abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 december 2003 @ 19:49:05 #201
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_15804402
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:36 schreef StefanP het volgende:
Foute bling-bling velgjes, maar mooi kleurtje lak Is dat niet maar liefst 20" trouwens? Volgens mij wel...
Ik vind de velgen een beetje goedkoop aandoen... Het lijkt net alsof het plastic velgen zijn om 1 of andere reden....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 29 december 2003 @ 20:48:52 #202
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_15806322
Dude, wat een ontzettend geile bak
  maandag 29 december 2003 @ 22:32:59 #203
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15809459
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 16:47 schreef StefanP het volgende:
[begin opschepmodus]

Vandaag een leuke ervaring opgedaan toen ik van Apeldoorn naar Tilburg ging... + de rest

[eind opschepmodus]


woon jij in apeldoorn?? please laat dat zo zijn!!
Drugs are good mkay?
  maandag 29 december 2003 @ 22:36:23 #204
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_15809566
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:32 schreef Party_P het volgende:

[..]

woon jij in apeldoorn?? please laat dat zo zijn!!


Jammer... Tilburg...
Velgen lagen in apeldoorn
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 29 december 2003 @ 22:37:49 #205
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15809608
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:36 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Jammer... Tilburg...
Velgen lagen in apeldoorn


ah shit, mooi klote dan voor mij, krijg ik weer een keer de kans om een supra (misschien) te mogen zien, woont hij niet hiero
Drugs are good mkay?
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:10:21 #206
73735 Mr_Wimpenny
Are you alright?
pi_15811870
Maar wel hier.....vertel op, waar staat die bak?
pi_15813270
Supra , maar Stefan, ga je hem verlagen
De kar staat zo hoog op z'n poten

Verlaging is op elke auto

En ik zou als BMW fanaat ontzettend twijvelen tussen een Supra MK4 of een BMW M3 (E36 3.2 of E46). Dat zegt heel veel over de Supra hoor, fantastische bak, alleen in NFSU zuigt de handeling van de Supra, teveel onderstuur, stelletje kneuzen bij EA

Edit:

Ik ben jaloers

[Dit bericht is gewijzigd door yup op 30-12-2003 01:06]

  dinsdag 30 december 2003 @ 11:18:31 #208
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15819464
Zeggeh, Stefan,

nu je je nieuwe velgen hebt he...

*afspraak enzo*
*zich in de handen wrijft*

  dinsdag 30 december 2003 @ 11:22:06 #209
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_15819568
Tjabbo neemt steeksleutel mee en een stapeltje bakstenen
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_15833470
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:00 schreef yup het volgende:
Supra , maar Stefan, ga je hem verlagen
De kar staat zo hoog op z'n poten

Verlaging is op elke auto


Nog niet, hij is me voor het moment laag genoeg, uitstappen is een crime
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:10 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Maar wel hier.....vertel op, waar staat die bak?
Zal je wel een mailtje sturen. Niet te dicht bij gaan staan anders gaat het alarm af
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:18 schreef Tjabbo het volgende:
Zeggeh, Stefan,

nu je je nieuwe velgen hebt he...

*afspraak enzo*
*zich in de handen wrijft*


Zal je tzt ook een mailtje sturen wanneer ik weer naar Apeldoorn ga, kan in het slechtste geval wel een maandje of 2 duren, maar in Tilburg mag je altijd komen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:41:27 #211
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_15834791
hey stefan, hoe groot ben je als ik vragen mag?
Ik ben 2,05 en denk je dat ik in zo'n auto zal passen, ben eigenlijk wel benieuwd of dat gaat
Mercedes 250D, automaat
pi_15834853
1,79

Zal voor jou wel lastig zijn, met beenruimte zal het wel lukken, maar het dak zal vrij laag zijn...

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:49:13 #213
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_15835074
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:43 schreef StefanP het volgende:
1,79

Zal voor jou wel lastig zijn, met beenruimte zal het wel lukken, maar het dak zal gewoon te laag zijn...


hmmmzz oke thnx...
Wel jammer zeg zo groot zijn...
Je kan in heel veel VETTE auto's niet eens rijden, heb al wat kansen moeten laten schieten omdat ik er niet in pas

Een M3 uit 95, paste ik absoluut niet in... (zowiezo is de 3 serie ERRRRRGGG klein)
Een 500SL pas ik ook absoluut niet in, en de ex van mijn zus had er eentje bij en ik mocht rijden, maar helaas....\
En een SLK230, maar das helemaal een ramp...
En zelfs een ML, ik kan er wel in rijden maar ik zit zo goed als klem...
Morgen eens een Pajero proberen, maar volgens mijn broer wordt dat ok al lastig..
En het is ook klote, want je moet altijd een grotere (niet dat ik dat erg vind) auto kopen, en die zijn altijd wel wat duurder in aanschaf en wegenbelasting en verzekering...

Mercedes 250D, automaat
pi_15866686
Nou, vandaag bij de Supradokter geweest, die heeft er 2 uur naar gekeken. Volgens hem heeft de auto er 140-150k kilometers op zitten (gemiddeld dus) en zag hij er optisch en motorisch redelijk goed uit, er rijden er in Nederland slechtere rond. Kon nog makkelijk 200k bij, en daarna liggen er altijd nog honderden supra's op de sloop in Japan als we weer een klokje rond willen rijden.

Veel slangetjes zijn inmiddels helemaal verhard. Ze functioneren dus nog wel, maar als je ze er af haalt dan zijn ze dus ook stuk. Worden de volgende keer dus vervangen. Compressietest gedaan, 13.5, 13.25, 11, 12, 13, 13.5. Cilinders 3 en 4 worden de volgende keer dus beter bekeken, het konden de zuigerveren zijn, de klepstelling of één of ander rubberen seal waarvan ik de naam niet meer ken. Maar het kon ook zijn dat de compressiemeter niet goed aansloot, de draaischroef van die bougies was nl. erg smerig en het draaistuk van de meter was veel korter dan dat van een bougie. Die sukkels bij de garage hadden trouwens een kapot slangetje terug geplaatst tussen de 2 'kanten' van het blok, waardoor de verdampte olie kan ontsnappen. Echt vet gescheurd, schandalig dat ze zoiets gewoon terugzetten.

RMM downpipe zonder kats is besteld (onder het mom "neuk het milieu"), en de boost controller en bijbehoren ook. Zal wel foto's maken tijdens de installatie, maar over een tijdje dus BPU en de bijbehorende 400+ PK

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15866939
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:36 schreef StefanP het volgende:
Nou, vandaag bij de Supradokter geweest, die heeft er 2 uur naar gekeken. Volgens hem heeft de auto er 140-150k kilometers op zitten (gemiddeld dus) en zag hij er optisch en motorisch redelijk goed uit, er rijden er in Nederland slechtere rond. Kon nog makkelijk 200k bij, en daarna liggen er altijd nog honderden supra's op de sloop in Japan als we weer een klokje rond willen rijden.

Veel slangetjes zijn inmiddels helemaal verhard. Ze functioneren dus nog wel, maar als je ze er af haalt dan zijn ze dus ook stuk. Worden de volgende keer dus vervangen. Compressietest gedaan, 13.5, 13.25, 11, 12, 13, 13.5. Cilinders 3 en 4 worden de volgende keer dus beter bekeken, het konden de zuigerveren zijn, de klepstelling of één of ander rubberen seal waarvan ik de naam niet meer ken. Maar het kon ook zijn dat de compressiemeter niet goed aansloot, de draaischroef van die bougies was nl. erg smerig en het draaistuk van de meter was veel korter dan dat van een bougie. Die sukkels bij de garage hadden trouwens een kapot slangetje terug geplaatst tussen de 2 'kanten' van het blok, waardoor de verdampte olie kan ontsnappen. Echt vet gescheurd, schandalig dat ze zoiets gewoon terugzetten.

RMM downpipe zonder kats is besteld (onder het mom "neuk het milieu"), en de boost controller en bijbehoren ook. Zal wel foto's maken tijdens de installatie, maar over een tijdje dus BPU en de bijbehorende 400+ PK


400+ pk , wat wil je, Ferrari's eruit trekken?
pi_15867257
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:36 schreef StefanP het volgende:
RMM downpipe zonder kats is besteld (onder het mom "neuk het milieu"), en de boost controller en bijbehoren ook. Zal wel foto's maken tijdens de installatie, maar over een tijdje dus BPU en de bijbehorende 400+ PK
is dat de kit met de greddy boost cut controller??
ps komt er nog een BOV op??
of heb ik het over het ook gelezen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_15867394
Yeah, d'r hoort een fuel cut defender bij. In 't kort bestaat het uit een andere downpipe, een boost gauge, fuel cut defender en boost controller. Een BOV die echt 'psscht' doet (stock hoor je nl. niet) is leuk maar kost weer 300 euro, dat komt ooit nog wel eens.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15867649
quote:
Op woensdag 31 december 2003 21:16 schreef StefanP het volgende:
Yeah, d'r hoort een fuel cut defender bij. In 't kort bestaat het uit een andere downpipe, een boost gauge, fuel cut defender en boost controller. Een BOV die echt 'psscht' doet (stock hoor je nl. niet) is leuk maar kost weer 300 euro, dat komt ooit nog wel eens.
zelfde als bij turboimports dus, erg cool hoor....denk dat de respons van de motor er ook erg op zal verbeteren!
ps dbm levert bov vanaf 110¤
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_15876398
In NL nog nooit eentje rond zien rijden. Ik vind ze echt SUPERvet (hee luuk die een jap mooi vind !). Kom je in Curaçao, zie je ineens op 1 dag 3 van die dingen rijden Waren denk ik ook de enige 3 van het eiland lijkt me
'99 MB E320 CDI T-model
pi_16080580
Die auto die ik een tijdje geleden in de slowchat liet zien is gerepareerd...

Als referentie hier de situatie voor:


Zo zie je maar, die kerel heeft voor 15k een supra aangeschaft

Ben overigens reuze beniewd of ze hem gewoon uitgedeukt en gespoten hebben, of dat alle panelen echt vervangen zijn. Dat laatste zal wel niet het geval zijn, dus dan hebben ze hem verdomd mooi gemaakt!

Wat zou zo'n schade nou kosten? Als je het laat doen bij een goede schadehersteller?

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:41:29 #221
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16080746
Ik heb (Verassend genoeg) niet zo veel verstand van schades etc, maar er vanuit gaande dat er weinig schade onder de motorkap zit kom ik op 2,5 a 3k
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16081450
Hmm, vreemd... hij heeft vrijwel overal schade gehad, dan zou het spuiten alleen al bijna 2000 euro zijn... maar goed, ik heb geen idee hoeveel uitdeuken etc kost.

Motorisch was er schijnbaar niks mis mee, dus als het repareren echt zo goedkoop was, dan rijdt hij voor het minste geld in Nederland in een mk4 rond

[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 08-01-2004 21:13]

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:09:27 #223
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_16081505
Trust me, die auto is niet uitgedeukt
Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:12:35 #224
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_16081596
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:07 schreef StefanP het volgende:
Hmm, vreemd... hij heeft vrijwel overal schade gehad, dan zou het spuiten alleen al bijna 2000 euro zijn... maar goed, ik heb geen idee hoeveel uitdeuken etc kost.

Motorisch was er schijnbaar niks mis mee, dus als het repareren echt zo goedkoop was, dan rijdt hij voor het minste geld in Nederland in een mk4 rond


Alle onderdelen uitdeuken/plamuren, alles tegelijk in de spuitcabine, dan ben je gok ik zo'n 2 mille kwijt.. plus onderliggende verstevigingsbalken etc, 'n kleine 3k gok ....
('k heb maar 1 zomertje bij een schadeherstelbedrijf gewerkt, dus kan er best flink naast zitten )
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_16081810
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:09 schreef MicHELLo het volgende:
Trust me, die auto is niet uitgedeukt
Ah, onderdelen van die Engelse die gesloopt is dan, of zoiets?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')