Ik voel me er verrot door. Ik wil het aan niemand vertellen. Ik schaam me. Ik ben bang. Bang voor nog zo een ruzie.
Weggaan bij hem. Ja, dat is zo makkelijk gezegt.
Ach, waarom open ik eigenlijk deze topic? Omdat ik misschien toch stiekem tips wil?
quote:Hoe oud ben jij.......?? (en hij)
Op zondag 9 november 2003 09:29 schreef G-Plek het volgende:
Hoelang heb je al iets met m......??
Kleine toelichting.....??
hij heeft me ervoor nog nooit geslagen. Zijn prive dingen gaan totaal niet goed. Deurwaarder en nog veel meer. Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.
Hij heeft wel 10x zijn exuus aangeboden. Maar het blijft in mijn hoofd spoken.
weet je nu nog niet wat je moet doen?
rennen.. en hard ook!
quote:ik ben 21, hij is 35
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef G-Plek het volgende:[..]
Hoe oud ben jij.......?? (en hij)
Wat was de aanleiding hiervan.....??
Was ie nuchter/dronken....Kleine toelichting.....??
Ik weet eigenlijk al niet eens meer waar de ruzie omging. Volgens mij had het iets te maken met mijn houding. We waren die dag even weggeweest en ik voelde me niet helemaal lekker. Toen werd hij thuis boos over mijn houding die ik toen had. Zo ongeveer.
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef just me het volgende:
Twijfels. Voel me er zo rot door.
Hoe zouden jullie hierop reageren?
Pijn... Hoe verwerk ik dit nu weer :(
Wat moet ik nou toch?weet je nu nog niet wat je moet doen?
rennen.. en hard ook!
Mijn relatie is eigenlijk nooit goed gweest. Maarat neemt niet weg, dat ik heel veel van hem hou. Hij heeft zelf hele grote problemen (waar ik het niet over ga hebben) Hij reageert het soms op mij af.
quote:heb je hem ook geslagen ?
Op zondag 9 november 2003 09:27 schreef Pure het volgende:
Mijn vriend heeft me geslagen. We hadden een ruzie en hij had zichzelf niet meer in de hand. Hij heeft ook naar mijn keel 1x gegrepen.Ik voel me er verrot door. Ik wil het aan niemand vertellen. Ik schaam me. Ik ben bang. Bang voor nog zo een ruzie.
Weggaan bij hem. Ja, dat is zo makkelijk gezegt.
Ach, waarom open ik eigenlijk deze topic? Omdat ik misschien toch stiekem tips wil?
Hier een uit ervaring, ja ga weg het gaat nooit over en het word niet minder, en zielig lopen doen van het spijt me, gaat word je gevoel niet beter op.
ga weg voor dat je straks alles gebroken hebt , waaronder ook je vertrouwen in mannen.
sterkte
quote:Als hij je eenmaal een keer heeft geslagen zal het de volgende keer sneller gebeuren.
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef Pure het volgende:
3 jaarhij heeft me ervoor nog nooit geslagen. Zijn prive dingen gaan totaal niet goed. Deurwaarder en nog veel meer. Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door Els_saai op 09-11-2003 09:38]
quote:Maar hij woont bij mij. Als ik hem de deur uit gooi, heeft hij helemaal niemand.
Op zondag 9 november 2003 09:36 schreef pffffffff het volgende:[..]
heb je hem ook geslagen ?
zo niet.Hier een uit ervaring, ja ga weg het gaat nooit over en het word niet minder, en zielig lopen doen van het spijt me, gaat word je gevoel niet beter op.
ga weg voor dat je straks alles gebroken hebt , waaronder ook je vertrouwen in mannen.sterkte
quote:Hij heeft je nu voor het eerst geslagen, wanneer komt de 2e keer, de 3e keer of de 4e keer? Als hij problemen heeft mag hij het niet op jou afreageren door je te slaan!
Op zondag 9 november 2003 09:36 schreef Pure het volgende:[..]
Mijn relatie is eigenlijk nooit goed gweest. Maarat neemt niet weg, dat ik heel veel van hem hou. Hij heeft zelf hele grote problemen (waar ik het niet over ga hebben) Hij reageert het soms op mij af.
quote:als hij je verrot slaat ben jij er straks misschien niet meer!
Op zondag 9 november 2003 09:37 schreef Pure het volgende:[..]
Maar hij woont bij mij. Als ik hem de deur uit gooi, heeft hij helemaal niemand.
quote:Weggaan terwijl je (vast wel) van hem houd is zekers de makkelijkste uitkomst, maar absoluut geen oplossing....!!
3 jaarhij heeft me ervoor nog nooit geslagen. Zijn prive dingen gaan totaal niet goed. Deurwaarder en nog veel meer. Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.
Heeft hij geen psycholoog (or what eva) om zijn prive nader toe te lichten ivm zijn leefomstandigheden....??
quote:Dat weet je dus ook niet zeker??!!
Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.
Heb jij misschien ook iets te verkeerds gezegd dat hem deed flippen....??
quote:zelfs dan hoef je je niet te laten slaan!
Op zondag 9 november 2003 09:38 schreef G-Plek het volgende:
Heb jij misschien ook iets te verkeerds gezegd dat hem deed flippen....??
quote:Dus zolang hij niemand heeft (en dus zielig en eenzaam is) blijf je van hem houden?
Maar hij woont bij mij. Als ik hem de deur uit gooi, heeft hij helemaal niemand.
Je bent toch geen maatschappelijk werkster?
Hou je van hem omdat je van hem houdt of omdat je wil dat je van hem houdt zodat hij een veilig thuis heeft en niet nóg dieper in de shit komt te zitten?
quote:Inderdaad. Ik heb ook eens een vriendje gehad die zijn handjes niet thuis kon houden.
Op zondag 9 november 2003 09:39 schreef just me het volgende:
zelfs dan hoef je je niet te laten slaan!
quote:Weet je zeker dat je met hem oud en gelukkig wilt worden met evt. kinderen etc.....????
Op zondag 9 november 2003 09:36 schreef Pure het volgende:[..]
Denk je dat je eigenlijk gelukkiger zou kunnen zijn met een ander iemand....??
quote:* Mee eens is
Op zondag 9 november 2003 09:39 schreef just me het volgende:[..]
zelfs dan hoef je je niet te laten slaan!
Zet hem de deur uit. Zielig zijn voor hem is geen reden om jezelf verrot te laten slaan. Want zover zal het komen....
quote:Dat is dan heel vervelend voor hem. Als hij blijft dan heb jij geen leven meer.
Mijn advies: aangeven bij de politie, de straat opzetten en zelf (opnieuw) een fijn leven beginnen. Je bent nog 20, kan me ook niet voorstellen dat je aan een kerel van 35 jaar wilt vastzitten, met kinderen die bijna net zo oud als jij zijn. En het gaat van kwaad tot erger........
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:48 schreef IHOAKSISnoet het volgende:Mijn advies: aangeven bij de politie, de straat opzetten en zelf (opnieuw) een fijn leven beginnen. Je bent nog 20, kan me ook niet voorstellen dat je aan een kerel van 35 jaar wilt vastzitten, met kinderen die bijna net zo oud als jij zijn. En het gaat van kwaad tot erger........
* absoluut mee eens is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |