quote:Jij hebt je sleutels altijd heel fout aan zo'n riemclip hangen!
Op zaterdag 8 november 2003 15:30 schreef SCH het volgende:
* SCH vergeet zijn sleutels nooit - zal wel met leeftijd en verantwoordelijkheidsgevoel te maken hebben
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:33 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Jij hebt je sleutels altijd heel fout aan zo'n riemclip hangen!
This is for the people of the sun..."
quote:Hier.
Op zaterdag 8 november 2003 17:35 schreef SCH het volgende:
Waar is jullie toch?![]()
Jammer dat je niet gaat mee-meeten.
heu.
quote:Jij is niet jullie - jij bent er wel
Op zaterdag 8 november 2003 17:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hier.
Jammer dat je niet gaat mee-meeten.
Jammer, zei de haas
zelfs een afSCHeid wordt het niet
helaas
quote:GRATIS BIER!
Op zaterdag 8 november 2003 17:53 schreef PogueMahone het volgende:* PogueMahone geeft een rondje
* FrankyMcG komt onder de bar uitgekropen!
quote:Dat hoorde ik.
Op zaterdag 8 november 2003 18:02 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
GRATIS BIER!
quote:Doe mij er dan maar 2 ofzo.
Op zaterdag 8 november 2003 18:57 schreef PogueMahone het volgende:
duur rondje, 3 man
quote:Hij heeft het netjes gedaan. Slechts één tegengoal, al lag dat ook aan die 9 verdedigers voor hem en het gebrek aan motivatie bij ASWH.
Op zaterdag 8 november 2003 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Merlijn keept inderdaad vanmiddag, sprak em van de week nog (als parkeerwachter in Middelburg, moet niet gekker worden)
Ben benieuwd
quote:* PogueMahone geeft Zjroen 10 bier
Op zaterdag 8 november 2003 18:58 schreef zjroentje het volgende:[..]
Doe mij er dan maar 2 ofzo.
quote:net op tijd
Op zaterdag 8 november 2003 19:14 schreef Eilanden het volgende:
Avondje!Doe mij maar een.......... eeeehhhhhhh......... watertje
* Eilanden krijgt een spa Blauw
quote:Knappe 1-1 zeg ik zonder de wedstrijd te hebben gezien.
Op zaterdag 8 november 2003 19:06 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij heeft het netjes gedaan. Slechts één tegengoal, al lag dat ook aan die 9 verdedigers voor hem en het gebrek aan motivatie bij ASWH.
Goedenavond daarbij...
quote:Dank u. Al is ie nog niet zo goed door dat beroerde resultaat.
Op zaterdag 8 november 2003 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Knappe 1-1 zeg ik zonder de wedstrijd te hebben gezien.
Goedenavond daarbij...
Vanavond nog maar even iets leuks gaan doen dan, zit nog te bedenken wat. Misschien maar weer een film.
volkomen verkleumd naar de A1 gekeken, gedonder in de cirkel, corner, verdediger houdt zijn tegenstander vast, tegenstander vind dat niet leuk en geeft met zijn elleboog de verdediger een kaakslag, scheids ziet het niet en wil een pingel geven. Onze spelers lopen het veld af (stomme actie) maar later komen we toch weer terug. Tegenstanders mogen pingel nemen maar die wordt gemist, onze spelers gaan lopen jennen, publiek bemoeit zich er mee.. gezellige wedstrijd (not!!) eindstand 3-3 en iedereen weer vriendjes
quote:Ziet eruit als een heeeeeeeeerlijke pot voetbal (die smerige dingen buiten beschouwing gelaten)...
Op zaterdag 8 november 2003 19:31 schreef just me het volgende:
en weer thuisvolkomen verkleumd naar de A1 gekeken, gedonder in de cirkel, corner, verdediger houdt zijn tegenstander vast, tegenstander vind dat niet leuk en geeft met zijn elleboog de verdediger een kaakslag, scheids ziet het niet en wil een pingel geven. Onze spelers lopen het veld af (stomme actie) maar later komen we toch weer terug. Tegenstanders mogen pingel nemen maar die wordt gemist, onze spelers gaan lopen jennen, publiek bemoeit zich er mee.. gezellige wedstrijd (not!!) eindstand 3-3 en iedereen weer vriendjes
Ik heb als aanvoerder in de A's ook ooit eens overwogen het veld af te lopen omdat we in een knokpartij verzeild raakten die nergens over ging... Mocht toen niet van mn trainer...
Opzich doe je er goed aan denk ik, je laat je standpunt duidelijk gelden...
kutblessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |