ach ja, bij Feyenoord in het bestuur blinken ze nu eenmaal niet echt uit m.b.t. intelligentie, zie ook bij de kwesties rondom Bosvelt en Pi-Air!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14518571
quote:
Dat is ook erg dom al vraag ik af of dat precies zo gezegd en gegaan is. Volgens mij is Van Persie nog een van de restanten van het gouden voetbaltijdperk waarin niks te gek was en de bomen tot in de hemel groeiden. Hem is altijd voorgehouden dat hij zo uitgroeien tot een superster en kapitalen ging verdienen. De rest van de wereld is inmiddels alweer met de voeten op aarde.

Ik vind het een geweldige voetballer, ik hou wel van die ruwe diamanten, arrogant en onvoorspelbaar - maar hij zal wel met de regels van deze tijd moeten leren leven. Hij is God niet, ook niet voor dit Feyenoord. Gisteren was ie goed, maar al te vaak deelde hij in de malaise.

pi_14518603
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ach ja, bij Feyenoord in het bestuur blinken ze nu eenmaal niet echt uit m.b.t. intelligentie, zie ook bij de kwesties rondom Bosvelt en Pi-Air!

Hoezo?

Pi-Air had gewoon een contract wat hij met zijn volle verstand had getekend, maar opeens wilde hij zich er niet meer aan houden...

Dat ligt meer aan geldwolf van Hooydonck dan aan het bestuur van Feyenoord denk ik...

maandag 10 november 2003 @ 10:49:19 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14518675
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:46 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

Pi-Air had gewoon een contract wat hij met zijn volle verstand had getekend, maar opeens wilde hij zich er niet meer aan houden...

Dat ligt meer aan geldwolf van Hooijdonk dan aan het bestuur van Feyenoord denk ik...

Misschien was Pi-Air ook wel een verkeerd voorbeeld, ondanks het feit dat het bestuur toch nog enigzins dom is geweest om het te laten gaan; ondanks zijn geldwolf-acties had je PiAir nu heel goed kunnen gebruiken.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14518766
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:49 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Misschien was Pi-Air ook wel een verkeerd voorbeeld, ondanks het feit dat het bestuur toch nog enigzins dom is geweest om het te laten gaan; ondanks zijn geldwolf-acties had je PiAir nu heel goed kunnen gebruiken.

Dat zeker. Pi-Air was de belangrijkste speler bij Feyenoord in mijn ogen, maar hij was gewoon onredelijk.

Voor een speler van zijn leeftijd had hij nog een prima contract, maar hij wilde meer en meer en wilde zich niet meer aan dat contract houden. Het is helemaal niet zo dat hij onderbetaald werd, dan had ik nog wel begrip voor zijn actie gehad, maar nu...

Gewoon triest.

maandag 10 november 2003 @ 10:54:58 #57
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14518825
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:52 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

Gewoon triest.

Tsjaaa, it's al about the money, tegenwoordig!
pi_14518895
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Tsjaaa, it's al about the money, tegenwoordig!

Da's het voetbal he. Als het dan iemand is die z'n hele loopbaan lang voor een normaal salaris heeft gevoetbald en dan nog één klappertje wil maken in het buitenland heb ik er nog wel begrip voor, maar nu... van Hooydonck is al vierkant binnen en had gewoon een contract in R'dam.
  maandag 10 november 2003 @ 10:59:39 #59
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14518918
quote:
Leonardo mogelijk jaar aan de kant

Wat de start van een nieuw begin had moeten zijn, is voor Leonardo geëindigd in een drama. De Braziliaan hield aan het duel met FC Volendam een ernstige knieblessure op.
Op De Dijk scheurde Leonardo, die nog voor rust per brancard het veld moest verlaten, zijn kruisbanden én binnenband af. Volgens clubarts Van Linschoten staat de Braziliaan mogelijk negen maanden tot een jaar aan de kant.

'Eerst moet Leonardo herstellen van de ingescheurde binnenband. Over een maand gaan we dan kijken of een operatie noodzakelijk is. Op dit moment houden we daar wel al rekening mee. In dit geval zou Leo negen tot twaalf maanden afwezig zijn', aldus Van Linschoten op de website van Feyenoord.

Voor Leonardo is de blessure een nieuwe tegenvaller. De Braziliaan was na een lange revalidatie eindelijk terug op zijn niveau. Trainer Bert van Marwijk beloonde dat met een basisplaats tegen FC Volendam. Het was terugkeer in de basis na anderhalf jaar, op 5 mei 2002 kwam de linksbuiten tegen Willem II voor het laatst aan de aftrap.

Dit is echt dieptreurig!
pi_14518981
Pi-Air is juist een heel goed voorbeeld. In dat geval was er ook een lastige situatie ontstaan. Zoals dus wel vaker voorkomt bij Feyenoord. Feyenoord is blijkbaar niet bij machtige dat soort conflicten goed op te lossen. Als leiding van een club of bedrijf ben je meer gebaat bij oplossingen van problemen dan de schuld ergens neer te leggen.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14519008
Dus als jij als 64-jarige nog een prima contract hebt en zekerheid over een goed salaris terwijl je steeds minder goed presteert en je begint opeens te roepen dat je ergens anders het dubbele wilt gaan verdienen dan tikt jou baas gewoon even het dubbele van je huidige salaris af?
pi_14519282
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:03 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Dus als jij als 64-jarige nog een prima contract hebt en zekerheid over een goed salaris terwijl je steeds minder goed presteert en je begint opeens te roepen dat je ergens anders het dubbele wilt gaan verdienen dan tikt jou baas gewoon even het dubbele van je huidige salaris af?
Whahaha wat een vergelijking!
Ten eerste zou ik nooit ergens anders gaan werken enkel vanwege meer salaris. Maar goed dat is iets wat jij nog niet snapt. Die prijs moet jij blijkbaar nog gaan betalen in je leven.

Mijn punt is dat er bij Feyenoord wel vaker spelers overhoop lagen/liggen met het bestuur en dat je dan misschien eens moet gaan kijken naar de kwaliteiten van het bestuur ipv de eizen die de spelers zouden hebben gesteld. Feit is dat het nagenoeg elke keer escaleert en het is krom om te denken dat dat alleen maar aan de spelers zou liggen.
Ik steek mijn hand in het vuur voor bijvoorbeeld Bosvelt. Dat is geen onredelijke vent die het onderste of meer uit de kan wil...........

pi_14519347
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dit is echt dieptreurig!

Ja voor Leonardo is dit echt een drama. Heel erg kut voor hem. Ook voor Feyenoord natuurlijk. Maar misschien is er hoop te putten uit het voorval met van Nistelrooij. Hij had ook ziets en is daarna alleen maar beter gaan spelen. Welliswaar bij ManU maar toch........
pi_14519365
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:17 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Whahaha wat een vergelijking!
Ten eerste zou ik nooit ergens anders gaan werken enkel vanwege meer salaris. Maar goed dat is iets wat jij nog niet snapt. Die prijs moet jij blijkbaar nog gaan betalen in je leven.

Het gaat hier over Pierre en die gaat blijkbaar wel elders werken alleen vanwege wat meer salaris, ondanks een contract wat hij met z'n volle verstand heeft getekend. Dat jij de vergelijking niet helemaal vat is verder niet mijn probleem.
quote:
Mijn punt is dat er bij Feyenoord wel vaker spelers overhoop lagen/liggen met het bestuur en dat je dan misschien eens moet gaan kijken naar de kwaliteiten van het bestuur ipv de eizen die de spelers zouden hebben gesteld. Feit is dat het nagenoeg elke keer escaleert en het is krom om te denken dat dat alleen maar aan de spelers zou liggen.
Ik steek mijn hand in het vuur voor bijvoorbeeld Bosvelt. Dat is geen onredelijke vent die het onderste of meer uit de kan wil...........
Je scheert alles over één kam. Als er bij Feyenoord wat is, ligt het per definitie aan het bestuur blijkbaar.|:(

Pierre is gewoon een geldwolf die ondanks een contract meer en meer wilde en onredelijk werd. Kan het bestuur weinig aan doen.
Bosvelt had anders gekund denk ik. Da's niet iemand die meteen met buitenproportionele eisen komt aanzetten.
Van Persie, een lulletje dat na 3 gelukte acties en anderhalve goede wedstrijd meteen met een Spaanse makelaar komt aanzetten... waar hebben we het dan over...

maandag 10 november 2003 @ 11:26:17 #65
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14519523
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:19 schreef Speed1971 het volgende:

Maar misschien is er hoop te putten uit het voorval met van Nistelrooij. Hij had ook ziets en is daarna alleen maar beter gaan spelen. Welliswaar bij ManU maar toch........

Of bijvoorbeeld Larsson, die kwam ook beter dan ooit terug!
pi_14519600
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Of bijvoorbeeld Larsson, die kwam ook beter dan ooit terug!

Nou dan boft die Leonardo maar, en jullie natuurlijk
  maandag 10 november 2003 @ 11:45:33 #67
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14520026
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:29 schreef Speed1971 het volgende:

Nou dan boft die Leonardo maar, en jullie natuurlijk

Wishfull thinking!
pi_14520693
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dit is echt dieptreurig!

Afschuwelijk en dramatisch. Dat gun je helemaal niemand.
pi_14520738
Ik ben het faliekant met je oneens Speed. Dat conflict rond Van Hooijdonk zegt niet zoveel over de onderhandelingstactiek van Feyenoord. Het zegt wel alles over de voetballer in kwestie zelf.
pi_14520808
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:11 schreef SCH het volgende:
Ik ben het faliekant met je oneens Speed. Dat conflict rond Van Hooijdonk zegt niet zoveel over de onderhandelingstactiek van Feyenoord. Het zegt wel alles over de voetballer in kwestie zelf.
Mijn punt was niet zozeer de zaak Pi-Air als wel dat alle belangrijke zaken niet in het voordeel van Feyenoord zijn beslecht. Ono is de enige uitzondering hierop.
pi_14520847
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Mijn punt was niet zozeer de zaak Pi-Air als wel dat alle belangrijke zaken niet in het voordeel van Feyenoord zijn beslecht. Ono is de enige uitzondering hierop.

Dat ben ik wel met je eens maar volgens mij heeft dat meer te maken met de nukken van het moderne voetbal en de idioterie rond contracten. Veel clubs delven het onderspit, zie Ajax met De Boer o.a.
pi_14520964
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:11 schreef SCH het volgende:
pi_14521025
Wij weten helemaal niet wat de echte beweeg redenen van clubs of spelers zijn. Het zijn altijd maar verhaaltjes en waarschijnlijkheden. Het blijft dus altijd gissen voor ons. Het enige wat wij met zekerheid kunnen vaststellen dat Feyenoord het de laatste tijd niet goed heeft gedaan in deze gesprekken.

Over Ajax - F de Boer. Ik denk dat het er meer mee had te maken dat Ajax F de Boer geen garantie op een basisplaats wou geven. Dit was/is echter noodzakkelijk voor hem om zo speler van Oranje te blijven. Als het hem te doen was om geld was ie wel naar Qatar gegaan.

pi_14521117
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:23 schreef Speed1971 het volgende:
Wij weten helemaal niet wat de echte beweeg redenen van clubs of spelers zijn. Het zijn altijd maar verhaaltjes en waarschijnlijkheden. Het blijft dus altijd gissen voor ons. Het enige wat wij met zekerheid kunnen vaststellen dat Feyenoord het de laatste tijd niet goed heeft gedaan in deze gesprekken.

Over Ajax - F de Boer. Ik denk dat het er meer mee had te maken dat Ajax F de Boer geen garantie op een basisplaats wou geven. Dit was/is echter noodzakkelijk voor hem om zo speler van Oranje te blijven. Als het hem te doen was om geld was ie wel naar Qatar gegaan.

Je spreekt jezelf nogal tegen met je beide alineas. In 1 stel je vast dat we het niet kunnen weten en in 2 verklaar je doodleuk hoe het gegaan zou zijn.

We mogen toch aannemen dat wat de speler zelf zegt, enige grond van waarheid heeft. Hooijdonk wilde zijn contract verbreken. De Boer kwam er niet uit met Ajax, om welke reden dan ook. Het is voor een club niet zo makkelijk meer om dit soort onderhandelingen te voeren, denk ik. Spelers hebben hoge eisen, zijn vaak een beetje los van de werkelijkheid en denken dat ze de boven de wet kunnen leven.

pi_14521188
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Heel stoer. Ben al sinds m'n elfde LFC fan.

(Zie jij het verschil in het fan zijn van een engelse club, en het doen alsof je NLse club een engelse club is?)

Ik vind niet direct dat ik mijn club als Engelse club neerzet, dan had ik wel een St. George cross gebruikt. Zie het meer als de invloeden van Engeland die je overal terug vind in het Nederlandse voetbal (en ook in andere landen), Engelse liedjes, slogans, teksten, groepsnamen...enz.

Ik zie ook zeker wel het verschil, maar het geeft tegelijkertijd ook (dat jij als Nederlander toch LFC prefereert) de aantrekkingskracht/invloed van Engeland aan.

Spijkernisse zetten op St. George cross zie ik ook niet echt het nut van in. Alleen een beetje jammer dat je dan maar meteen iedereen "beschuldigt" van stoer gedrag. Als ik stoer wil overkomen draag ik wel "SCF best army of the FLR" trui en roep iedere keer als ik met suikerzakjes gooi "Rotterdam Hooligans!"

Maar laten we het weer over Feijenoord houden. Ik ga mezelf niet verder verantwoorden over een spandoek wat ik heb gemaakt. ALs mensen het er niet mee eens zijn hangen ze er zelf maar een groot doek overheen.
Overigens ben ik ook al weer bezig met een tweede spandoek, moet ook een stuk groter dan deze worden.

"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')