abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14485477
edit: ------ bedankt -------
Ik houd op als S_s ophoud met mij overal van beschuldigen.
  zaterdag 8 november 2003 @ 18:10:20 #102
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14485490
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:02 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Heb ik ook al een keer uitgelegd. Wil je kennelijk niet lezen.

Ik weet dat je de hele tijd met allerlei argumenten aankomt waarom je valsspeelde en dat je het niet meer zal doen, ik begrijp alleen niet waarom je het maar blijft herhalen...
quote:
Ik wist dus niet dat jij een Fokker was!!! Bleek nergens uit.
Ga niet tegen iedereen zeggen dat ik kloons heb.
Vreemde redenatie hoor, dat je tegen fokkers wél gewoon toe zou geven dat je vals speelt maar tegen niet-fokkers niet, is het dan minder erg als je er hier op aangesproken wordt?
pi_14485491
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:08 schreef -.-martin-.- het volgende:
he laytsskylighter en short_stop.. kappe nou oke aub?
ja

Deze discussie lijdt tot niets..
Het is maar een spelletje!

pi_14485513
@ ijsmeis, wat is je hoogste NW ooit?
pi_14485519
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:11 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ ijsmeis, wat is je hoogste NW ooit?
euhm.. iets van 130,000

hoezo

[Dit bericht is gewijzigd door ijsmeis op 08-11-2003 18:12]

pi_14485521
Doe dat dan ff in een apart topic.. laytsskylighter vs. short_stop of zo dan kunnen we het hier GEWOON over mc hebben en niet van dat welles nietes gedoe
pi_14485557
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
euhm.. iets van 130,000
hoezo
Gewoon interesse, probeer voor de verandering on-topic te blijven.
Wat voor bak kun je ons n00bs aanbevelen om als eerste te kopen?
pi_14485598
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Gewoon interesse, probeer voor de verandering on-topic te blijven.
Wat voor bak kun je ons n00bs aanbevelen om als eerste te kopen?

De Lotus Cortina Daar begin ik altijd mee.. Alleen is ie $5500,-

edit: (ik koop trouwens helemaal geen andere auto meer, gewoon omdat ik deze het fijnste vind.. Of ik moet voor de Toyota gaan ofzo.. als ik dan wat rijker ben)

zaterdag 8 november 2003 @ 18:19:31 #109
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14485695
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:15 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

De Lotus Cortina Daar begin ik altijd mee.. Alleen is ie $5500,-

Hier snap ik dus echt niks van... Dan heb je een crew op midnite challenge, dan start je er een topic over op fok waarin je mensen oproept lid van je crew te worden, dan zeg je tegen iemand anders "waarom begin je geen fok-crew?", dan gaat die persoon vervolgens aan de slag en heeft op een gegeven moment op onneerlijke wijze bijna 3 crews binnen een dag of drie terwijl je zelf voor je eigen crew nog niet of nauwelijks leden hebt, en vervolgens ga je die persoon en zijn crew(s) ook nog eens uit lopen leggen hoe ze over een paar dagen nóg meer kans tegen jouw crew maken? Noem mij maar stom hoor...
pi_14485765
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:19 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Hier snap ik dus echt niks van... Dan heb je een crew op midnite challenge, dan start je er een topic over op fok waarin je mensen oproept lid van je crew te worden, dan zeg je tegen iemand anders "waarom begin je geen fok-crew?", dan gaat die persoon vervolgens aan de slag en heeft op een gegeven moment op onneerlijke wijze bijna 3 crews binnen een dag of drie terwijl je zelf voor je eigen crew nog niet of nauwelijks leden hebt, en vervolgens ga je die persoon en zijn crew ook nog eens uit lopen leggen hoe ze over een paar dagen nóg meer kans tegen jouw crew maken? Noem mij maar stom hoor...

Ten eerste.. ik wilde alleen het spel laten zien..
En heb toen gezegd, jullie mogen in mijn crew..

Maar toen begonnen er mensen over een fok crew.
En toen heb ik idd gezegd van "maak er maar een"
Want ik ben niet van plan mijn crew om te vormen tot een fok! crew aangezien mijn vriend niet eens op fok! zit..

En ik strijd niet met mijn crew..
Ik heb een crew omdat ik dan makkelijk de NW kan zien van mijn vriend(en)
Ik heb ook al ergens gezegd dat ik het nutteloos vind om bijv. een auto te kopen voor je crew..

En ik help mensen graag, maar ik ga bijvoorbeeld niet zeggen van "hey, die rijdt super langzaam dus daar moet je gaan tegen racen"
Dát vind ik gewoon valsspelen..
Dus ik snap niet echt wat nu het probleem dus is?

zaterdag 8 november 2003 @ 18:25:55 #111
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14485827
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:22 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ten eerste.. ik wilde alleen het spel laten zien..
En heb toen gezegd, jullie mogen in mijn crew..

Maar toen begonnen er mensen over een fok crew.
En toen heb ik idd gezegd van "maak er maar een"
Want ik ben niet van plan mijn crew om te vormen tot een fok! crew aangezien mijn vriend niet eens op fok! zit..

En ik strijd niet met mijn crew..
Ik heb een crew omdat ik dan makkelijk de NW kan zien van mijn vriend(en)
Ik heb ook al ergens gezegd dat ik het nutteloos vind om bijv. een auto te kopen voor je crew..

En ik help mensen graag, maar ik ga bijvoorbeeld niet zeggen van "hey, die rijdt super langzaam dus daar moet je gaan tegen racen"
Dát vind ik gewoon valsspelen..
Dus ik snap niet echt wat nu het probleem dus is?

Er is ook geen probleem, ik begreep alleen niet waarom je dat allemaal zo had gedaan. En nu snap ik dat dus wel dus bedankt voor je uitleg...
pi_14485833
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:25 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Er is ook geen probleem, ik begreep alleen niet waarom je dat allemaal zo had gedaan. En nu snap ik dat dus wel dus bedankt voor je uitleg...

okay
pi_14486216
Ben weer ff terug, heb gelukkig niets gemist. Zit er nu niet een limiet waaraan je die Cortina kunt tunen? Na een maand heb je toch wel alles wel een keertje op je auto zitten?
pi_14486237
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ben weer ff terug, heb gelukkig niets gemist. Zit er nu niet een limiet waaraan je die Cortina kunt tunen? Na een maand heb je toch wel alles wel een keertje op je auto zitten?
Jawel.. maar er bestaan ook nog upgrades en skill levels..
Bij elke skill level kun je gemiddeld 2 upgrades doen..
En die skill levels krijg je niet zomaar
pi_14486274
Had als eerste bak een Civic Si ' 89 - ' 92 gekocht. Die had maar 108 pk (iets in die buurt). Wat is het voordeel nu van die auto? Hij was wel duurder dan de ' 77 Cobra
pi_14486308
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Had als eerste bak een Civic Si ' 89 - ' 92 gekocht. Die had maar 108 pk (iets in die buurt). Wat is het voordeel nu van die auto? Hij was wel duurder dan de ' 77 Cobra
Voordeel..
Euhm tja.. ik vind dat je hem makkelijk heel wat PK's kan geven en hij is niet zo langzaam
pi_14486329
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:54 schreef ijsmeis het volgende:
Voordeel..
Euhm tja.. ik vind dat je hem makkelijk heel wat PK's kan geven en hij is niet zo langzaam
Is de handling ook wat beter? Wat is daar eigenlijk het grote voordeel van?
pi_14486342
Yalden, jij bent gewoon bezig met een vieze lastercampagne tegen de StreetLegalFok teams, omdat er echt NIEMAND hier bij jouw team wil.

Get a life, ik begon me gisteren al langzaam aan te irriteren aan je, vooral nadat ik je crewteam foto had gezien, waar je ENORME ego wel uit blijkt....

(Persoonlijk vind ik deze crew foto echt om te kotsen, en al reden genoeg om grote afstand van 'Yalden International Streetracing' te doen)

Crewleden kun je ook op een normale manier rekruteren, niet op deze achterbakse, lage, smerige manier van mensen beschuldigen en eindeloos doorzeiken om NIKS.

pi_14486360
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:55 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]

Is de handling ook wat beter? Wat is daar eigenlijk het grote voordeel van?

Ik heb geen idee..
Maar de auto's die ik tot nu heb gehad.. Daar kon ik gewoon niet zo veel meer..
Op een gegeven moment wordt je niet sneller meer.. krijg er geen PK's meer bij.. (of je moet echt heel goed zijn en alle skill levels hebben ofzo )

Bij de Lotus Cortina zat ik op de 1300 PK en dat heb ik met de andere auto's tot nu toe niet gehaald
Ook de tijd van 8 seconden had ik nog niet gehaald met de andere auto's..
én je kan bij de Lotus Cortina zo'n beetje alles kopen..
Dat kan ook niet bij elke auto..

pi_14486378
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:56 schreef smash789 het volgende:
** knip **
Discussie is al afgelopen. Maar ik zie dat plaatje helemaal niet
pi_14486385
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:56 schreef smash789 het volgende:
Yalden, jij bent gewoon bezig met een vieze lastercampagne tegen de StreetLegalFok teams, omdat er echt NIEMAND hier bij jouw team wil.

Get a life, ik begon me gisteren al langzaam aan te irriteren aan je, vooral nadat ik je crewteam foto had gezien, waar je ENORME ego wel uit blijkt....

[afbeelding]
(Persoonlijk vind ik deze crew foto echt om te kotsen, en al reden genoeg om grote afstand van 'Yalden International Streetracing' te doen)

Crewleden kun je ook op een normale manier rekruteren, niet op deze achterbakse, lage, smerige manier van mensen beschuldigen en eindeloos doorzeiken om NIKS.

we waren er al klaar over...
Open asjeblief een ander topic hiervoor..
  zaterdag 8 november 2003 @ 18:59:09 #122
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_14486421
Tis toch wel handig als je iemand hebt om dingen aan te vragen zodat je zelf de faq niet hoeft te lezen... Gelukkig is er hier blijkbaar niemand die iets meer weet dan wat er al in de faq staat...

-edit-

oeps, nou heb ik ze over de faq verteld, ik ook met mijn grote mond

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 08-11-2003 19:01]

pi_14486446
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 18:59 schreef Short_stop het volgende:
Tis toch wel handig als je iemand hebt om dingen aan te vragen zodat je zelf de faq niet hoeft te lezen... Gelukkig is er hier blijkbaar niemand die iets meer weet dan wat er al in de faq staat...
en bedankt
pi_14486450
Hmmm... 5 minuten geleden deed dat plaatje het nog wel. Yalden heeft 'm snel verwijderd, blijkt wel
pi_14486481
Ga Lotus Cortina lijkt mij leuk, maar ik ga toch nog ff kijken wat voor auto's er nog meer zijn. Waarom hebben alle mensen met een hoge NW eigenlijk een Toyota nogwat 2000+ Wat is daar bijzonder aan? Zijn toch wel meer goede auto's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')