abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14486741
Ik ging laatst rekoefeningen doen, omdat ik 2 maal in de week aan hardlopen doe.
Op een gegeven moment voelde ik een pijnscheut in mijn donder dat niet te beschrijven was.....auw!
Bleek dat mijn rechterbal in naar boven geschoten was.
Ik kon hem niet eens meer terugduwen.......
Na een kwartier zakte hij gelukkig weer terug naar beneden.
Hebben jullie (de jongens onder ons) dit ook wel eens gehad?
Flexi wit da tech(nique)
pi_14486751
pi_14486752
jup
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:11:29 #4
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14486753
Huh?
pi_14486780
OMG.. AUW
pi_14486840
jup, tijdens een voetbal wedstrijd..... is niet fijn als je daar op het veld aan het creperen [ hoe de neuk schrijf je dit?? ] ben...
pi_14486879
*100
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_14486920
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef Varr het volgende:
Huh?
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:17:31 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14486928
Ik ben dan weliswaar geen jongen, maar weet van horen zeggen dat het heel pijn kan doen en je moet er ook zeker mee uitkijken.

Als hij namelijk niet terugzakt dan kan dat ernstige gevolgen hebben omdat bloedvaten afgekneld kunnen raken.
Dus pas op de volgende keer dat het gebeurd en wacht niet te lang met een dokter bellen.

pi_14486952
Ik dacht in de zin van een bal terugschoppen en dat je daarbij wat overkomen was Auw
pi_14487776
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef immenslope het volgende:
Ik ging laatst rekoefeningen doen, omdat ik 2 maal in de week aan hardlopen doe.
Op een gegeven moment voelde ik een pijnscheut in mijn donder dat niet te beschrijven was.....auw!
Ik heb een keer een stevige steek gehad in mijn rechterbal, deed wel pijn, maar na een dag ofzo ging het wel over. De oorzaak was blijkbaar dat ik te veel heb gestrekt.
Snijden maar
pi_14487835
damn, lijkt me echt pijnlijk. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad, maar htf kan je rechterbal zo in 1 keer omhoog schieten dan? Omdat je je teveel inspant ofzo?
pi_14487877
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:49 schreef NehcslowZ het volgende:
damn, lijkt me echt pijnlijk. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad, maar htf kan je rechterbal zo in 1 keer omhoog schieten dan? Omdat je je teveel inspant ofzo?
Ja het kan zomaar gebeuren hoor, en als het gebeurd, zit je daar met een klote gevoel.
Het komt door inspanning, juistem.
Snijden maar
  zaterdag 8 november 2003 @ 20:23:59 #14
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_14488711
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:51 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:

[..]

en als het gebeurd, zit je daar met een KLOTE gevoel.

ja DUH!!
"Fotootje van..."-Plaatser
pi_14488734
Ja kreeg een keer een voetbal in me zak
Thuis meteen uit testen of ie niet stuk was
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 8 november 2003 @ 21:30:33 #16
71741 flubz
zieke geest
pi_14490215
ik heb et ook wel eens gehad maar hij zakte na 1 minuut weer terug en het deed geen pijn
  zaterdag 8 november 2003 @ 21:31:14 #17
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_14490241
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 20:23 schreef SinCerEly het volgende:

[..]

ja DUH!!

Snijden maar
pi_14490539
AAARGH Damn... Soms voelt het bij mij ook wel ofie terug wil schieten, maar dan houd ik m goed vast

Maar GVD de gedachte alleen al doet pijn. Dan voel ik het handeltje al terug schieten.

zaterdag 8 november 2003 @ 21:49:51 #20
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_14490546
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dan weliswaar geen jongen, maar weet van horen zeggen dat het heel pijn kan doen en je moet er ook zeker mee uitkijken.

Als hij namelijk niet terugzakt dan kan dat ernstige gevolgen hebben omdat bloedvaten afgekneld kunnen raken.
Dus pas op de volgende keer dat het gebeurd en wacht niet te lang met een dokter bellen.

volgens de arts die mij een keer met gedraaide ballen heeft geholpen;
mogen je ballen maximaal 6 uur afgekneld zijn.. rond die tijd gaan ze afsterven...
(maar ik kan me niet voorstellen dat 5 uur wel goed zou zijn...)
maar bel de volgende keer ff snel een dokter: als het meer dan 15/30 minuutjes duurt...

Voorkomen is beter dan genezen

ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  zaterdag 8 november 2003 @ 21:50:28 #21
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_14490557
ai ik heb het ook mee gemaakt, is niet leuk
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_14490604

gelukkig nooit mee gemaakt

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_14491675
Yep heb ik ook 1x mee gemaakt echt een ramp
Ook al tijdens het sporten (klapte met gymen op een bok ouch)
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:02:10 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_14491859
Dat klinkt heel pijnlijk!
Gelukkig heb ik ze niet!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_14492167
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef Varr het volgende:
Huh?
idem
[url=http://users.skynet.be/HomeTheater/HomeTheater.htm]Karel's kleine kindjes , kakten kleine kromme keuteltjes[/url]
  zaterdag 8 november 2003 @ 23:21:37 #26
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14492201
gelukkig geen last van gehad
pi_14492379
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 22:50 schreef Raisk het volgende:
het hoeft niet met een klap of een stoot te gaan, als je een bepaalde spier aantrekt [ die dus ff verkeerd om je bal zit ] dan wil hij al omhoog schieten.

je kan het ook zelf doen... geen aanrader.

pi_14495504
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 22:50 schreef Raisk het volgende:
AAAAUWWWWW

Ben ik blij dat ik een aantal jaar geleden met me smoel op een bok ben geland (koste me bijna een stukje tong) en niet met mn zak... hij doet nu al pijn als ik er aan denk

pi_14495519
Nooit last van .
pi_14501906
ik word al gewoon misselijk als ik eraan denk...
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  zondag 9 november 2003 @ 15:12:02 #31
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_14501983
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:07 schreef bierglas het volgende:
ik word al gewoon misselijk als ik eraan denk...
ik ook, niet echt misselijk, maar de pijn voorstellen
Drugs are good mkay?
  zondag 9 november 2003 @ 22:02:18 #32
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_14511087
dat heet toch een liesbreuk?
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  zondag 9 november 2003 @ 22:08:28 #33
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_14511238
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:02 schreef Masta-t het volgende:
dat heet toch een liesbreuk?
quote:
Een breuk (hernia) is een uitstulping van het buikvlies door een zwakke plek of opening in de buikwand. De breuk is herkenbaar als een zwelling ter plaatse. De opening of verzwakking in de buikwand kan ontstaan door aangeboren factoren of door uitrekking van de buikwand. Uitrekking kan optreden in de loop van het leven, bijvoorbeeld door zwaar tillen, toename in lichaamsgewicht, persen bij bemoeilijkte stoelgang, veel hoesten. Het is mogelijk dat de uitstulping van het buikvlies een gedeelte van de buikinhoud bevat. Bij verhoging van de druk in de buik (zoals bij staan, bij persen of hoesten) kan er meer buikinhoud in de uitstulping komen. De breuk wordt dan groter.

Bij een liesbreuk bevindt de uitstulping zich in de liesstreek. Klachten van een liesbreuk worden veelal aangegeven als enig ongemak, een zeurend of branderig gevoel en/of pijn in de liesstreek, maar soms zijn er helemaal geen klachten.

Een liesbreuk verdwijnt nooit vanzelf en kan de neiging hebben groter te worden. Dat kan dan meer klachten gaan geven. Een enkele keer komt het voor dat een breuk bekneld raakt. Dat gaat gepaard met veel pijn. Een spoedoperatie is dan nodig.

daarbij komt het dat een teruggeschoten bal meestal zelf weer terugdaalt, maar het speelt zich wel af in die streek. Alleen het zijn twee verschillende dingen.

vergelijk het maar met jonge jongens: als ze klein zijn dalen de ballen meestal richting de balzak. Soms gebeurt dat niet, dan blijft ie hangen. dan moet de dokter ervoor zorgen dat de bal netjes richting de balzak gaat.

daarom worden ze altijd gecontroleerd door de schoolarts op indalen .

put
your
clothes
on!
pi_14536384
quote:
In het ergste geval kan een bal kantelen waarna direct operatief ingrijpen vereist is. En neeh jongens ik weet dit niet door eigen ervaring, maar was wel de chauffeur en sjauwer van de ernstig pijn lijdende patiënt
h - u - f - t - e - r
pi_14541072
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 86% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 02:34:45 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_14541867
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:49 schreef Gertsan het volgende:
AAARGH Damn... Soms voelt het bij mij ook wel ofie terug wil schieten, maar dan houd ik m goed vast
Ghehe ik loop ook altijd de hele dag met mijn hand in men broek voor het geval dat
  dinsdag 11 november 2003 @ 03:45:16 #37
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_14543837
LooooL
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_14550194
yep vaker gehad, niet leuk....
pi_14552588
Ook vaker gehad, is echt niet gaaf
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14562210
AUww.. lijkt me zeeeer pijnlijk..
pi_14562714
hmm kan het me niet echt voorstellen, maar het zal wel heel veel pijn doen
That's The Way Things Go
  woensdag 12 november 2003 @ 09:25:21 #42
73074 LL_Cool_J
Waar bier is ben ik!
pi_14571382
quote:
WTF ?! Gruwelijk ! Ranzig !! Ziek !!! :N;(:?8)7
Je leeft maar een keer dus maak er wat van!
pi_14571498
quote:
heb ik vroeger geahd dat me bal omhoog geschoten was, maar daar moest een chirurg aan te pas komen hoor!
pi_17588665
Maar als je dit een keer hebt gehad, heb je daar dan vaker last van?
En hoe veel keer heb je dit na de 1ste keer nog gehad?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 8 maart 2004 @ 23:44:38 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17588773
Heb ik nooit gehad gelukkig. Heb wel eens dat ie terugschiet en dan weer op zn plaats komt. Doet geen pijn of zo. Eerder een grappig gevoel.

Leeft mee met TS
Friends don't let friends remain beardless...
pi_17592133
Ik heb het ook wel eens meegemaakt. Ik kon helemaal niet meer lopen, wat een ellende. Gelukkig wel weer goed gekomen. Maar ik heb ook wel eens een keer een wat tintelent gevoel bij de linker, of daar ergens in de buurt. Meestal als ik op een bepaalde manier heb gezeten. Ik neem aan dat dat niet is, dat hij teruggeschoten is, maar meer dat door de manier van zitten daar ergens wat bekneld heeft gezeten. Als ie was teruggeschoten dan zou het wel enorm pijn doen toch?
Vlieg hem de pan in.
pi_17592818
pi_17594811
Jaaaa dit heb ik ook gehad, tijdens Shockers haha, was focking pijnlijk, dacht dat ik dood ging
FEEST IN MEI OP HET LEIDSEPLEIN DENK!
pi_17594835
Huh? Alweer een bal-naar-boven-schiet-topic?
pi_17594861
Uhm. Een bal die naar bovenschiet? Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. Heb het iig nog nooit gehad. *klop* *klop* *klop*
pi_17596021
Schijnt overigens helemaal niet erg te zijn, zolang ie maar weer normaal terugkomt. Vooral bij sportbeoefenaars komt het regelmatig voor, omdat je je meestal vrij intensief beweegt (rekken en strekken). Dus mocht je het willen voorkomen (wat nergens voor nodig is verder ), gewoon de beentjes niet te veel bewegen. Lopen mag, maar vooral niet spagaatachtige bewegingen maken .
Vlieg hem de pan in.
pi_17655677
heb wel s gehad.. ben gewoon gaan springen wat tevens ook nog weer s gode pijn doet maar binnen 10 sec wast weer ok
Steve-O - dinsdag 13 juli 2004 @ 16:17
van mij mag je weer een ban krijgen .
pi_17659734
Ik heb het "even afkloppen" nog nooit hoeven meemaken...
Tuurlijk wel eens een flinke trap langs of tegen mijn zak gehad en daarom menig traantje weggepinkt (lees meer hierover in de blundertopic).
Een vriend van mij ging (bij het op zijn bromfiets stappen) op zijn eigen bal zitten.
Die was dus gedraaid en naar boven geschoten...
Nog nooit heb ik iemand zo hard horen gillen
Werd dus binnen 20 minuten naar het ziekenhuis gebracht..
een week na de operatie was zijn bal zo groot als een tennisbal (en blauw)
Dit hoop ik echt nooit mee hoeven maken.
Never underestimate the power of very stupid people in large groups !
pi_17659795
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 01:40 schreef trippple het volgende:
Tuurlijk wel eens een flinke trap langs of tegen mijn zak gehad en daarom menig traantje weggepinkt (lees meer hierover in de blundertopic).
Een vriend van mij ging (bij het op zijn bromfiets stappen) op zijn eigen bal zitten.

Waarom klik ik er dan ook op, ik had het kunnen weten
.
pi_17659867
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:51 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Het komt door inspanning, juistem.
Dus met me huidige leven ben ik veilig
pi_17667264
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 01:40 schreef trippple het volgende:
Aahh das pas echt heel erg!!!
Misschien wel een voordeel dat je nog meer zaad kan produceren nu je zo'n grote bal hebt!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_17667353
Vraagje ... schiet die bal dan door de bekkenbodemspieren zodat 'ie eigenlijk weer in de buikwand zit? Of schiet die dan zo langs de huid, zal ik maar zeggen? Of zijn er nog meer manieren om een bal weg te laten schieten ...
pi_17681350
goeie vraag!
pi_17682513
Is me ook eens gebeurd. Maar dan voelde je hem ook een stukje hoger zitten, dus een beetje druk erachter en hij is zo weer terug in je balzak.
Stom eigenlijk dat als ik die zo hoor het steeds de rechterbal is en niet de linker.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:28:22 #60
72188 Doerie
-------------------
pi_17761545
heb ik weleens vaker last van. Als ik in bed lig en ik maak een verkeerde beweging, voel ik dat mijn bal omhoog schiet.. dan duw ik hem heel zachtjes weer terug in mijn zakje :') ..maar verder doet het geen pijn.

Ps: bij mij gebeurt het met de allebeide balletjes
ps 2: ik sport erg veel
Die Geschichte is in Wahreit die Wissenschaft der Pietät
pi_17761637
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:28 schreef Doerie het volgende:
heb ik weleens vaker last van. Als ik in bed lig en ik maak een verkeerde beweging, voel ik dat mijn bal omhoog schiet.. dan duw ik hem heel zachtjes weer terug in mijn zakje ..maar verder doet het geen pijn.

Ps: bij mij gebeurt het met de allebeide balletjes
ps 2: ik sport erg veel
Ik weet waar je over praat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')