quote:Ik vind de velgen een beetje goedkoop aandoen... Het lijkt net alsof het plastic velgen zijn om 1 of andere reden....
Op maandag 29 december 2003 19:36 schreef StefanP het volgende:
Foute bling-bling velgjes, maar mooi kleurtje lakIs dat niet maar liefst 20" trouwens? Volgens mij wel...
quote:woon jij in apeldoorn?? please laat dat zo zijn!!
Op zaterdag 27 december 2003 16:47 schreef StefanP het volgende:
[begin opschepmodus]Vandaag een leuke ervaring opgedaan toen ik van Apeldoorn naar Tilburg ging... + de rest
[eind opschepmodus]
quote:Jammer... Tilburg...
Op maandag 29 december 2003 22:32 schreef Party_P het volgende:[..]
woon jij in apeldoorn?? please laat dat zo zijn!!
quote:ah shit, mooi klote dan voor mij, krijg ik weer een keer de kans om een supra (misschien) te mogen zien, woont hij niet hiero
Op maandag 29 december 2003 22:36 schreef Xtreem het volgende:[..]
Jammer... Tilburg...
Velgen lagen in apeldoorn
Verlaging is op elke auto
En ik zou als BMW fanaat ontzettend twijvelen tussen een Supra MK4 of een BMW M3 (E36 3.2 of E46). Dat zegt heel veel over de Supra hoor, fantastische bak, alleen in NFSU zuigt de handeling van de Supra, teveel onderstuur, stelletje kneuzen bij EA
Edit:
Ik ben jaloers
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 30-12-2003 01:06]
quote:Nog niet, hij is me voor het moment laag genoeg, uitstappen is een crime
Op dinsdag 30 december 2003 01:00 schreef yup het volgende:
Supra, maar Stefan, ga je hem verlagen
![]()
De kar staat zo hoog op z'n potenVerlaging is op elke auto
quote:Zal je wel een mailtje sturen. Niet te dicht bij gaan staan anders gaat het alarm af
Op dinsdag 30 december 2003 00:10 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Maar wel hier.....vertel op, waar staat die bak?
quote:Zal je tzt ook een mailtje sturen wanneer ik weer naar Apeldoorn ga, kan in het slechtste geval wel een maandje of 2 duren, maar in Tilburg mag je altijd komen
Op dinsdag 30 december 2003 11:18 schreef Tjabbo het volgende:
Zeggeh, Stefan,nu je je nieuwe velgen hebt he...
*afspraak enzo*
*zich in de handen wrijft*
Zal voor jou wel lastig zijn, met beenruimte zal het wel lukken, maar het dak zal vrij laag zijn...
quote:hmmmzz oke thnx...
Op dinsdag 30 december 2003 19:43 schreef StefanP het volgende:
1,79Zal voor jou wel lastig zijn, met beenruimte zal het wel lukken, maar het dak zal gewoon te laag zijn...
Een M3 uit 95, paste ik absoluut niet in... (zowiezo is de 3 serie ERRRRRGGG klein)
Een 500SL pas ik ook absoluut niet in, en de ex van mijn zus had er eentje bij en ik mocht rijden, maar helaas....\
En een SLK230, maar das helemaal een ramp...
En zelfs een ML, ik kan er wel in rijden maar ik zit zo goed als klem...
Morgen eens een Pajero proberen, maar volgens mijn broer wordt dat ok al lastig..
En het is ook klote, want je moet altijd een grotere (niet dat ik dat erg vind) auto kopen, en die zijn altijd wel wat duurder in aanschaf en wegenbelasting en verzekering...
Veel slangetjes zijn inmiddels helemaal verhard. Ze functioneren dus nog wel, maar als je ze er af haalt dan zijn ze dus ook stuk. Worden de volgende keer dus vervangen. Compressietest gedaan, 13.5, 13.25, 11, 12, 13, 13.5. Cilinders 3 en 4 worden de volgende keer dus beter bekeken, het konden de zuigerveren zijn, de klepstelling of één of ander rubberen seal waarvan ik de naam niet meer ken. Maar het kon ook zijn dat de compressiemeter niet goed aansloot, de draaischroef van die bougies was nl. erg smerig en het draaistuk van de meter was veel korter dan dat van een bougie. Die sukkels bij de garage hadden trouwens een kapot slangetje terug geplaatst tussen de 2 'kanten' van het blok, waardoor de verdampte olie kan ontsnappen. Echt vet gescheurd, schandalig dat ze zoiets gewoon terugzetten.
RMM downpipe zonder kats is besteld (onder het mom "neuk het milieu"), en de boost controller en bijbehoren ook. Zal wel foto's maken tijdens de installatie, maar over een tijdje dus BPU en de bijbehorende 400+ PK
quote:400+ pk
Op woensdag 31 december 2003 20:36 schreef StefanP het volgende:
Nou, vandaag bij de Supradokter geweest, die heeft er 2 uur naar gekeken. Volgens hem heeft de auto er 140-150k kilometers op zitten (gemiddeld dus) en zag hij er optisch en motorisch redelijk goed uit, er rijden er in Nederland slechtere rond. Kon nog makkelijk 200k bij, en daarna liggen er altijd nog honderden supra's op de sloop in Japan als we weer een klokje rond willen rijden.Veel slangetjes zijn inmiddels helemaal verhard. Ze functioneren dus nog wel, maar als je ze er af haalt dan zijn ze dus ook stuk. Worden de volgende keer dus vervangen. Compressietest gedaan, 13.5, 13.25, 11, 12, 13, 13.5. Cilinders 3 en 4 worden de volgende keer dus beter bekeken, het konden de zuigerveren zijn, de klepstelling of één of ander rubberen seal waarvan ik de naam niet meer ken. Maar het kon ook zijn dat de compressiemeter niet goed aansloot, de draaischroef van die bougies was nl. erg smerig en het draaistuk van de meter was veel korter dan dat van een bougie. Die sukkels bij de garage hadden trouwens een kapot slangetje terug geplaatst tussen de 2 'kanten' van het blok, waardoor de verdampte olie kan ontsnappen. Echt vet gescheurd, schandalig dat ze zoiets gewoon terugzetten.
RMM downpipe zonder kats is besteld (onder het mom "neuk het milieu"), en de boost controller en bijbehoren ook. Zal wel foto's maken tijdens de installatie, maar over een tijdje dus BPU en de bijbehorende 400+ PK
quote:is dat de kit met de greddy boost cut controller??
Op woensdag 31 december 2003 20:36 schreef StefanP het volgende:
RMM downpipe zonder kats is besteld (onder het mom "neuk het milieu"), en de boost controller en bijbehoren ook. Zal wel foto's maken tijdens de installatie, maar over een tijdje dus BPU en de bijbehorende 400+ PK
quote:zelfde als bij turboimports dus, erg cool hoor....denk dat de respons van de motor er ook erg op zal verbeteren!
Op woensdag 31 december 2003 21:16 schreef StefanP het volgende:
Yeah, d'r hoort een fuel cut defender bij. In 't kort bestaat het uit een andere downpipe, een boost gauge, fuel cut defender en boost controller. Een BOV die echt 'psscht' doet (stock hoor je nl. niet) is leuk maar kost weer 300 euro, dat komt ooit nog wel eens.
Als referentie hier de situatie voor:
Zo zie je maar, die kerel heeft voor 15k een supra aangeschaft
Ben overigens reuze beniewd of ze hem gewoon uitgedeukt en gespoten hebben, of dat alle panelen echt vervangen zijn. Dat laatste zal wel niet het geval zijn, dus dan hebben ze hem verdomd mooi gemaakt!
Wat zou zo'n schade nou kosten? Als je het laat doen bij een goede schadehersteller?
Motorisch was er schijnbaar niks mis mee, dus als het repareren echt zo goedkoop was, dan rijdt hij voor het minste geld in Nederland in een mk4 rond
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 08-01-2004 21:13]
quote:Alle onderdelen uitdeuken/plamuren, alles tegelijk in de spuitcabine, dan ben je gok ik zo'n 2 mille kwijt.. plus onderliggende verstevigingsbalken etc, 'n kleine 3k gok ....
Op donderdag 8 januari 2004 21:07 schreef StefanP het volgende:
Hmm, vreemd... hij heeft vrijwel overal schade gehad, dan zou het spuiten alleen al bijna 2000 euro zijn... maar goed, ik heb geen idee hoeveel uitdeuken etc kost.Motorisch was er schijnbaar niks mis mee, dus als het repareren echt zo goedkoop was, dan rijdt hij voor het minste geld in Nederland in een mk4 rond
quote:Ah, onderdelen van die Engelse die gesloopt is dan, of zoiets?
Op donderdag 8 januari 2004 21:09 schreef MicHELLo het volgende:
Trust me, die auto is niet uitgedeukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |