Het is 100% zeker weten Math Barlow
Ik heb Iced Earth.com btw gemaild tonet:
quote:
Hi
I was wondering, do you know if there a CD of Math Singing on the Glorious Burden, and if it's possible to get a copy of that?
Offcourse I'm willing to pay for it!!
I was listing to When the Eagle Cries, and the whole song didn't mean anything to me,
until I heard math singing and I instantly got goosebumps, only he can put emotions in Iced Earth songs,
Only he can really make a song heard and let it mean anything.
PLEASE help me to find that CD!!
Thx!!!
Niet geschoten is altijd mis
En het is toch echt voornamelijk jon en jim die je hoort in de achtergrondzang.
quote:Zoals ik zei, niet geschoten is altijd mis
Op zondag 18 januari 2004 13:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Idd,bovendien ben je denk ik niet de enige die die versie zou willen hebben.Het zou ook een stomme actie zijn om die versie vrij te geven.En het is toch echt voornamelijk jon en jim die je hoort in de achtergrondzang.
En ik hoor echt duidelijk Math zingen na een minuut of 2, redelijk achteraan
Kwil nog wel een klein stuk hier plaatsen waar hij zingt als jullie me nog steeds nie geloven
en ja, hij is te horen in de achtergrondzang op een aantal plaatsen, het duidelijkst is dat in When The Eagle Cries.
time to move on, of zet gewoon de ouwe cds op en stop met zeiken.
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 18-01-2004 15:00]
quote:Inderdaad: "Fuck off"
Op zondag 18 januari 2004 13:45 schreef Djaser het volgende:
Als je al antwoord krijgt weet je al wat voor een antwoord je krijgt.
Maar waarschijnlijk iets netter.
quote:Dat is wel Matt, kweet t toch bijna zeker!
Actually, that's not Matt that you think you hear. So apparently he's not
the only one that can put emotions in Iced Earth songs.And no, a version with Matt doesn't exist.
Neil
webmaster@icedearth.com
En als het Matt NIET is wie is het dan WEL, en waarom zingt die gast dan niet altijd met die stem ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 18-01-2004 21:46]
quote:Nouja in het boekje staat ie gewoon bij de backing vocals, dus dan zingt ie dus op een of meerdere nummers de backing vocals, lijkt me simpel, misschien heeft die webmaster er niet zoveel verstand van...
Op zondag 18 januari 2004 21:36 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dat is wel Matt, kweet t toch bijna zeker!
Favoriete nummers... kan iemand daar een poll voor maken?
Ik stem op Atilla, The reckoning en the devil to pay (eigenlijk hele trilogie
)
quote:Jah vriend vanme zei dat ook al, maybe willie het niet toegeven.
Op zondag 18 januari 2004 21:48 schreef Ambivalent het volgende:[..]
Nouja in het boekje staat ie gewoon bij de backing vocals, dus dan zingt ie dus op een of meerdere nummers de backing vocals, lijkt me simpel, misschien heeft die webmaster er niet zoveel verstand van...
De cd is erg mooi uitgevoerd, leuk dat de cd's apart zitten, mooie afbeeldingen.Favoriete nummers... kan iemand daar een poll voor maken?
Ik stem op Atilla, The reckoning en the devil to pay (eigenlijk hele trilogie)
Maar normaal lekt een album toch altijd wel voordat het uitgebracht word, is er dan een enkele gelekt met de vocals van Matt Barlow?
edit- nog eens goed geluisterd en ik ben er ook van overtuigd dat het Matt is. In de akoestische versie helemaal goed te horen, in het tweede refrein waar tim 'when the eagle cries' zingt matt de andere zinnen.
quote:omdat bij het mixen al duidelijk werd dat Schaffer die versie niet ging uitbrengen, is er zeker geen cd versie van, en al zeker geen die nog naar iemand verstuurd is die 'm op internet zet.
Op zondag 18 januari 2004 21:52 schreef metallicattim het volgende:
Maar normaal lekt een album toch altijd wel voordat het uitgebracht word, is er dan een enkele gelekt met de vocals van Matt Barlow?
quote:Wees nou toch gewoon blij dat je antwoord krijgt, ik heb nog nooit antwoord gekregen op mijn mails die ik naar ironmaiden.com stuurde
Op zondag 18 januari 2004 21:36 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dat is wel Matt, kweet t toch bijna zeker!
En als het Matt NIET is wie is het dan WEL, en waarom zingt die gast dan niet altijd met die stem
quote:Dat denk ik niet.
Op zondag 18 januari 2004 21:56 schreef Seborik het volgende:
Jon Schaffer heeft de tapes vast vernietigd.
quote:Nou, dat denk ik niet. Jon is een vreselijke perfectionist en die gaat geen 'troep' uitbrengen.
Op maandag 19 januari 2004 08:27 schreef Djaser het volgende:[..]
Dat denk ik niet.
Ik heb toch wel de stille hoop op een Sets archief met TGB met Matt, over een jaartje of tien
quote:Ik ook niet
Op maandag 19 januari 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:[..]
Nou, dat denk ik niet. Jon is een vreselijke perfectionist en die gaat geen 'troep' uitbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |