abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2288659
quote:
Op zondag 25 november 2001 16:23 schreef Beatrice het volgende:

[..]

En de Delfonics!

Heh Delfonics zijn gaaf ja...

Van hen is ook het origineel van "Ready or Not" (covers: The Fugees, The Course), waar ook Missy Elliot een sample van gebruikte voor "Sock it to me"

Dit alles onder het mom van nutteloze informatie uiteraard...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_7512296
Tarantino to Bring Back the Vega Brothers?

Quentin Tarantino is planning to unite two characters from his two biggest films in a spectacular new movie. The director wants to combine Vincent Vega - played by John Travolta - and Vic Vega - Michael Madsen's character in Reservoir Dogs - for a prequel to both films, called The Vega Brothers. A Hollywood source says, "Expect the charm to come from Travolta and the crazy stuff from Madsen. It will follow the pair's exploits around a club they own, set in the late eighties." According to insiders Tarantino - who is working on current project Kill Bill - hopes to finish writing The Vega Brothers early next year, ready for a summer shoot.

dinsdag 24 december 2002 @ 00:59:19 #53
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_7512962
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:22 schreef CloudBox het volgende:
Tarantino to Bring Back the Vega Brothers?

Quentin Tarantino is planning to unite two characters from his two biggest films in a spectacular new movie. The director wants to combine Vincent Vega - played by John Travolta - and Vic Vega - Michael Madsen's character in Reservoir Dogs - for a prequel to both films, called The Vega Brothers. A Hollywood source says, "Expect the charm to come from Travolta and the crazy stuff from Madsen. It will follow the pair's exploits around a club they own, set in the late eighties." According to insiders Tarantino - who is working on current project Kill Bill - hopes to finish writing The Vega Brothers early next year, ready for a summer shoot.

Dat is dus echt wel een film waar ik naar uit zou kijken. Maar dat doe ik eigenlijk naar ze andere films ook.
pi_7522577
True Romance vind ik de beste film waar hij bij betrokken was, maar ja daar zit ook Balki in die terwijl ie gepijpt wordt een kilo coke in zen gezicht krijgt precies als een agent em om zen rijbewijs vraagt ;-)
Daarnaast zag ik die film ook toevallig een keer op Canvas ofzo, terwijl ik 'de andere 2', Pulp Fiction Reservoir Dogs, pas zag na redelijk wat hypen enzo en ook nog op de nederlandse TV met reclames erdoorheen enzo, en das een erge atmosfeerkiller.
Die roddel over een Vega brothers film klinkt trouwens wel heel erg vet
pi_8066510
Niemand Four Rooms gezien?
pi_8066721
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:56 schreef Jolan het volgende:
Niemand Four Rooms gezien?

LOL, toevallig eergisteren weer 'ns een keer zitten kijken.
Blijft een master-film.
Erg leuk, verbaasd me dat er hier nie over gerept wordt

Tss
pi_8066773
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:07 schreef SandaP het volgende:

[..]

LOL, toevallig eergisteren weer 'ns een keer zitten kijken.
Blijft een master-film.
Erg leuk, verbaasd me dat er hier nie over gerept wordt

Klopt
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:20:58 #58
24054 search64
Avec le grande
pi_8093084
quote:
Op zondag 25 november 2001 16:23 schreef Beatrice het volgende:

[..]

En de Delfonics!

Del_tones
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:22:12 #59
43777 LaGeWi
How're you doin' ?
pi_8093111
Quentin Tarantino rules! Hij maakt idd meesterlijk goede films.
Tja...
pi_8182618
Gisteren voor het eerst Pulp Fiction gekeken van Quentin Tarantino echt een super film!!!!
pi_8182756
Hij is nu bezig met een film die zich afspeelde voor pulp fiction!, samen met john travalota is ie weer terug film gaat overigens heten THE VEGA BROTHERS!!
Hoe kickuh is dat wel niet!!
Overigens ben ik ook een fan van hem ( al kan ik zijn kop niet uitstaan geniepig ventje!!)
  maandag 3 november 2003 @ 13:22:46 #62
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_14343389
TARANTINO NACHTEN IN DIVERSE BIOSCOPEN

In het weekend van 7 & 8 november en 14 & 15 november organiseert RCV
Entertainment in samenwerking met een groot aantal bioscopen Quentin
Tarantino nachten. Het programma bestaat uit PULP FICTION, JACKIE BROWN en
FROM DUSK TILL DAWN met als afsluiter de voorpremière van KILL BILL. Voor
het eerst zijn drie Tarantino's films in één nacht op het witte doek te
zien.

De Tarantino nachten vinden plaats in 38 steden waaronder Amsterdam,
Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Leeuwarden, Den Bosch, Arnhem en Maastricht.
Op www.belbios.nl bij "Kill Bill: Tarantino nacht"
staat een compleet overzicht van de deelnemende bioscopen, steden en tijden.
Het exacte programma verschilt per bioscoop

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_14369044
kep al een kaartjuh voor de tarantino night!
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
pi_14371945
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:00 schreef Mighty_Mike het volgende:
kep al een kaartjuh voor de tarantino night!
Ik vond From Dusk Till Dawn een beetje een allegaartje. Er klopte geen hout van dat verhaal. De rest (RV, PF, FR, KB) is wel tof. Maar om Tarantino nou de beste regisseur ooit te noemen...
pi_14375481
Ik vind hem denk ik wel de beste regisseur die er is, zeker op dit moment...
Ik vind allevier zijn films geniaal, maar ik vind het moeilijk om ze in een bepaalde volgorde te zetten... maar ik denk dat het
1. Pulp Fictoin
2. Kill Bill
3. Reservoir Dogs
4. Jackie Brown
wordt, maar dat is echt moeilijk.
Ik vind het ook gewoon een heel erg interessante persoon en kijk graag naar interviews met hem, en hoor hem al helemaal graag commentaar geven bij z'n eigen films.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14381498
Ik ga naar de Tarantino avond in Leeuwarden...

Ze draaien hier alleen PF en Kill Bill

Dus niet echt een 'night'

Victory is mine!!
pi_15753089
Net Kill Bill gezien!

Echt een fantastische film, enorm genoten.
Wat een geweld, helemaal verliefd op Uma Thurman.

Een portie humor zat ook in de film, me echt blauw gelachen.
De beste film gezien dit jaar!

pi_19281742
Ik heb er onlangs een topic over geopend maar op advies van Sunchaser vraag ik het hier. Weet iemand hier of er een autobiographie van deze intrigerende regisseur is? Ik zou die graag willen hebben
pi_19281775
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef struiser_1 het volgende:
Ik heb er onlangs een topic over geopend maar op advies van Sunchaser vraag ik het hier. Weet iemand hier of er een autobiographie van deze intrigerende regisseur is? Ik zou die graag willen hebben
http://www.google.nl/sear(...)y&ie=UTF-8&hl=nl&lr=

?
pi_50079510
Net weer pulp fiction gezien op veronica. Dit is nu denk ik de 8e of 9e keer dat ik hem gezien heb en elke keer weer moet ik mijn mening erover nog verder naar boven bijstellen. Zonder twijfel beste film ooit gemaakt vind ik!
  maandag 4 juni 2007 @ 19:40:15 #71
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_50101762
quote:
Op maandag 4 juni 2007 01:34 schreef britneyspearsch het volgende:
Net weer pulp fiction gezien op veronica. Dit is nu denk ik de 8e of 9e keer dat ik hem gezien heb en elke keer weer moet ik mijn mening erover nog verder naar boven bijstellen. Zonder twijfel beste film ooit gemaakt vind ik!
Gisteren ook weer het laatste uurtje gezien. Blijft geniaal, ken intussen ongeveer elke zin uit m`n hoofd
pi_53010844
quote:
Op donderdag 7 juni 2001 12:14 schreef lunatix13 het volgende:
Ik ben ook een zeer grote fan van Tarantino. Bijna als zijn films (inclusief films met Rodriguez) vind ik geweldig heb ze bijna allemaal gezien.

mijn top drie

1. Pulp Fiction
2. Reservoir Dogs
3. Kill Bill Vol 1

ook goede films van hem vind ik Jackie Brown, The Grindhouse, Four rooms, Kill Bill Vol 2
Jus't because your are a character it doesn't mean you have character
pi_53011102
quote:
Op vrijdag 8 juni 2001 11:40 schreef Aneurism het volgende:
Natural Born Killers bedoel je met Woodley Harrelson (heeft hij trouwens nie gerregisseerd)
Jus't because your are a character it doesn't mean you have character
pi_53031787
Quentin als acteur is ook tof.
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:05:43 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53031814
Goeie kick
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: