Wel klote indd.
Maar besef even dat 't wel goed komt. Relativeren.
quote:Toch moet je kapsters altijd nauwlettend in de gaten houden. Sommigen hebben een talent voor eigen initiatief op de verkeerde momenten.
Op woensdag 12 november 2003 00:09 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ook nog wil helpen voor een volgende keer: je hebt tegenwoordig in de supermarkten van die haar-magazines liggen. Koop er ene, blader ze eens door en kijk of er een kapsel van je gading bijzit. Neem het bewuste plaatje mee naar de kapper en zeg dat ze het precies zo moeten knippen.
Dat ga ik dus ook doen met mijn pony.
Nu ben ik mijn haar na jaren weer lang aan het laten groeien, vorige week naar de kapper geweest.
En de kapster die snapte het gewoon! Die heeft alleen maar bijgepunt!
quote:Is dat die foto die in je fotoboek staat? Met de roze verf staat het zeker leuk.
Op woensdag 12 november 2003 13:08 schreef Logician het volgende:
Mja gewend .. ik heb het geaccepteerd, laten we het daar op houden
Er zijn ergere dingen .. (zie bepaalde aunto-ongeluk topics) dus wat
dat betreft hoor je mij niet klagen, maar ik vind het zeker niet mooi en
ik ben er absoluut niet blij mee, maar het had nog erger gekunt en met
de roze verf erin staat het nog redelijk grappig ..
quote:18,50E
Op zondag 16 november 2003 17:07 schreef lonee het volgende:
ik ben zelf ook kapster en vind het wel leuk om al jullie reacties en zo te lezen en ik begrijp het ook wel heel goed.. maar mag ik weten hoeveel je moest betalen voor je knipbehandeling?
quote:Jep dat is die foto, het staat redelijk, alleen mis ik mijn langere haar enorm .. vooral vandaag toen ik een paar foto's van 3week terug zag
Op zondag 16 november 2003 18:34 schreef Ines het volgende:
Is dat die foto die in je fotoboek staat? Met de roze verf staat het zeker leuk.
quote:zeg het maar
Op zondag 16 november 2003 17:12 schreef Harmonius het volgende:
Ik vind het korte haar veel beter, kapster is goed bezig geweest! Wanneer gaan we uit?
quote:uhmzz ergens in februari?
Op zondag 16 november 2003 21:09 schreef Logician het volgende:zeg het maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |