abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_988234
Ik heb al een jaar of zo een WAP telefoontje, niet vanwege WAP maar gewoon omdat het een fijn en relaxed ding was, niet groot, lange standy en bel tijd, en heb ooit in het begin 1 keer geprobeerd te WAP-pen, wat vreselijk traag ging, dus duur was, en eik geen fuck opschoot dus, bereikte er niets mee.

En ik hoor nooit meer iemand over WAP, ik zie het niemand doen, ik hoor van niemand dat ie het doet, ik krijg geen spam mail meer over WAP, ik zie niet in elke advertentie met koeienletters WAP geschreven staan, niks van dat alles.

Dus mijn vraag, hoe dood is WAP? ist nog een waakvlammetje, een dun draadje, of kan WAP definitief 6 feet under?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 7 juni 2001 @ 13:36:51 #2
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_988240
How about 7 feet...
Je moet niks!
pi_988497
Aardig dood, maar dat is x jaar geleden al aangeven. Veel bedrijven zijn WAP gaan doen op voorbereiding van UTMS.
pi_988527
Vraag me eigenlijk af hoeveel van de 6000 ut-ers er nou echt vaak wappen...
pi_988567
Hangt van het succes van de Postbank af. Maar ik betwijfel het of het iets wordt.
pi_988577
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 14:16 schreef weerdo het volgende:
Hangt van het succes van de Postbank af. Maar ik betwijfel het of het iets wordt.
Kan alleen zeggen dat Siemens er goed vanaf komt met al die wapacties.. c35i voor de ut en m35i voor postbankertjes.. nie slecht
  donderdag 7 juni 2001 @ 14:25:46 #7
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_988636
kijk eens bvij de statistieken op tweakers.net hoeveel bezoekers wap.tweakers.net krijgdt.....
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_989862
Gezien de weinige reacties ligt WAP op de hartbewaking?
pi_989879
WAP tsja, te klein beeldscherm, te langzaam, etc. Het ligt dus idd op de hartbewaking.

En ik heb dus ook een WAPje van de Universiteit Twente, maar waarom zou ik wappen als we hier zo'n snelle verbinding hebben, volkomen onzin toch!

WAP is door mij ook dood verklaard.

niemand sterft aan liefde...
pi_989885
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 16:46 schreef DIGGER het volgende:
Nogal ja.
WAP = zo goed als dood. Laat het ook nooit een reden zijn om een bepaalde gsm al dan niet aan te schaffen. De volgende stap is GPRS geloof ik, daarna is UTMS aan de beurt. Dan schijnt het pas echt interessant te worden, maar de vraag blijft altijd in hoeverre men erin slaagt om een behoefte te creeren onder de consument. Wie weet gaat het 'the next best thing' worden, maar ik moet het nog zien...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_989931
Heeft het ooit geleefd eigenlijk.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_989992
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 16:55 schreef Party-pooper het volgende:
Heeft het ooit geleefd eigenlijk.
Niet echt volgens mij.
Er zijn altijd hobbyisten die het wel leuk vinden om er mee te spelen, en het eventueel te gebruiken, maar ik ken maar weinig (volgens mij zelfs geen 1) mensen die het echt regelmatig gebruiken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_990006
Heb nu sinds twee weken een wap telefoon.
Gebruik het alleen om mijn mail te kunnen lezen.

Informatie zoek ik niet via wap. Als ik info nodig heb, dan wacht ik wel tot ik thuis ben en mijn pc kan gebruiken

pi_990042
Ik heb in een jaar tijd een keer gewapd naar wap.tweakers.net

Nou dat is dus helemaal niks dat wappen.

Nee dat wappen is dood als een pier

pi_990589
IK gebruik het met zeer grote regelmaat. Vooral om mijn mail te checken en de NS vertragingen te bekijken.
Duck is terug en dat zul je merken >:)
  vrijdag 8 juni 2001 @ 12:11:48 #16
9263 D2k
Shoots 2 kill
pi_994179
noopz is zo dood als een pier. Heb bij mijn nieuwe foon zelf bewust gekozen voor 1 zonder wap. Tis te traag en levert te weinig info op.
  zaterdag 9 juni 2001 @ 13:15:30 #17
12295 dozo
De snelste alien ooit
pi_1000892
Wap bestaat dat dan nog na zeg.Wappe is wippe met een slappe
ja ik ben het en ik zal het blijven ook let maar op
  zaterdag 9 juni 2001 @ 15:16:24 #18
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_1001470
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 18:12 schreef Duck het volgende:
IK gebruik het met zeer grote regelmaat. Vooral om mijn mail te checken en de NS vertragingen te bekijken.
Dat gaat zeker allemaal via Vizzavi of niet? ALs je bij een andere provider zit is het niet bereikbaar of schijtduur dus vandaar dat dat hele WAP ook helemaal niks zal worden. Volgens mij is het ook maar voor een aantal dingen echt handig:
1) OV-info
2) mail
3) bankzaken
4) opvragen statistische info (tussenstanden sportwedstrijd / weeroverzicht ofzo)
maar goed, hoe lang duurt het nog voordat we daarvan gratis gebruik kunnen maken?
  zaterdag 9 juni 2001 @ 15:23:15 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1001504
Wap is te traag en te duur en de mogelijkheden zijn beperkt en binnenkort zitten we met die umts...

kan haast wel zeggen dat Wap eik al geeneens kans toto leven had.

zaterdag 9 juni 2001 @ 15:25:23 #20
2646 webber
Enough already
pi_1001513
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 16:46 schreef DIGGER het volgende:
Heb nog weleens gedacht aan een WAPpable versie van een niet nader te noemen forum, maar gezien het kleine schermpje leek het me een waste of time
  zaterdag 9 juni 2001 @ 16:34:23 #21
11782 mad26
--==geen==--
pi_1001937
quote:
Vraag me eigenlijk af hoeveel van de 6000 ut-ers er nou echt vaak wappen...
Zie volgende link:

http://dance.student.utwente.nl/poll/result.php?POLLID=17

uitslag: meer dan 90% van de UT-ers met WAPpertelefoon heeft nog nooit of bijna nooit geWAPperd.

Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1002536
quote:
Op zaterdag 09 juni 2001 16:34 schreef mad26 het volgende:

[..]

Zie volgende link:

http://dance.student.utwente.nl/poll/result.php?POLLID=17

uitslag: meer dan 90% van de UT-ers met WAPpertelefoon heeft nog nooit of bijna nooit geWAPperd.

Waarom ben ik niet verbaasd
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1004295
* Joene denkt dat wap opzich vrij dood is ....
Maar ik ben toch blij dat ik het heb , want als ik ergens ben tijdens een formule1 wedstrijd en niet kan kijken . Kan ik via mijn wap , live geupdate worden elke 4 seconden . Ja het kost wat , maar het is wel leuk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1025960
* DIGGER zal de bodybag voor WAP dan maar eens gaan bestellen
pi_1025986
quote:
Op zaterdag 09 juni 2001 15:16 schreef Jethro het volgende:

[..]

Dat gaat zeker allemaal via Vizzavi of niet? ALs je bij een andere provider zit is het niet bereikbaar of schijtduur dus vandaar dat dat hele WAP ook helemaal niks zal worden.

Nee hoor ik wap gewoon via I-services van D*
Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_1026035
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 16:48 schreef Jarno het volgende:
De volgende stap is GPRS geloof ik, daarna is UTMS aan de beurt.
Ik dacht dat GPRS gewoon wappen was, met als verschil dat je betaalt voor de hoeveelheid dataoverdracht i.p.v. tijd online. Misschien dat daarom WAP nog niet echt dood is, maar gewoon pas leeft met de GPRS techniek?
O+. Ripley. O+.
  woensdag 13 juni 2001 @ 17:55:51 #27
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_1027269
GPRS/UMTS en WAP zijn niet vergelijkbaar. WAP is een protocol voor het versturen van WML pagina's. GSM, GPRS en UMTS zijn netwerk protocollen (lower level, WAP loopt bijv. over GSM). Beetje vergelijkbaar met HTML over HTTP over TCP/IP over ethernet.
pi_1027280
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 13:35 schreef DIGGER het volgende:

Dus mijn vraag, hoe dood is WAP?

Wedervraag, heeft WAP ooit geleefd dan?
pi_1027355
WAP is het niet en gaat het niet worden...
Wat het wel gaat worden? 'i-mode' vraag maar aan de japanner op de hoek...
tja...
  woensdag 13 juni 2001 @ 18:34:43 #30
12525 X4x4
 ouwe duimelaar
pi_1027513
WAP was.
  woensdag 13 juni 2001 @ 18:47:58 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1027573
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 18:07 schreef ZwaaiHaai het volgende:
WAP is het niet en gaat het niet worden...
Wat het wel gaat worden? 'i-mode' vraag maar aan de japanner op de hoek...
Idd, ik vraag me toch af waarom altijd de Japanners met iets nieuws en/of leuks komen wat ook nog echt werkt en waarom men hier altijd achterloopt met suffe ideëen zoals WAP.

WAP heeft nooit geleefd. Te duur, te langzaam en de consument voor dom gehouden door het vet te hypen in advertenties, maar niet te luisteren wat de klant echt wil.

The Internets, I needs it..
pi_1027852
wap is dood helaas , heb ik een wap telefoon kan ik er niks mee maarja niks aan te doen
pi_1030519
En jahoor: Wap is nu echt dood!
quote:
The Mobile Services Initiative (M-Services) aims to introduce an open software and hardware standard within mobile Internet in a bid to avoid the fiasco which surrounded the first attempt at mobile Internet, Wireless Application Protocol (WAP).
Een fiasco dus

En in dit artikel kun je wat lezen over de opvolger van UMTS, 4G. Ook kewl

pi_1030559
WAP is een doodgeboren kindje

Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom het in Japan zo populaire I-Mode nog steeds niet in Europa mogelijk is. Laatst stond in een onderzoek dat de Europeaan met WAP-functionaliteit () gemiddeld één keer per maand gebruik maakt van deze service. In Japan worden gemiddeld maandelijks 300 pagina's opgeroepen per maand per persoon met I-mode-functionaliteit. Dat geeft toch al een beetje aan hoe dood WAP is.

pi_1030624
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 08:57 schreef MrBig het volgende:
WAP is een doodgeboren kindje

Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom het in Japan zo populaire I-Mode nog steeds niet in Europa mogelijk is. Laatst stond in een onderzoek dat de Europeaan met WAP-functionaliteit () gemiddeld één keer per maand gebruik maakt van deze service. In Japan worden gemiddeld maandelijks 300 pagina's opgeroepen per maand per persoon met I-mode-functionaliteit. Dat geeft toch al een beetje aan hoe dood WAP is.

Zoals altijd lopen zowel de Japanse als de Amerikaanse technologie ongeveer 2 jaar voor op de Europeaanse. Dus nog ff wachten .
Drommels...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')