abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14496797
Mijn vriend heeft me geslagen. We hadden een ruzie en hij had zichzelf niet meer in de hand. Hij heeft ook naar mijn keel 1x gegrepen.

Ik voel me er verrot door. Ik wil het aan niemand vertellen. Ik schaam me. Ik ben bang. Bang voor nog zo een ruzie.

Weggaan bij hem. Ja, dat is zo makkelijk gezegt.

Ach, waarom open ik eigenlijk deze topic? Omdat ik misschien toch stiekem tips wil?

pi_14496801
Hoelang heb je al iets met m......??
pi_14496805
Weggaan is inderdaad makkelijk gezegd, maar volgens mij de enige oplossing. Een man die een vrouw slaat is geen vrouw waard.
Out of my mind, back in five minutes
pi_14496807
Terugslaan.
pi_14496808
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:29 schreef G-Plek het volgende:
Hoelang heb je al iets met m......??
Hoe oud ben jij.......?? (en hij)
Wat was de aanleiding hiervan.....??
Was ie nuchter/dronken....

Kleine toelichting.....??

pi_14496809
3 jaar

hij heeft me ervoor nog nooit geslagen. Zijn prive dingen gaan totaal niet goed. Deurwaarder en nog veel meer. Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.

Hij heeft wel 10x zijn exuus aangeboden. Maar het blijft in mijn hoofd spoken.

† In Memoriam † zondag 9 november 2003 @ 09:31:44 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14496811
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_14496818
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef G-Plek het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij.......?? (en hij)
Wat was de aanleiding hiervan.....??
Was ie nuchter/dronken....

Kleine toelichting.....??

ik ben 21, hij is 35

Ik weet eigenlijk al niet eens meer waar de ruzie omging. Volgens mij had het iets te maken met mijn houding. We waren die dag even weggeweest en ik voelde me niet helemaal lekker. Toen werd hij thuis boos over mijn houding die ik toen had. Zo ongeveer.

pi_14496826
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef just me het volgende:
Twijfels. Voel me er zo rot door.
Hoe zouden jullie hierop reageren?
Pijn... Hoe verwerk ik dit nu weer :(
Wat moet ik nou toch?

weet je nu nog niet wat je moet doen?

rennen.. en hard ook!

Mijn relatie is eigenlijk nooit goed gweest. Maarat neemt niet weg, dat ik heel veel van hem hou. Hij heeft zelf hele grote problemen (waar ik het niet over ga hebben) Hij reageert het soms op mij af.

zondag 9 november 2003 @ 09:36:09 #10
65219 pffffffff
tjonge tjonge
pi_14496827
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:27 schreef Pure het volgende:
Mijn vriend heeft me geslagen. We hadden een ruzie en hij had zichzelf niet meer in de hand. Hij heeft ook naar mijn keel 1x gegrepen.

Ik voel me er verrot door. Ik wil het aan niemand vertellen. Ik schaam me. Ik ben bang. Bang voor nog zo een ruzie.

Weggaan bij hem. Ja, dat is zo makkelijk gezegt.

Ach, waarom open ik eigenlijk deze topic? Omdat ik misschien toch stiekem tips wil?

heb je hem ook geslagen ?
zo niet.

Hier een uit ervaring, ja ga weg het gaat nooit over en het word niet minder, en zielig lopen doen van het spijt me, gaat word je gevoel niet beter op.
ga weg voor dat je straks alles gebroken hebt , waaronder ook je vertrouwen in mannen.

sterkte

het blijft klote
  zondag 9 november 2003 @ 09:37:19 #11
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_14496828
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:31 schreef Pure het volgende:
3 jaar

hij heeft me ervoor nog nooit geslagen. Zijn prive dingen gaan totaal niet goed. Deurwaarder en nog veel meer. Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.

Als hij je eenmaal een keer heeft geslagen zal het de volgende keer sneller gebeuren.
Ik zou hem nog 1 kans geven, als hij het weer doet:

[Dit bericht is gewijzigd door Els_saai op 09-11-2003 09:38]

...is toch ook opwindend?
pi_14496829
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:36 schreef pffffffff het volgende:

[..]

heb je hem ook geslagen ?
zo niet.

Hier een uit ervaring, ja ga weg het gaat nooit over en het word niet minder, en zielig lopen doen van het spijt me, gaat word je gevoel niet beter op.
ga weg voor dat je straks alles gebroken hebt , waaronder ook je vertrouwen in mannen.

sterkte

Maar hij woont bij mij. Als ik hem de deur uit gooi, heeft hij helemaal niemand.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2003 @ 09:37:40 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14496830
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:36 schreef Pure het volgende:

[..]

Mijn relatie is eigenlijk nooit goed gweest. Maarat neemt niet weg, dat ik heel veel van hem hou. Hij heeft zelf hele grote problemen (waar ik het niet over ga hebben) Hij reageert het soms op mij af.

Hij heeft je nu voor het eerst geslagen, wanneer komt de 2e keer, de 3e keer of de 4e keer? Als hij problemen heeft mag hij het niet op jou afreageren door je te slaan!
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:37 schreef Pure het volgende:

[..]

Maar hij woont bij mij. Als ik hem de deur uit gooi, heeft hij helemaal niemand.

als hij je verrot slaat ben jij er straks misschien niet meer!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_14496832
quote:
3 jaar

Weggaan terwijl je (vast wel) van hem houd is zekers de makkelijkste uitkomst, maar absoluut geen oplossing....!!

Heeft hij geen psycholoog (or what eva) om zijn prive nader toe te lichten ivm zijn leefomstandigheden....??

quote:
Ik denk dat zijn uitbarsting daar mee te maken heeft.
Dat weet je dus ook niet zeker??!!
Ken je hem wel goed genoeg....???

Heb jij misschien ook iets te verkeerds gezegd dat hem deed flippen....??

† In Memoriam † zondag 9 november 2003 @ 09:39:19 #15
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_14496836
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:38 schreef G-Plek het volgende:

Heb jij misschien ook iets te verkeerds gezegd dat hem deed flippen....??

zelfs dan hoef je je niet te laten slaan!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zondag 9 november 2003 @ 09:40:46 #16
35485 rique
with Canon, I can
pi_14496843
quote:

[..]

Dus zolang hij niemand heeft (en dus zielig en eenzaam is) blijf je van hem houden?

Je bent toch geen maatschappelijk werkster?

Hou je van hem omdat je van hem houdt of omdat je wil dat je van hem houdt zodat hij een veilig thuis heeft en niet nóg dieper in de shit komt te zitten?

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  zondag 9 november 2003 @ 09:40:59 #17
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_14496846
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:39 schreef just me het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook eens een vriendje gehad die zijn handjes niet thuis kon houden.
Echt verschrikkelijk.
...is toch ook opwindend?
pi_14496856
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:36 schreef Pure het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je met hem oud en gelukkig wilt worden met evt. kinderen etc.....????

Denk je dat je eigenlijk gelukkiger zou kunnen zijn met een ander iemand....??

pi_14496858
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:39 schreef just me het volgende:

[..]

* Mee eens is
pi_14496861
Als je van iemand houdt zou dat je juist een fijn gevoel moeten geven, niet wat je nu hebt. Houden van is niet DE voorwaarde om een relatie in stand te houden. Respect wel, en dat heeft ie blijkbaar niet voor je.

Zet hem de deur uit. Zielig zijn voor hem is geen reden om jezelf verrot te laten slaan. Want zover zal het komen....

Out of my mind, back in five minutes
pi_14496868
ren weg, nu t nog kan...
Strawberry Flavour..
  zondag 9 november 2003 @ 09:48:14 #22
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_14496873
quote:

[..]

Dat is dan heel vervelend voor hem. Als hij blijft dan heb jij geen leven meer.
Een relatie moet van twee kanten kanten komen. En als het op een gegeven moment alleen op de fysieke krachttoer gaat, dan ben jij degene die het loodje legt. Ik zag uit de andere topics dat het al een tijdje erg stroef gaat met je vriend. Maar je zal voor de lol eens moeten kijken naar het oudste topic en het huidige topic. Ik zie er een bepaald patroon in. Jij ook?

Mijn advies: aangeven bij de politie, de straat opzetten en zelf (opnieuw) een fijn leven beginnen. Je bent nog 20, kan me ook niet voorstellen dat je aan een kerel van 35 jaar wilt vastzitten, met kinderen die bijna net zo oud als jij zijn. En het gaat van kwaad tot erger........

*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_14496881
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:48 schreef IHOAKSISnoet het volgende:

Mijn advies: aangeven bij de politie, de straat opzetten en zelf (opnieuw) een fijn leven beginnen. Je bent nog 20, kan me ook niet voorstellen dat je aan een kerel van 35 jaar wilt vastzitten, met kinderen die bijna net zo oud als jij zijn. En het gaat van kwaad tot erger........

* absoluut mee eens is!!

zondag 9 november 2003 @ 09:50:20 #24
18614 Raggie
nee, dat ben ik niet
pi_14496885
Wij weten natuurlijk niet hoeveel problemen jouw vriendje heeft. Als hij echt veel problemen heeft dan moet hij er over praten, en, wat eerder ook gezegd is, hiermee eventueel professionele hulp zoeken.
Als hij zichzelf nog dieper de shit in wil werken, moet hij vooral doorgaan met waar hij nu bezig mee is. Als hij jou slaat, raakt hij jou kwijt. Dat moet je absoluut duidelijk aan hem maken. En als het nog een keer gebeurd, moet je het, ondanks dat hij al zoveel problemen heeft, meteen opgeven. En als je dat niet wilt inzien, dan zou ik van de week langs een 'blijf van mijn lijf' huis gaan en daar gesprekjes voeren met vrouwen die daar zitten...
Te laat of te vroeg
  Admin zondag 9 november 2003 @ 09:51:06 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_14496887
Het begint met een tikje, en excuses - duizendmaal. Een volgende keer zit je bij de eerste hulp met fractuur aan je kaak of oogkas.
Heb er iets te vaak te dichtbij gestaan en ben iets te vaak naar een ziekenhuis geweest met iemand die voor de zoveelste keer geslagen, gestompt en zelfs geschopt en aan haar haren door het huis gesleurd was om er iets anders van te denken.
Wegwezen daar, en snel ook, is mijn dringende advies.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')