quote:Neh.. dat is weer hetzelfde verhaal als met de Lotus Cortina..
Op zaterdag 8 november 2003 19:01 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ga Lotus Cortina lijkt mij leuk, maar ik ga toch nog ff kijken wat voor auto's er nog meer zijn. Waarom hebben alle mensen met een hoge NW eigenlijk een Toyota nogwat 2000+ Wat is daar bijzonder aan? Zijn toch wel meer goede auto's?
quote:Heb ik ooooit gezegd dat je een Lotus Cortina móet kopen?
Op zaterdag 8 november 2003 19:05 schreef smash789 het volgende:
Ik ga gewoon m'n eigen weg. Geen zin in die Ford Lotus Cortina omdat dat ding er in het echt gewoon NIET uitziet. (lekker boeiend in een text-based spel... maar toch). Ik zie wel welke auto's ik tegen kom en eventueel voor ga sparen.
quote:Ja?
Op zaterdag 8 november 2003 18:56 schreef smash789 het volgende:
Yalden,
quote:Nee... Laster is als je dingen zegt die niet waar zijn...
jij bent gewoon bezig met een vieze lastercampagne
quote:Alleen de naam al... Zo van, vorige ronde waren we FokCheatersCrew, deze maand zijn we eerlijk...
tegen de StreetLegalFok teams
quote:Eerder omdat er iemand is die niet bij jullie wil denk ik... Maar als ik in mijn eentje blijf in mijn crew, tsja, dan is het niet anders... Maar we zullen zien wie er het snelste is volgende maand...
omdat er echt NIEMAND hier bij jouw team wil.
quote:Oww, dus een foto van mezelf plaatsen als oproep voor crew leden is een achterbakse, lage en smerige manier, maar vals spelen en met verschillende klonen verschillende crews runnen en net doen alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is en de Fok!-naam claimen en misbruiken on leden voor je crews te werven is helemaal ok?
Get a life, ik begon me gisteren al langzaam aan te irriteren aan je, vooral nadat ik je crewteam foto had gezien, waar je ENORME ego wel uit blijkt....[afbeelding]
(Persoonlijk vind ik deze crew foto echt om te kotsen, en al reden genoeg om grote afstand van 'Yalden International Streetracing' te doen)Crewleden kun je ook op een normale manier rekruteren, niet op deze achterbakse, lage, smerige manier van mensen beschuldigen en eindeloos doorzeiken om NIKS.
De foto had ik trouwens al eerder weggehaald gezien de reacties erop maar als je dat graag wil zet ik hem wel terug...
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 08-11-2003 19:09]
En don;t worry post hier boven mij..
Er zijn genoeg teams met 1 user..
*kijkt naar haar eigen crew en ziet 2 users *
quote:nee dát is gezellig!
Op zaterdag 8 november 2003 19:10 schreef ThaFreak het volgende:
Hallo,
Als nou iedereen SS nou gewoon negeert dan tieft die vanzelf wel op en klaar zijn we ermee!!!
quote:... what the fuck?
Op zaterdag 8 november 2003 19:06 schreef ijsmeis het volgende:[..]
Heb ik ooooit gezegd dat je een Lotus Cortina móet kopen?
Ik geef alleen maar een tip..
quote:Hmm.. okay
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef smash789 het volgende:[..]
... what the fuck?
Doe rustig aan joh, ik had het gewoon tegen iedereen over wat ik zal gaan doen. Was helemaal geen persoonlijke aanval ofzo???
Je interpreteert het helemaal verkeerd.
quote:neej is het niet maar houd het wel een keer op!
Op zaterdag 8 november 2003 19:11 schreef ijsmeis het volgende:[..]
nee dát is gezellig!
quote:Ik vind dat iedereen gewoon normaal tegen elkaar moet doen
Op zaterdag 8 november 2003 19:12 schreef ThaFreak het volgende:[..]
neej is het niet maar houd het wel een keer op!
quote:Als ik met vrienden een potje monopoly of risk of zo speel en er speelt iemand vals dan vind ik dat abnormaal en dan vind ik het normaal om er iets van te zeggen. Ik vind het dan niet normaal om daar dan zo over aangevallen te worden maar blijkbaar is dat hier anders...
Op zaterdag 8 november 2003 19:13 schreef ijsmeis het volgende:[..]
Ik vind dat iedereen gewoon normaal tegen elkaar moet doen
Want het is toch echt maar een spelletje
Dat ie zich ZO druk kan maken over een online spelletje... damn....
(En hij is nog 34 ook!)
De clones waren er alleen in de korte tijd die er nog voor handen was (4 dagen?) nog snel een beetje te experimenteren, zodat de volgende ronde serieus gespeeld zou kunnen worden.
Heel normaal. En je bent echt een supermierenneuker/supermoraalridder als je daar zo waanzinnig lang over door blijft mekkeren.
quote:Wie maakt zich hier nou precies druk?
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef smash789 het volgende:
Ja en "iedereen" deed normaalspeelde vals totdat een zekere S. S. ineens ruzie begon te stoken daar wat van zei en vervolgens afgeslacht werd.Dat ie zich ZO druk kan maken over een online spelletje... damn....
(En hij is nog 34 ook!)
Ik irriteer me gewoon aan jou.
En volgens mij moet jij je nu wel behoorlijk onwelkom voelen in dit topic. So please, just leave.
quote:Snap je gewoon niet dat je moet ophorken!!!
Op zaterdag 8 november 2003 19:20 schreef Short_stop het volgende:[..]
Wie maakt zich hier nou precies druk?
quote:Ja, ik laat me wegpesten door een stelletje valsspelende snotneuzen, ik daaaaaaacht het niet
Op zaterdag 8 november 2003 19:23 schreef smash789 het volgende:
Ik maak me niet druk... En ALS dat al het geval was, dan was ik me druk aan het maken over een achterbakse mierenneuker, niet over een online spelletje.Ik irriteer me gewoon aan jou.
En volgens mij moet jij je nu wel behoorlijk onwelkom voelen in dit topic. So please, just leave.
Ik neem aan dat jij racet, zonder over de 50km/u te gaan? Want je moet je wel aan de regeltjes houden he?
Wat denk je nou? Dat iedereen nu met 1 user gaat spelen? En al die anderen dan?? Kom nou.... Ga fietsen ofzo .
Negeer S_s gewoon, negeren voelt alleen maar alsof zijn posts niet worden gelezen, dit zal hem snel genoeg doen beslissen ermee te stoppen om hier van ieder de post te quoten en aan te passen, en het woord spelen vervangen door cheaten of vals spelen.
Hij stelt zich aan en dit topic is bedoelt voor het spel en niet om elkaar de grond in te boren, als hij zichzelf de moeite wil nemen om vanachter zijn pc een groepje "snotneuzen" te commanderen, ga er dan niet op in.
Als het verspilde moeite betreft zal hij het snel genoeg achterwege laten.
quote:Wat is de vraag precies? Of ik in het echte leven wel eens harder ga dan de maximum snelheid? Ik begrijp niet waarom dat relevant is (we hebben het toch maar over een spelletje toch) maar ik kan dat niet ontkennen. Daar zeg ik wel bij dat ik nu 16 jaar mijn rijbewijs heb, in één keer geslaagd was voor mijn theorie en mijn praktijk en ik tot nu toe vier of vijf bekeuringen heb gehad waarvan de meeste voor verkeerd parkeren. Heb ik je vraag zo goed beantwoord of wil je nog meer weten over mijn rijgedrag?
Op zaterdag 8 november 2003 19:27 schreef smash789 het volgende:
En die ene auto in je crew-foto, die je 'dagelijks gebruikt om in naar de AH te racen.'Ik neem aan dat jij racet, zonder over de 50km/u te gaan? Want je moet je wel aan de regeltjes houden he?
quote:En dat in één zin, knap hoor!
Op zaterdag 8 november 2003 19:30 schreef D-Devil het volgende:
Short_Stop rot gewoon een eind op en laat iedereen in zijn waarde,
Hypocriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |