abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14513827
't schijnt dat het gaat gisten in je maag ofzoiets en dat je daar heel beroerd van wordt..
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_14518202
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:44 schreef Rood_schaap het volgende:
't schijnt dat het gaat gisten in je maag ofzoiets en dat je daar heel beroerd van wordt..
Is niet waar, anders zou het wel op de fles staan nietwaar?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 10 november 2003 @ 10:37:07 #53
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14518371
Ik drink regelmatig op een avond zowel koolzuurhoudende dranken, als baileys, en ik heb t ook wel eens als mix gedronken (baileys/7up) puur om te bewijzen dat t bullshit is

t ziet er idd niet uit, maar echt veel kwaad kan t niet kennelijk

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14518750
Overigens vind ik het wel erg grappig dat dit gerucht zo hardnekkig is... volgens mij zijn er wel meer van dit soort "broodje aap" verhalen die iedereen kent, maar altijd van een vage kennis afkomstig zijn

Wie weet er nog een leuke?

pi_14519890
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:52 schreef BAWLS het volgende:
Overigens vind ik het wel erg grappig dat dit gerucht zo hardnekkig is... volgens mij zijn er wel meer van dit soort "broodje aap" verhalen die iedereen kent, maar altijd van een vage kennis afkomstig zijn
ik wilde eigenlijk het even opzoeken op broodjeaap.nl maar die doet het niet meer
pi_14526580
quote:

Ik heb ook ooit wel eens wat gehoord van Red Bull met alcohol dat dat ook verkeerd gaat. Dat drink ik vrij regelmatig en ik leef ook nog.
  maandag 10 november 2003 @ 15:35:43 #57
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_14526658
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:33 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit wel eens wat gehoord van Red Bull met alcohol dat dat ook verkeerd gaat. Dat drink ik vrij regelmatig en ik leef ook nog.

ik heb wel een keer hartkloppingen gehad na eerst behoorlijk wat bier weg te zetten, en vervolgens nog tig red bull weg te tikken

maar of dat nou echt door die combinatie kwam, of door de overdosis red bull in combinatie met heel erg veel dansen/beweging weet ik niet

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_14528450
quote:
Zoek een van de 46 smiley topic's er maar eens op na
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 10 november 2003 @ 18:14:34 #59
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_14531086
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:48 schreef ecc-O het volgende:
Overings had ik een keer boswandeling en seven-up gemixt, daar kwam naar een tijdje een gestold laagje schuim op.
ja daar was ik bij, bij mij stolde het niet zo erg, bij jouw wel
Drugs are good mkay?
pi_20214760
Ik heb hier nu dus een duscussie over met iemand. op de fles staat: Avoid citrus or acidic drinks as mixers. This way the magic of Baileys will allways emerge - smooth, mellow, irresistible..

oftewel: nergens wordt gemeld dat het erg schadelijk zou zijn. Misschien klopt de maagzuur theorie, maar waar kan ik dit lezen? want als ik cola en baileys bij elkaar doe wordt het inderdaad een beetje schuimig/er vindt gisting plaats.

anyone??
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  zaterdag 26 juni 2004 @ 23:13:04 #61
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_20214831
Zucht.... gaan we weer

Voor de 10.000e keer... in je maag heerst een heel ander milieu dan in de lucht. En TNO heeft het getest etc. etc. etc. Het kán géén kwaad!

'to avoid' is omdat het moeilijk drinken is als het een spons geworden is. Niet omdat het kwaad kan.

(je mag het wel op mij uittesten hoor )
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_20214984
10q
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_20216175
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:03 schreef CrazyByte het volgende:
Euhm je mag het idd zeker niet mixxen met tonic en bitterlemon...
Van 7-up was mij niks bekend...

Maar dat zou idd heel goed kunnen, en plz quit te crap over dat het niet gevaarlijk is! Ik werk zelf in een slijter en bij ons hebben we het vaak genoeg over de gevolgen gehad... Zoiets mag je NOOIT net achter elkaar drinken, die zooi gaat echt stollen en als je het te laat merk leg je idd het loodje. Je maag breekt dat niet zomaar ff af!

Dit geld overigens met meer dranken... Laatst hadden we zelf pina colada met cola gemixt, nou dat gaat dus ook niet, want dat word ook heel schuimig...

Wat ik ervan weet heeft het te maken met een aantal ingredienten uit beide soorten drank die reageren met bepaalde delen van andere dranken...

Goed uitkijken dus!
Als je bij een slijter werkt moet je toch echt beter weten. Het is niet schadelijk, je wordt niet ziek, krijgt geen darmverstoppingen en je gaat er al helemaal niet dood aan. Het enige dat gebeurd is het schiften van de room en dat ziet er nu eenmaal verschrikkelijk smerig uit. Of het erg ook zo smaakt weet ik niet, maar ik heb me laten evrtellen dat dat nog wel meevalt.
pi_20217133
Baileys met chocolademelk is veel lekkerder
pi_20218316
quote:
Op zondag 9 november 2003 09:49 schreef Dinus het volgende:
Ik kreeg in de kroeg ooit eens een "embryo" Dat was een vreemd drankje, Apfelcorn met een wolkje Baileys erin. Dat bleef er in ronddobberen als een soort van eidooier, maar dan anders
Gadver, met Apfelkorn? Geeft inderdaad wel leuk effect... op ons werk hebben we een 'fireball', half sambuca, half vodka en een paar druppels tabasco erin. Tabasco druppel zweeft in de transparante substantie.

Anyway, ik geloof niet dat het schadelijk is, vooral niet als je het een keer neemt. Maar geschifte dingen eten lijkt me niet gezond. Ik kan me voorstelen als je 1 fles baileys en een fles tonic drinkt het je maag uitbruist.
En het wordt wel degelijk redelijk hard... met grote hoeveelheden zal je maag niet lbij zijn...
you're the criminal mastermind
  zondag 27 juni 2004 @ 01:09:48 #66
19018 Brennie
CCU nurse
pi_20218712
TT aangepast.. aangezien er al zoiets als dit is: Jouw favoriete sterke drank! ( mixjes)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20222469
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:33 schreef avw1982 het volgende:

[..]

goh wij mengen altijd el cheapo redbull met wodka
  zondag 27 juni 2004 @ 11:35:16 #68
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_20222525
quote:
Op zondag 27 juni 2004 01:09 schreef Brennie het volgende:
TT aangepast.. aangezien er al zoiets als dit is: Jouw favoriete sterke drank! ( mixjes)
Hey dat wil ik niet

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 27 juni 2004 @ 14:17:07 #69
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_20225677
Ik heb het nu ook zelf meegemaakt. Eerst Bailey's op een terrasje, daarna cola in een coffeeshop. Voelde me ineens helemaal duizelig, alsof ik ging flauwvallen, ik naar de wc, gevoel dat ik moest overgeven, maar er kwam niks. Zelf vinger in m'n keel en het was niet veel, maar wat het was zag er niet echt gezond uit... voelde me daarna weer helemaal goed!
of niet
pi_20225826
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:17 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik heb het nu ook zelf meegemaakt. Eerst Bailey's op een terrasje, daarna cola in een coffeeshop. Voelde me ineens helemaal duizelig, alsof ik ging flauwvallen, ik naar de wc, gevoel dat ik moest overgeven, maar er kwam niks. Zelf vinger in m'n keel en het was niet veel, maar wat het was zag er niet echt gezond uit... voelde me daarna weer helemaal goed!
Dus je ging naar de coffeeshop om cola te drinken, .
pi_20226256
Ik geloofde er al niet in, maar gisteren in de naam van de wetenschap toch even geprobeerd.
Tonic met baileys, 4 mixglazen op en nergens last van gehad, ook nu niet. (het was niet lekker trouwens )

Maar de mogelijkheid daargelaten dat ik een totaal ander maagstelsel heb dan normale mensen, is dit gewoon een typisch broodjeaapverhaal.

zondag 27 juni 2004 @ 14:50:19 #72
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_20226321
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:47 schreef CEx het volgende:
Ik geloofde er al niet in, maar gisteren in de naam van de wetenschap toch even geprobeerd.
Tonic met baileys, 4 mixglazen op en nergens last van gehad, ook nu niet. (het was niet lekker trouwens )

Maar de mogelijkheid daargelaten dat ik een totaal ander maagstelsel heb dan normale mensen, is dit gewoon een typisch broodjeaapverhaal.

De kans bestaat dat het uitmaakt wat je nog meer gegeten hebt op dat moment. Probeer het eens op een nuchtere maag

Overigens moet je het niet mixen, het is eerst Bailey's en daarna tonic. Misschien maakt dat ook nog uit, eerst tonic en dan Bailey's is volgens mij geen probleem...
of niet
  zondag 27 juni 2004 @ 14:59:36 #73
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_20226561
Het is nu wel eens duidelijk niet:

Je gaat er niet dood aan, maar het zou wel kunnen dat het gaat schuimen en schiften in je maag. Het enige wat je hiervan merkt is dat je waarschjinlijk wat misselijk wordt, maar dood ga je gewoon niet.
pi_20228211
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:50 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

De kans bestaat dat het uitmaakt wat je nog meer gegeten hebt op dat moment. Probeer het eens op een nuchtere maag

Overigens moet je het niet mixen, het is eerst Bailey's en daarna tonic. Misschien maakt dat ook nog uit, eerst tonic en dan Bailey's is volgens mij geen probleem...
Hmm dat laatste wil ik wel proberen, maar op een nuchtere maag niet
Teveel the-day-afters gehad na alcohol op een nuchtere maag
  zondag 27 juni 2004 @ 17:01:23 #75
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_20229382
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dus je ging naar de coffeeshop om cola te drinken, .
Was vast space cola
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')