Het is misschien nog een beetje vroeg, maar over drie weken beginnen de eerste gezelschappen al stiekem met vieringen
Verwacht overigens niet altijd binnen een minuut een leuke rijm of gedicht, want een creatieve geest laat zich niet opjutten en sommigen hier hebben een zogenaamd ' leven'
ik kan al wel wat inspiratie gebruiken =)
moet een gedichtje maken, hoe lang maakt nie uit.. b-tje gemiddeld.. .want moet met mn vriendin surprise gaan doen enzo... allemaal leuk en aardig mja.. nog nooit gedaan dus weet da ammal nie
heet Elke, houd van uhmm... mij , hockey voetbal (psv) ennuhh tja wat willen jullie nog meer weten
quote:Wat is het cadeau ? Hoe oud is de gelukkige, heeft ze onlangs nog iets doms of geweldigs gedaan ?
Op dinsdag 11 november 2003 11:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ikke ikke ikke ....ik kan al wel wat inspiratie gebruiken =)
moet een gedichtje maken, hoe lang maakt nie uit.. b-tje gemiddeld.. .want moet met mn vriendin surprise gaan doen enzo... allemaal leuk en aardig mja.. nog nooit gedaan dus weet da ammal nie
heet Elke, houd van uhmm... mij , hockey voetbal (psv) ennuhh tja wat willen jullie nog meer weten
quote:Kan je hem dan niet alvast dit jaar gebruiken? Heb je een extra jaar om over iets origineels na te denken!
Op dinsdag 18 november 2003 20:20 schreef suusjuh het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken! Ik heb al voor de tweede keer mijn vader en het enige waar hij van houdt zijn bwm's, bmw's en bmw's. En o ja! Ik zou bijna bmw's vergeten. Volgend jaar had ik hem ook al en toen heb ik hoe verrassend...een gedicht gemaakt over...bmw's. Maar, ja daar kan ik nu niet weer mee aankomen. Dus als er hier nog iemand met inspiratie te veel is....
quote:Andersom, kan dat ook?
Op woensdag 19 november 2003 07:58 schreef detulp050 het volgende:Want ik kan je wel een gedicht bij een cadeau leveren
quote:Wat hij zegt
Op woensdag 19 november 2003 11:27 schreef detulp050 het volgende:
quote:Scheurend door stad en land,
Op dinsdag 18 november 2003 20:20 schreef suusjuh het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken! Ik heb al voor de tweede keer mijn vader en het enige waar hij van houdt zijn bwm's, bmw's en bmw's. En o ja! Ik zou bijna bmw's vergeten. Volgend jaar had ik hem ook al en toen heb ik hoe verrassend...een gedicht gemaakt over...bmw's. Maar, ja daar kan ik nu niet weer mee aankomen. Dus als er hier nog iemand met inspiratie te veel is....
Wachtend op de wegenwacht,
sprak hij met een man,
hij vroeg wat de man hier nou bracht,
en hij vertelde toen zijn plan:
Al jaren gek is hij er op,
Op die glimmende bolide,
Het liefst met de kleur <enter hier je favo kleur> er op,
Dat is tenmiste solide.
En hier scheuren ze altijd voorbij,
Altijd bezig met hun ritten
En ze scheuren speciaal voor mij,
Dus ik blijf hier nog wel even zitten.
Dit alles onthouden en geschreven,
En vertelt aan mij,
dus hier is een miniatuurtje,
Dan ben je ook weer blij.
Zoiets?
hijs fijn
Cadeau Dit boek http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&referrer=bfaqDToP8jRwyoMASQWnI7y&PrdId=666800366
Persoon Mijn zus. Houdt van paranormale dingen (zoals reiki enz.), honden, werkt bij de financiėle afdeling van een afkickkliniek.
Karakter van gedicht humoristisch graag
quote:Annelies. Ze is 30.
Op zaterdag 29 november 2003 18:11 schreef detulp050 het volgende:
Hoe heet jouw zus ?
Een meisje of een jongen vraagt hem dan heel vroom
Of de sint al gebruik maakt van groene stroom
De sint wordt van dit soort vragen al snel erg loom,
Immers, hij gebruikt voor zijn boot al jaren stoom.
Dus voor hem geen benzine, gas of electriciteit
Moderniteiten zijn dingen dingen die sint liever mijdt.
Ook jij bent niet altijd van hitech apparatuur
Technische snufjes maken je karma snel overstuur.
De sint waardeert je innelijke kracht
waardoor jouw aura elke dag immer lacht
Maar toch knaagt bij jou het gebrek aan groene stroom
Want milieutechnisch gezien ben je erg vroom.
Voor jou geen windmolen of zonnecel
Maar wat is het dan wel ?
Een boek waarmee je eindelijk leert
hoe je je energie thuis beheert
Dus leer de inhoud van dit boek van buiten
Zodat je al je stekkers op jezelf aan kun sluiten
Want met dit boek maak je je stroom echt zacht,
met stroomvoorziening door innerlijke kracht !
Groeten
Sint en Piet
rauwe versie, snel bedacht, zal vanavond nog even kijken of ik er nog wat aan ga veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |