quote:Yep!
Op maandag 10 november 2003 21:15 schreef Berkery het volgende:
The Korgis - Rover's return
Berkery +1
quote:Mijn eerste singletje ooit. Ik was toen 11 geloof ik
Op maandag 10 november 2003 21:16 schreef Jane het volgende:[..]
Yep!
Nieuwe vraag is ook een geluidsfragment, je hoort een hillbilly uitvoering van een bekend nummer:
Welk nummer?
het komt me namelijk zeer bekend voor.
quote:Joan Jett - I love rock'n'roll?
Op maandag 10 november 2003 21:25 schreef Berkery het volgende:[..]
Mijn eerste singletje ooit. Ik was toen 11 geloof ik
Nieuwe vraag is ook een geluidsfragment, je hoort een hillbilly uitvoering van een bekend nummer:
Welk nummer?
quote:Yep!
Op maandag 10 november 2003 21:34 schreef ranja het volgende:Joan Jett - I love rock'n'roll?
=edit= Weer eentje van Hayseed Dixie - http://www.hayseed-dixie.com/
ranja + 1
...maar Britney had ik ook goed gerekend, ik vroeg "welk nummer"
ik ken 'm iig
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Berkery op 10-11-2003 21:56]
quote:Natuurlijk.
Op maandag 10 november 2003 21:54 schreef Gambolputty het volgende:
Simple Minds - Empires & Dance

Gambolputty +1
Het nummer "I Travel" op deze lp is gelinkt aan een ander nummer van de Simple Minds. Welk nummer en waarom?
Enniewee, I Travel en Ghostdancing beginnen allebei met de regel "Cities, buildings falling down."
quote:Yep
Op maandag 10 november 2003 22:10 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vraag ook al eens gesteld een maand of wat geleden, maar dan in een andere vormEnniewee, I Travel en Ghostdancing beginnen allebei met de regel "Cities, buildings falling down."
Berkery +1
Electronic en Monaco waren hobbybandjes van twee leden (resp. Bernard Sumner & Peter Hook) van New Order. Wat was de naam van het bandje van de overige twee leden van New Order?
quote:Ik vond 'm wel leuk gevonden
Op maandag 10 november 2003 22:23 schreef ranja het volgende:
The other two.Flauw, maar wel waar
ranja + 1
Hunnie dus:
Major Contributors to the Group: Sting
Volgens mij gaat er iets mis met de naam Sumner.
quote:
Op maandag 10 november 2003 23:42 schreef ullie het volgende:
Gokje: Bad van Michael Jackson?
quote:Ja, maar bij de Ranja-vragen zijn het meestal de niet-voor-de-hand-liggende-antwoorden. Vandaar ook dat ik Papa don't preach heb gekozen ipv Like a virgin. Ik betwijfel zelfs of het Madonna is.
Op dinsdag 11 november 2003 00:54 schreef Litpho het volgende:
Dacht dat Like a Virgin er langer had gestaan, maar ik sluit me dus uiteraard aan bij Madonna.
[trivia]Kylie heeft deze maand na 15 jaar en 9 maanden opnieuw een nr 1 in Engeland. Het record (15 jaar en 1 maand was in handen van Madonna [/trivia]
quote:Nou hoop ik eigenlijk gewoon op de dag dat ranja voorspelbaar wordt, maar goed...
Op dinsdag 11 november 2003 01:15 schreef Gambolputty het volgende:
Ja, maar bij de Ranja-vragen zijn het meestal de niet-voor-de-hand-liggende-antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |