Toekomstige mods, restauraties, foto's en zo worden tzt hier in gepleurd
Maar vooralsnog: hij is goedgekeurd! Vrijdag 150km naar de RDW gereden, alwaar de boos kijkende RDW meneer niets kon vinden (waardoor hij nog bozer ging kijken). De douane heeft me ook nog een poot uitgedraaid door het leren interieur en targa dak als 'opties' aan te merken, waardoor de BPM dus steeg. Protesteren hielp niet want het 'staat zo in het systeem'.... in hetzelfde systeem waar staat dat het toch écht een toyota supra 3.0 V6 was
Maar ja, over 3-4 werkdagen is het kenteken er dus!
Er moet nog veel gebeuren, de slag in de velg rechtsvoor is hoogst irritant. Boven de 60 trilt het stuur en bij 200 trilt het nog Dat wordt dus meteen gemaakt, ik wil liever geen schade aan het stuurhuis of zo. Dan moet het huidige alarm er uit, een dure Cliffords er in, alle slangetjes moeten vervangen worden door goeie siliconen slangetjes, er moet nog van alles gecheckt worden (compressietest, turbo's, alles wat ze bij de garage dus niet gedaan hebben), ....
Het spatbord boven het wiel linksachter is trouwens deels overgespoten, dat viel de maat van me die mee was op. Had het zelf niet eens gezien. Gevalletje schade dus... waarschijnlijk alleen blik, gelukkig.
Hij rijdt wel als een beest, bij 1800 toeren of zo begint turbo nr. 1 al, om bij 4000 toeren door nr. 2 gevolgd te worden. Je hoort ze echt, lekker geluidje! Die maat van me merkte ook steeds op dat we ongeacht de snelheid maar zo'n 2-3000 toeren maakten bij constante snelheid... de motor had het er dus maar makkelijk mee. Er ging nog net geen waarschuwingslampje branden van 'hé joh doe eens iets, ik val hier in slaap...'
De stoelen zitten werkelijk waar fantastisch, de kuipstoeltjes van mijn 206 GTItje zijn er niks bij. Echt heerlijk. Het stuur is ook geweldig, heerlijk zacht glad leer.
De automaat blijft er trouwens in, die is goddelijk heerlijk lekker. Stukje in de file gereden, geen centje pijn. Verder de cruise control lekker aan... aaah
Maar genoeg geluld, hier wat foto's:
Dikke bak echt waar
quote:ja das natuurlijk wel handig zon glad stuur
Op zaterdag 8 november 2003 20:34 schreef StefanP het volgende:
Hier verder met het gebeuren rondom StefanP's supra (deel 1)!
Het stuur is ook geweldig, heerlijk zacht glad leer.
Lijkt me méga bruut dat ding eens een keer te zien. WOW.
Is de auto wel ' dagelijks' te gebruiken nu? of toch liever eerst niet zoveel? dit omdat ik uit je verhaaltie hierboven proef dat je niet geheel tevreden bent...
Mja... eerst maar eens langs supracity, en de supradoc.
quote:Ik wou het net zeggen, ben daar ook al eens geweest
Op zaterdag 8 november 2003 20:54 schreef StefanP het volgende:
SorryHet was in Rijen (tussen Breda en Tilburg)... al die keuringsstations zullen wel op elkaar lijken
Of valt het wel mee ?
quote:Het trillen is best wel erg.. en niet alleen tussen 80-100 of zo, gewoon vanaf 50+ continu. Dat wordt het eerste waar een afspraak voor wordt gemaakt... ik weet ook niet hoe lang de vorige eigenaar er zo mee heeft gereden! Het vreemde is ook dat ik het tijdens de proefrit niet heb gemerkt. Schade van het transport? Ik zou het echt niet weten... maar de velg moet dus gericht worden, en dan kunnen ze ook meteen controleren of de balancering e.d. van de rest wel klopt. Ik denk dat ik hem maar laat staan tot die afspraak, die ene week kan ik ook nog wel zonder.
Op zondag 9 november 2003 11:38 schreef renkie het volgende:
Zou maar niet te veel rijden met de slag in dat wiel? Dat vinden je lagers en ophangen niet echt leuk toch ?Of valt het wel mee ?
ps: dat ding kan je volgens mij ONTZETTEND opvoeren
quote:dus..
heph zei tegen zichzelf:WAT een VETTE auto
Ziet er echt goed uit! Zou 'm wel eens in 't echt willen zien...
Goed bezig StefanP, nu nog de discobal aan de binnenspiegel...
quote:We zijn van en naar het RDW 5 Porsches tegengekomen, eerlijk waar.. en een rode Ferarri Testarossa bij Nijmegen
Op zondag 9 november 2003 12:17 schreef dalai het volgende:
Vette bak! En het mooie is dat er zo weinig van rondrijden. Volgens mij kan je ze in Nederland op een hand tellen en dus exclusiever dan een Ferrari
Ik zoek me nog een goede zaak waar ze een 19" velg kunnen repareren, www.wheeltrim.nl (in mijn ogen de beste) kan maar tot 18" aan. Bij de Toyota dealer was het ook 18", misschien de velgendokter?Maar dan ben je meteen een week je velgen kwijt, ik wil gewoon kunnen binnenrijden, uurtje of 2 wachten en weer vertrekken.
groeten
quote:dat vind ik ook, maar mening 1 op dit forum niet...
Op zondag 9 november 2003 20:01 schreef Tjabbo het volgende:
Lelijk stuur?
Dat stuur is MEGA!Veel beter dan die kale momo shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |